MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Roguelike - FTL, Stone Soup etc.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41660
Strona 20 z 27

Autor:  Drusek [ 29 sty 2015, 15:59 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

bundle są aktywne tylko jakiś czas. Sprawdzaj od czasu do czasu lowcygier.pl

Autor:  Ravushimo [ 29 sty 2015, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

NeoS był w groupies bundlu z rok temu.

Autor:  ShadorVD [ 1 lut 2015, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

A to ja powiem Wam, że kupiłem sobie aktualny Humble Bundle w którym jest UnEpic i stwierdzam, że gra jest prześwietna! Platformówka w rogalikowym stylu, rozwijamy postać, przemierzeamy loch i przedstawiamy się jako Darth Viader ;) Polecam!

Autor:  zaboleq [ 1 lut 2015, 16:04 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Shador von Dal napisał(a):
A to ja powiem Wam, że kupiłem sobie aktualny Humble Bundle w którym jest UnEpic i stwierdzam, że gra jest prześwietna! Platformówka w rogalikowym stylu, rozwijamy postać, przemierzeamy loch i przedstawiamy się jako Darth Viader ;) Polecam!


Jest spoko i gra jest z jajem ale niestety znudziła mi się po kilku godzinach przez backtracking i nudne walki. Żarty są jednak pierwsza klasa.

Autor:  Oyci3C [ 2 lut 2015, 16:16 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Neo Scavenger bardzo pro. Chociaż dużo zależy od farta w loociku.

Autor:  Arturnik [ 4 lut 2015, 14:31 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Darkest Dungeon wyszedl calkiem niedawno, widzialem ludzi juz streamujacych, ma byc to taki mix dungeon crawlera z roguelike.
Oceny bardzo pozytywne, kupilem sobie i bede testowal zaraz

http://store.steampowered.com/app/262060/?l=polish

Autor:  zaboleq [ 4 lut 2015, 14:38 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Daj znać jakby co. To jednak dopiero EA a dzisiaj wyszedł Apothen(premiera, nie EA) do kupienia za 12 Ojro a czasu na to i na to nie styka:).

Autor:  zaboleq [ 4 lut 2015, 15:45 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

No biorąc pod uwagę, że to jest EA to można się spodziewać wszystkiego. Z tym, że tutaj wydaje się to dość łatwe do fixnięcia bo to co najbardziej irytuje ludzi to stres, który szybko skacze do wysokich wartości i trzeba go zbijać. Trzbaa pamiętać o braniu drewna, żarcia i pochodniach. Jak się ma już ze 2 teamy to można sobie switchować i wtedy po 1 dungim zmiana. Oczywiście dla niektórych to może być irytujące, że trzeba tak resourców pilnować ale w końcu to EA więc spokojnie:).

Autor:  zaboleq [ 4 lut 2015, 16:15 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

roball napisał(a):
Dwa teamy to wcale nie jest wystarczajaco.


2-3 to optymalnie, ok. Z tym, że jak się ma sporo torchów i trzyma się je ponad 75% to stress tak nie skacze. Poza tym jak wczoraj sprawdzałem to np niektóre dungi mają jakby wyższy lvl niż nasze postacie przez co szybciej łapiemy stres. Trzeba albo się wycofać i odpuścić na ten moment. Sam może dzisiaj potestuje coś więcej jak uda mi się odpuścić hotsa :P. Można też poczekać z 1 miecha i zobaczyć co tam kolejne buildy pokażą.

Autor:  zaboleq [ 4 lut 2015, 18:16 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

roball napisał(a):
i tak nagle sie pojawia sytuacja gdzie masz resztki golda i nawet nie masz kasy zeby kupic jedzenie na wyprawe czy pochodnie, a te znikaja po wyjsciu z dungeonu (co jest durne w chuj).


No to jest chujowe i licze, że coś z tym zrobią:P. Dlatego ja do medium dunga dzisiaj wezmę 8 i zobaczymy - powinno stykac w sumie. Kupie to bo fajne i przyjemnie się gra. Muszą tylko trochę nad balansem popracować.

Autor:  Turbot [ 6 lut 2015, 19:10 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

do meda to co najmniej 12, 12. Jak masz światło powyzej 75% to masz bonus do scouta, mniej wchodzi madnessa i masz szanse na zaskoczenie

Autor:  Arturnik [ 7 lut 2015, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Sunless Sea wyszlo z EA, pamietam ze swego czasu nawet "przeszedlem" gre tak jak sie dalo, ale polowy mapy nie bylo. Bardzo fajny klimat, ale polecam jedynie jak sie lubi duzo czytac i podoba sie klimat - jest permadeath i RNG encounters i questy, ale mapa pozostaje zawsze taka sama - cos jak w NEO Scavengers.

http://store.steampowered.com/app/304650/?l=polish

Autor:  Senex [ 7 lut 2015, 13:47 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Arturnik napisał(a):
Sunless Sea wyszlo z EA, pamietam ze swego czasu nawet "przeszedlem" gre tak jak sie dalo, ale polowy mapy nie bylo. Bardzo fajny klimat, ale polecam jedynie jak sie lubi duzo czytac i podoba sie klimat - jest permadeath i RNG encounters i questy, ale mapa pozostaje zawsze taka sama - cos jak w NEO Scavengers.

http://store.steampowered.com/app/304650/?l=polish


Za wiki: As of version 0.5.2.1473, the map is now randomly generated for each character, with only the western and southern shorelines remaining the same.

Autor:  Arturnik [ 7 lut 2015, 13:50 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

O to zwracam honor - gdzies dzis czytalem recenzje w ktorej tez ktos pisal ze mapa jest zawsze taka sama - nvm.

Autor:  wodny [ 7 lut 2015, 13:51 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Jak będzie za 5 euro to się zastanowię.

Autor:  Arturnik [ 8 lut 2015, 12:08 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

sciagnalem triala, zobaczylem ile dodali od czasu kiedy poprzedniego triala sprawdzalem i az kupilem - contentu jest o wiele wiecej, zrobili real-time combat zamiast turowej walki, dodali kilka nowych celow, questow, sporo miejsc.

tak jak kiedys pisalem, nie jest to nic w stylu FTL jak to jest reklamowane i jak sie wydaje - cos bardziej na zasadzie Zafehouse Diaries z ciekawa eksploracja i real time combatem

Autor:  wodny [ 13 lut 2015, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Ale czad:
http://www.pcgamer.com/the-binding-of-i ... -detailed/ :D

Autor:  Niah [ 13 lut 2015, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Dla mnie crap. Flashowa gierka z lat 90

Autor:  wodny [ 13 lut 2015, 15:27 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

Chyba nie grałeś w "Rebirth" skoro piszesz takie chujowiny.

Autor:  gosugamer1 [ 15 lut 2015, 20:28 ]
Tytuł:  Re: Roguelike - FTL, Stone Soup etc.

roball napisał(a):
i tak nagle sie pojawia sytuacja gdzie masz resztki golda i nawet nie masz kasy zeby kupic jedzenie na wyprawe czy pochodnie, a te znikaja po wyjsciu z dungeonu (co jest durne w chuj).


Akurat to z tymi pochodniami i jedzeniem jest przemyślanym rozwiązaniem, bo gdyby było inaczej - to kupujesz od razu 100 porcji jedzenia i masz wyjebane na ten aspekt gry, a tak to musisz przed każdą misją oszacować ile czego potrzebujesz (możesz zagrać bardziej asekuracyjnie i mniej zarobić albo zaryzykować i ciąć koszta).

roball napisał(a):
Jest cienka linia miedzy trudnoscia a spierdoleniem gry, na moje oko devsi poszli chyba za bardzo po bandzie. Gra nie jest tyle trudna, co irytujaca.. zobaczymy jak to bedzie wygladalo dalej.


Jak się nie spierdoli na początku to wcale nie jest taka trudna, bez przesady.


Tak czy inaczej dla mnie Darkest Dungeon zajebista pozycja. Największy mankament to biedna itemizacja - klasy mają z góry określone skille i bronie, a przy awansach zwiększa się tylko dmg, szansa na trafienie etc. Itemy dodatkowe jak dotąd widziałem tylko z pasywnymi bonusami :(.

Strona 20 z 27 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team