mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 387 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 cze 2016, 22:43 
Cytuj  
https://www.kickstarter.com/projects/in ... ts/1598831

Tym paru osobom, które zakupiły klucze wyślę w ciągu godziny. Napiszcie po ograniu co sądzicie :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2016, 10:27 
Cytuj  
Hmm premiera na początku Q1 2017. Mają więc jeszcze pół roku na dokończenie produkcji - gra jest ciągle w fazie developmentu. Dajcie znacie jakie opinie po tej becie bo widzę, że zmian całkiem sporo. Najbardziej jestem ciekaw zmian w UI które było tragiczne. Ciekawe czy towarzysze są teraz bardziej gadatliwi niż w Alphie.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 cze 2016, 13:41 
Cytuj  
http://www.mcvuk.com/news/read/techland ... ra/0168260

:)


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2016, 15:36 
Cytuj  
O w morde :D. W sumie to bardzo dobrze dla nas.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 10 cze 2016, 16:27 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
O w morde :D. W sumie to bardzo dobrze dla nas.


Nie kumam tej radości ?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2016, 20:04 
Cytuj  
Mamy polskiego wydawcę który da nam zapewne calkiem fajne wydanie pudełkowe i cena nie będzie z dupy w dniu premiery.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 10 cze 2016, 23:00 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Mamy polskiego wydawcę który da nam zapewne calkiem fajne wydanie pudełkowe i cena nie będzie z dupy w dniu premiery.


To nie lepiej u mnie kupić za powiedzmy 22,5$? Wersja Backer edition (bonusy in game) z natychmiastowym dostępem do bety (klucz steam) + soundtrack + większość drm free dodatków z edycji Limited Collector's Edition + możliwosć zamiany na wersję GOG (klucz) w dzień premiery.
https://torment.inxile-entertainment.co ... ards?id=76 Takich bajerów na bank nie wrzucą do pl edycji nawet tej deluxe. Gdyby chcieli dać całość koszt musiałby wyniesć około 550-600 zł ( 148$) Tak czy siak pl wydanie będzie mocno kulawe w porównaniu do edycji US.

Gre np możecie aktywować na odzielnym koncie steam, pograc kilka tygodni i je odsprzedać za połowe wartości z adnotacją , że gra zniknie w dzien premiery (za 8-9 miesięcy). A w dzień premiery uzyskacie klucz gog (wersja steam zostanie usunieta po czasie). To opcja dla oszczędnych :D

No chyba, że komuś zależy na boxie w dzień premiery.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 cze 2016, 10:09 
Cytuj  
Deal nie zly, ale juz nie przeginaj, kilka gb digital stuffu nikt ci nie wyceni na 150 dolcow.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 11 cze 2016, 12:34 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Deal nie zly, ale juz nie przeginaj, kilka gb digital stuffu nikt ci nie wyceni na 150 dolcow.



Obecnie nie ma juz w sklepiku inXile dla beckerów większości droższych zestawów.

Najdroższy jest za 750 $ (przeoczyłem) limitowana edycja z plakatami i autografami twrców, grafików itp + wysyłka

Kolejny box Limitowana kolekcjonerka za 495$ (29 przedmiotów w zestawie) + wysylka 20$

Zwykła kolekcjonerka jest za 148$ Box ( 22 dodatki ) + wysylka 20$

Ubogi Digital odpowiednik kolekcjonerki kosztuje 60$ (zawiera 15 cyfrofych dodatków). Były tez edycje za 75-150$ (cyfrowe) z rózną zawartością , ale one od kilku miesięcy nie są już dostępne. Nie robiłem screenów, ale pewnie w internetach się znajdzie.

Na 100 % pl edycje w boxach beda bardzo ubogie, jesli chodzi o dodatki. Zapewnie dadza mapke na materiale lub plastiku, soundtrack, instrukcje, może art booka i jakąś broszkę lub znaczek. Bida w porównaniu do zawartości US.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 31 sie 2016, 23:04 
Cytuj  
http://www.pcgamer.com/torment-tides-of ... -from-now/
22,5$ na pp klucz steam w 5 minut D

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2016, 00:31 
Cytuj  
zareaguję na twój post z czerwca - coś co póki co wygląda na odgrzewany indie kontlet, który nie stał nawet koło planescape torment (grałem w wersję alfa) można (było) kupić w kolekcjonerskiej wersji za 3000 zł :o? hahaha

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2016, 09:09 
Cytuj  
Premiera i tak w przyszłym roku także mają sporo czasu. Jak ostatnio testowałem wersję "demo" to wyglądało całkiem zacnie. Lepiej niż W2 w alphie :).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2016, 12:45 
Cytuj  
WinterS napisał(a):
zareaguję na twój post z czerwca - coś co póki co wygląda na odgrzewany indie kontlet, który nie stał nawet koło planescape torment (grałem w wersję alfa) można (było) kupić w kolekcjonerskiej wersji za 3000 zł :o? hahaha



Wersji za 1000$ zeszło podczas kicka 63 szt. Za 2000$ 9, 5000$ 3 szt i za 10 000$ 9szt. Ile szt im zeszło po kampanii nie wiem, ale pewnie trochę skoro oferta wisiała ponad rok. Edycje kolekcjonerskie w cenach 50-150 na bank im zeszły w dziesiątkach tys. A jeszcze więcej opchną przed i po premierze.

Do tej pory gre kupiło bezpośrednio od inXile 94,714 osób + to co na steam. Jak na odgrzewany kotlet indie to calkiem niezły wynik , a do premiery jeszcze pewnie z 4- 6 miesięcy.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2016, 13:00 
Cytuj  
W tym trailerze ten zarys fabuły zapowiada się tak jakby gra była o tym samym co oryginalny Torment tylko w innym świecie :p

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2016, 13:43 
Cytuj  
Torment opiera się na tym papierowym systemie rpg.
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9315

Rpga , dodatki itp pewnie da rade zaciagnać z neta jak kogos interesuje uniwersum.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2016, 15:34 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Torment opiera się na tym papierowym systemie rpg.
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9315

Rpga , dodatki itp pewnie da rade zaciagnać z neta jak kogos interesuje uniwersum.


Ale zasady ma z AD&D z 94' z Planetdscape ?

http://www.ebay.com/itm/AD-D-Dungeons-Dragons-Planescape-Campaign-Setting-Mint-SW-TSR-2600-1994-/201650178644

kiedyś sie zastanawiałem czy kupić Planetsacapa czy Ravenlofta i wybrałem wampiry. Był też fajna kampania do Ravenlofta która działa się w 1890 latach i szukało się kuby rozpruwacza, van helsinga


_________________
Turbot

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2016, 16:06 
Cytuj  
Po przejściu Tormenta ściągnąłem sobie knigi do papierowego Planescape. Fajnie to się czytało, a ilustracje Toniego Diterlizzi miażdżyły system

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 5 paź 2016, 20:29 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=dyLFgmsVhSQ

https://www.kickstarter.com/projects/in ... ect_update

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2016, 01:47 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Torment opiera się na tym papierowym systemie rpg.
http://www.rpgcodex.net/content.php?id=9315

Rpga , dodatki itp pewnie da rade zaciagnać z neta jak kogos interesuje uniwersum.

Gwoli uzupełnienia. Monte Cook jest cenionym twórcą erpegów, a Numenera zyskała sporą popularność. System ma nowoczesną i wygodną mechanikę (rzucają tylko gracze, mają zasoby do zwiększenia szansy powodzenia, MG ma prosty algorytm tworzenia przygód). Do opanowania w kilka minut i nie ma pierdyliarda wyjątków. Świat, dziewiąty z kolei, jest tworzony wg. zasady “Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii”. Jest masa artefaktów z poprzednich, czasem dziwnych, światów. Science fantasy pełną gębą. Sam świat nie jest właściwie Planescapem z jego Panią, układami, planami i całą resztą dedekowego multiwersum. Natomiast może dobrze Planescape'a udawać, a czasem jest lepszy bez tego nawisu ograniczającego. W dodatku podręcznik jest naprawdę ładnie wydany.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2016, 13:36 
Cytuj  
gdzie mozna to teraz kupic(wersje pudelkowa) ??
i jakie ceny kolekcjonerskiej ?


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 387 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.