MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Life is feudal
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43291
Strona 7 z 9

Autor:  Damien [ 18 gru 2016, 23:39 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Kupilem. Dowiedzialem sie ze gra solo jest praktycznie niemozliwa. Pewnie sobie odpuszcze ten tytul.

Nastepnym razem przed zakupem trzeba zrobic lepszy wywiad : )

Autor:  vilhelm [ 19 gru 2016, 00:45 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Koleś napisał(a):
To jest na pewno true seamless mmo? Bo ten podział mapy na siatkę wygląda tak jakby każda kratka była osobnym serwerem?

To są nody serwerowe - przechodzisz naturalnie bez loadingów.
W grze nie odczuwalne. No chyba, że z-crashuje noda na której jesteś ;-)

Damien napisał(a):
Kupilem. Dowiedzialem sie ze gra solo jest praktycznie niemozliwa. Pewnie sobie odpuszcze ten tytul.

Nastepnym razem przed zakupem trzeba zrobic lepszy wywiad : )


Tu nie ma solo gry bo jest skill cap.
Witamy w prawdziwej grze MMO.

Autor:  tiomor [ 19 gru 2016, 01:28 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Koleś napisał(a):
Ekipa od MnB powinna zrobić mmo w oparciu o ich engine i byłoby cudowanie. Tutaj widać że starają się naśladować MnB ale jest ekhm... średnio.


Czym staraja się naśladować? Otoczką średniowiecza?:>

Ja się generalnie świetnie bawiłem te kilkanascie godzin w YO i przypuszczam, że do tej wersji jeszcze nie raz wrócę.
Skilcap był niski, ludzie odstawiali roleplay, czerpałem masochistyczną przyjemność z czekania, aż kumpel się zaloguje i zrobi matsy dla mojego kowala etc.
Przyjemność jakiej dawno nie czułem - ostatni raz pewnie grając w UO na Endore ;c

Obawiam się niestety, że MMO trochę zatraci ten klimat i zamieni to się w chamski grind i raidowania "baz" wroga jak w Ruście. Tak czy siak trzymam kciuki.

Autor:  vilhelm [ 19 gru 2016, 10:47 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

w LiF nie ma chamskiego raidowania baz, bo teren objęty moneumentem może zostać zaatakowany/zlootowany jedynie w trakcie "jugement hours" które w wersji MMO są jedynie pomiędzy gildiami które mają aktywną wojnę.
Co więcej "jugement hours" zaczyna się 2dni po wypowiedzeniu wojny i jest to określone kilka godzin wieczornych kiedy można zaatakować miasto/teren wroga.
Zabijać graczy oczywiście można do woli.

Autor:  Damien [ 19 gru 2016, 18:15 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Cytuj:
Tu nie ma solo gry bo jest skill cap.
Witamy w prawdziwej grze MMO.


Z tego co czytalem to skill cap pozwala na max w jednym skillu i ani troche w innym.

Czyli jestem mistrzem kowalstwa, robie najlepsze pancerze, ale nie potrafie zrobic nawet krzesla.

I nigdy nie bede potrafil, koledzy pomozcie.

Autor:  vilhelm [ 19 gru 2016, 18:22 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Nie jeden, a całą gałąź skill-i to raz, polecam lekturę: http://lifeisfeudal.gamepedia.com/Skill

Jeżeli mowa o kowalstwie to:
Artisan -> Materials Preparation -> Smelting -> Forging -> Armoursmithing

Krzesła nie zrobisz.
Na skille walki jest oddzielny cap.

Skill cap tak jak w Ultima Online.
Tak trzeba grac z ludźmi i się socjalizować. Czyli taka rzecz dla której zostało stworzone MMO.
Nie ma samowystarczalności. No chyba, że zrobisz sobie 10 altów.

Autor:  Mendol [ 19 gru 2016, 18:26 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

gdyby to troche lepiej wygladalo i animacje mialo ciut lepsze.

Autor:  Teo [ 19 gru 2016, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

No dobra ale dla nas koksów w ile czasu te wspaniałe armorki będę mógł robić ?

wygląda tragicznie ale ok jestem to w stanie znieść, wurm też nie zawsze ładnie wyglądał.

Autor:  vilhelm [ 19 gru 2016, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Odpalcie na max detali to nie wygląda tragicznie. Większość filmów na youtube jak w CS-a robiona na detalach = 0 bo wiadomo więcej fps lepiej się celuje.


Po 5 dniach koxu nasz armour smith robi pierwsze chainy, ale jeszcze nie mamy infrastruktury na ktorej mozna je robic.
Do najlepszych Royal armour to chyba beta nie wystarczy mimo, że jest teraz skill gain x2

Gra jest zbudowana tak, że pierwsze punkty do 0-70 szybko leca ale ostatnie 10 to wymaga kilka miesięcy. + to, że jest skill loss po śmierci ^^

Autor:  mrynar [ 20 gru 2016, 11:23 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

embe napisał(a):
wurm też nie zawsze ładnie wyglądał.


lol, wurm nigdy ladnie nie wygladal

Autor:  vilhelm [ 28 gru 2016, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Przerwa w Closed beta do początku lutego: http://lifeisfeudal.com/forum/1st-test- ... er-t22043/

Autor:  tiomor [ 21 lut 2017, 11:12 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Kolejna beta rusza.

Autor:  vilhelm [ 21 lut 2017, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

ruszyła.

Autor:  tiomor [ 20 mar 2017, 00:06 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Szukałem sobie czegoś świeżego na youtubie i wpadłem na to:
https://www.youtube.com/watch?v=-U-0WMOd92o

Chce!

Autor:  Xender [ 17 kwi 2017, 17:44 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Wiadomo już kiedy rusza jakaś "trwała" beta, tzn bez wyłączania serwerów?

Jak kupie Your Own Teraz to serio dostane potem też mmo? :p

Autor:  vilhelm [ 22 kwi 2017, 12:08 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Koleś napisał(a):
Wiadomo już kiedy rusza jakaś "trwała" beta, tzn bez wyłączania serwerów?

Jak kupie Your Own Teraz to serio dostane potem też mmo? :p

Serio.
Za kilka miesiecy, pewnie po wakacjach.

Autor:  tiomor [ 6 lis 2017, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Jakby ktoś zainteresowany nie widział - 17.11 startuje beta na posiadaczy Your Own :>

Autor:  tiomor [ 16 lis 2017, 12:27 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Jakby ktoś był chętny do podłączenia się do grupy to zapraszam, mamy tylko 3-4 osoby, więc przyda się wiecej do wyrównywania terenu ;d

Autor:  tiomor [ 20 lis 2017, 01:19 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

LiF jest już po początkowych problemach, więc jak ktoś jeszcze zastanawia to zapraszam. narazie gramy we dwóch z kumplem, ale mamy już piękne własne bagienko.

No i można się bawić w fanatyka wędkarstwa ;d

Autor:  lazarpl [ 22 lis 2017, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

a gracie na tym serwerze MMO ?
Zastanawiam się żeby łyknąć Life is Feudal: MMO. Pagan Package

Strona 7 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team