mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 18:54 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
zajebista prezentacja, unreal rozjebany :]


:wtf:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 20:36 
Cytuj  
a jest source code?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 20:55 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
a jest source code?

Nie zartuj.
Czarnego skina tez nie ma :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 21:00 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
highlander w takie nie gra :)

mow za siebie.


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 21:36 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Koleś napisał(a):
a jest source code?

Nie zartuj.
Czarnego skina tez nie ma :D


Crack to naprawi ;-)


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 21:48 
Cytuj  
To słabo :P

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 4 mar 2015, 09:04 
Cytuj  
http://www.gamasutra.com/view/news/2379 ... _Unity.php
podobno Valve ma Source 2 za free udostępnić, ciekawie się robi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2015, 11:29 
Cytuj  
Dzisiaj, tez podobno kolejna niespodzienka od Epica.


https://forums.unrealengine.com/showthr ... -news-Guys

No coz, jakby nie patrzec konkurencja pozytywnie wplywa na rozwoj branzy :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 4 mar 2015, 11:44 
Cytuj  
leci gdzieś stream z tych konferencji? Jakiś tip jak to oglądać na żywo?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2015, 11:46 
Cytuj  
Bylo linku ;p

http://twitch.tv/unrealengine

Tutaj beda streamowane wszystkie perzentacje Epica.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 4 mar 2015, 12:29 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bylo linku ;p

http://twitch.tv/unrealengine

Tutaj beda streamowane wszystkie perzentacje Epica.

ja wiem, dzięki, chodzi mi o ogólny stream z prezentacji innych firm + jakiś schedule.

Edit: Source 2 ma być tylko do robienia content'u do ich gier z tego wynika:
https://steamdb.info/blog/source2-announcement/
Także fakt że jest free nie szokuje bo i tak biorą XX% od czapek i modów które w tym powstaną.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 mar 2015, 12:39 
Cytuj  
Z innych firm nie ma. Epic moze streamowac, dlatego, ze to sa sesje sponsorowane przez nich.
Afaik cos jeszcze nvidia moze miec na /nvidia


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 4 mar 2015, 15:39 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
Edit: Source 2 ma być tylko do robienia content'u do ich gier z tego wynika:
https://steamdb.info/blog/source2-announcement/
Także fakt że jest free nie szokuje bo i tak biorą XX% od czapek i modów które w tym powstaną.

Nie tylko + bedzie wsparcie dla Vulcana, wszystko bedzie zalezec od jakosci toolsow, ale po wypuszczeniu Workshopa dla Doty jestem akurat o to spokojny. ;]


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2015, 13:58 
Cytuj  
he PhysX software development kit (SDK) is already free on Windows platforms. We’re now extending this to include PhysX Clothing and PhysX Destruction, enabling game developers to easily create a more interactive gaming environment.

And starting this month, the PhysX SDK is available free with full source code for Windows, Linux, OSx and Android on https://github.com/NVIDIAGameWorks/PhysX


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 14 mar 2015, 23:29 
Cytuj  
malek69 napisał(a):
he PhysX software development kit (SDK) is already free on Windows platforms. We’re now extending this to include PhysX Clothing and PhysX Destruction, enabling game developers to easily create a more interactive gaming environment.

And starting this month, the PhysX SDK is available free with full source code for Windows, Linux, OSx and Android on https://github.com/NVIDIAGameWorks/PhysX


Co raz lepiej Early Accessy będą się sypać jeden za drugim ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 16 mar 2015, 11:16 
Cytuj  
Jest tu ktoś dobrze ogarniający OpenGL 4.0 i mógł by mi wyjaśnić jak Vertex Buffer interpretuje normalne?
Bo na przykład zależność między indeksowaniem a wierzchołkami jest oczywista, a z racji tego że jedna normalna przypada na jeden face to nie wiem jak OpenGL interpretuje podane normalne ;/

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2015, 07:22 
Cytuj  
Crytek uratowany(przynajmniej na jakiś czas) przez Amazon.

http://kotaku.com/sources-amazon-spent- ... 1696008878

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2015, 08:45 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
czemu mamy stad isc mendol? Przeciez rozmawiamy o hardware konsoli:)

iniside: Ale rozumiem, ze jak nagle samochod dostanie dodatkowe kilka koni mocy, to nie bede musial przebudowac calej trasy?;)


Jesli masz na mysli dodanie wiecej RAMu, wiecej jednostek obliczeniowych etc. To oczywiscie nie.
Wlasnie z tego powodu istnieje minimalna abstrakcja nad sprzetem (poza faktem, ze pisanie bezposrednio na sprzet, to zadanie dla hardcorow, ktore nie ma duzego znaczenia, kompilator i tak wygeneruje lepiej zoptymalizowany kod maszynowy).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 5 maja 2015, 22:55 
Cytuj  
Demo gry République na Unity Asset Store. Można sobie przejrzeć assety, skrypty etc:
https://www.assetstore.unity3d.com/en/#!/content/34352
Prawdziwa gratka dla każdego wkręconego w game dev. Szczególnie graficy się ucieszą bo jest cały level, można sobie wszystko obczaić(mnie polycount postaci zaskoczył - 9k dla gry na tablety).

Grał ktoś w tą grę? Ona jest taka biedna jak widać? Bo od strony skryptów to to można w dzień postawić.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 maja 2015, 11:51 
Cytuj  
Obrazek
:wink:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.