MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

EQn: Landmark
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43819
Strona 2 z 6

Autor:  iniside [ 1 lut 2014, 10:03 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Anyway. Ja tam duzo nie bede pisal powiem tyle. Na tym etapie jest to dokladnie to czego sie spodziewalem. Minecraft na sterydach. Jesli ktos oczkuje czegos wiecej, to sie grubo przeliczy.

@up
Masz racje. Ale musisz wziasc pod uwage ze, bedziesz mogl sprzedawac swoje rzeczy w Player Studio. I jesli zaczniesz od alphy to masz wieksza szanse na to, ze uda ci sie cos tam sprzedac. Na kokosy bym nie liczył, ale koszt zakupy alphy powinien sie zwrocic.

Zreszta nie wiem jak wy, ja tam placilem w dolarach :lol:

Autor:  TobiAlex [ 1 lut 2014, 10:18 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Iniside jak z wydajnością?

Autor:  iniside [ 1 lut 2014, 11:44 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Jak to w alfie. Czyli slabo. U mnie sie fps wachaja od 1 do 40, zalezy jak duzo obiektow jest rysowanych.

Niestey upartosc developerow w tym zeby supportowac sprzet sprzed dekady niezna granic...

Z mojego punktu widzenia powinni caly rendere przepisac na OpenGL 4.4, z features levels i olac wszystko co nie obsluguje minimum OpenGL 4.0. Inaczej dobrej wydajnosci na nowy sprzecie w grze nigdy nie bedzie. A na starym tym bardziej.
Zwlaszcza, ze widac, ze chca upakowac w tej grze nowoczesne techniki renderowania...

Autor:  Arturnik [ 1 lut 2014, 11:47 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

prosba o jakis bardziej szczegolowy coverage z alfy w odpowiednim miejscu jak komus sie chce

Autor:  Ultr4 [ 1 lut 2014, 12:41 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Oyci3C napisał(a):
Za każde "xD" powinien być ban na 1 dzień.

racja xD

Autor:  Isengrim [ 1 lut 2014, 15:13 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Player studio jest wyłącznie dla USA czy można to jakoś obejść?

Autor:  iniside [ 1 lut 2014, 16:47 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Nie wiem czego sie spodziewales kupujac alphe ?

Autor:  TobiAlex [ 1 lut 2014, 17:03 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

roball napisał(a):
Za cholere to nie jest grywalne, dam tej 'grze' jeszcze jedna szanse i pisze do supportu o refund bo to jest zart.


Napisz coś więcej :P

Autor:  iniside [ 1 lut 2014, 17:17 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

roball napisał(a):
iniside napisał(a):
Nie wiem czego sie spodziewales kupujac alphe ?


Podstawowych funkcjonalnosci gry. Alpha to alpha a nie tech demo.

Ale co ci nie dziala ?
Gathering. Jest. (chociaz chuj wie po co szczerze mowiac, wolabym zeby nie bylo ;p)
Budowanie jest. Czyli cala podstawowa funkcjonalnosc w ktora klon minecrafta pownien miec, jest w grze.

Edit.
Nie, nie bronie tej gry. Po prostu ciekawi mnie czego dokladnie sie spodziewales.

Autor:  Templair [ 1 lut 2014, 18:34 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Ok juz sie naogladalem. Dzieki robau ...

T.

Autor:  iniside [ 1 lut 2014, 18:47 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Ja tam nie wiem, ja biegalem 5h kopiac w voxelach i mi sie nie znudzilo ;p.

Autor:  sula [ 1 lut 2014, 19:04 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Dzięki roball. Też już mi się znudziło.


PS. Taka kompresja tego streamu czy gra po prostu wygląda jak kupa?

Autor:  Oyci3C [ 1 lut 2014, 22:02 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

roball napisał(a):
1. 2 serwery, milion chetnych, 3 godziny szukalem miejsca na claim i zajalem jakis gowniany kawalek gory.
2. serwer crashnal, nie bylem w stanie namierzyc na ktorym kontynencie mialem claima bo wyswietla ci claimy tylko z sektora w ktorym jestes (a na ta chwile mozna miec jeden)
3. brak jakichkolwiek podstawowych informacji jak grac, rozumiem ze to jest, ale nie mozna nawet sprawdzic skladnikow do craftu nie bedac przy benchu.


Ta, dokładnie.
Po 3cim crashu jak wybierałem inny server/zone wyłączyłem.

Autor:  Niah [ 1 lut 2014, 22:15 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

HAHA kupili alphe i marudzą

Autor:  Oyci3C [ 1 lut 2014, 22:15 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

? Ja nie marudzę, oceniam.
Spierdalaj do budy, TO CI DOJEBAŁEM.

Autor:  lordyp [ 2 lut 2014, 09:54 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

podobno NDA zniesione- dawać tu jakieś materiały :)

Autor:  iniside [ 2 lut 2014, 10:35 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Nie bardzo jest co dawac, ja jeszcze dobrze budowac nie zaczelem ;p.

Tak czy inaczej mi sie podoba. Problemy wymienione wyzej, to norma. To jest alpha i jest logiczne ze jakies polowy ficzerow nie ma. To co najwazniejsze czyli gathering i budowanie, jest i dziala bardzo dobrze.
Grindowanie w voxelach to zupelnie inna jakosc niz stanie nad skala, ktora udaje "zyle" jakiegos metalu. W Landmarku, zyla metalu wyglada jak zyla, i trzeba sie przez nia przekopac (;.

Mała ilosc, serwero, to pewnie nie tyle co nie przewidzieli (bo dokladnie wiedzieli ile bedzie ludzi), co raczej chec zajechania tych serwerow i sprawdzenia co sie bedzie dziac na tak malej przestrzeni. I dobrze, bo lagi sa nieziemskie, kiedy czeka sie na odpowiedz z serwera. Dobrze, ze jak przystało na wlasciwie edytor a nie gre, wiekszsc rzeczy dzieje sie client side i nie odczuwac laga w czasie budowania.

Jak ktos ma problemy z wydajnoscia to ustawic cienie na Low. Z zupelnie niezrozumialych przyczyn w grze nie ma CSM i cienie sa renderowane z maksymalna jakoscia na maksymalnym dystancie, co potrafi zarznac kazdego PC.

Autor:  iniside [ 2 lut 2014, 11:01 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Napisalem ze wiedzieli. I dlatego postawili tylko dwa serwery. Zeby przetestowac wydajnosc.
Jaki jest sens stawia duzej ilosci serwerow w alphie ? Zeby zapewnic dobra wydajnosc na kodzie ktory nie jest zoptymalizowany ?
Dzieki duzemy obciazeni przez caly czas o wiele latwiej jest wychwycic bottlenecki.

Autor:  lordyp [ 2 lut 2014, 11:29 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

a jak jest z tymi packami- jest faktycznie sens kupować trialblazera, czy różnice raczej niewielkie ? - mowa o samych itemkach a nie headstarcie
i czy ma znaczenie kupowanie w $ czy w E - czy jest to jakoś zregionalizowane?

aa i czy faktycznie znalezienie wolnego claimu to ogromny wysiłek? :)

Autor:  iniside [ 2 lut 2014, 11:51 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

lordyp napisał(a):
a jak jest z tymi packami- jest faktycznie sens kupować trialblazera, czy różnice raczej niewielkie ? - mowa o samych itemkach a nie headstarcie
i czy ma znaczenie kupowanie w $ czy w E - czy jest to jakoś zregionalizowane?

aa i czy faktycznie znalezienie wolnego claimu to ogromny wysiłek? :)

NA tier 3 latwiej znalesc wolne miejsce. Na tier 1 zapomnij ;p.
Zreszta miejsce na claim to ma znacznie tylko pod wzgledem tego ile sie nabiegasz do wlasnego claimu. Bo mozesz sobie dowolnie terraformowac teren w swoim claimie.

Strona 2 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team