MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Citizen
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41792
Strona 12 z 14

Autor:  iniside [ 22 sie 2016, 15:47 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Farin666 napisał(a):
ta gra to czysta kpina z ludzi- po zebraniu takiej kasy i pewnie dodatkowych inwestorow + sprzedaz tych wszystkich stateczkow development praktycznie stoi w miejscu...Ale na kox i kurwy przynajmniej management ma:P

Feature creep.
Myślę, że zdali sobie sprawę, że nie są w stanie dostarczyć takiej ilości hand made contentu, i duża część kasy została utopiona w r&d.
To co pokazuje teraz jest bardzo imponujące. Jeśli uda im się proceduralne generować planety z odpowiednią różnorodnością na ich powierzchni, to będzie bardzo dobrze.
Inna sprawa, że ta gra proboje zrobić zbyt dużo zbyt ambitnych rzeczy.

Autor:  Huragan [ 22 sie 2016, 15:51 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Jezeli by zrobili multiplayer to Eve Online leży i kwiczy :)

Autor:  Xender [ 22 sie 2016, 17:05 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

ma być multi z instancjami także coś będzie ale bez szału. Jakby zrobili multi jak w Dual Universe too uuu panie, lepszej gry nie ma :P

Autor:  Farin [ 5 wrz 2016, 09:41 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

huehue
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=100149

Autor:  Oyci3C [ 5 wrz 2016, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Huragan napisał(a):
"The expected release date of the game is late 2016" :D

Co tam?

Autor:  Farin666 [ 7 wrz 2016, 00:41 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Spokojnie do 2020 max 2024 sie wyrobia, nie ma co sie martwic.

Autor:  Huragan [ 7 wrz 2016, 04:38 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Oyci3C napisał(a):
Huragan napisał(a):
"The expected release date of the game is late 2016" :D

Co tam?


Jak napisali ze bedzie w 2016 tzn ze bedzie...wiec nie ma co drzec ryja i ich pospieszac :)

Autor:  Highlander [ 7 wrz 2016, 06:45 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Huragan napisał(a):
Jezeli by zrobili multiplayer to Eve Online leży i kwiczy :)

albo skonczy sie to jak z no man sky ;p

Autor:  Xender [ 7 wrz 2016, 08:46 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

W 2016 będzie Alpha 3.0 czyli to co pokazali na Gamescomie: https://www.youtube.com/watch?v=GucYhhLwIxg

Autor:  zaboleq [ 2 lis 2016, 15:12 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Gra miała wyjść w 2014 a jak tak dalej pójdzie to wyjdzie może w 2018(optymistycznie)... Na co ta kasa tam kurwa poszła? Roberts w ogóle nie ma pojęcia o zarządzaniu tak dużym projektem.

http://polygamia.pl/star-citizen/

Zresztą w sumie Kotaku to znacznie lepiej opisało ale nie każdemu może się chcę brnąć przez godzinny artykuły :)
http://www.kotaku.co.uk/tag/inside-star-citizen/

Autor:  tiomor [ 2 lis 2016, 15:20 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Ujmijmy to tak, nawet jak ta gra wyjdzie w 2020 i będzie spełniać połowę oczekiwań to i tak będzie można to rozpatrywać w ramach mesjasza.

Jak nie wyjdzie to i tak kogo to obchodzi. Może da to jakiś bodzieć do ujebania przez konsumentów EA i wszystkich zbiórek-wydmuszek.

Ta, jasne...

Autor:  Xender [ 2 lis 2016, 15:44 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Ten artykuł na polygamia.pl to jakiś żart. Z tekstu wynika że gość oczekuje działającej gry, a to co CIG udostępniło zostało oddane graczom po to żeby się bawili - błąd. To jest tech demo, to jest pokaz możliwości, to nie jest gra. Oczywiście że dostali ogromną ilość kasy i może zarządzenie nie jest najlepsze. Chris jak sobie coś wymarzy to tak musi być, przez co palą kasę na mrzonki, z drugiej strony gdyby nie to, to pewnie nie byłoby możliwości oberwania pociskiem który przejdzie przez poszycie statku, albo własnoręcznego załadunku cargo.

Tym bardziej SC to ogromny projekt, a studio które tą grę tworzy powstawało przez ostatnie lata. To nie jest tak że 20 ludzi dostało kasę i zaczęło robić grę, ludzi którzy robią tą grę najpierw musieli się znaleźć, sporo rzeczy przerabiali w samym silniku.


Nie wiem czy testowaliście SC ale jak ja zagrałem pierwszy raz w multi crew, wszedłem do dużego statku i chodziłem swobodnie po statku który przemieszczał się z pomocą quantum drive, a gwiazdy rozmazały się niczym w Star Warrs to śmiałem jak psychopata :D, polecam .

Autor:  Mendol [ 2 lis 2016, 16:18 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

ja probowalem odpalic w jakis darmowy weekend i nie dalo sie grac bo glitche graficzne wszedzie.
z tego co czytalem to sam model lotu tez raczej nie zachwyca.
ale mam nadzieje, ze kiedys to wyjdzie.

Autor:  vilhelm [ 2 lis 2016, 16:34 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Mendol napisał(a):
ale mam nadzieje, ze kiedys to wyjdzie.

Ale po co...... maja zarobione już $100 baniek - za to mogą wciągać kox do końca życia i robić konwencje z przeglądem kolejnych single player demo co kilka miesięcy.

Autor:  Xender [ 3 lis 2016, 09:01 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Z glitchami graficznymi raczej nie ma już zbyt dużych problemów, tym bardziej jak na alphe. Chociaż model lotu rzeczywiście słaby...

Autor:  zaboleq [ 3 lis 2016, 14:41 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Koleś ale jak przez 5 lat developmentu (no 4) można wypuścić menu i tryby gry które są zlepkiem zupelnie nie połączonych ze sobą rzeczy? Wystarczy poczytać ile studiów/kontraktórów w jakich lokalizacjach pracowało bądź pracuje nad grą i ma się obraz tego chaosu. Jedyne co ich uratowało to odpływ ludzi cryteku bo nie mieli nikogo praktycznie kto zna CryEngine na wylot. Co z tego skoro gra na 1070 tnie...

Chris sobie wymarzy i tak musi być... Marzyć to on sobie może ale zrobić to juz niekoniecznie.

Autor:  kamilus [ 3 lis 2016, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Mi na 1080 też tnie także się nie przejmuj ;)
To wynika z debug mode. Tak się w chuj gówna w tle dzieje i dopóki będzie włączony to będzie tak wyglądać.

Autor:  Xender [ 3 lis 2016, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Głównie CPU nie wyrabia. GTX 1060 powinien zaoferować 70-80 FPS w FHD gdy zlikwidują bottlenecki. Teraz moją problem z netcodem bo wszystko jest synchronizowane z graczem. Co do SC tu chodzi o to że te studia powstawały od zera w większości a to nie jest tak że, halo halo mamy 20kk $ robimy studio i za miesiąc jest w pełni pracujące studio.

Autor:  Bahamut [ 7 lis 2016, 01:14 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

https://www.youtube.com/watch?v=Nng3cBiLWtU
Jak się tego słucha i bierze na wiarę to rzeczywiście można zwariować na punkcie tej gry.

Autor:  Xender [ 7 lis 2016, 10:18 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Dla mnie najważniejsza rzecz w SC która sprawia że ta gra może okazać się sukcesem to kwestia tego że zmienili podejście do instancji.
Na początku planowali instancje po 60 osób (co moim zdaniem byłoby totalnym failem). Teraz jednak pracują nad tym żeby supportować do kilku tysięcy graczy. Tak naprawdę mechanikę, nowe lokacje, dodatkowe misje itp. mogą dodawać w trakcie, jeśli jednak od samego początku multi byłby spierdzielony (mocno ograniczony) to pewnie nigdy już by tego nie poprawili - na przykład mega ograniczone MP w Elite Dangerous.

Strona 12 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team