MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warhammer 40k: Eternal Crusade
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42862
Strona 3 z 3

Autor:  Isengrim [ 23 sty 2014, 22:01 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Mi tam się podobało, finishery fajna rzecz. Alpha alphą, ale ob jest planowana na koniec tego roku, więc już dużo czasu nie zostało.

Autor:  Highlander [ 9 lip 2014, 11:14 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

https://www.youtube.com/watch?v=T07T0RP_F88#t=114

gejplej

Autor:  tomugeen [ 9 lip 2014, 11:22 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Łojej, nie powinni gry (zwlaszcza gry akcji która ma wygladać ładnie) w takim stadium pokazywac. Można się tylko zniechęcić.

Autor:  iniside [ 9 lip 2014, 11:43 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

E tam. Ja bym chetnie pogral juz na tym etapie ;p.

Autor:  Atherius [ 10 lip 2014, 08:52 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Wygląda jak dlc do space marine.

Autor:  Niah [ 10 lip 2014, 08:56 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Raczej jak mod do jakieś gierki fps z 2000 roku.

Autor:  Isengrim [ 1 wrz 2014, 23:14 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

http://youtu.be/56yKCqZrS5E z PAXa. Latający Rhino, latający chaotyczny kosmiczny marynarz.

Autor:  Isengrim [ 18 wrz 2014, 11:45 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Trochę info o ec:
- Akcja gry toczyć się będzie na planecie Arkhona, leżącej w systemie Kharon, przy granicy Imperium w sektorze Obscuras.
- Świat gry ma być otwarty, z instancjami przeznaczonymi do pve. Czyli walki z tyrranidami.
- silnik gry ma pozwalać na wielotysięczne starcia.
- Głównym celem jest wygrana w kampanii dzięki zdobywaniu punktów strategicznych planety. Co kilka(naście) tygodni kampania jest podsumowywana i wyznaczane są nowe cele.
- Zdobyte punkty strategiczne będą stopniowo zmieniały wygląd na pasujący bardziej do stylu zdobywców.
- Mechanika walki oparta jest o Space Marine (od THQ) z dodanymi kilkoma usprawnieniami, jak celniejsze rzuty granatami, możliwość zaczepienia się o ścianę po skoku, mobilne punkty respawnu (z transporterów), leczenie powalonego towarzysza, szybszy zgon w razie zagrożenia finisherem.
- Początkowo, poza jedno i dwuosobowymi, dostępne będą pojazdy odpowiadające Rhino i Predatorowi. Po premierze planowany jest cięższy sprzęt. Sprzęt latający jest w dalszych planach.
- Na start będą dostępne 4 strony konfliktu SM,CSM, Orki i Eldarzy. Po premierze w planach są Dark Eldarzy (popularni po ostatnim codexie), wśród graczy popularna jest też trójka Tau, Nekroni i Siostrzyczki.
- Klasy podstawowe i zakony SM: Tactical, Devastator, Assault, Apothecary. Ultramarines, Blood Angels, Dark Angels, Space Wolves
- Klasy podstawowe i zakony CSM: Tactical, Havoc, Raptor, Aspiring Sorcerer. Black Legion, Word Bearers, Iron Warriors, Night Lords.
- Klasy podstawowe i klany Orków: Shoota, ‘Eavy/Loota, Stormboy, Painboy, Boy (f2p). Goffs, Evil Sunz, Bad Moonz, Deathskulls.
- Klasy podstawowe i światostatki Eldarów: Dire Avenger, Fire Dragon, Dark Reaper, Swooping Hawk, Howling Banshee, Striking Scorpion, Warlock. Ulthwé, Biel-Tan, Saim-Hann, Iyanden.
- będzie wybrany piąty zakon/klan/craftworld przez graczy.
- Oprócz klas podstawowych będą klasy elite i hero. W zamian za pewną ilość RP gracz będzie mógł się zamienić w terminatora chaplaina. Elite mają mieć po śmierci gracza kilkugodzinny cd, hero dobę.
- Gracz będzie miał możliwość modyfikacji swojej klasy przez zmianę uzbrojenia i pancerza (w ramach limitu punktowego klasy) oraz kolorystyki, emblematów, wyglądu itemków.
- Itemki w I$ mają być słabsze od tych z gry. Obecnie trwa limitowana sprzedaż zestawów i mają one pozmieniane statystyki (lepsza celność, mniejsze obrażenia na przykład).
- zestaw podstawowy za 40$ +vat lub 29,60 € (można zmieniać walutę, jeszcze funciaki są) ma wystarczać do normalnego grania. W zamian gracz otrzymuje 40k punktów do wydania w I$. Trwa limitowana promocja na darmowy dodatkowy sprzęt - pistol i nożyk. Droższe founders packi mają bonusowe RTP.
- Dostęp do bety podzielony jest na 3 fazy, mają one następować co 30 dni.
- Darmowi boyz mają mieć nieco wolniejszy, ale rozwój postaci.
- AngryJoe ma dość długi filmik z prealphy, starcia SM z CSM.
Przy zakupie packa z referrala albo z kodem EC-NEUAMG88ST1TR dodatkowe 4k RTP.

Autor:  iniside [ 1 paź 2014, 16:56 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Jak bardzo lubie Necronow, to nie widze tego jako rasy dla graczy. Necroni sa zbyt przegieci.

Kiedy gracze dostali by mozliwosc grania nimi, i Necroni by odpowiadali zasadom z Codexu, to pozostałe frakcje, bylby regularnie rozjezdzane z palcem w dupie.

Autor:  Isengrim [ 21 paź 2014, 14:33 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Livestream a na nim podrasowane modele i kilkanaście minut gameplaya
iniside napisał(a):
Jak bardzo lubie Necronow, to nie widze tego jako rasy dla graczy. Necroni sa zbyt przegieci.

Kiedy gracze dostali by mozliwosc grania nimi, i Necroni by odpowiadali zasadom z Codexu, to pozostałe frakcje, bylby regularnie rozjezdzane z palcem w dupie.

Nekroni mają słabą stronę - kiepsko się sprawdzają w walce wręcz i przy dużej ilości przeciwników (celów). Tyrki czy orki dają radę. W EC nie będzie limitów punktowych, więc faktycznie, kiepsko zapowiada się implementacja. Chociaż jak orków będzie dużo, to się blaszaki rozjedzie. Ja tam wolę jak wprowadzą nekronów, a nie Tau.

Autor:  DirectC [ 4 mar 2015, 17:07 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Fajnie się gra, jak rozwiną grę to jest na co czekać :)
Na streamach wyglądało drewnianie, ale sama gra już w realu sprawia wiele frajdy!

Autor:  gosugamer1 [ 4 mar 2015, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

To jest Planetside2 w uniwersum warhammera jeżeli chodzi o koncept rozgrywki (duża mapa, kilka frakcji i bijemy się o punkty kontrolne, które nie mają większego znaczenia)?

Autor:  Isengrim [ 5 mar 2015, 09:22 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

DirectC napisał(a):
Fajnie się gra, jak rozwiną grę to jest na co czekać :)
Na streamach wyglądało drewnianie, ale sama gra już w realu sprawia wiele frajdy!

Eee, ale jak to? Grasz teraz?

Autor:  DirectC [ 5 mar 2015, 10:55 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Isengrim napisał(a):
DirectC napisał(a):
Fajnie się gra, jak rozwiną grę to jest na co czekać :)
Na streamach wyglądało drewnianie, ale sama gra już w realu sprawia wiele frajdy!

Eee, ale jak to? Grasz teraz?

Teraz nie, jakiś czas temu graliśmy z devami chwilkę w 2 tryby i trochę radosnej rozpierduchy.
Co do planetside to nie wiem jak to tam wygląda, nigdy nie grałem.

Autor:  Isengrim [ 5 mar 2015, 11:17 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

I jak wrazenia? Jest szansa ze cos z tego bedzie, czy raczej gierka do pykniecia i wywalenia z dysku?

Autor:  DirectC [ 19 mar 2015, 22:15 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Isengrim napisał(a):
I jak wrazenia? Jest szansa ze cos z tego bedzie, czy raczej gierka do pykniecia i wywalenia z dysku?

No sczerze mówiąc bardzo mi się podobało :)

Autor:  Isengrim [ 24 sie 2016, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

EC ma wyjść 23 września, co wydaje się nieco przedwczesnym terminem.
Obecnie dostępne są Orki, pedały i marynarze; da się tworzyć morskie opowieści 32v32. Peresistent world i inne ficzery w stylu Planetside 2 jakoś zniknęły z horyzontu. Został szuterek, nawet całkiem fajny, ale...

Autor:  gosugamer1 [ 24 sie 2016, 19:46 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Ja mam takie odczucia, że shooterek i to raczej z tych chujowych. Ja rozumiem, że to nie cs, ale żeby kogoś uwalić ze zwykłego boltera to trzeba wyjebać ze 2 magazynki - to odbiera sporo frajdy ze strzelania.

Ogólnie mocno dominuje melee, które w odróżnieniu od strzelania zadaje ogromny dmg i niezależnie od rasy wszystko rozgrywa się na 1-2 strzały. Tak na dobrą sprawę to jedyne co na tę chwilę tę grę ratuje to, to, że to Warhammer.

Autor:  Isengrim [ 24 sie 2016, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade

Ja nie ogarniam jak to jest, że jak do mnie walą to schodze na 2 strzały, a ja mam za to recoila na pół ekranu jak strzelam do kogoś. Melee przynajmniej jest szansa kogoś trafić :), ale marynarze trochę przegięci.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team