MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Star Citizen
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41792
Strona 13 z 14

Autor:  Bahamut [ 7 lis 2016, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Koleś napisał(a):
Dla mnie najważniejsza rzecz w SC która sprawia że ta gra może okazać się sukcesem to kwestia tego że zmienili podejście do instancji.
Na początku planowali instancje po 60 osób (co moim zdaniem byłoby totalnym failem). Teraz jednak pracują nad tym żeby supportować do kilku tysięcy graczy. Tak naprawdę mechanikę, nowe lokacje, dodatkowe misje itp. mogą dodawać w trakcie, jeśli jednak od samego początku multi byłby spierdzielony (mocno ograniczony) to pewnie nigdy już by tego nie poprawili - na przykład mega ograniczone MP w Elite Dangerous.

Czyli ta gra będzie MMO, czy takie uj wie co jak Elite, będzie tryb Offline? Jest jakiś artykuł/wpis na ten temat? Kiedyś szukałem i nie znalazłem. To zajebiscie ważne pytanie bo jak ta gra ma isc w kierunku EVE to zajebioza a jak ma być jak Elite to mega fail.

Autor:  vilhelm [ 7 lis 2016, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Oni jeszcze poza prezentacją kilku demo technicznych nie powiedzieli jak ta gra będzie wyglądała połączona w całość ;-)
No poza górnolotnymi hasłami i pobudzaniem wyobraźni.
Nawet nie wiadomo co się będzie działo ze Twoimi statkami jak ktoś je strąci. Jaka będzie mechanika naprawy itp.
Rozwiązań z EvE czyli straty statku po zestrzeleniu nawet się nie spodziewaj ^^

NoManSky też miał być mulitplayer na 100000 osób :lol:

Autor:  Xender [ 7 lis 2016, 15:31 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

EVE to nie będzie, ale raczej bardziej multi niż Elite

Autor:  tiomor [ 7 lis 2016, 16:20 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

vilhelm napisał(a):
Oni jeszcze poza prezentacją kilku demo technicznych nie powiedzieli jak ta gra będzie wyglądała połączona w całość ;-)
No poza górnolotnymi hasłami i pobudzaniem wyobraźni.
Nawet nie wiadomo co się będzie działo ze Twoimi statkami jak ktoś je strąci. Jaka będzie mechanika naprawy itp.
Rozwiązań z EvE czyli straty statku po zestrzeleniu nawet się nie spodziewaj ^^

NoManSky też miał być mulitplayer na 100000 osób :lol:


No jak nie? Między słowami można wyczytać. Lecisz swoim myśliwcem, widzisz statek transportowy, podlatujesz i robisz desant, przechodzisz w tryb FPS i się strzelasz, zabijasz, zajmujesz statek i odlatuje w siną dal.

Tak będzie.

:lol: :lol:

Autor:  Bahamut [ 7 lis 2016, 16:30 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen - SQUADRON 42

Ja się z tego projektu śmiałem rok temu, ale wtedy miał $95kk dziś ma $130kk, premiera najwcześniej za 4 lata, ale może być ciekawie.

Autor:  iniside [ 18 kwi 2017, 09:02 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

Pod koniec czerwca, bedzie ladowanie na planetach. Dla tego ficzera kupie te gre.

Autor:  zaboleq [ 25 cze 2017, 16:46 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

http://www.ppe.pl/news/51929/star-citiz ... dlugi.html

He He He

Autor:  Isengrim [ 25 cze 2017, 16:56 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

Kto to jest Derek Smart?

Autor:  Xender [ 26 cze 2017, 11:11 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

Derek Smart to jakis game dev ktory robi kupowate cash graby i obsrywa SC non stop.

CIG wzial jakis kredyt, ale sprawa jest wyjasniona i projekt jest bezpieczny.

Autor:  Kelebglin [ 8 paź 2017, 20:02 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

wyszła jakaś aktualizacja, która ponoć dużo namieszała (pozytywnie) w kwestii gameplejowej i ci co grają mówią, że nawet można popykać. Zastanawiam się nad wyrzuceniem tych 50 backsów :D

Autor:  Bahamut [ 3 gru 2017, 12:10 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

Wszędzie piszą o "Persistent Universe" w końcu się określili jakie zasady gry online będą, czy nadal nie wiadomo? Ciekawi mnie czy ta gra będzie miała takie zasady jak EVE czy jakieś pokręcone jak WoW czy Elite.

Autor:  Viracept [ 8 gru 2017, 00:33 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

Czekajcie grzecznie. Jestem z SC od samego początku i niestety obawiam się, że wizja Chrisa go przerosła. Dodawanie wciąż nowych features, pomysłów, wizji. Teraz jakieś land claimes !!! Tak jakby zamiast klasycznego nowego wing commandera naprawdę miało to być EVE do 15potęgi, którym nie miało być.

V.

Autor:  Xender [ 9 gru 2017, 01:54 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

Viracept napisał(a):
Czekajcie grzecznie. Jestem z SC od samego początku i niestety obawiam się, że wizja Chrisa go przerosła. Dodawanie wciąż nowych features, pomysłów, wizji. Teraz jakieś land claimes !!! Tak jakby zamiast klasycznego nowego wing commandera naprawdę miało to być EVE do 15potęgi, którym nie miało być.

V.


To już od dawna wiadomo że SC to nie następca Wing Commandera tylko Space Sim mmo z mega rozbudowanym światem.

Autor:  sula [ 9 gru 2017, 09:11 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

Land claims są sprzedawane za kasę? W takim razie to nowy produkt 'na półce'.

Swoją drogą mistrzostwo prowadzić cash shop i zrobić sprzedaż na sto kilkadziesiąt mln$ do gry która jest w produkcji.

Autor:  TobiAlex [ 9 gru 2017, 10:56 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

sula napisał(a):
Land claims są sprzedawane za kasę? W takim razie to nowy produkt 'na półce'.

Swoją drogą mistrzostwo prowadzić cash shop i zrobić sprzedaż na sto kilkadziesiąt mln$ do gry która jest w produkcji.


No, słuszna uwaga. I jakoś w necie nie ma o to gównoburzy. Ciekawe...

Autor:  sula [ 9 gru 2017, 12:52 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

O co ma być niby gównoburza? Ludzie chcą to kupują, a skoro chcą kupować to ktoś chętnie sprzedaje.

Autor:  TobiAlex [ 9 gru 2017, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

sula napisał(a):
O co ma być niby gównoburza? Ludzie chcą to kupują, a skoro chcą kupować to ktoś chętnie sprzedaje.


O to samo, co w Battlefront II... w końcu "ludzie chcą to kupują, a skoro chcą kupować to ktoś chętnie sprzedaje.".

Autor:  sula [ 9 gru 2017, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

Chyba już na nikim wrażenie to nie robi w SC.

Gównoburza będzie jak SC (ta wersja "MMO") będzie miało premierę.

Autor:  Isengrim [ 11 gru 2017, 08:04 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

W SC stateczki, claimy, landspeedery będą dostępne za walutę z gry.
Problem SC to wieczne "w planach", ale mało kogo to już rusza. Fanatycy i tak sypią $$, a reszta czeka na premierę.

Autor:  Xender [ 13 gru 2017, 01:46 ]
Tytuł:  Re: Star Citizen

Pytanie jak ta gra będzie wyglądać, czy nie braknie im kasy, i jak dużo ambitnych pomysłów zrealizują. W EVE też można pompować kasę za pomocą PLEXów i nikt nie narzeka.
Poza tym parę razy rozpoczynałem o tym żeby zrobili Player Driven Economy tak jak w EVE, ale od razu zlatywały się hordy casuali i mówiący że chcą theme parkową ekonomię, bo inaczej duże grypy graczy będą kontrolować dystrybucję i produkcję. Co prawda ma być jakiś system symulacji produkcji, popytu i podaży, stan "świata" ma wpływać na dostępność i ceny towarów, ale pewnie skończy się to tak jak z commodity w Elite Dangerous - pare zmiennych z systemu wpływa na market o ile dobrze kojarzę, system banalny i nie wprowadza niczego ciekawego do gry.


EVE dalej pozostanie królem kosmicznych MMO. SC zaoferuje za to inne doświadczenie. Prostsze, ale bardziej zręcznościowe :(.

Strona 13 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team