MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Citizen
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41792
Strona 9 z 14

Autor:  Lowell [ 11 paź 2015, 11:04 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Model lotu i ogólne wrażenia z walki póki co są niestety średnie. Znacznie lepiej "czuję" statki w E:D. Nie zmienia to faktu, że jak wyjdzie Arena 2.0 to z chęcią sprawdzę co tam naskrobali. Spore nadzieje pokładam (o ile ten projekt wcześnie nie zdechnie) w kampanii i głównie z tego względu oczekuję na premierę.

Autor:  Xender [ 11 paź 2015, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Interaktywna mapa z SC:
https://robertsspaceindustries.com/starmap

Z jednej strony rozmach galaktyki w Elite miażdży z drugiej strony takie latanie bo pustce jest nudne. Prawda jest taka że ta proceduralna galaktyka z Elite oferuje zbyt mało lokacji w których można coś zrobić. Choć pusta galaktyka jest dość realistyczna :P

Autor:  zaboleq [ 11 paź 2015, 21:26 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Odnośnie SC i tego czy kiedykolwiek wyjdzie i czy nie będzie kupą.

Cytuj:
Wedlug bylych pracownikow, nie. Robert nie zrobil zadnej gry od prawie 15 lat, nie ma pojecia jak zarzadzac tak duzym projektem informatycznym, nie zna nowych metod zarzadzania, nie ma zadnego sensownego planu, gra zostala juz kilka razy opozniona, ba, nawet poszczegolne elementy sa opozniane coraz to bardziej. W dodatku to, co wyszlo jest dosc niskich lotow - chocby model lotu i kontroli jest dosc slaby. Elite: Dangerous zostalo zaczete pozniej, zebralo duzo mniej kasy, a oferuje znacznie wiecej, znacznie szybciej, i powoli dodaje nowe funkcjonalnosci i opcje, robiac to, o czym Robert tylko mowi, ze chce zrobic. Gdyby tworcy Elite mieli takie srodki jakie Rob juz przekadl to ich produkt bylby nie do przeskoczenia, a mimo mniejszego budgetu jest po prostu swietna gra, i daje sporo satysfakcji na jakimkolwiek flight-sticku.


Z kumplami zgadzamy się co do tego, że model lotu w SC jest kiepski w porównaniu do E:D. Zobaczymy co SC będzie oferowało w dniu swojej premiery w porównaniu do E:D.

Autor:  tomugeen [ 11 paź 2015, 23:25 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

No czuje ze będzie gnój, teraz sprawdziłem ze maja 100 baniek zebrane od prawie miliona ludzi (whaaa?!). 100 baniek na gre.

Tyle ze w materiałach, najczesciej przez fanboiów pisanych, zachwycaja sie jak to bedzie mozna robic wszystko i być kim sie chce w kosmosie. Ale jak narazie pokazuja działające zawieszenia, śrubki, komputery, drzwi, kanapy etc w Grze_komputerowej_o_statkach_kosmicznych.
Gdzie ekonomia, strefy wplywu, konstrukcje ktore pozwola ten wplyw kontrolować, gdzie wojna, gospodarka... gdzie Eve online? ;] Praktycznie nic o tym nie ma, tzn poza ich życzeniami i sloganami. Do tych systemów nie trzeba grafiki czy stateczku z każda śrubką ruchomą trzeba prototypu i dlugiego testowania.

Single player kampania ofc mnie nie obchodzi.

Autor:  Mendol [ 12 paź 2015, 06:37 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

sc to jedna wielka sciema.
jak rok temu kumpel to pisal, to nie chcialem mu wierzyc, a teraz musze przyznac racje.

Autor:  Xender [ 12 paź 2015, 09:09 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Problemów jest kilka. Skala dokładności i modeli statków jest przeogromna. Powinni na początek zrobić 10 statków i koniec...
Co do go porównania do EVE, to trudno żeby gra instancjonowana jak SC była tak rozbudowana itp. Ja bym po jednej stronie barykady postawił EVE po drugiej Elite a pomiędzy Star Citizena (przynajmniej tak wynika z zapowiedzi).

Autor:  vilhelm [ 12 paź 2015, 11:19 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Mendol napisał(a):
sc to jedna wielka sciema.
jak rok temu kumpel to pisal, to nie chcialem mu wierzyc, a teraz musze przyznac racje.


Dokładnie. Oni już zarobili tyle kasy, że nie muszą tej gry wydawać ;-)

Zresztą wystarczy zobaczyć jak wygląda ostatni build tej gry dla tych co mają dostęp do bety... tak nic nie ma !!!

Autor:  Xender [ 12 paź 2015, 11:28 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Development jest chujowy tym bardziej że zaczęli od gotowego silnika (nawet od pomimo tego że sami musieli napisać instance manager i support dla 64 bitów).
To wszystko słabo wygląda a ogrom contentu który sobie wyimaginowali jest absurdalny. Problem jest taki że robią absurdalną ilość statków o niesamowitej szczegółowości zamiast robić lokacje i stacje kosmiczne.

Autor:  Mendol [ 12 paź 2015, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

bo kase zarabiaja na statkach, a nie lokacjach.

Autor:  Xender [ 12 paź 2015, 11:45 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

No i to jest błąd, tu już nie chodzi o development tylko o trzaskanie kasy za statki xD

Autor:  zaboleq [ 12 paź 2015, 12:18 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Najlepsze jest to, że żaden fanboy tego nie przyzna bo ludzie powtapiali sporo kasy w stateczki i donation a tutaj okazuje się, że oni mają problem poskładać tą grę z klocków jedną całość.

Ludzie ślepo zawierzyli Robertsowi i nadal w niego wierzą. Aż mnie ciary przechodząco by Braben zrobił z taką ilością kasy...

Autor:  Niah [ 12 paź 2015, 12:20 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Psycholog mógłby zbadać jak to się dzieje.

Autor:  Xender [ 12 paź 2015, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

To mnie najbardziej boli, że to nie Braben ma ten hajs 0_0. Co to by za Elite było za 100 000 000 $...
W sumie też powinni zrobić jakaś kampanie croud foundingową Elite 2.0. Jak uzbierają to rozbudują w grze to i to i to szybciej niż robili by to w DLC.

Jak by jednak pomimo hejtu kupował ktoś SC to przy rejestracji można podać refa, za co nowy gracz dostaje 5000 co jest warte około 30zł. A osoba referująca dostaje w sumie jakieś pierdoły, dopiero za 10 refów jest coś fajnego.

Jak ktoś chętny to tu mój ref: STAR-WRYQ-4XZP ^^

Autor:  tomugeen [ 12 paź 2015, 12:53 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

To to nie będzie seamless world? booo-hooo.

Autor:  Xender [ 12 paź 2015, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Chyba systemy będą w pełni otwarte, a do tego quantum drive (loading) pomiędzy systemami.

Autor:  vilhelm [ 12 paź 2015, 13:59 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Taa i system na max 10 osób na raz :lol:

Autor:  Xender [ 12 paź 2015, 14:13 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Obstawiam że to będzie coś około 40-60 na instancje. Chyba devsi też coś mówili o takich liczbach.

Autor:  Drusek [ 12 paź 2015, 15:05 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Jak ta gra wogóle będzie wyglądać? W sensie raz się płaci czy abo? MMO? Statki trzeba kupować za real kasę czy w grze można zdobyć?

Autor:  Xender [ 12 paź 2015, 15:09 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Wszystko można zdobyć w grze. Nie będzie abonamentu.

Autor:  vilhelm [ 12 paź 2015, 15:48 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Drusek napisał(a):
Jak ta gra wogóle będzie wyglądać?


No o to jest cały temat, że nie będzie wyglądać w ogóle 8)

Strona 9 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team