mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7001
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2017, 08:04 
Cytuj  
W SC stateczki, claimy, landspeedery będą dostępne za walutę z gry.
Problem SC to wieczne "w planach", ale mało kogo to już rusza. Fanatycy i tak sypią $$, a reszta czeka na premierę.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 13 gru 2017, 01:46 
Cytuj  
Pytanie jak ta gra będzie wyglądać, czy nie braknie im kasy, i jak dużo ambitnych pomysłów zrealizują. W EVE też można pompować kasę za pomocą PLEXów i nikt nie narzeka.
Poza tym parę razy rozpoczynałem o tym żeby zrobili Player Driven Economy tak jak w EVE, ale od razu zlatywały się hordy casuali i mówiący że chcą theme parkową ekonomię, bo inaczej duże grypy graczy będą kontrolować dystrybucję i produkcję. Co prawda ma być jakiś system symulacji produkcji, popytu i podaży, stan "świata" ma wpływać na dostępność i ceny towarów, ale pewnie skończy się to tak jak z commodity w Elite Dangerous - pare zmiennych z systemu wpływa na market o ile dobrze kojarzę, system banalny i nie wprowadza niczego ciekawego do gry.


EVE dalej pozostanie królem kosmicznych MMO. SC zaoferuje za to inne doświadczenie. Prostsze, ale bardziej zręcznościowe :(.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 14 gru 2017, 11:07 
Cytuj  
Xender napisał(a):
czy nie braknie im kasy

oby to był sarkazm :D licznik na stronie pokazuje, że zebrali do tej pory ponad 170M $ :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10825
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 gru 2017, 11:18 
Cytuj  
Ile????? To chyba najdroższa gra ever :)


_________________

PSN ID : Huragan_pl
Facebook Profile
Youtube Channel

**
Avatar użytkownika

Posty: 7001
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2017, 12:00 
Cytuj  
Dzifki i koks nie są za darmo!
W międzyczasie crytek ich pozwał. Na co się bronią, że cryengine nie używają. A crytek na to, że i owszem. Więc pewnie opóźnienie :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 15468
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2017, 09:14 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Dzifki i koks nie są za darmo!
W międzyczasie crytek ich pozwał. Na co się bronią, że cryengine nie używają. A crytek na to, że i owszem. Więc pewnie opóźnienie :D

to nie stać ich na zakup licencji? Może jakiś kickstarter żeby zapłacić?


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

**
Avatar użytkownika

Posty: 7001
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2017, 09:45 
Cytuj  
No k$ to jest opcja, dolków nigdy za dużo. Podobno działają na lumberyard i stąd problemy. Tyle, że pozew jest ws squadron42, solowej wersji, a o tym w sunie nic nie wiadomo, poza tym, że jest planowana.
Powinni przegrać proces i sypnąć niusa "sory gry nie będzie, przegraliśmy proces, nara".

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 20 gru 2017, 09:47 
Cytuj  
kamilus napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Dzifki i koks nie są za darmo!
W międzyczasie crytek ich pozwał. Na co się bronią, że cryengine nie używają. A crytek na to, że i owszem. Więc pewnie opóźnienie :D

to nie stać ich na zakup licencji? Może jakiś kickstarter żeby zapłacić?


Większość kasy, którą zebrali albo jest już przejodzona albo bezpieczna na kontach prywatnych.
Już widzę reakcje ludzi na dodatkowy kickstarter ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 gru 2017, 13:21 
Cytuj  
kamilus napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Dzifki i koks nie są za darmo!
W międzyczasie crytek ich pozwał. Na co się bronią, że cryengine nie używają. A crytek na to, że i owszem. Więc pewnie opóźnienie :D

to nie stać ich na zakup licencji? Może jakiś kickstarter żeby zapłacić?

Oni juz kupili licencje. Problem w tym (jesli wierzyc zarzutom cryteka), ze nie dotrzymali umowy ktora podpisali. Jednym z istonych punktow bylo to, ze pomoga przy rozwoju CryEngine (czyt, Crytek pewnie chce dostac hajs i dostac w lape te wszystkie proceduralne planety/miasta/nowe oswietlenie).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 22 gru 2017, 14:05 
Cytuj  
iniside napisał(a):
kamilus napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Dzifki i koks nie są za darmo!
W międzyczasie crytek ich pozwał. Na co się bronią, że cryengine nie używają. A crytek na to, że i owszem. Więc pewnie opóźnienie :D

to nie stać ich na zakup licencji? Może jakiś kickstarter żeby zapłacić?

Oni juz kupili licencje. Problem w tym (jesli wierzyc zarzutom cryteka), ze nie dotrzymali umowy ktora podpisali. Jednym z istonych punktow bylo to, ze pomoga przy rozwoju CryEngine (czyt, Crytek pewnie chce dostac hajs i dostac w lape te wszystkie proceduralne planety/miasta/nowe oswietlenie).


Niezależnie jak to się skończy i tak jestem przekonany, że ta gra nigdy w całości nie zobaczy światła dziennego, zrobią jeszcze parę "kickstarterów", znajdą z 2-3 inwestorów, przepalanie kasy zajmie jeszcze z 3-4 lata i zamkną projekt :) Esencja startupów :D
Sam właśnie się zatrudniłem w jednym gdzie istotą jest dotrwać do następnego founding round i zgarnać jak najwięcej i od czasu do czasu pozyskać dodatkowych inwestorów - kurwa o revenue czy rozwoju produktów nikt tutaj nie myśli nawet;p

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2017, 09:00 
Cytuj  
Cytuj:
December 22nd, 2017

Dear Citizen,

Star Citizen Alpha 3.0 goes Live tomorrow. The latest build is currently in open PTU for all backers to play, but we’ll be make it an official Live release tomorrow to get more eyes and ships into the 'Verse to help stress test and identify the bugs to smash in the new year.

Now that the team had completed the heavy lifting to get the tech, content and systems for 3.0, they can focus on optimizations, feature consolidations, and polish for our first quarterly release


jest progress


Ps. Farin, w polskim startupie jesteś ?

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 23 gru 2017, 13:20 
Cytuj  
Kelebglin napisał(a):
Cytuj:
December 22nd, 2017

Dear Citizen,

Star Citizen Alpha 3.0 goes Live tomorrow. The latest build is currently in open PTU for all backers to play, but we’ll be make it an official Live release tomorrow to get more eyes and ships into the 'Verse to help stress test and identify the bugs to smash in the new year.

Now that the team had completed the heavy lifting to get the tech, content and systems for 3.0, they can focus on optimizations, feature consolidations, and polish for our first quarterly release


jest progress


Ps. Farin, w polskim startupie jesteś ?



niee, omijam startupy PL jak ognia :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.