MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kingdom Under Fire II
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42301
Strona 1 z 2

Autor:  blazkowicz [ 29 gru 2012, 19:04 ]
Tytuł:  Kingdom Under Fire II

Nie mogłem znaleźć póki co żadnego topicu na temat tej gry.
Chciałem się dowiedzieć, czy ktoś widział gdzieś może jakieś wiarygodne informacje na temat tej gry ?
Moim zdaniem, patrząc na gameplay'e zapowiada się epicko, koniec standardowej monotonności typowej dla MMO - walki z pojedyńczym mobem przez pół minuty.
Grafika jest pierwszorzędna, strach jakie wymagania będzie miała ta gra.
Zastanawia mnie zwłaszcza ten innowacyjny gatunek - MMOARTS - Action chyba chodzi o o dynamikę rozgrywki, część RTS z tego co zinterpretowałem z filmów, ma być w postaci, że każdy oprócz kierowania swoim bohaterem, kieruje też batalionem NPC (wydaje rozkazy głównym bohaterem), zastanawia mnie tylko jak to pogodzą z MMO - rozumiem ze w wersji na PC ma być open world - tysiące graczy na jednym świecie ?
Premiera pewnie przeciągnie się jeszcze z pol roku/rok, ale chciałbym wiedzieć czy warto ślinić się na ten tytuł - bo najważniejsze pytanie na które nie mogę znaleźć odpowiedzi - czy to bedzie MMO open world tysiace graczy ? (czy bardziej coś coop jak diablo 3, tysiace graczy, ale na mapie tylko 4).
Wiem, że multi dla 360 ma się różnić od multi dla PC.

Autor:  candidoser [ 29 gru 2012, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

wymagania ponoc zadne: gf8600, a nawet mniej.
http://www.gametrailers.com/videos/iwlh ... timization

Autor:  blazkowicz [ 29 gru 2012, 20:10 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Nie wiem jakim cudem to się uda, grafika jak na MMO jest wypas, postacie mają być bardzo szczegółowe :
http://www.gaminator.tv/newsy/news/1238 ... liami.html

A tu na GF8600 ma smigac ...

Autor:  Sparth2 [ 29 gru 2012, 20:26 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Obok Black Desert to kolejny tytual z azji, ktory stawia na wielkie bitwy oraz ciekawa (nie azjatycka) itemizacje i design postaci.

Autor:  blazkowicz [ 29 gru 2012, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Ooo kurde, nie słyszałem o tej grze.
Wygląda też pierwszorzędnie, wielki plus za walkę na mountach - tego mi brakowało w porządnych MMO.
Ale to chyba jeszcze dalsza przyszłość, nawet gameplaya przyzwoitego nie mogę znaleźć do Black Deserts.

Kingdom Under Fire II będzie powiewem świerzości moim zdaniem, ze względu na klimat nieco średniowieczny, a nie standardowy MMO - fantasy.

Autor:  blazkowicz [ 30 gru 2012, 14:30 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Filmik rozwiewa wątpliwości jak to będzie wyglądało
http://www.youtube.com/watch?v=kzP9Nhfj ... 365C822ED6
Wątek MMO to wspólne miasto dla wszystkich graczy, nie ma wspólnego świata gdzie można jakiś randomowy PvP znaleźć, tylko świat "instancjowany" dla każdego oddzielnie/ew. co-op, moim skromnym zdaniem troche klapa, wieje typem liniowości rodem z D3.

Autor:  tomugeen [ 30 gru 2012, 15:33 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

blazkowicz napisał(a):
Kingdom Under Fire II będzie powiewem świerzości moim zdaniem, ze względu na klimat nieco średniowieczny, a nie standardowy MMO - fantasy.


Średniowiecze

Obrazek Obrazek


Taaaaa..... :F

Autor:  Highlander [ 30 gru 2012, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

w sredniowieczu byly wieksze cycki.

Autor:  iniside [ 30 gru 2012, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Cycki chociaż animowane są ?

Autor:  blazkowicz [ 30 gru 2012, 18:39 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Cóż ... liczyłem, że każdy się zorientuje, co miałem na myśli przez "klimat średniowieczny" (no ale niestety się przeliczyłem) - bitwy na miarę historycznych, a nie idiotyczne odciąganie pojedyńczo moba od reszty, klepanie go przez pół minuty itd, jak to w 90% MMO jest.
Wiadomo, że to fantasy, chąc nie chcąc, czepiając się dalej w średniowieczu nie łaziły skorpiony wielkości zamków itp.

Chociaż kto wie, może rozkwit chirurgii plastycznej miał już "mały" udział w średniowieczu (w sumie nie taki mały) : )

Autor:  Highlander [ 30 gru 2012, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Tylko, ze to pewnie zadne mmo nie bedzie tylko bedzie jak vindictus. Średniowiecze to dla mnie cos jak Mount & blade. Ktory pewnie wiecej wspolnego bedzie mial z mmo na modzie crpg niz powyzsza gra.

gloria victis moze da rade. I juz chyba dfo ma wiecej z sredniowecza.

Autor:  Piaskowy [ 17 sty 2014, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Zapisy na betę eng.

http://kuf2.mmog.asia/

Klucz można zdobyć przez FB tylko chyba :x

Autor:  lordyp [ 17 sty 2014, 12:45 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

przez FB to jakaś ściema z kluczami, masa postów ,że ludzie nie dostają- tez nie dostałem

ja właśnie dostałem od mmohunter- wystarczy podac swój mail w topiku :

http://www.mmohunter.com/kingdom-under- ... eaway.html

Autor:  Piaskowy [ 24 sty 2014, 20:10 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Powiem tyle :) gra warta przetestowania. Czekam na betę EU. Na azjatyckiej becie mam 200+ ping, nie jest źle jak się samemu robi misje. Zabawa przednia jest :)

PS: Topowa optymalizacja to trzeba im przyznać.

Autor:  kikas [ 26 sty 2014, 00:50 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Też czekam na możliwość przetestowania tytułu i odpuszczam orient jeśli lagi są, poczekam na EU, gdzieś tam kiedyś wysłałem zgłoszenie do bety, zobaczymy.

Autor:  lordyp [ 26 sty 2014, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

gra się naprawdę przyjemnie
z plusów:
- siekanina masy mobów
- rozwój hero- gracz sam decyduje i wykupuje skile za atri pkt ( lvl up)
- insty do zrobienia samemu ( wtedy jest więcej wojska pomocniczego) , albo w party
- pomijając wysoki ping, gra nawet z dużą ilością jednostek chodzi płynnie- zdaje zdaje się , że optymalizacja faktycznie będzie ok
- rozwój wojska - tu 3 plusiki:
-- wybór skili z poziomu command
-- wybór rozwoju danych jednostek- różne drogi rozwoju, albo mielee, albo range- po kilka ścieżek itp
-- wybór dodatkowych atrybutów

z minusów
ze 2 razy miałem przypadek , ze oddziały miały opcje podążać za hero i walczyć jak on walczy , a stały gamonie w miejscu i musiałem ręcznie zaznaczać co mają atakować - w obu przypadkach dotyczyło to range jednostek, które został dość daleko w tyle

wg mnie jest na co czekać - coś nowego i fajnego , czy szybko znudzi nie wiem, początek jest bardzo fajny

Autor:  Piszpan [ 27 sty 2014, 09:36 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

to jest mmo?

Autor:  lordyp [ 27 sty 2014, 11:47 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Combined Action RPG with Real Time Strategy by controlling a hero and fight against hordes of enemies as a General with troops.

no jest :)
zaczynasz na mapce gdzie grasz z innymi graczami, tam robisz questy typu zbierz drzewo zabij mobki, pogadaj - stamtąd masz wejscie do 1 instancji, porobisz wszystko to wchodzisz do miasta, gdzie masz reszte graczy- stamtad z kolei przelatujesz do różnych regionów- jedne to instancje i tu masz wybór czy robisz to sam , czy w party do 4 osob, a drugie to tereny gdzie spotykasz sie z innymi graczami itd

po osiągnięciu pewnego poziomu- na razie nie wiem jak i którego - będzie wybór pomiędzy frakcjami, ma być 3 i te frakcje walczą o zamki i całe terytoria i tu ma być pvp, tzn mass pvp - są gildie a więc alliance będą tworzyć poszczególne frakcje- tu widze ciekawe rozwiązania tzn specjalizację jednostek obrębie gildii, czy nawet robienie CP- coś w rodzaju jeden gracz szkoli tylko jednostki pod np jazde, drugi pod range , trzeci cięzką piechote itp- także może być i łatwiejsze do walki niż coś takiego , że każdy ma różne jednostki i potem tych wysyła na ten odcinek frontu a tych na ten
jak to wyjdzie w praniu zobaczymy , na razie na pewno warto wypróbować

do ogólnego poczytania:
http://www.kufii.com/ENG/

Autor:  TobiAlex [ 27 sty 2014, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Piszpan napisał(a):
to jest mmo?


Pograj na konsoli w gry typu Dynasty Warriors i dodaj do tego co-op, to będziesz wiedział co to za gra :)

Autor:  iniside [ 27 sty 2014, 17:42 ]
Tytuł:  Re: Kingdom Under Fire II

Obejrzałem na Steparu gameplaye i jak dla mnie wyglada to bardzo sensownie. Zawsze byłem fanem takich masowych mindless slasherow, ale jak na zlosc na PC poza jakims okazjonalnym Dynasty Warriors nic takiego nie ma ;/

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team