MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Torment: Tides of Numenera
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42577
Strona 18 z 20

Autor:  Kelebglin [ 6 mar 2017, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

uuu too slabo, jak na takiego rpga

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 6 mar 2017, 22:07 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Z tą polską wersją to złapali nas jak ryby na przynętę z nostalgii. :) W ogóle dziwie się, że nie ma gównoburzy o to jak prostacka jest ta gra technicznie: kwestie mówione, brak awatarów, uproszczenie mechaniki etc. Dla porównania zebrali ponad dwa razy więcej niż Shadowrun, a gra nie jest w niczym lepsza zasadniczo.

Autor:  warhameron [ 6 mar 2017, 22:12 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Niestety pocieli grę, ale tylko jeden wątek z Ommem był na poziomie. Wpierw połatają, później wypuszczą uzupełniony brakujący content, a za pół roku wersja ulepszona wyjdzie z combatem rozbudowanym (i większą ilością walk) jak Tormented Version :P Imo powinni zająć się dopracowaniem gry na pC , a nie tracić środki na konsole , na których ta gra to porażka. Torment II Waves of Numenera będzie lepszy :D

Autor:  zaboleq [ 6 mar 2017, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

No Inxile chyba za dużo bierze sobie do roboty. Liczę, że Obsidian przy PoE 2 pokaże na co go stać. Póki co z Tormenta jestem zadowolony. Chciałem dobre story, dialogi i świat i dostałem. Combatu po PoE i Tyranny mam aż nad to.

Autor:  zaboleq [ 8 mar 2017, 21:31 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Kurna liczba opcji w main queście w Dolinie Poległych bohaterów mnie rozwaliła. Serio, questy z innych gier ssą pałke mocno.

Autor:  warhameron [ 10 mar 2017, 19:56 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Chyba zarobili bo dadzą za friko dodatkowy content:


To that end, we are pleased to announce that we will be working on additional content and updates for Torment post-release. These updates will include:
Oom ("The Toy" companion).
Voluminous Codex.
Crisis system improvements.
Our initial updates to the game will focused on bug fixes, optimizations, and other improvements, while the content additions will come later down the line. Both the patches and content updates will, of course, be completely free for all Torment owners, including backers, PC buyers, and console players. We will have more news on these in the coming weeks and months!

Autor:  Kaban [ 12 mar 2017, 22:05 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

W końcu ukończyłem tego Tormenta. Mniej więcej od połowy Wykwitu to już męczyłem się ostro, żeby dotrwać do końca. Klify Sargusa i cała pierwsza lokacja był zdecydowanie najlepszy. Potem coraz gorzej i gorzej.

Zakończenie w sumie też mi dupy nie urwało, żeby nie powiedzieć, że się zawiodłem. Statyczne obrazki z tekstem - tak bardzo zajebało klasyką (ziew..)

I kurwa mać, czy nie stać było tych skurwysynów, żeby przynajmniej dograć głos do tych obrazków z tekstem w zakończeniach? Tak mało nagranych dialogów to ja jestem w stanie zrozumieć w produkcjach Spiderweb Software, a nie w produkcji za miliony dolarów. Fronczewski czyta tylko intro, czy ja coś pominąłem? Bo to jest śmiech na sali, że w ogóle promowali się jego nazwiskiem :D

Autor:  zaboleq [ 12 mar 2017, 23:25 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

No ilość audio że tak powiem jest niezwykle słaba. Już Obisidian lepiej to w Tyranny zrobiłem czy PoE a kurwa mieli chyba mniej hajsu niż InXile na tormenta.

Autor:  had_ol [ 13 mar 2017, 07:46 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Z Fronczewskim to przygrali w ch**a tyle powiem (i generalnie z całym dubbingiem). Ja odpadłem mniej więcej w połowie i daję sobie spokój.

Autor:  zaboleq [ 13 mar 2017, 09:44 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

No spodziewałem się ostrego hejtu na ten dubbing bo w każdej polskiej recenzji jest o tym mowa ale chyba ogólnie w samym tormencie jest mało kwestii mówionych :/.

Autor:  meterrr [ 20 mar 2017, 02:36 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

gra ktos w to jeszcze ? chyba gierka szalu nie zrobila bo temat praktycznie umarl w 2 tygodnie po premierze, moje samopoczucie mocno srednie i czuje sie ruchniety na hajs
grafika taka chujnia ze bola oczy - bez kurwa kitu mamy 2017 a oni wypuszczaja takiego gniota, tym bardziej mnie to wkuria ze przeciez miali juz wszystko gotowe pod PoE
walka - omfg jaki kurwa rak, jak wlacza sie walka to mam mysl, kurwa znowu, tylko nie to
swiat - przekombinowany i na sile 'ambitny'

generalnie przy PoE bawilem sie 100x lepiej, swiat byl fajniejszy, mechanika i walka 1000x lepsze

chyba jestem juz za stary na gry ;/ - wracam do napierdalania randomy w WoTa

Autor:  Kaban [ 20 mar 2017, 07:03 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ja ukończyłem raz i nie mam zamiaru wracać. Skill-checki na 100%, walka, brak jakiejkolwiek więzi z kompanami, beznadziejne wykonanie zakończenia, niespójny świat. Jeden z gorszych RPG. Lepiej się bawiłem przy takim Sword Coast czy właśnie PoE. Chyba tylko Tyranny było podobnie przeciętne jak nie gorsze.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 mar 2017, 09:17 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ja się poddałem w drugiej lokacji. Za dużo nudnego pierdolenia i starania się być oryginalnym na siłę, przy słabości wszystkich innych elementów tej gry.

Autor:  Huragan [ 20 mar 2017, 09:34 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Za dużo nudnego pierdolenia i starania się być oryginalnym na siłę


This ^^

Autor:  Isengrim [ 20 mar 2017, 10:19 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Bez Kownackiej to nie to.

Autor:  zaboleq [ 20 mar 2017, 12:48 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Kaban napisał(a):
Ja ukończyłem raz i nie mam zamiaru wracać. Skill-checki na 100%, walka, brak jakiejkolwiek więzi z kompanami, beznadziejne wykonanie zakończenia, niespójny świat. Jeden z gorszych RPG. Lepiej się bawiłem przy takim Sword Coast czy właśnie PoE. Chyba tylko Tyranny było podobnie przeciętne jak nie gorsze.


No dla mnie Tyranny odwrotnie - skończyłem jednym tchem :). Tutaj pierwsza lokacja-hub zajebista, druga już taka sobie ale wciąż daje rade. Skończę ale gra jest dla mnie dość ciężka przez powolną akcję i kiepską walkę.

Autor:  Junkier [ 20 mar 2017, 14:26 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Isengrim napisał(a):
Bez Kownackiej to nie to.

Akurat w Tormencie chyba tylko Vhailor Zborowskiego był lepszy niż oryginalny voiceover. W BG2 sporo polskich aktorów faktycznie przewyższało angielskich (przede wszystkim Fronczewski, Kobuszewski, Kolberger).

Autor:  Isengrim [ 20 mar 2017, 14:45 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Ja właśnie śp. Kownacką pamiętam i wspominam najlepiej z BGów i PT. Viconia i Nie-Sława zawsze miały slot w party. Reszta - z perspektywy - była ok, część nie tak bardzo.

Autor:  Junkier [ 20 mar 2017, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Przy całym szacunku dla Kownackiej w obu grach miała głos zimnej dominy, który może i pasował Viconii, ale do Nie-Sławy już niezbyt. Zresztą wystarczy posłuchać głosu Jennifer Hale z oryginalnej wersji gry.

Autor:  Isengrim [ 20 mar 2017, 15:23 ]
Tytuł:  Re: Torment: Tides of Numenera

Nie-Sława była tanari, upadłym, ale tanari. Właśnie głos nieco wyniosłej (ale i z nutą erotyzmu) Kownackiej dobrze pasował do sukuba. W sumie, to jej nie ufałem za grosz, może dzięki takiemu doborowi aktorki. Ale z drugiej strony, to w PT paranoja była silna i każdego podejrzewałem o wrogie zamiary.

Strona 18 z 20 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team