mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2013, 19:28 
Cytuj  
No to mowia ze jak Morrowind. ;) A graficznie wyglada troche jak Sacred 2.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 27 cze 2013, 19:35 
Cytuj  
Polukałem na steam, nikt w to jeszcze nie zagrał(or graja co dopiero). Generalnie flejm bo ci co dali na kicku kase i zapłacili w pre orderze nie dostali kluczy (i pre order był droższy o 1$ niż obecna cena).,


W grze 140+ achivów więc sporo tego dobrego w niej chyba?


Ostatnio edytowano 27 cze 2013, 19:39 przez warhameron, łącznie edytowano 2 razy
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 cze 2013, 19:37 
Cytuj  
Jaka drama na forum, ludzie którzy kupili teraz na Steamie instalują grę. Supporterzy z Kickstartera nie mieli nawet pojęcia o premierze ;). Cena gry na Steamie jest obecnie niższa niż "specjalna cena dla backerów" która wybulili ludzie na Kicku ;).
Gra może jest fajna, ale atmosfera wokół niej jest DZIWNA ;).


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2013, 19:41 
Cytuj  
Wlasnie wycztylaem, ze postac ruszamy tylko przez WASD, mycha nie mozna. Jesli to prawda to lekki kurwa fail :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2013, 19:44 
Cytuj  
O to ide grac w RIFTa. :)

E no nie wierze ze przy widoku z gory jest tylko lazenie WSADem :) Jesli tak raczej gra jest failem, jak rozbudowana by nie byla.

Szkoda by bylo bo wyglada naprawde fajnie.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 27 cze 2013, 19:45 
Cytuj  
Ruska cena to podobno 7$ or koło tego coś.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2013, 20:11 
Cytuj  
imo trza sprawdzic demo z zatoki, jak bedzie fajne to kupic.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2013, 21:10 
Cytuj  
Nic "mojego" z K$ jeszcze nie wyszlo, ale obecny stan produkcji ktory pokazują nastraja pozytywnie. Chociaz mialem tez realistyczne oczekiwania, chcialem gre okreslonego typu ktorej inaczej nie zrobią (bo nie ma takich np.), a nie świętego graala gamingu.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 27 cze 2013, 21:47 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Nic "mojego" z K$ jeszcze nie wyszlo, ale obecny stan produkcji ktory pokazują nastraja pozytywnie. Chociaz mialem tez realistyczne oczekiwania, chcialem gre okreslonego typu ktorej inaczej nie zrobią (bo nie ma takich np.), a nie świętego graala gamingu.


Ja dostałem maila, odebrałem klucz i właśnie ściągam na Steam instalkę. Kurde, a miałem wcześniej iść spać dzisiaj bo jutro na 6 rano mam dozór... Ech..


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 07:21 
Cytuj  
Pograłem trochę w to Legends of Dawn. Cóż mogę powiedzieć.. Jest miernie. Grafika toporna, animacje również (intro było ok). Sterowanie WSADem plus obroty kamery prawym myszy męczące na dłuższą metę. O pomstę do nieba woła brak możliwości zamykania otwartych okienek przy pomocy jednego klawisza (ESC np.). Jak na razie to mam wrażenie, że wtopiłem 15$. Jak wrócę z pracy to dam tej grze jeszcze szansę ale moje oczekiwania generalnie mocno osłabły.

Ps. Autorzy stawiali na duży realizm (hardcore RPG) i w efekcie jak postać trochę nazbiera rzeczy to zwalnia chód. Przy niespełna 1 zapełnionej śmieciami torbie wlokłem się z pomostu w porcie do kupca parę metrów dalej tak, że miałem ochotę wyłączyć. Właściwie to gra wyłączyła się sama przy próbie zapisu. Heh, widocznie wyczuła mój nastrój..


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 07:26 
Cytuj  
Dobrze, że wczoraj nie kupiłem, bo miałem na to wielką ochotę, ale powoli mi przechodzi ;).


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 14:26 
Cytuj  
Widać wydali "znowu" nie skończoną grę. może jak polatają to będzie grywalne.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 14:45 
Cytuj  
yabaddi jest bogaty, kupił, potestuje i nam powie co i jak :]


_________________
LaMoon#2988

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 15:04 
Cytuj  
No, z tego co można wyczytać na forum, to tej gry chyba nawet nie da się połatać ;). Podobno maksymalny crapik.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 15:23 
Cytuj  
Nie zgodze sie. Napewno gra ma potencjal. Wyglada poprostu na wydana tak z pare miesiecy za wczesnie.
Mam nadzieje ze beda patche i mam nadzieje ze tworcy nie zmienia 'hardcore' podejscia do gatunku RPG pod naporem beku 'na forach' ze nie ma znacznikow questow na mapie.

Szkoda ze technicznie gra prezentuje sie jak gra z roku 2000 ale mnie to osobiscie nie przeszkadza. Tbh to smiac mi sie chce z 'recenzji' w stylu 'grafika slaba, animacja slaba, ui slabe = gra do dupy'.

3 miechy polishingu i spokojnie bym w to gral jako taki mily powrot do przeszlosci. teraz mam RIFTa to mi sie nie chce w sumie.

Przypominam ze to jest gra zrobiona za PIECDZIESIAT TYSIECY DOLAROW (i to niecale). W innych grach zrobienie poczatkowych animacji logosow pewnie wiecej kosztuje. Wlaczajac inne gry z kicka.

Niech dodadza ruszanie sie mysza i bedzie ok. Choc i tak biegalo sie lepiej niz myslalem.
Czekam na patche o ile im sie bedzie chcialo.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 18:06 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
yabaddi jest bogaty, kupił, potestuje i nam powie co i jak :]


Serio Lamoon, wolałbym te 15$ wydać choćby na nowe puzzle dla córek..

Ta gra tak jak pisze Kabraxis ma potencjał ale czeka ją bolesny etap łatania dziur. Bolesny niestety dla nas - graczy. Moim zdaniem Dreamatrix daje tutaj pokaz typowego i niezbyt lubianego zachowania devsów - wydać byle szybciej nie ważne w jakim stanie, a następnie zamiast za poprawki to brać się za część 2 gry. Tak, dokładnie. Jeszcze na etapie poprzedzającym beta testy korespondowałem z dwoma chorwatami z Dreamatrix'a (Christian Dumancic i Marko). Zresztą goście się z tym nie kryli, informacje o tym, że zaraz po wydaniu LoD 1 zaczynają prace nad LoD2 można znaleźć nawet na ich forum. Cóż, informację tę odebrałem inaczej - że gra jest na tyle dobra, że nic jej nie brakuje jako całości, a oni chcą zapewnić kontinuum lore świata. Heh, a jednak się myliłem.

W grze skopane jest wiele rzeczy - i to poczynając od samych założeń np. daleko posunięty realizm aka Hardcore RPG w LoD przejawia się m.in. tym, że postać mimo posiadania sporej siły po zebraniu dosłownie 3-4 broni do plecaka rusza się jak inwalida (podróżować się tak nie da). Kontrastuje to z totalnym brakiem realizmu: można wejść do każdego domu, magazynu i w obecności gospodarzy poprzeglądać im szafy wynosząc na ich oczach dobytek bez najmniejszej nawet uwagi.

Quest line został przewidziany liniowo do bólu bo najmniejsza nawet zmiana np. w kolejności odwiedzania NPCów skutkuje tym, że gra się gubi - NPC zaczynają opowiadać kwestie jakby z pominięciem pewnych wydarzeń lub traktować, że niektóre wydarzenia się już odbyły (np. że coś im już powiedziano lub dostarczono - kiedy faktycznie nic takiego nie miało miejsca). Niektóre z tych błędów skutkują tym, że grę trzeba zamknąć przez alt-F4 bo gra po otwarciu okien dialogu z NCPem nie daje się przerwać - widoczne są opcje dialogu ale nie aktywne, a okno nie ma nawet X do zamknięcia (okna na ESC nie reagują).

Inne babole typu lootowanie pojemników przez ściany czy strzelanie z łuku do przeciwników przez przeszkody (strzelałem bardzo skutecznie do wilków przez całkiem sporą górę) to jedynie przykład na to jak gra jest niedorobiona. Szkoda, na prawdę jest mi żal tego tytułu bo uważam, że potencjał był. Na razie odstawiam na półkę i czekam na poprawki. Daggerfall też od początku grywalny nie był ;)


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 18:21 
Cytuj  
No mnie to wyglada na taka pre-alphe.

Ciekawe czy bedzie im sie chcialo latac czy zaczna robic dwojke jednak. :)
Ogolnie ta gra jest potwierdzeniem i pokazaniem co mozna zrobic za 50k... co mozna? miec fajny pomysl mozna i niewiele niestety wiecej.

PS. Dzis czytalem ze jeden statek w Star Citizen (tez crowdfunding) kosztuje wiecej niz ta cale gierka. Tak wiec i tak ode mnie respekt ze wogole 'skonczyli' to robic bo to mi wyglada jak projekt do ktorego i tak dokladali i na projekt ktory jest zrobiony bo maja taka pasje i chyba poprostu zabraklo umiejetnosci.

Moze moderzy pomoga... kto wie.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 19:46 
Cytuj  
Problem z grami z Kickstartera jest taki, że za realizacją założeń wg. których ludzie dofinansowali projekt stoi wyłącznie wola developerów (dobra lub zła). Sęk w tym, że nie ma żadnego mechanizmu, który pozwoliłby na sprawdzenie co tak faktycznie stało się z funduszami zbieranymi z Kickstartera.

Dla przykładu: jestem niemal pewien, że takie Larian Studios które zbierało niedawno kasę na Divinity: Original Sin puściło gro z zebranej puli na poczet wydatków związanych z premierą Dragon Commandera. Nie sposób tego sprawdzić, nie ma zresztą komu i na podstawie czego. Kickstarter to fajna idea, która w rękach ludzi od marketingu firm produkujących gry staje się tylko mechanizmem do pomnażania zysku lub łatania dziur w budżecie. Ciekawe jak długo to jeszcze pociągnie? Szkoda tylko małych studiów z ciekawymi pomysłami i brakiem funduszy na realizację. Takich dotknie to najbardziej.

Heh, historia lubi się powtarzać. Takie same mechanizmy działały w przypadku pomocy wysyłanej do krajów 3 świata gdzie żywność i leki trafiały w ręce kacyków i były przehandlowywane na broń, a ludzie do których pomoc była kierowana ginęli z głodu i chorób. Trochę to trwało zanim ONZ się skapnęło kogo faktycznie dotuje swoją pomocą. Z Kickstarterem może być analogiczna historia (choć oczywiście nie równie drastyczna).


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 20:16 
Cytuj  
Nie szedłbym tak daleko. Ja z kolei backnalem jakies 6-7 projektów i mam pewność ze gdyby nie kampania danej gry w ogole by nie bylo.
Developerom ktorzy łatają budzet albo mają gre, ale chcą zrobić taki niby preorder z miejsca dziękuje, albo tym ktorych stać na produkcje ale chcą być modni (Garriot Lawl).
Gdybym mieszkał w stanach miałbym backnięte jakies 30-40 projektów z różnych dziedzin, nawet żywnościowe.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 cze 2013, 20:29 
Cytuj  
Co do Dragon Commandera: gra wyglada na recycling latania smokiem w Ego Draconis czyli tez jakos drogo ich nie kosztowala.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.