MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

EQn: Landmark
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43819
Strona 3 z 6

Autor:  Niah [ 2 lut 2014, 11:56 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

iniside napisał(a):
Zreszta miejsce na claim to ma znacznie tylko pod wzgledem tego ile sie nabiegasz do wlasnego claimu. Bo mozesz sobie dowolnie terraformowac teren w swoim claimie.


Nie rozumiem. Masz swój podstawowy claim i jeden gdzie chcesz (i gdzie jest wolne miejsce) czy jak?

Autor:  iniside [ 2 lut 2014, 12:03 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

W alphie mozesz miec tylko jeden claim. Narazie nie mozna go zwinac i przeniesc gdzie indziej. Nie mozna go tez powiekszyc.

Docelowo bedziesz mogl miec tyle ile bedziesz w stanie utrzymac (oplacic jakas waluta). Pierwszy bedzie bardzo tani (ale nie za darmo, zeby ludzie ktorzy nie graja od paru miesiecy nie zabierali miejsca innym) i kolejne coraz drozsze.

W jego obrebie mozesz robic co ci sie podoba i zmiany sa permamentne.

Autor:  lordyp [ 2 lut 2014, 12:03 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

a tak ogólnie jak pomysł się sprawdzi to SOE zarobi na tej grze mase kasy- gra w, której nie trzeba walczyć , już widzę te tabuny casuali, te stronki- pokaż swój domek z EQN , najładniejszy ogród, najładniejszy most itp- gracze mogą sami bez SOE robić swoje pseudokonkursy itp

moc jest , oj żeby tego nie spieprzyli
qrde gdyby jeszcze ta grafika byłaby mniej "bajkowa" to byłby ideał

kolejny krok - wykorzystanie (licencje) na sprzedaż obiektów do innych gier?

Autor:  raas [ 2 lut 2014, 12:39 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Podobno gdzieś tam w folderach gry są filmiki z tutorialem jakimś.

Autor:  TobiAlex [ 2 lut 2014, 13:04 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

lordyp napisał(a):
a tak ogólnie jak pomysł się sprawdzi to SOE zarobi na tej grze mase kasy- gra w, której nie trzeba walczyć , już widzę te tabuny casuali, te stronki- pokaż swój domek z EQN , najładniejszy ogród, najładniejszy most itp- gracze mogą sami bez SOE robić swoje pseudokonkursy itp

moc jest , oj żeby tego nie spieprzyli
qrde gdyby jeszcze ta grafika byłaby mniej "bajkowa" to byłby ideał

kolejny krok - wykorzystanie (licencje) na sprzedaż obiektów do innych gier?


Ponoć jakaś walka tam ma być.

Autor:  lordyp [ 2 lut 2014, 13:09 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

no faktycznie - rozważają stworzenie kontynentów , gdzie będzie także walka z bestiami itp
mi się wydaje , że ten Landmark może być bardziej popularny od Nexta

Autor:  zaboleq [ 2 lut 2014, 14:12 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

lordyp napisał(a):
no faktycznie - rozważają stworzenie kontynentów , gdzie będzie także walka z bestiami itp
mi się wydaje , że ten Landmark może być bardziej popularny od Nexta


No gimbaza od minecrafta się może zainteresuje jak im rodzice dadzą kieszonkowe. Samo budowanie jest spoko ale pewnie znudzi się po kilku miechach. Chyba, że ten content będzie mozna spokojnie przenosić w jakiś cudowny sposób do EQ:Next (ale nie tylko domek czy ogród ale np lochy z mobami etc).

Autor:  Isengrim [ 2 lut 2014, 14:16 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

No taki jest plan - L ma być zapleczem produkcyjnym dla N.

Autor:  lordyp [ 3 lut 2014, 09:26 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

warto na dzień dzisiejszy kupić tego explorer packa ? - da sie a miarę sensownie pograć , czy nie bardzo ?

iniside pisze o lagach- bardzo upierdliwe, czy mimo tego da się coś porobić?

Autor:  iniside [ 3 lut 2014, 09:27 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

W Alphie nie ma na oko jakies 50% ficzerow. Jak nie jestes zdesperowanym hardcorem, to nie kupuj.

Autor:  lordyp [ 3 lut 2014, 20:46 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

w sumie jak ktoś i tak zamierza kiedyś pograć , to ten kilofek , pierścionek i torba zawsze sie przyda :)

Autor:  iniside [ 3 lut 2014, 21:18 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

roball napisał(a):
50% lol, optymista.

realista. Ja nie oczkuje od tej gry niewiadomo czego. Budowanie i kopwanie juz jest. Czyli jakies 50% gry juz jest ;p.

Autor:  Oyci3C [ 5 lut 2014, 11:48 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Żadne mrrr, ja już refunda zrobiłem od tego klocka.

Autor:  iniside [ 5 lut 2014, 14:16 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Wszyscy ktorzy zrobili refunda sa weak.
Ja tam ostro fedruje.

Autor:  Kabraxis [ 5 lut 2014, 14:19 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

No wlasnie, nie znacie sie. Jak mozecie nie doceniac kolejnej rewolucji po Crisis 3, Planetside 2 i Guild Wars 2. Jak mozecie nie doceniac geniuszu SOE? No jak? KURWA!!11

Autor:  wodny [ 5 lut 2014, 14:35 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

iniside napisał(a):
Ja tam ostro fedruje.

Lepiej poszukać pobliskiej piaskownicy i zbudować sobie zamek.

Autor:  Niah [ 5 lut 2014, 14:38 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Kabraxis napisał(a):
Planetside 2


Jakiś problem?

Autor:  Oyci3C [ 5 lut 2014, 14:44 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

iniside napisał(a):
Wszyscy ktorzy zrobili refunda sa weak.
Ja tam ostro fedruje.


Sorry ale jeśli po skoku moja postać z czkawką opada 2 minuty na ziemię to dla mnie jest to niegrywalne.
Suit yourself.

Autor:  Razoth [ 5 lut 2014, 15:34 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Ostatecznie ta gra ma być darmowa tak?

W sumie idiotyczne byłoby robienie gry, która ma zachęcić graczy do tworzenia assetów na potrzeby dużego mmo i jeszcze śpiewać sobie za to hajs.

No ale z drugiej strony, mobile f2p gaming udowodnił mi, że z ludzi można wyciągnąć pieniądze na milion sposobów i nie ma żadnej granicy przyzwoitości.

Autor:  sula [ 5 lut 2014, 15:46 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

No sama "gra" ma być f2p, czyli za klienta nie będzie trzeba płacić, ale SOE pewnie będzie sprzedawać w sklepiku rzeczy do kopania, budowania, itd

Zakładam, że plan jest taki, żeby te osoby, które się wkręcą kupowały od SOE stuff dzięki, którym będą budować assety, SOE czasem im coś zapłaci, a dzięki temu oni kupią stuff od SOE znowu, itd

Mimo tego, że celem EQ Landmark ma być zmniejszenie kosztów produkcji assetów, to ma być to też komercyjnie zyskowny projekt bez liczenia oszczędności w tworzeniu EQ Next.
Można powiedzieć, że gracze zapłacą za to, żeby SOE mogło zaoszczędzić. Brilliant.

Strona 3 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team