MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470
Strona 19 z 22

Autor:  sula [ 18 paź 2014, 11:02 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Od samego początku było wiadomo, że w Camelot Unchained grafika będzie słaba. Z powodów budżetowych. Twórcy mówili to otwarcie jeszcze podczas kickstartera.
Także słaby trolling Marku.

Autor:  Highlander [ 18 paź 2014, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

pre alpha... Marku.

Wedlug mnie grafa najgorsza nie bedzie.

Autor:  Mark24 [ 18 paź 2014, 22:48 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

kurcze to wygląda gorzej niż Wasteland. Niby mmorpg i wczesna wersja więc dużych wymagań mieć nie można. Ale jak znam życie to za wiele się nie zmieni.
Jeszcze sula mnie dobił tym budżetem - ładniejsze rendery to ja robiłem w 10min w 3dmaxie na 20 lat temu.. światła czy chociażby szczątkowy post processing - zero.
Kurwa jeszcze się okaże że ten Unchained również failnie i po miesiącu nikt nie będzie w to grał.

Autor:  Nyx [ 19 paź 2014, 01:30 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ja pierdole jaki to jest chujowy troll.

Autor:  candidoser [ 19 paź 2014, 09:22 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Mark24 napisał(a):
ładniejsze rendery to ja robiłem w 10min w 3dmaxie na 20 lat temu..

Racja, ja lepsza grafe robilem na atari w RAMbrandt'cie.

Autor:  iniside [ 19 paź 2014, 09:41 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ja tam lepsze rendery robilem siedzac na kanapie z padem.

Autor:  Oyci3C [ 19 paź 2014, 12:18 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ja tylko w 3D Studio w latach '90 zrobiłem fiuta w 3D ale i tak był ładniejszy.

Autor:  candidoser [ 19 paź 2014, 13:07 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

dwie kulki i walec? Niezly skill:)

Autor:  Oyci3C [ 19 paź 2014, 14:20 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Były detale, nawet śmietanka.

Autor:  Mark24 [ 19 paź 2014, 18:12 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

nie sądzę oyciec.
condomiser - figurka obrotowa, szkło z biblioteki 3d Max-a, kilka źródeł światła i jakieś fajne tło. Nawet 2minuty, tylko renderowało jeden obrazek z godzinę.

Autor:  candidoser [ 19 paź 2014, 18:31 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

tak, tak i NFS na 386

Autor:  Highlander [ 20 paź 2014, 07:28 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

candidoser napisał(a):
Mark24 napisał(a):
ładniejsze rendery to ja robiłem w 10min w 3dmaxie na 20 lat temu..

Racja, ja lepsza grafe robilem na atari w RAMbrandt'cie.


Ja lepsze rendery robie w paincie.

Autor:  Stobek [ 21 paź 2014, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Highlander napisał(a):
candidoser napisał(a):
Mark24 napisał(a):
ładniejsze rendery to ja robiłem w 10min w 3dmaxie na 20 lat temu..

Racja, ja lepsza grafe robilem na atari w RAMbrandt'cie.


Ja lepsze rendery robie w paincie.


Ja w notatniku.

Autor:  Mark24 [ 22 paź 2014, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

candidoser napisał(a):
tak, tak i NFS na 386


tak, tak, a ty wtedy po drabince na nocnik.

Autor:  candidoser [ 22 paź 2014, 19:16 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

ta? A ten wniosek to niby skad mareczku?

a tak w ogole to masz - poogladaj sobie
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/445682

Autor:  Morfidon [ 10 lis 2014, 13:35 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Jedynie co wygląda na prawie skończone z PAT 1 (a stąd są screeny) to modele postaci, które są naprawdę bardzo fajne.
Po PAT 2 ma być lepszy terrain or light dodany do obiektów:
http://camelotunchained.com/v2/pre-alph ... checklist/

zresztą... 300 osób w centrum walki 60 fps i taka grafika... znajdź taką grę w dzisiejszych czasach ^^

Autor:  zaboleq [ 11 lis 2014, 19:44 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Ja pierdole Marek ty tak serio czy to trolling jakis? Jak serio to kurwa wzbiłeś się na wyżyny swojej głupoty...

Przecież to są dopiero alpha testy(i to pierwsze w sumie) i ostro pracują nad samym enginem jeszcze. Traktowanie tego jak ostatecznej grafiki z wersji final to.. brakłow mi słów :E.

Autor:  iniside [ 11 lis 2014, 19:51 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

zaboleq napisał(a):
Ja pierdole Marek ty tak serio czy to trolling jakis? Jak serio to kurwa wzbiłeś się na wyżyny swojej głupoty...

Przecież to są dopiero alpha testy(i to pierwsze w sumie) i ostro pracują nad samym enginem jeszcze. Traktowanie tego jak ostatecznej grafiki z wersji final to.. brakłow mi słów :E.

A jak myslisz ? Oczywiscie ze serio.

Autor:  krzyk [ 12 lis 2014, 20:11 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

zaboleq napisał(a):

Przecież to są dopiero alpha testy(i to pierwsze w sumie) i ostro pracują nad samym enginem jeszcze. Traktowanie tego jak ostatecznej grafiki z wersji final to.. brakłow mi słów :E.



Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gdzieś już to czytałem.
O, czekaj.
Przy każdym nowym mmo......

już.

Autor:  candidoser [ 13 lis 2014, 06:50 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Chyba sie z mareczkiem na lby pozamieniales;)
Przy kazdym, nowym mmo widziales taka odpowiedz odnosnie narzekania ludzi na grafike w alphie?

Strona 19 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team