MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Life is feudal
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43291
Strona 4 z 9

Autor:  Turbot [ 19 lut 2016, 09:18 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

wenth1 napisał(a):
Ktos gral ostatnio w lif ? Da sie juz fajnie w to popykac ?
W marcu podobno beta mmo i tak mnie korci... ale nie chce wyrzucac kasy w bloto


A masz zamiar kupic na nowym Humblu ?

Autor:  Xender [ 19 lut 2016, 09:20 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Skąd masz info kiedy zaczyna się beta wersji mmo?

Autor:  wenth1 [ 19 lut 2016, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

@up2 tak, mam zamiar. W przyszlym tygodniu, jak wroce do Polski

@up
Pisali na kilku stronach o mmo, poszperaj a na pewno znajdziesz

Autor:  Xender [ 20 lut 2016, 20:05 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Posiadam LiF także jeśli dostanę dostęp to chętnie przetestuję ;)

Autor:  vilhelm [ 23 lut 2016, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Koleś napisał(a):
Skąd masz info kiedy zaczyna się beta wersji mmo?

Wg wstępnych planów koniec marca/początek kwietnia, ale nie ma jeszcze pewnej daty.

Autor:  Lowell [ 31 maja 2016, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Kod:
31 May 2016, 16:39

85. What is the current status of the initial tests by the studio? And what is a crude speculation of when we can expect the #0 wave to hit?

Answer: Still in progress. Hopefully we will be able to start Wave #0 this Friday.


http://lifeisfeudal.com/forum/mmo-tests-interactive-faq-t19456/page70/#p77669

Zobacze, moze w weekend zerkne co sie zmienilo w wersji mmo.

Autor:  vilhelm [ 2 cze 2016, 23:49 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Spoko do wave #2 to z pół roku ;-)
Niech tam spokojnie pracują.

Autor:  Lowell [ 3 cze 2016, 19:09 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Kod:
Still plan to release today?

Answer: Unfortunately no. Next week 99.99%. We will make an announcement on that matter later today.

Autor:  Lowell [ 11 cze 2016, 09:23 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Serwer MMO już ruszył. Pograłem chwilę i nawet nie było problemów z desync. Ogólnie jestem na jakimś strasznym zadupiu, na ktore dotarłem chyba ze dwa lata temu ;P Ktoś w to będzie grał tak swoją drogą?

Obrazek

Autor:  vilhelm [ 11 cze 2016, 09:50 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Będziemy grać z ekipą, ale póki co Wave #0 czyli praktycznie nikt się nie łapie ;-)

Autor:  Teo [ 11 cze 2016, 16:53 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Ja muszę zobaczyć grę na własne oczy i coś się dowiedzieć od grających to wtedy się zobaczy, może niedobitki z wurma by się zebrały też.

Autor:  Xender [ 12 cze 2016, 21:00 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

A combat dalej drewniany?

embe a nie gracie juz w wurma?

Autor:  Teo [ 12 cze 2016, 21:26 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

trudno to nazwać graniem jak się ktoś loguje sporadycznie, a ludzi została garstka na epic czyli na pvp, sporo ludzi gra na pve i na steam na swoich serwerach.

Autor:  Lowell [ 26 cze 2016, 00:47 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

System skilli w LiF MMO (nie grałem w wersję steam, nie wiem jak tam jest) bardzo fajnie motywuje do zbierania się w grupy. Skille rosną szybko, jest skillcap. Skille bojowe mają oddzielny limit punktów skilli. Jest też statcap. Przypomina mi to UO.

Skręciłem filmik dla osób, które nie widziały jeszcze jak to wygląda.
https://www.youtube.com/watch?v=H3NhZnZM4jQ

Autor:  ShadeKnight [ 26 cze 2016, 10:17 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Lowell napisał(a):
System skilli w LiF MMO (nie grałem w wersję steam, nie wiem jak tam jest) bardzo fajnie motywuje do zbierania się w grupy. Skille rosną szybko, jest skillcap. Skille bojowe mają oddzielny limit punktów skilli. Jest też statcap. Przypomina mi to UO.

Skręciłem filmik dla osób, które nie widziały jeszcze jak to wygląda.
https://www.youtube.com/watch?v=H3NhZnZM4jQ

Tą grę robią goście, którzy byli graczami Darkfalla, ale jak się zorientowali, że gra ma się nijak do obietnic to zaczęli robić swoją grę. Także taki system skilli to nie przypadek - tak miało to wyglądać w Darkfallu, a jak było to każdy pamięta.

Autor:  Mendol [ 26 cze 2016, 12:50 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

a jest szansa, ze bedzie z tego grywalny produkt?

Autor:  Teo [ 26 cze 2016, 13:15 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Wątpię, przecież ta gra ociera się o sandbox, a w to nikt nie chciał nigdy grać, jak masz levelówke, instancje, nagrody pewne dla wszystkich i do tego zero zagrożenia w pvp to jakoś jeszcze premiera i pierwszy miesiąc udaje się, a potem regres i zwijanie interesu.
Teraz nikomu się nie chce wbijać do gry, która wymaga więcej jak 30minut rozgrywki, a jak ma byc sensownie to nie da się zrobić gry, do której wbijasz na chwilkę by się pobawić.

Autor:  Lowell [ 26 cze 2016, 23:12 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

Z podobieństw do Wurma zaliczyć należy możliwość kształtowania terenu.

Filmik przedstawia jak się teren wyrównuje (np. pod domek). Niestety kompresja youtube nie radzi sobie z tą grą/grafiką i obraz wygląda jak gówno - nie mam pomysłu jak to ogarnąć.

https://www.youtube.com/watch?v=XR1ixqEnhJg

EDIT: Gra całkiem możliwe, że będzie grywalna - nie widziałem jeszcze walki a to bardzo istotny element jeśli chodzi o atrakcyjność tego typu gier. Zgodzę się z Tośkiem - nawet jeśli będzie grywalna to raczej nie ekstremalnie popularna. Założenia tej gry mijają się z oczekiwaniami mainstreamu.

Autor:  candidoser [ 27 cze 2016, 06:42 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

wyglada niezle, tylko dwie uwagi:
- czemu ta postac sie porusza jak w slow motion?
- czemu wyrownywanie terenu trwa tak dlugo? ja wiem, ze realizm, ale gapienie sie progress bar, to nie jest rzecz specjalnie fascynujaca

Autor:  vilhelm [ 27 cze 2016, 07:30 ]
Tytuł:  Re: Life is feudal

candidoser napisał(a):
wyglada niezle, tylko dwie uwagi:
- czemu ta postac sie porusza jak w slow motion?
- czemu wyrownywanie terenu trwa tak dlugo? ja wiem, ze realizm, ale gapienie sie progress bar, to nie jest rzecz specjalnie fascynujaca


- Zobacz jakieś najnowsze filmiki bo niedawno zrobili spore zmiany w poruszaniu i prędkości postaci
- Bo da się tu góry przenosić - wiadomo co by się stało gdyby był szybszy terraforming ;-)
Zresztą gra jest zrobiona pod wiele osób więc jak wyrównujesz w 10 osób nie jest już tak wolno, a nawet za szybko -> zwłaszcza, że nie ma wspinaczki

Strona 4 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team