MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

War Thunder
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43186
Strona 3 z 35

Autor:  Highlander [ 11 paź 2013, 21:39 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Kliknalem swoj profil / swoj nick

i tam nizej jest "convert xp" mialem zachowane jeszcze jakies punkty premium, przesunalem suwak na maxa, wydalem z 250 pkt premium i wskoczylem na 7 lvl nazistow.

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2013, 22:00 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Uhm. Te punkty premium mozna zdobyc grajac czy poza zrobieniem pierwszy raz tutoriala juz sie ich nie zdobedzie w inny sposob poza kupieniem?

Autor:  Highlander [ 11 paź 2013, 22:09 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Ja mialem te ze startowej puli, i to chyba calkiem sporo bo chyba zboostowalem jeden tydzien i mi zostalo 650.

I pomylilem sie, zostalo mi teraz 250, a nie wydalem 250.

ponawiam pytania
Highlander napisał(a):
w co sie kladzie punkty zalogi najlepiej? Te samoloty gdzies sie naprawia bo nie widze? Co daje inna amunicja? ;p
Mam wrazenie, ze coraz wiecej ludzi lata tymi wielkimi krowami, co po uderzeniu fajtera kamikaze dalej sobie leca. wtf, jak to rozwalic?


btw. http://warthunder.com/en/news/293/current/
[Sky Duels]: the Flying Tigers - weekend special

Autor:  Turbot [ 11 paź 2013, 22:37 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Bo nigdy nie lata sie na czolowe z krowami, trzeba zanurkowac przed nia i atakowac ja z boku, co do zalogi najlepsze jest szybkosc przeladowania i specjalizacje na dany samolot

Autor:  Drusek [ 11 paź 2013, 22:46 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Ehh nie po to instalowałem War Thundera ze steama żeby mi teraz patche pobierało w standardowy sposób :/

Autor:  ShadorVD [ 11 paź 2013, 23:21 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Highlander napisał(a):
Starczylo skonwertowac XP i mam 7 lvl nazistow... mc 202, 2x bf109 i jest czym latac. I sie zachcialo grac.

w co sie kladzie punkty zalogi najlepiej? Te samoloty gdzies sie naprawia bo nie widze? Co daje inna amunicja? ;p

Mam wrazenie, ze coraz wiecej ludzi lata tymi wielkimi krowami, co po uderzeniu fajtera kamikaze dalej sobie leca. wtf, jak to rozwalic?


1. Punkty załogi kładzie się w to co uważasz za najważniejsze na danym samolocie... ja bym inwestował w czas przeładowywania. Jestem początkujący.
2. Inna amunicja jest np. smugowa pokazuje gdzie strzelasz, dobre to na grupowe latanie itp. + zobacz sobie opisy, troche Ci się rozjaśni.
3. Wielkie krowy rozwala się w ten sposób, że strzelasz w jakis konkretny cel np. w jedno skrzydło, lub masz odpowiednie do tego statki z torpedami/rakietami... albo po prostu wywalasz w to ze trzy magazynki... tak samo spadają jak inne. W zależności od projektu przeciwnego samolotu możesz postarać się zabić pilota :)

@Drusek

Akurat to jest siara... nie bardzo kumam po co odpala się standardowy launcher... chyba tylko po to żeby czas gry się naliczał :(

Autor:  raggnarok [ 11 paź 2013, 23:36 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

To normalka. Kazda zewnetrzna gra F2P bedaca na Steamie ma wlasnego klienta :) A na Steamie sie jest dla wypromowania gry.

Autor:  Morgul [ 11 paź 2013, 23:46 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Nie każda, w jakieś gówniane rycerzyki raz grałem - pełna integracja ze steamem, nawet konta nie trzeba było zakładać. Spiral knight albo coś takiego.

Autor:  ShadorVD [ 12 paź 2013, 00:03 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Morgul napisał(a):
Nie każda, w jakieś gówniane rycerzyki raz grałem - pełna integracja ze steamem, nawet konta nie trzeba było zakładać. Spiral knight albo coś takiego.


This, jak się chce to można.

Dla przykładu taki... Star Confusion czy jakiś inny tytuł, niby War Thunder tylko w kosmosie. Wybierałeś grę na steamie, odpalałeś, wybierałeś, że grasz ze steama... i wszystko się działo automatycznie, można? Można, bardziej to producenci zostawiają sobie jako furtkę na rozstanie z "Parą".

Autor:  candidoser [ 12 paź 2013, 07:29 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Star Conflict. Wydawca zzresztą ten sam co War Thunder.

Autor:  Highlander [ 12 paź 2013, 07:48 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Ale star conflikt malo ciekawa gra imo ;p

Autor:  kapra L [ 12 paź 2013, 23:10 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Pokazali drzewka rozwoju czolgow rosyjskivh i niemieckich
http://warthunder.com/en/news/294-War-T ... h-Trees-en

Autor:  raggnarok [ 15 paź 2013, 17:19 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Poznaniaki farciarze... http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy ... tne-wiesci

Autor:  Adhoc [ 17 paź 2013, 09:49 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Nie ogarniam tej gry na padzie :o

Autor:  candidoser [ 17 paź 2013, 10:35 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

na padzie latac sie jeszcze da, ale trafic w cos, hehehe. Maniana.
Wyrwalem na aledrogo Wingmana 2 za jakies smieszne pieniadze, niedlugo powinien dotrzec to zobacze jak sie gra na joy'u. Pewnie na poczatku bedzie niezla jazda

Autor:  Mark24 [ 17 paź 2013, 22:31 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

zasada jest identyczna jak na padzie. W jednym i drugim celujesz przy pomocy drążka wychyłowego - jak na padzie nie dawałeś rady bo skill-a brak to nie wróżę sukcesów na joyu. Pół roku ćwiczeń i pierdolenia po forach, że grać się nie da przed tobą.

Autor:  Morgul [ 17 paź 2013, 23:23 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Super, maluch jest jak ferrari.. bo "zasada jest identyczna".

Autor:  candidoser [ 18 paź 2013, 07:30 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

1. po co od razu ta agresja?
2. Zasada moze ta sama, ale precyzja inna
3. Grales ty w ogole w WT?

Autor:  Adhoc [ 18 paź 2013, 07:44 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Marek masakruje na padzie użytkowników myszek w fps'ach wiec nie ta liga.

Autor:  TobiAlex [ 18 paź 2013, 08:11 ]
Tytuł:  Re: War Thunder - Samoloty, Czołgi i Okręty

Adhoc napisał(a):
Marek masakruje na padzie użytkowników myszek w fps'ach wiec nie ta liga.


:lol:

Strona 3 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team