Dana napisał(a):
Zaletą Wieśka był właśnie nacisk na fabułę (progress przez świat, podział na akty) i przez to mocne postaci i interakcje między nimi. Znacznie trudniej osiągnąć to w sandboxie, co pokazują wspomniane TESy, czy inne Fallouty 3/NV (w porównaniu do F2 np.).
Taki F2 to był hybrydą, po części sandbox w zasadzie. To nie była chapterowana gra typu Wiesiek czy choćby niektóre produkcje Bioware. Swoboda tam była bardzo duża.
iniside napisał(a):
Jeśli gre będzie można modować (a pewnie będzie), to i główną postać da sie wymienić. AFAIK da sie to już robić w Wiedzminie 2 (a raczej bedzie sie dalo jak wyjdzie REDKit).
Ja naprawde nie widze problemu. Wiedzmin + Otwarty Swiat + Mody = EPIC KURWA WIN!.
No jak im wyjdzie to będzie win rzeczywiście. Zresztą CDProjekt RED jest tak fair pod względem DRM-ów, cen Wieśków i ogólnego podejścia do klienta,a Wieśki mają fajny nie-przesłodzony i nie traktujący graczy jak idiotów świat (jak większośc zachodnich rpg produkcji), że choćby dlatego (jeżeli tych rzeczy nie zmienią) to kupię.