mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 18 paź 2014, 11:02 
Cytuj  
Od samego początku było wiadomo, że w Camelot Unchained grafika będzie słaba. Z powodów budżetowych. Twórcy mówili to otwarcie jeszcze podczas kickstartera.
Także słaby trolling Marku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 paź 2014, 13:37 
Cytuj  
pre alpha... Marku.

Wedlug mnie grafa najgorsza nie bedzie.


_________________
.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 paź 2014, 22:48 
Cytuj  
kurcze to wygląda gorzej niż Wasteland. Niby mmorpg i wczesna wersja więc dużych wymagań mieć nie można. Ale jak znam życie to za wiele się nie zmieni.
Jeszcze sula mnie dobił tym budżetem - ładniejsze rendery to ja robiłem w 10min w 3dmaxie na 20 lat temu.. światła czy chociażby szczątkowy post processing - zero.
Kurwa jeszcze się okaże że ten Unchained również failnie i po miesiącu nikt nie będzie w to grał.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2014, 01:30 
Cytuj  
Ja pierdole jaki to jest chujowy troll.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 paź 2014, 09:22 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
ładniejsze rendery to ja robiłem w 10min w 3dmaxie na 20 lat temu..

Racja, ja lepsza grafe robilem na atari w RAMbrandt'cie.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 paź 2014, 09:41 
Cytuj  
Ja tam lepsze rendery robilem siedzac na kanapie z padem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 paź 2014, 12:18 
Cytuj  
Ja tylko w 3D Studio w latach '90 zrobiłem fiuta w 3D ale i tak był ładniejszy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 paź 2014, 13:07 
Cytuj  
dwie kulki i walec? Niezly skill:)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 paź 2014, 14:20 
Cytuj  
Były detale, nawet śmietanka.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 paź 2014, 18:12 
Cytuj  
nie sądzę oyciec.
condomiser - figurka obrotowa, szkło z biblioteki 3d Max-a, kilka źródeł światła i jakieś fajne tło. Nawet 2minuty, tylko renderowało jeden obrazek z godzinę.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 paź 2014, 18:31 
Cytuj  
tak, tak i NFS na 386


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2014, 07:28 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Mark24 napisał(a):
ładniejsze rendery to ja robiłem w 10min w 3dmaxie na 20 lat temu..

Racja, ja lepsza grafe robilem na atari w RAMbrandt'cie.


Ja lepsze rendery robie w paincie.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 paź 2014, 13:48 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
candidoser napisał(a):
Mark24 napisał(a):
ładniejsze rendery to ja robiłem w 10min w 3dmaxie na 20 lat temu..

Racja, ja lepsza grafe robilem na atari w RAMbrandt'cie.


Ja lepsze rendery robie w paincie.


Ja w notatniku.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 paź 2014, 18:51 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
tak, tak i NFS na 386


tak, tak, a ty wtedy po drabince na nocnik.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 paź 2014, 19:16 
Cytuj  
ta? A ten wniosek to niby skad mareczku?

a tak w ogole to masz - poogladaj sobie
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/445682


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2014, 13:35 
Cytuj  
Jedynie co wygląda na prawie skończone z PAT 1 (a stąd są screeny) to modele postaci, które są naprawdę bardzo fajne.
Po PAT 2 ma być lepszy terrain or light dodany do obiektów:
http://camelotunchained.com/v2/pre-alph ... checklist/

zresztą... 300 osób w centrum walki 60 fps i taka grafika... znajdź taką grę w dzisiejszych czasach ^^

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 lis 2014, 19:44 
Cytuj  
Ja pierdole Marek ty tak serio czy to trolling jakis? Jak serio to kurwa wzbiłeś się na wyżyny swojej głupoty...

Przecież to są dopiero alpha testy(i to pierwsze w sumie) i ostro pracują nad samym enginem jeszcze. Traktowanie tego jak ostatecznej grafiki z wersji final to.. brakłow mi słów :E.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 lis 2014, 19:51 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ja pierdole Marek ty tak serio czy to trolling jakis? Jak serio to kurwa wzbiłeś się na wyżyny swojej głupoty...

Przecież to są dopiero alpha testy(i to pierwsze w sumie) i ostro pracują nad samym enginem jeszcze. Traktowanie tego jak ostatecznej grafiki z wersji final to.. brakłow mi słów :E.

A jak myslisz ? Oczywiscie ze serio.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 lis 2014, 20:11 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):

Przecież to są dopiero alpha testy(i to pierwsze w sumie) i ostro pracują nad samym enginem jeszcze. Traktowanie tego jak ostatecznej grafiki z wersji final to.. brakłow mi słów :E.



Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gdzieś już to czytałem.
O, czekaj.
Przy każdym nowym mmo......

już.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 13 lis 2014, 06:50 
Cytuj  
Chyba sie z mareczkiem na lby pozamieniales;)
Przy kazdym, nowym mmo widziales taka odpowiedz odnosnie narzekania ludzi na grafike w alphie?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.