MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Warhammer 40k: Eternal Crusade https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42862 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Isengrim [ 23 sty 2014, 22:01 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Mi tam się podobało, finishery fajna rzecz. Alpha alphą, ale ob jest planowana na koniec tego roku, więc już dużo czasu nie zostało. |
Autor: | Highlander [ 9 lip 2014, 11:14 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
https://www.youtube.com/watch?v=T07T0RP_F88#t=114 gejplej |
Autor: | tomugeen [ 9 lip 2014, 11:22 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Łojej, nie powinni gry (zwlaszcza gry akcji która ma wygladać ładnie) w takim stadium pokazywac. Można się tylko zniechęcić. |
Autor: | iniside [ 9 lip 2014, 11:43 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
E tam. Ja bym chetnie pogral juz na tym etapie ;p. |
Autor: | Atherius [ 10 lip 2014, 08:52 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Wygląda jak dlc do space marine. |
Autor: | Niah [ 10 lip 2014, 08:56 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Raczej jak mod do jakieś gierki fps z 2000 roku. |
Autor: | Isengrim [ 1 wrz 2014, 23:14 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
http://youtu.be/56yKCqZrS5E z PAXa. Latający Rhino, latający chaotyczny kosmiczny marynarz. |
Autor: | Isengrim [ 18 wrz 2014, 11:45 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Trochę info o ec: - Akcja gry toczyć się będzie na planecie Arkhona, leżącej w systemie Kharon, przy granicy Imperium w sektorze Obscuras. - Świat gry ma być otwarty, z instancjami przeznaczonymi do pve. Czyli walki z tyrranidami. - silnik gry ma pozwalać na wielotysięczne starcia. - Głównym celem jest wygrana w kampanii dzięki zdobywaniu punktów strategicznych planety. Co kilka(naście) tygodni kampania jest podsumowywana i wyznaczane są nowe cele. - Zdobyte punkty strategiczne będą stopniowo zmieniały wygląd na pasujący bardziej do stylu zdobywców. - Mechanika walki oparta jest o Space Marine (od THQ) z dodanymi kilkoma usprawnieniami, jak celniejsze rzuty granatami, możliwość zaczepienia się o ścianę po skoku, mobilne punkty respawnu (z transporterów), leczenie powalonego towarzysza, szybszy zgon w razie zagrożenia finisherem. - Początkowo, poza jedno i dwuosobowymi, dostępne będą pojazdy odpowiadające Rhino i Predatorowi. Po premierze planowany jest cięższy sprzęt. Sprzęt latający jest w dalszych planach. - Na start będą dostępne 4 strony konfliktu SM,CSM, Orki i Eldarzy. Po premierze w planach są Dark Eldarzy (popularni po ostatnim codexie), wśród graczy popularna jest też trójka Tau, Nekroni i Siostrzyczki. - Klasy podstawowe i zakony SM: Tactical, Devastator, Assault, Apothecary. Ultramarines, Blood Angels, Dark Angels, Space Wolves - Klasy podstawowe i zakony CSM: Tactical, Havoc, Raptor, Aspiring Sorcerer. Black Legion, Word Bearers, Iron Warriors, Night Lords. - Klasy podstawowe i klany Orków: Shoota, ‘Eavy/Loota, Stormboy, Painboy, Boy (f2p). Goffs, Evil Sunz, Bad Moonz, Deathskulls. - Klasy podstawowe i światostatki Eldarów: Dire Avenger, Fire Dragon, Dark Reaper, Swooping Hawk, Howling Banshee, Striking Scorpion, Warlock. Ulthwé, Biel-Tan, Saim-Hann, Iyanden. - będzie wybrany piąty zakon/klan/craftworld przez graczy. - Oprócz klas podstawowych będą klasy elite i hero. W zamian za pewną ilość RP gracz będzie mógł się zamienić w terminatora chaplaina. Elite mają mieć po śmierci gracza kilkugodzinny cd, hero dobę. - Gracz będzie miał możliwość modyfikacji swojej klasy przez zmianę uzbrojenia i pancerza (w ramach limitu punktowego klasy) oraz kolorystyki, emblematów, wyglądu itemków. - Itemki w I$ mają być słabsze od tych z gry. Obecnie trwa limitowana sprzedaż zestawów i mają one pozmieniane statystyki (lepsza celność, mniejsze obrażenia na przykład). - zestaw podstawowy za 40$ +vat lub 29,60 € (można zmieniać walutę, jeszcze funciaki są) ma wystarczać do normalnego grania. W zamian gracz otrzymuje 40k punktów do wydania w I$. Trwa limitowana promocja na darmowy dodatkowy sprzęt - pistol i nożyk. Droższe founders packi mają bonusowe RTP. - Dostęp do bety podzielony jest na 3 fazy, mają one następować co 30 dni. - Darmowi boyz mają mieć nieco wolniejszy, ale rozwój postaci. - AngryJoe ma dość długi filmik z prealphy, starcia SM z CSM. Przy zakupie packa z referrala albo z kodem EC-NEUAMG88ST1TR dodatkowe 4k RTP. |
Autor: | iniside [ 1 paź 2014, 16:56 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Jak bardzo lubie Necronow, to nie widze tego jako rasy dla graczy. Necroni sa zbyt przegieci. Kiedy gracze dostali by mozliwosc grania nimi, i Necroni by odpowiadali zasadom z Codexu, to pozostałe frakcje, bylby regularnie rozjezdzane z palcem w dupie. |
Autor: | Isengrim [ 21 paź 2014, 14:33 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Livestream a na nim podrasowane modele i kilkanaście minut gameplaya iniside napisał(a): Jak bardzo lubie Necronow, to nie widze tego jako rasy dla graczy. Necroni sa zbyt przegieci. Kiedy gracze dostali by mozliwosc grania nimi, i Necroni by odpowiadali zasadom z Codexu, to pozostałe frakcje, bylby regularnie rozjezdzane z palcem w dupie. Nekroni mają słabą stronę - kiepsko się sprawdzają w walce wręcz i przy dużej ilości przeciwników (celów). Tyrki czy orki dają radę. W EC nie będzie limitów punktowych, więc faktycznie, kiepsko zapowiada się implementacja. Chociaż jak orków będzie dużo, to się blaszaki rozjedzie. Ja tam wolę jak wprowadzą nekronów, a nie Tau. |
Autor: | DirectC [ 4 mar 2015, 17:07 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Fajnie się gra, jak rozwiną grę to jest na co czekać Na streamach wyglądało drewnianie, ale sama gra już w realu sprawia wiele frajdy! |
Autor: | gosugamer1 [ 4 mar 2015, 21:57 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
To jest Planetside2 w uniwersum warhammera jeżeli chodzi o koncept rozgrywki (duża mapa, kilka frakcji i bijemy się o punkty kontrolne, które nie mają większego znaczenia)? |
Autor: | Isengrim [ 5 mar 2015, 09:22 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
DirectC napisał(a): Fajnie się gra, jak rozwiną grę to jest na co czekać Na streamach wyglądało drewnianie, ale sama gra już w realu sprawia wiele frajdy! Eee, ale jak to? Grasz teraz? |
Autor: | DirectC [ 5 mar 2015, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Isengrim napisał(a): DirectC napisał(a): Fajnie się gra, jak rozwiną grę to jest na co czekać Na streamach wyglądało drewnianie, ale sama gra już w realu sprawia wiele frajdy! Eee, ale jak to? Grasz teraz? Teraz nie, jakiś czas temu graliśmy z devami chwilkę w 2 tryby i trochę radosnej rozpierduchy. Co do planetside to nie wiem jak to tam wygląda, nigdy nie grałem. |
Autor: | Isengrim [ 5 mar 2015, 11:17 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
I jak wrazenia? Jest szansa ze cos z tego bedzie, czy raczej gierka do pykniecia i wywalenia z dysku? |
Autor: | DirectC [ 19 mar 2015, 22:15 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Isengrim napisał(a): I jak wrazenia? Jest szansa ze cos z tego bedzie, czy raczej gierka do pykniecia i wywalenia z dysku? No sczerze mówiąc bardzo mi się podobało |
Autor: | Isengrim [ 24 sie 2016, 13:01 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
EC ma wyjść 23 września, co wydaje się nieco przedwczesnym terminem. Obecnie dostępne są Orki, pedały i marynarze; da się tworzyć morskie opowieści 32v32. Peresistent world i inne ficzery w stylu Planetside 2 jakoś zniknęły z horyzontu. Został szuterek, nawet całkiem fajny, ale... |
Autor: | gosugamer1 [ 24 sie 2016, 19:46 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Ja mam takie odczucia, że shooterek i to raczej z tych chujowych. Ja rozumiem, że to nie cs, ale żeby kogoś uwalić ze zwykłego boltera to trzeba wyjebać ze 2 magazynki - to odbiera sporo frajdy ze strzelania. Ogólnie mocno dominuje melee, które w odróżnieniu od strzelania zadaje ogromny dmg i niezależnie od rasy wszystko rozgrywa się na 1-2 strzały. Tak na dobrą sprawę to jedyne co na tę chwilę tę grę ratuje to, to, że to Warhammer. |
Autor: | Isengrim [ 24 sie 2016, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Ja nie ogarniam jak to jest, że jak do mnie walą to schodze na 2 strzały, a ja mam za to recoila na pół ekranu jak strzelam do kogoś. Melee przynajmniej jest szansa kogoś trafić , ale marynarze trochę przegięci. |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |