MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

EQn: Landmark
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43819
Strona 4 z 6

Autor:  lordyp [ 5 lut 2014, 17:05 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

to dodajcie do tych teorii o wyciąganiu kasy jeszcze jedną:

sa gracze , którzy właśnie chcą w mmo nie zabijać moby, innych graczy a coś tworzyć i jak przypuszczam w 99% nie będą jakoś nastawiać się na sprzedaż czegokolwiek tylko na zwykłą zabawę- jedni mają przyjemność z pvp , inni właśnie z budowania
po prostu wyciągnęli wnioski z popularności np minecrafta
ja sam chętnie właśnie pogram w cos innego , niż to co oferują obecne gry mmo - nie wiem czy to będzie dobre , czy złe, to jest jeszcze alfa, sporo może się zmienić- zobaczymy- grunt , że gra ma wyjść jako f2p, a czy będa itemki do kopania, craftu itp?- pewnie będa w sklepiku, ale dzięki temu zrobisz szybciej budynek i nikt nie będzie ci miął za złe a nie jak w grach , gdzie w IS można kupić super bronie itp, dzięki którym potem taki pajac idzie na spota i zabija wszystkich, zabijając im także przyjemność z rozgrywki

sami wiecie jak ciężko teraz zrobić dobrego mmo- a to zły balans klas do pvp, a to optymalizacja do dupy, a to w sumie wszystko juz gdzies było itp- jaramy się każda nową gra, a potem gra sie 1-2 miesiące i olać kase wydaną na te gry- gorzej z zawodem , ze znów miało być fajnie a gra w sumie taka sobie- i tak w kółko

ja juz powoli przestałem wierzyć w te super nowe mmo- teraz powoli szukam po prostu coś nowego - dlatego ten Landmark mnie interesuje, tak samo jak Kinder under fire 2- co z nich wyjdzie nie wiem

w weekend przetestuje po raz pierwszy TESO i jakoś żadnego hype na niego nie mam , bo w sumie co takiego nowego niby wnosi do mmo?- że gra w znanym uniwersum? - e tam

Autor:  iniside [ 5 lut 2014, 17:21 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Oyci3C napisał(a):
iniside napisał(a):
Wszyscy ktorzy zrobili refunda sa weak.
Ja tam ostro fedruje.


Sorry ale jeśli po skoku moja postać z czkawką opada 2 minuty na ziemię to dla mnie jest to niegrywalne.
Suit yourself.

? Zdaza sie, mi tez. Ale to jest alpha, wiedzialem co kupuje ;p.

Ja tam wiem, ze to jest gra, w ktora warto pograc. Znudzilo mi sie juz ciagle napierdalanie mobow albo innych graczy. Teraz dla odmiany moge sobie cos pobudowac.

A te teorie o tym, ze Sony sobie offestuje koszty produkcji na graczach. Ile razy kurwa mozna pisac, ze gracze, tez na tym zarobia, bo beda te assety sprzedawac ? I to pewnie wiecej, niz w Valve. Bo Valve ma cut 20/80 albo 30/70 (wieksza cyferka dla Valve), SOE miało 40/60 albo 50/50.

To, ze beda crowdourcowac produkcji art-assetow, jest ok. Nie wiedze problemu. Zrobie fajnego asseta i mi za to zaplaca. Nie wiem gdzie jest kurwau problem ?
Osobiscie modle sie o to, ze wiecej developerow MMO bedzie miec realistyczne podejscie do tego. Zadna ilosc zatrudnionych, nie jest w stanie wyprodukowac wicej contentu niz setki tysiecy ludzi. Wiekszosc z tego, co produkuja te setki tysieci to oczywiscie crap, ale w srod tego crapu mozna znalesc odpowiednie rzeczy i nawiazac z takimi osobami stala wspolprace (tak jak to robi Valve).

Mam wraze, ze problem ludzi ktorzy na to narzekaja, lezy w tym, ze maja oni chyba zero kretywnosci i jak byli mali to lbem o sciane walili, a nie z klockow budowali, czy tam z czego innego..

Autor:  Isengrim [ 5 lut 2014, 17:38 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Jak na razie, to każdy chce sprzedawać, a nikt kupować. Ale spoko, przecież nikt nie narzeka że pomysł na grę jest chujowy, tylko że na razie wykonanie zawodzi. Poprawią, będzie dobrze. Tylko nie ma co traktować tego w kategoriach super/dno, bo ludzie nie roboty i może im się coś podobać, ale nie zachwycać.

Autor:  iniside [ 5 lut 2014, 17:46 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Ja nie mowie, ze ma im sie podoba. Wkoncu to alfa i jak ktos twierdzi ze nie da sie w nia grac, to ma absolutnie racje (;.
Ja jestem w tej czesci, ktora akurat ma mniej problemow, ale tez sa.

Narazie jedyne co mnie dziwi, to kolejne rozkladanie gry pod wzgledem tego jak bedzie na siebie zarabiac. Juz mi to bokiem wychodzi.
Gra zarabia przez abonament. ZLE.
Mikrotranskacje. ZLE.
DLC. ZLE.
Dodatki. ZLE.
Dzielenie sie zyskiem z graczami. ZLE.
To ma byc jak za komuny czy jak ?

Narazie nie da sie ani sprzedawac ani kupowac. Narazie w Alphie jest bug ktory nie pozwala zapisywac templatow :D, nie wspominajac o tym, ze sklep nie jest zaimplementowany.
Jak dla mnie to co robie SOE, to jest akurat uczciwie podejscie do tematu. Podobnie jak Valve.

Autor:  Mendol [ 5 lut 2014, 17:53 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

dajcie spokoj inside'owi.
chlopak liczy, ze w koncu ktos zaplaci, za te jego bazgroly, ktore przeniesie do eql.
te 2$ miesiecznie to zawsze cos.

Autor:  sula [ 5 lut 2014, 18:03 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

iniside napisał(a):
Narazie jedyne co mnie dziwi, to kolejne rozkladanie gry pod wzgledem tego jak bedzie na siebie zarabiac. Juz mi to bokiem wychodzi.
Gra zarabia przez abonament. ZLE.
Mikrotranskacje. ZLE.
DLC. ZLE.
Dodatki. ZLE.
Dzielenie sie zyskiem z graczami. ZLE.
To ma byc jak za komuny czy jak ?

Ponieważ rodzaj monetyzacji wpływa na design gry i jej gameplay, a także na inna przyszłe gry? W końcu po to się gry robi, żeby zarabiać.
Zresztą Moje odpowiedzi na te pytania by wyglądały inaczej niż te napisane przez ciebie.
Nie wiem też czemu się dziwisz, że wśród hord graczy znajdziesz grupy dające każdą możliwą konfigurację odpowiedzi na tego typu pytania.


Tak w ogóle to wyluzuj bo ci żyłka pęknie :wink:

Autor:  lordyp [ 15 lut 2014, 10:37 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

wczoraj na TS mieliśmy trochę rozmowy o Landmarku i czy ja dobrze zrozumiałem, że wipe obejmuje budowle , ale zrobione itemki (np lepsze kilofy itp )i matsy zostają w plecaku?
i podobno jest jakaś opcja zapisywania u siebie na dysku całej budowli i nawet po wipe , mając odpowiednią ilość matsów można ją od razu wybudować ?

Autor:  iniside [ 15 lut 2014, 10:50 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

O itemkach to ja nic nie wiem. Wipe z alphy do bety na 100% obejmie wszystkie voxele. Wipey w alphie tez moga.
Itemki tez moze objac. Bo aktualny crafting jest w powijakach i imo jest strasznie gowniany. Totalny rng. Raj dla fanow hazardu i pieklo dla calej reszty.

To co sie zbudowalo mozna zapisac jako template, i pozniej odrazu wybudowac jak sie ma materialy

Autor:  lordyp [ 15 lut 2014, 14:58 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

No właśnie znajomy mówił , że gdzieś wyczytał ,ze itemy zostają- więc nic nie buduje na razie a tylko robi stoły crafterskie i lepsze itemy do wydobycia itp

zrób jakiś lepszy kilofek i zobaczymy , czy ci zniknie :)

Autor:  lordyp [ 2 mar 2014, 15:07 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

były juz jakies wipe w grze i co- znikają itemki zrobione i ulepszone samemu?
na konto jest tylko 1 postac , czy można kilka zrobić a wtedy czy claim jest 1 na konto czy na każdą postać?

Autor:  Yog-Sothoth [ 9 kwi 2014, 16:35 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Dziś dopiero zacząłem betę testować (brak odpowiedniej grafy), ktoś coś już kopie?

Autor:  Oyci3C [ 9 kwi 2014, 16:38 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Tak, ja wykopałem EQL z dysku po kilku godzinach, hihi.
A tak na poważnie może zainstaluję jeszcze raz i zobaczę co się zmieniło.

Autor:  Yog-Sothoth [ 9 kwi 2014, 17:05 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Powiedz mi lepiej jak tu coś budować ;) Próbuję jakieś matsy używać ale jedyne co stawiam to kupę piasku :(

Autor:  coldzik [ 10 kwi 2014, 17:09 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Jak ogólnie wygląda sytuacja z Landmarkiem teraz. Czy to ma być docelowo tylko jakiś "bob budowniczy" czy zamierzają to rozwijać w stronę napieprzania się jakiegoś z mobami , rozbudowywanie craftingu etc. ?

Autor:  Highlander [ 13 maja 2014, 11:23 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

geforce rozdaje klucze czy cos
http://www.geforce.com/community/eqlandmarkbeta

Autor:  lordyp [ 13 maja 2014, 18:56 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

to sa klucze do CB na 7 dni, gdzies pisza ze mozna kilka aktywowac pod rzad to przedłuża

Autor:  lordyp [ 15 maja 2014, 19:13 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

pytanie do tych dłużej grających:
po lewej stronie ekranu jest panel budowy- ja tam mam tylko materiały, a widze na screenach i gameplayach ze inni maja ponizej materialów tez kształty- trzeba to jakos odkryć czy cos w ustawieniach czy jak?

Autor:  Oyci3C [ 15 maja 2014, 19:59 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Tak to się zdobywa w miarę grania.

Autor:  lordyp [ 15 maja 2014, 22:00 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

czyli sam mam sobie wymyslic kule? :)

kule jeszcze pewnie jakos wygladze a te scianki pod katem 45 % ?

hmm

Autor:  Xender [ 16 maja 2014, 00:17 ]
Tytuł:  Re: EQn: Landmark

Ilość czasu spędzonego na kopaniu aby mieć minerały do budowy czegoś jest przegięta...

Strona 4 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team