MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rust
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298
Strona 1 z 73

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 12:39 ]
Tytuł:  Rust

Chyba najlepiej na razie z klonow prezentuje sie giera od tworcow stalkera
http://survarium.com/en
http://www.youtube.com/watch?v=PNi6oe7d3YI
http://www.youtube.com/watch?v=UQkTpfyiVKM z tym, ze tu jakis chyba tdm...

Game Modes
Team play
Freeplay
Co-op

state of decay wyglada dosc ciekawie ale za malo ciezki klimat dla mnie. A tak to 7 days to die, ale tez za kororowy.

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 15:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ja stawiam na Rust najmocniej.

Autor:  wenth1 [ 17 lis 2013, 15:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

ja też na Rusta.
ale survarium ciekawie sie zapowiada

ps. dopiero mi wysadzili domek (c4) :C

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 15:21 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak ogladalem Rusta to tez nie ten klimat jaki ma wlasnie DayZ i tez za kororowe. No i feeling jakis taki jak CS :/
Oceniajac filmy.

do state of decay widze, ze są mody
http://www.pcgamer.com/2013/11/17/mod-o ... -of-decay/ George Romero Mod

a 7 days to die to chyba w sumie bardziej minecraft.

Autor:  Oyci3C [ 17 lis 2013, 16:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Niestety żadna z tych gier klimatem i fizyką nie zbliży się nawet do DayZMod.

Autor:  ShadorVD [ 17 lis 2013, 17:00 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
Hahaha siekiera to nadal projectile, widzę mnóstwo server-side stress (not), kompletnie spierdolone hitboxy jak w Arma 2, te same odgłosy i desync.
Pre-alpha? Ja pierdolę.
Masakra.


Rocket zdementował jakoby siekiera była dalej projectile...

Cytuj:
For the last time, melee is not ballistic based in DayZ SA.look closer at the video, the "bullet holes" appear where axe physically connects

Autor:  Oyci3C [ 17 lis 2013, 17:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jasne jasne. Akurat już kompletnie w nic nie wierzę co ten koleś pisze :)

Autor:  ShadorVD [ 17 lis 2013, 17:05 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Oyci3C napisał(a):
Jasne jasne. Akurat już kompletnie w nic nie wierzę co ten koleś pisze :)


uehehe, miałem zamiar dopisać do poprzedniego postu, że pewnie i tak nie uwierzysz ale sobie odpuściłem ;)

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 18:09 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

a SvD jestes wyznawca Rocketa? ;p

imo najblizej klimatem bedzie chyba Survivarum czy jak to sie pisze ;p
ale zadnej z gier nie kupie dopoki nie sprawdze wersji "single", zwlaszcza, ze sporo sobie licza za te alpha stage.

a takie state of decay czy 7 days to die to sa w zatoce. To moge checknąć i w razie czego delete. ;p

Autor:  ShadorVD [ 17 lis 2013, 18:19 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
a SvD jestes wyznawca Rocketa? ;p

imo najblizej klimatem bedzie chyba Survivarum czy jak to sie pisze ;p
ale zadnej z gier nie kupie dopoki nie sprawdze wersji "single", zwlaszcza, ze sporo sobie licza za te alpha stage.

a takie state of decay czy 7 days to die to sa w zatoce. To moge checknąć i w razie czego delete. ;p


Dlaczego wyznawca? Dal dupy raz, jak zapowiedzial date wydania grudniowa za co przeprosil. Nie mam powodu, zeby mu nie wierzyc. Po za tym, to on zrobił DayZ więc w pewnym sensie, tak, chylę czoła przed tym gościem.

I nie naleze tez do typu ludzi ktorzy napierdalaja i narzekaja dla zasady.

State of Decay jest ok.

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 18:58 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Wielu ludzi zrobilo cos premierowo ok by pozniej dac ciala po calej linii. A dayz standalone od dluzszego czasu pachnie kupą.

A to state of decay pachnie mocno konsola i ma oczojebna grafe.

Autor:  ShadorVD [ 17 lis 2013, 20:02 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
Wielu ludzi zrobilo cos premierowo ok by pozniej dac ciala po calej linii. A dayz standalone od dluzszego czasu pachnie kupą.

A to state of decay pachnie mocno konsola i ma oczojebna grafe.


Zobaczymy jak będzie z Rocketem i jego DayZ SA. Tak jak mówię, nie dał mi powodów aby mu nie ufać. A argument bo inni... zupełnie do mnie nie trafia.

State of Decay pachnie Ci konsolą dlatego, że oryginalnie było stworzone na konsole... dopiero w ostatnim patchu na pc(steam), faktycznie, naprawili sterowanie na klawie i myszce (nie wspominając o optymalizacji) - grafika nie powinna być przeszkodą bo gra jest w stanie zaproponować dużo ciekawych 'features'. Po za tym, jeżeli grałeś w pirata to faktycznie widziałeś kiepską paletę kolorów, chociażby nocą - która została zmodyfikowana w którymś z patchów.

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 20:12 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Jak dla mnie State od Decay daleko do tych gier ze względu na jej singlowy charakter. Za jakiś czas pewnie kupię Rusta więc powiem co o nim sądzę. Jak dla mnie serio wygląda jak mix Wurma z DayZ xD

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 20:23 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

aha czyli poprawili te kolorki, thx za info, ale chcialem obadac gameplay to nie odpowiada mi to "gta z zombie"

Ciekawy sie wydaje 7 days to die, ale to faktycznie bardziej minecraft. Ale jakies latwe.

a nether na razie ponoc kupa http://www.youtube.com/watch?v=CyM8jctCzxY

zaleta Dayz jest to, ze jest bardziej realne.

Autor:  ShadorVD [ 17 lis 2013, 20:28 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Highlander napisał(a):
aha czyli poprawili te kolorki, thx za info, ale chcialem obadac gameplay to nie odpowiada mi to "gta z zombie"

Ciekawy sie wydaje 7 days to die, ale to faktycznie bardziej minecraft. Ale jakies latwe.


Zacznę od tego, że Cię nie namawiam tylko wymieniam features z tej gry.

State of Decay i gta z zombie? Oj mylisz się. Fakt, faktem, możesz zabijać zombiaki samochodem ale musisz liczyć się z tym, ze ten samochód baaardzo szybko odmówi posłuszeństwa... i w tym swoim carmazombochodzie będziesz zagryziony.

1. W State of Decay masz system czasu rzeczywistego. Jeżeli zarządzasz bazą która jest nieszczęśliwa i wylogujesz się to po powrocie będziesz miał gorszą sytuację niż miałeś. Jeżeli w dobrej kondycji zostawisz to na odwrót, w neutralnej zależne jest od eventów.
2. W SoD możesz poruszać się różnymi postaciami - ty sam.
3. W SoD możesz wydawac polecenia tym których masz w bazie, np. po to aby złupić dom który właśnie odkryłeś, że jest bogaty w potrzebne Tobie/Twojej bazie "zasoby"
4. Rozbudowa samej bazy? Dobór postaci tak aby wykorzystywały jak najlepiej budynki które posiadasz...

etc. etc. długo by można wymieniać, z pewnością bym tego nie porównał do GTA.

Co do Rusta, jak mówiłem grałem we wczesną alfę i mnie nie wciągnęło, mam zamiar przetestować w bliskiej przyszłości bo ostatnio dużo pozytywów wypływa.

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 20:32 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Założenia w Netherze chyba są dość proste, wbijasz i mordujesz.
Z ciekawszych rzeczy to 2017 MOD do Army 3: http://forums.bistudio.com/showthread.p ... nouncement!
Arma ma duży potencjał pod względem DayZ podobnych modów. Wydaje mi się że będzie ciekawiej niż z DayZ SA.
Dla przykładu do army 3 są mody do modularnego budowania:
http://nerdmodprojects.wordpress.com/

Do tego gdzieś jeszcze widziałem mod do zabijania nożem :D

Autor:  ShadorVD [ 17 lis 2013, 20:38 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Co do Netheru, nie chcę odsyłać do swojego postu/recenzji który urzeźbiłem - tutaj mój ogólny feeling dot. tego produktu po paru godzinach rozgrywki:

WALL OF TEXT INCOMMING!

Spoiler:


edit:

Wkurwia fakt braku BB code dla youtube na tym forum jak i to, że screeny standardowo nie zmniejszają się do jakiejś odgórnie ustalonej wielkości :/

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 20:40 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

SvD dzieki ale to State of Decay do mnie nie przemawia, nazwalem to "gta z zombie" bo taki jest dla mnie feeling na 1 rzut oka.

A to 2017 i w ogole te proby zrobienia cos w Arma 3 to juz mi sie bardziej podobaja ;>

ja znam tylko to http://zoombiesmod.com/index.php

Autor:  Xender [ 17 lis 2013, 20:46 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Możesz zobaczyć jeszcze DeadNation. Sporo koncepcji mają, niedługo mają dodać możliwość budowania domów, oraz umocnień z worków z piaskiem.
Sporo narzędzi jest i przedmiotów potrzebnych do budowy, czyli pewnie zapowiada się ciekawy craft.
Problemem tego moda jest to że będzie item shop 0_0.
http://deadnation.eu/forums/index.php?app=uportal

Jeśli chodzi o Rusta to dobrze o tej grze świadczy to że codziennie im to 500 kluczy schodzi.
http://www.playrust.com/buy/

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 20:48 ]
Tytuł:  Re: DayZ - ArmaII Zombie mod

Ale Rust ma marke w postaci goscia od Garry's moda ;]

dzieki, obadam sobie w arma 3 jak to wyglada.

Strona 1 z 73 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team