MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43276
Strona 6 z 7

Autor:  Pwael [ 10 cze 2015, 12:54 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

Po ostatnim patchu przyspieszyli mocno zdobywanie kredytow. Teraz uzbieranie 50k nie jest bardzo meczace, tylko trzeba robic "questy".
Co do kart to po jakims czasie ma sie od zajebania kart, ktore potem mozna zamieniac na lepsze, tzn 3 iron ( z dwoma pasywami ) daja losowa karte bronze ( z trzema pasywami ). Pomiedzy kartami bronze, silver gold, obsidian, pink pony itp nie ma roznicy w pasywach tylko w skinach postaci/broni.
Poza ogarnieciem gry polecam obejrzec filmik z trickjumpami:

https://www.youtube.com/watch?v=5CsMPX6800Y

Autor:  Ilove50cent [ 10 cze 2015, 16:10 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

Ja mam już złota kartę a nie wydałem ani złotówki.

Ktoś się bawił może w configu ? Bo przy takich grach chciało by się powyłączać różne zbędne duperele bo takie jak krew i piasek wiadomo z menu się da, ale jakoś z teksturami coś porobić?

Autor:  Pwael [ 11 cze 2015, 09:09 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

http://pastebin.com/9V7t6XRK

na tym konfigu gra wyglada tak http://i.imgur.com/0R5HspK.jpg

zapisujesz to jako shooterengine.ini w C:\Users\USERNAME\Documents\My Games\UnrealEngine3\ShooterGame\Config
i ustawiasz jako read only.
resx, resy to ustawienia rozdzielczosci.
Mocno podnosi fps, sam tego nie uzywam bo prawdopodobnie z czasem tworcy gry wylacza mozliwosc grzebania w niektorych ustawieniach, wylaczenie dymu z wybuchow itp.
stat fps w konsoli pokazuje ilosc klatek oraz czas generowania pojedynczej klatki, generalnie dla osob grajacych na 120hz+ czas generowania klatki powinien byc jak najmniejszy (6-7ms przy 120-140 fps u mnie, wartosci usrednione mocno)

http://dirtybomb.gamepedia.com/New_Player%27s_Guide sporo wartosciowych informacji dla nowych graczy

Autor:  Mendol [ 11 cze 2015, 09:10 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

troche w chuj brzydko to wyglada na tym konfigu.

Autor:  candidoser [ 11 cze 2015, 09:30 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

ten konfig jest po to, zeby zapewnic mozliwe maksymalna widocznosc, a nie zeby bylo ladnie.

Autor:  Niah [ 11 cze 2015, 10:01 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

Ja głupi sądziłem, że gra się dla przyjemności, a nie dla +1% do wygranej.
Nie mam pojęcia jak można grać na takim configu.

Autor:  Oyci3C [ 11 cze 2015, 11:13 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

No niektórzy (szczególnie mniej uzdolnieni) przyjemność mają z grania a nie z wygrywania.

Autor:  Niah [ 11 cze 2015, 11:16 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

No jeśli ktoś jest tak chujowy, że musi tak kombinować i grać przy tak chujowej grafice żeby wygrywać to smuteczek :(

Autor:  Oyci3C [ 11 cze 2015, 11:17 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

Jeśli ktoś z przeciwnej strony używa dokładnie tego żeby wygrać to dla mnie jest to handicap i też tego używam, proste.

Autor:  Ilove50cent [ 11 cze 2015, 11:29 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

To nie jest gra typu "ale zajebista grafika, mmm a ten zachód słońca podziwialem go dwie godziny" tylko masz być skuteczny. Wszelkie niepotrzebne rzeczy jak krew, piasek tylko przeszkadzaja w widoczności, a tekstury to jak wyżej. :-)

Autor:  Niah [ 11 cze 2015, 11:35 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

Ilove50cent napisał(a):
To nie jest gra typu "ale zajebista grafika, mmm a ten zachód słońca podziwialem go dwie godziny" tylko masz być skuteczny. Wszelkie niepotrzebne rzeczy jak krew, piasek tylko przeszkadzaja w widoczności, a tekstury to jak wyżej. :-)


Ile masz z tego kasy?

Autor:  Ilove50cent [ 11 cze 2015, 11:38 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

Nic, ale nie za bardzo łapie o co Ci chodzi? Mam fun grając tak jak kiedyś w ET, a jedyne pieniądze jakie zarobiłem na graniu to z diablo.

Autor:  gosugamer1 [ 11 cze 2015, 11:49 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

No, ale jak jesteś gównem to z takim czy innym configiem dalej jesteś gównem. W nowych competitive fpsach na prawdę nie ma potrzeby wielce grzebać, bo już z założenia powinny być to gierki prezentujące dużą przejrzystość rozgrywki. Nie rozumiem jaki macie problem w Dirty Bomb w tym aspekcie, do okulisty po okulary wypierdalać, a nie w configach grzebać ślepe dziady.

Autor:  Ilove50cent [ 11 cze 2015, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

gosugamer1 napisał(a):
No, ale jak jesteś gównem to z takim czy innym configiem dalej jesteś gównem. W nowych competitive fpsach na prawdę nie ma potrzeby wielce grzebać, bo już z założenia powinny być to gierki prezentujące dużą przejrzystość rozgrywki. Nie rozumiem jaki macie problem w Dirty Bomb w tym aspekcie, do okulisty po okulary wypierdalać, a nie w configach grzebać ślepe dziady.


Jak jesteś gównem to nawet nie masz pojęcia o takich rzeczach ze coś można w cfg pogrzebać, odpalasz grę i ekran masz ujebany efektami i masz staty 2/30.

Autor:  Arturnik [ 11 cze 2015, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

gosugamer1 napisał(a):
No, ale jak jesteś gównem to z takim czy innym configiem dalej jesteś gównem. W nowych competitive fpsach na prawdę nie ma potrzeby wielce grzebać, bo już z założenia powinny być to gierki prezentujące dużą przejrzystość rozgrywki. Nie rozumiem jaki macie problem w Dirty Bomb w tym aspekcie, do okulisty po okulary wypierdalać, a nie w configach grzebać ślepe dziady.


Nie no na moim starym juz laptopie to takie configi sie przydaja (wlasnie w sumie wrzucilem, grafika troche hardkorowa, ale stale 70+ fps jest).

Dzieki Pwael.

Autor:  Ilove50cent [ 11 cze 2015, 12:11 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

Z reszta wiadomo ze jakieś kosmiczne zmiany tak jak kiedyś w ET ze tekstury białe a postacie czarne nie przejdą w jakichś rozgrywkach, mówimy o tym co dozwolone, mi to odpowiada w końcu odskocznia od zjebanych codow i bf'ow

Autor:  gosugamer1 [ 11 cze 2015, 12:23 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

Arturnik napisał(a):
gosugamer1 napisał(a):
No, ale jak jesteś gównem to z takim czy innym configiem dalej jesteś gównem. W nowych competitive fpsach na prawdę nie ma potrzeby wielce grzebać, bo już z założenia powinny być to gierki prezentujące dużą przejrzystość rozgrywki. Nie rozumiem jaki macie problem w Dirty Bomb w tym aspekcie, do okulisty po okulary wypierdalać, a nie w configach grzebać ślepe dziady.


Nie no na moim starym juz laptopie to takie configi sie przydaja (wlasnie w sumie wrzucilem, grafika troche hardkorowa, ale stale 70+ fps jest).

Dzieki Pwael.


W przypadku problemów z przyzwoitą wydajnością to zupełnie inna para kaloszy.

Autor:  Pwael [ 11 cze 2015, 12:24 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

One frame interval - wlaczenie tej opcji graficznej znaczaco podnosi fps kosztem input laga.
Uzyskanie 60 stabilnych fps nawet na slabym kompie w tej grze to nie problem.

Autor:  Highlander [ 11 cze 2015, 17:39 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

Cięcie grafiki jest normalne, w szczegolnie jak istnieje jakiekolwiek competitive, wtedy detale mają znaczenie.

Inna sprawa, ze wedlug mnie powinno byc odgornie blocknięte takie low detale.

Autor:  Ravushimo [ 12 cze 2015, 02:05 ]
Tytuł:  Re: Extraction / Dirty Bomb od Splash Damage

Niższej jakości tekstury, wyłączenie jakiejś i tak biednej trawy to jedno, ale jak faktycznie nie ma np dymu to sry ale to jest już przegięcie.

Strona 6 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team