MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Camelot Unchained
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42470
Strona 21 z 22

Autor:  Turbot [ 27 gru 2014, 17:19 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Mówiąc że nie zna się Red Guardsów jako gracz mmorpg, to tak jakby High powiedział ze nie wie kto to jest Fatal1ty

Autor:  grey_cinnamon [ 28 gru 2014, 22:15 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Google o Fatal1ty mi powiedział, o Red Guarsach nic związanego z mmo, wtf??

Ale serio, to jakaś sławana gildia pvp? Dziwne, sława = wywiad u Drzyzgi. Czy RG gościli u Drzyzgi???

Autor:  Turbot [ 28 gru 2014, 23:34 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Szkoda że tacy weeknedowi gracze malo wiedza o pvp w grach mmo. Generalnie to gildia która od 2002 od DAoC jest jedną z lepszych hardcorowych gildi w grach mmo.

Autor:  candidoser [ 28 gru 2014, 23:47 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

No to nieźle nam zaimponiłeś wiedzą.

Autor:  Turbot [ 29 gru 2014, 01:46 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

candidoser napisał(a):
No to nieźle nam zaimponiłeś wiedzą.


A ty ortografią

Autor:  candidoser [ 29 gru 2014, 09:28 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Nigdy nie bylem w szkole prymasem.

Autor:  Mendol [ 30 mar 2015, 06:59 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

https://www.youtube.com/watch?v=TdLRYy3o-Qw

Autor:  krzyk [ 30 mar 2015, 07:54 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Będzie bosko jak nie spierdolą :)

już.

Autor:  tomugeen [ 30 mar 2015, 08:33 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

To w sumie jedyne ryzyko ;]

Autor:  Mendol [ 30 mar 2015, 09:28 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

ja sie martwie czy dozyje :P

Autor:  Huragan [ 30 mar 2015, 10:50 ]
Tytuł:  Re: Odp: Camelot Unchained

To ze spierdola jest pewne. Przeciez tam siedzi ten palant Jacobs ktory spierdolil Warhammera :)

Autor:  lamoon [ 30 mar 2015, 13:56 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Nie ma co, ale jak na razie to trochę biednie to wygląda.

Autor:  Turbot [ 30 mar 2015, 13:59 ]
Tytuł:  Re: Odp: Camelot Unchained

Huragan napisał(a):
To ze spierdola jest pewne. Przeciez tam siedzi ten palant Jacobs ktory spierdolil Warhammera :)



A mi sie WH bardzo podobał, ze wzgledu na combat i scenariusze. Pomijajace preformance i bugi, to gra była to jedna z niewielu gier gdzie dzieki body blokingowi można było mówić o tankowanie w pvp.

Autor:  tomugeen [ 30 mar 2015, 14:10 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

lamoon napisał(a):
Nie ma co, ale jak na razie to trochę biednie to wygląda.


Bo pokazują techdemo/alpha bez grafiki. Tak jak sie to powinno robić, a nie prawie gotowy produkt który nazywają alpha testem w trakcie dopieszczania.
Na tym etapie to połowa rzeczy mogłaby być nawet kolorowymi boxami.

Autor:  krzyk [ 30 mar 2015, 15:13 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

Przypomina mi się jak pokazali screeny z alfy DaoCa :)
Teraz uważam jest i tak nieźle :) jak na wczesna alfe i test silnika :)

już.

Autor:  iniside [ 30 mar 2015, 21:56 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

roball napisał(a):
krzyk napisał(a):
Przypomina mi się jak pokazali screeny z alfy DaoCa :)
Teraz uważam jest i tak nieźle :) jak na wczesna alfe i test silnika :)

już.


Test silnika, ktory nie jest skonczony a iirc chca robic release za poltora roku? .. to nie wrozy dobrze


O Jacobsie nie mam najlepszego zdania, ale glowny programista, ktory nad tym pracuje to bog kodowania.

Autor:  Sakulos [ 6 cze 2015, 08:43 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

ktoś śmiga na testach?

Autor:  Highlander [ 25 gru 2015, 20:48 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

https://www.youtube.com/watch?v=4h0f_PVDT4I

Autor:  Mark24 [ 26 gru 2015, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

nie wygląda to już tak tragicznie.
jakieś beta testy dla tych co wsparli projekt przez KF są planowane w najbliższym czasie?

Autor:  tomugeen [ 26 gru 2015, 10:52 ]
Tytuł:  Re: Camelot Unchained

To dosyć stary build, dlugi czas juz ludzie tam testują basic spelle i kombinacje. Zupełnie nowy build z klasami postaci ma być w styczniu/lutym.
Przy takiej ilości ludzi nie gralem, raptem w kilkanaście osób i duzo nie zobaczylem, bo lagowało, ale interakcie spelli fajne, np stawiasz sciane wody dla ochrony przed fireballami itd. Projectile mozesz zrobić szybsze, wolniejsze, cieższe, lzejsze, moceniejsze, slabsze etc, zarówno do dmg i heali. Dziala full fizyka na to i np fireball z waterballem sie cancelują w powietrzu jeśli się zderzą.

Jeśli wspierałeś, to bardzo prawdopodobne, ze masz dostęp do testów wczesniej niż wynikałoby nagrody, ja miałem mieć od startu bety a przyznali mi już jesienią (ofc sie nie zorientowałem i przypadkiem się dowiedziałem).

W sumie z rozwoju mmo śledzę tylko CU i Crowfall (który tez fajnie sie rozwuja) teraz.

Strona 21 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team