MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43715
Strona 1 z 2

Autor:  Hectorion [ 2 gru 2013, 09:23 ]
Tytuł:  Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

Obrazek
Kliknij na obrazek aby zobaczyć zapowiedź!

ObrazekObrazekObrazek

Polecane strony:
Strona główna
dtebbs87 Twitch


Rozwiń swoje Imperium w tym zawziętym wszechświecie; negocjuj, handluj, walcz i zwódź tysiące graczy na jednej ogromnej mapie w tej ambitnej grze MMORTS zostając niekwestionowanym władcą galaktyki!

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek


Zbuduj swoją własna cywilizacje i przemysł potrzebny do ekspansji wszechświata. Podbijaj po drodze planety, aby każdy gracz bał się twojego imienia. Novus Aeterno od początku jest stylizowany na Sandboxa. Nie ma żadnych wcześniej ustalonych misji czy scenariuszy. Możesz budować swoje imperium wykorzystując swoje mocne strony i zmysł strategiczno-ekonomiczny tak jak chcesz bez żadnej liniowości. Historia gry rozwija się cały czas i nawet pojedyncza osoba ma na nią wpływ. Jest budowana na wręcz legendarnym schemacie D.I.M.E Dyplomacja, Inteligencja, Militaria i Ekonomia.

Obrazek
kliknij na obrazek aby zobaczyć Gameplay Teaser z wersji 0.7.3!

- Wykuj potężne sojusze z innymi graczami i NPC! do zabezpieczenia swojego imperium lub ich zdradź i zagarnij ich terytorium!

- Wyślij szpiegów lub nabywaj nowe technologie aby utrzymać zarówno czujny wzrok na swoich wrogów jak i przyjaciół. Zawsze należy być przygotowanym do uderzenia w każdym momencie, wymieniając się informacjami z innymi graczami i unikając nieuczciwych pułapek.

- Buduj i dowódź ogromnymi flotami w czasie rzeczywistym, aby pokonać swoich wrogów. Wygrywaj bitwy poprzez połączenie w pełni konfigurowalnych statków i załóg, które poprawią swoje umiejętności zdobywając doświadczeń i trenując; wymanewruj flotę przeciwnika wykorzystując strategie, by w końcu zmiażdżyć ją lądując na taktycznych pozycjach!

- Stwórz ekonomiczna machinę która napędzi twoje imperium! Kupuj wielkie floty! Spraw aby inni gracze byli zależni od twoich szlaków handlowych i płacili za korzystanie z nich! Broń swoich traktów i zaciągaj armie swoich sojuszników jako najemników do atakowania innych graczy!


Obrazek


Zbuduj Galaktyczne Imperium w którym każda wygrana walka i każda decyzja ma ogromne znaczenie!
W prawdziwym życiu, strategiczne decyzje maja znaczenie i wagę, które wykraczają poza punkty na tablicach wyników czy raportach walk. Przywódcy muszą brać odpowiedzialność za swoje decyzje i te dobre i te złe. Zawsze jest sposób, aby coś odbudować i odzyskać, tak jak istnieją potencjalni sojusznicy i wrogowie, gotowi do zaangażowania się w niewidocznej wcześnie, galaktycznej skali.

Obrazek
Obrazek


Obrazek


Dyplomacja jest kręgosłupem każdego imperium wewnątrz Novus Aeterno. Bez względu na to jaki styl gry obierze gracz, w pewnym momencie ktoś zapuka do wrót jego imperium i dyplomacja wkroczy do gry! Może to być oferta handlowa, chęć poszerzenia terytorium czy prośba o przekazanie broni w zamian za ochronę.

Obrazek

Novus Aeterno pozwoli ci stworzyć zaledwie 15 osobowy sojusz, ale nieoficjalnie wiele sojuszy może zrzeszać się i tworzyć głębokie zależności dyplomatyczne w celu zapobiegania rozpadania się ich samych w sobie! Większa koalicja jest twardsza i może liczyć na większe bezpieczeństwo, ale nic nie zabroni pojedynczemu sojusznikowi zaatakować swoich kolegów z koalicji!

Obrazek

Aby całkowicie podbić terytorium innego gracza będziemy zobowiązani do wykorzystania 90% siły i 10% dyplomacji, Tak długo jak gracze mają co najmniej 1 Fortress Shield na planecie w danym momencie, tak długo planeta nie może zostać przejęta doprowadzając do jego zagłady. Jedynym sposobem, aby umieścić ostatni gwóźdź do trumny swojego wroga będzie wymagał dyplomacji.

Kiedy zmusisz innego gracza do powrotu do systemu domowego, najlepszym rozwiązaniem będzie rozwijać wzajemnie korzystny traktat pokojowy. Nie ma sposobu, aby zdobyć startową planetę gracza, wtedy będziesz musiał albo przekonać ich, aby zrestartowali się w innym systemie we wszechświecie i wtedy przejąc opustoszałą planetę, albo trzeba będzie pracować razem na rzecz obu imperiów.


Obrazek


Zbuduj własne Imperium na fundamencie wiedzy. Twórz chaos i niepokój w całym wszechświecie poprzez strategiczne szpiegostwa lub usiądź i patrz ja imperium po imperium upada pod twoja przewagą technologiczną zdobytą przez wywiad.

Informacja jest kluczem do niszczenia dużych grup graczy. Mając dużo informacji i cierpliwości możesz nakłonić członków koalicji, aby niszczyli się nawzajem. Wykorzystaj do tego przekazywanie fałszywych informacji, które zakwestionują ich lojalność. Większość skupisk graczy ma bardzo słabe zależności między sobą i użycie odpowiedniego katalizatora w odpowiednim momencie może doprowadzić od ustąpienia pojedynczego gracza po inter-galaktyczny konflikt.

Garstka prawdziwych informacji również może przynieść sporo korzyści. Gdy wszyscy będą bić sie przeciwko sobie zaryzykuj, zaatakuj i odgryź najłatwiejsze kąski!

Dynamiczny System Badań bez drzew technologicznych czy poziomów!

Inżynier lub naukowiec może wynaleźć jakiś pomysł, aby wzmocnić twoją flotę będąc naocznym świadkiem pola bitwy. Pomysł ten wykształci akceptowalną teorie. Teoria jest następnie badana i testowana w laboratoriach które dadzą wynik końcowy w postaci technologii. Tak to właśnie dziiała w Novus Aeterno.


Obrazek


Jak wygląda taktyka w bitwach Novus Aeterno? Zostaliśmy pokierowani przez prawdziwego emerytowanego Majora General of the US Air Force - Jim'a Hunt'a. Korzystając z jego rad i wskazówek zbudowaliśmy system, w którym inteligenta strategia, pozycjonowanie i flankowanie pozwoli ci pokonać wroga o wiele silniejszego od ciebie!

Obrazek

Wysoki poziom walk RTS!

Kontroluj galaktykę korzystając z ogromnej, praktycznie nieograniczonej floty składającej się z statków zaprojektowanych przez gracza! Twoje okręty maja kierunkowy pancerz, broń oraz napęd, a nawet mogą zostać zniszczone od eksplozji wywołanej zestrzeleniem sąsiedniego statku! Zaprojektuj swoja flotę dostosowaną do sposobu, który chcesz grać.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Konstruktor statków pozwala opracować idealny statek do realizacji celów od ręki. Wybierz odpowiedni kadłub, a następnie dodaj broń, tarcze, zbroje, silniki i wszystkie moduły specjalne, które zostały zbadane. Kompromisy i wybory pozwalają tworzyć specjalne floty do konkretnych działań lub bardziej uniwersalnego przeznaczenia bojowego. Mogą to być zwrotne statki snajperskie lub pancerniki na krótki dystans. Ty decydujesz!


Obrazek


Obrazek

Gromadzić bogactwa - napędź machinę gospodarczą jakiegokolwiek Galaktycznego Imperium. Novus Aeterno pozwala tworzyć rynki, zarządzać umowami handlowymi pomiędzy imperiami, zarządzaj handlarzami w celu wzmocnienia frakcji lub przynieść im zgubę sprowadzając ich gospodarkę do bankructwa. Buduj targowiska, kosmiczne centra handlowe, zarządzaj popytem i podażą w swoim zadaniu pozyskiwania zasobów. Korzyści z badań i efektywności, zagwarantują ci przewagę nad konkurentami. Zarządzanie zasobami może wzmocnić sojusz lub osłabić go.

Obrazek

pisanie i tłumaczenie nadal trwa...

Autor:  Hectorion [ 2 gru 2013, 23:16 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

1. nie offline tylko MMORTS :lol:
2. można powiedzieć, że to eve, ale bardziej pod kątem strategicznym(wcielasz się w zarządce imperium). Jak dodadzą później możliwość oglądania bitew z mostków dowodzenia wtedy uznam to za prawie eve ;P

Autor:  Hectorion [ 2 gru 2013, 23:55 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

dlaczego warto? gram w eve od 5 lat, ale z zamiłowania jestem strategiem i po swoim wieloletnim stażu jako gracz mam już dosyć casualowych, masowych napierdalanek opierających się na zasadzie papier, nożyce, kamień i atomówka. Od bardzo dawna szukałem RTS'a, który swoja złożonością przygniecie mnie do monitora i zmusi do trzeźwego oraz odpowiedzialnego myślenia. Pierwszym takim tytułem była Cetetania wydana przez Vulcano Games w 2009 lecz upadła po kilku miesiącach przez słaby marketing i abonament. Rok później natrafiłem przypadkowo na Novus Aeterno i doszukałem się wielu podobieństw do Celetanii i ukochanego EVE. Projekt obserwuje do dziś.

Autor:  Highlander [ 3 gru 2013, 00:00 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

W sumie ciekawie to wyglada. W sumie chyba nie bylo jeszcze mmortsa z prawdziwego zdarzenia. A jaki model platnosci?

Autor:  Hectorion [ 3 gru 2013, 00:55 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

b2p + premium. nie wiadomo co z IS

Autor:  Mendol [ 3 gru 2013, 09:02 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

no a kiedy to ma wyjsc?

Autor:  Hectorion [ 3 gru 2013, 12:51 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

premiera jest prognozowana na kwiecień 2014, ale już dziś można ubiegać się lub kupić status "Infiltratora" i grać 15-20 dni po zakończeniu kickstartera. Obecnie jest tylko jedna w pełni grywalna frakcja "Humans" a serwery są wyłączane kilka razy dziennie gdy wchodzą nowe poprawki. Nie ma żadnego NDA. Można streamować oraz publikować filmy i zdjęcia z gry ile się chcę. Domyślnie wraz z obecnymi infiltratorami ma ich być max 5000 na 1 serwerze.

Autor:  Mendol [ 3 gru 2013, 13:01 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

ok, dzieki za info

Autor:  Farin [ 3 gru 2013, 20:00 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

Trochę mnie mierzi, że to wszystko w 2D tak naprawdę(chodzi głownie o bitwy flot). W dodatku facet "od gry" stwierdził, że 3D spowodowałoby zmniejszenie się strategii czy taktyk w czasie bitw i dlatego zrezygnowali z tego. WTF?

Autor:  Morgul [ 3 gru 2013, 20:37 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

Ponoć na początku mieli bitwy w 3d, nie sprawdziło się. Ciekawa gra może z tego być.

Autor:  Hectorion [ 4 gru 2013, 00:33 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

Obrazek

Pomóż nas już dziś!
Wesprzyj projekt na Kickstarter!

Kliknij tu!

Autor:  Turbot [ 4 gru 2013, 00:35 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

Farin napisał(a):
Trochę mnie mierzi, że to wszystko w 2D tak naprawdę(chodzi głownie o bitwy flot). W dodatku facet "od gry" stwierdził, że 3D spowodowałoby zmniejszenie się strategii czy taktyk w czasie bitw i dlatego zrezygnowali z tego. WTF?



To statki lataja tylko po jednej plazczyznie ? nie bedzie można atakować od dołu ?

Autor:  Kabraxis [ 4 gru 2013, 00:40 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

Bedzie sterowanie padem?

Autor:  Hectorion [ 4 gru 2013, 00:56 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

Też mnie boli brak 3D, ale jakoś to przeżyje...

Nic mi nie wiadomo o sterowaniu padem.

Autor:  Hectorion [ 4 gru 2013, 01:40 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

Obrazek

Jest to gra stworzona przez graczy. Jest to gra, w którą Zawsze chcieliśmy grać. Więc dodaliśmy funkcje, o których zawsze marzyliśmy w grze strategicznej.

-Konfigurowalne jednostki AI
-Zaawansowane zarządzanie imperium będąc offline.
-Realny świat, dynamiczne badania bez drzew technologicznych
-Tworzenie przepisów unikalnych dla każdego gracza
-Angażowanie się w wojny, które mogą trwać przez wiele miesięcy

Autor:  tomugeen [ 4 gru 2013, 10:32 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

Tak tak, ładne jest i ogóle, ale nie wiadomo dokładnie o mechanice. Jak ma działać mapa, jaka ma byc skala, gdzie najbliższy wróg (bo co robi człowiek w środku imperium etc)? Bo "seamless" niewiele tłumaczy.

Co sie dzieje po wyjściu offline? Co sie dzieje po przegranej? Mozna przegrac? wjezdzają ci obcy na solar system i co? Czy mozna być u kogoś odpowiedzialnym np za flote i nie rozwijać sie gospodarczo (to robi druga osoba)?
Jesteśmy przywiązani do "lokacji startowej"? Po co sie rozwijać? Ekspansja czy rozwój na swoim terenie? Efekty skali imperium? itd itd.

Na razie wiadomo, ze dość ładne.

Autor:  Hectorion [ 4 gru 2013, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

tomugeen napisał(a):
Jak ma działać mapa


Tak jakbyś patrzył na zwykłą mape 2D. jest podzielona na regiony, konstelacje i pojedyncze systemy. Jak przybliżysz obraz wystarczająco blisko zobaczysz widok 2.5D na swoje jednostki,

tomugeen napisał(a):
jaka ma byc skala


tysiące układów słonecznych na 1 serwerze,

tomugeen napisał(a):
gdzie najbliższy wróg (bo co robi człowiek w środku imperium etc)? Bo "seamless" niewiele tłumaczy.


Może pojawić się planetę obok! Na start macie status neutralny do siebie. Możesz zmienić na Enemy lub Friendly, ale to nie daje ci gwarancji, bo sąsiad może nagle zmienić swój status. Jedynie Ally gwarantuje ci dobre relacje.

tomugeen napisał(a):
Co sie dzieje po wyjściu offline?


Gra toczy się dalej, a twoje jednostki będą automatycznie się bronić. (później twoi sojusznicy będą mogli przejąc nad nimi kontrole)

tomugeen napisał(a):
Co się dzieje po przegranej?


Zaczynasz w nowym systemie na obrzeżach.

tomugeen napisał(a):
Mozna przegrac?


Koniec jednego imperium jest początkiem nowego!

tomugeen napisał(a):
wjezdzają ci obcy na solar system i co?


Walczysz o przetrwanie lub starasz się z nimi dogadać.

tomugeen napisał(a):
Czy mozna być u kogoś odpowiedzialnym np za flote i nie rozwijać sie gospodarczo (to robi druga osoba)?


Tylko za flotę. Możesz później wynająć ja sojusznikowi lub innemu graczowi. Planety maja ograniczoną możliwość rozbudowy, więc raczej warto zainwestować w gospodarkę.

tomugeen napisał(a):
Jesteśmy przywiązani do "lokacji startowej"?


Nie. Możesz ja utracić lub rozpocząć od nowa na obrzeżach wszechświata.

tomugeen napisał(a):
Po co sie rozwijać?


Aby nie zostać pożartym przez większego od ciebie

tomugeen napisał(a):
Ekspansja czy rozwój na swoim terenie?


To wszystko zależy od twojej sytuacji. Jeżeli masz możliwość priorytetowo powinieneś zdobywać nowe terytorium w międzyczasie budując podstawową gospodarkę. Gdy napotkasz opór rozwijasz się do bólu.

tomugeen napisał(a):
Efekty skali imperium? itd itd.


Im jesteś większy tym masz większe wpływy i możliwości w swojej okolicy. Równie dobrze gracz z 1 systemem może odgrywać dużą role gdy np. stoi na bardzo ważnym szlaku handlowym, a inni gracze zagwarantowali mu ochronę w zamian za brak opłat.

Na razie wiadomo, ze dość ładne.

Autor:  tomugeen [ 4 gru 2013, 11:57 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

To nadal wszystko bardzo ogolnikowe, ale nawet takich informacji nie ma na stronie KSa. Troche obrazków i dośc przypadkowy filmik z gameplayem.

btw.
There is no way to force a player off of their starting planet, you will have to either convince them to move to a new sector in the universe and hand control of the planet over to you, or you will have to work together for the benefit of both empires.

Dziwne, ze do wiekszosci info trzeba sie dokopac, a najczesciej jakies streamy na twitchu z Q&A śledzić. Coś kiepsko informują na samej KSowej stronce, głupio byłoby gdyby nie fundneli gry przez takie coś (z drugiej strony i tak jest gotowa, bo maja zamiar graczy za miesiąc wpuszczać). 540 backers tylko.

Autor:  Hectorion [ 4 gru 2013, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

szczerze... Oni nie zajmują się marketingiem poza targami i streamami! Największy rozgłos zyskali dzięki nam, fanom. Pisze ogólnikowo, gdyż nie mam zbyt dużej kreatywności aby opisać to w co gram, ale wiem, że w życiu nie grałem w tak ambitnego mmortsa, dlatego staram się jak najlepiej odpisywać na wasze pytania. Większość wiedzy opieram na streamach i devblogach które widziałem. Sam gram od niedawna.

Autor:  tomugeen [ 4 gru 2013, 12:43 ]
Tytuł:  Re: Novus Aeterno - Prawdziwy MMORTS

No i to ich największy błąd. Gre juz zrobili, czas teraz na troche marketingu (w pozytywnym znaczeniu). Troche strzelają sobie w kolano, skupiając sie na community kręcącym sie wokół gry, bo niby do czego trzeba ich jeszcze przekonywać? Czas teraz jak najdokładniej pokazać grę osobom z zewnątrz.
Głupio byłoby, gdyby tak fajny projekt miał problemy na ostatnim etapie, albo z tego (lub innego) powodu wymyślili sobie jakiś beznadzieiny model biznesowy i P2W. Jak juz jestes na miejscu, to jak sprawa oplacania wyglada? co daje konto premium i co będzie mozna kupic?


I Najwazaniejsze. Mozna zebrać surowce, spakować cala flote do wielkiego behemotha i ruszyć w nieznane poszukując 13 kolonii w kwadrancie gamma?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team