mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 4 lut 2015, 17:37 
Cytuj  
Problem algorytmiczny:

Mamy tablice trójwymiarową która zawiera 0 i 1. Potrzebuje algorytmu który pozwoli wyciąć mi obszary tablicy zawierające 1 i odseparowane 0 od innych obszarów.
Przykład w 2D:


0000000000
0111011110
0111011110
0111011110
0000000000

Czyli chciał bym to podzielić na dwie tablice.
W zasadzie chodzi o dzielnie na pół obiektu zbudowanego z voxeli w momencie kolizji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lut 2015, 09:38 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=DFPOsnC_ETQ

:o :o :o :o


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 18 lut 2015, 14:25 
Cytuj  
iniside napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=DFPOsnC_ETQ

:o :o :o :o

Nom naprawdę dobre. Robi wrażenie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2015, 07:46 
Cytuj  
https://forums.unrealengine.com/showthr ... post224786

Bog we wlasnej osobie bedzie dzisiaj na unrealowym streamie (;.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 mar 2015, 18:55 
Cytuj  
Epic znowu rozjebal system.
Unreal Engine 4 za darmo, dla wszystkich, z pelnym dostepem do kodu.

+5% royalties jesli sie wyda gre (;.

Edit:

Swoja droga wyobrazam, sobie teraz gosci w Cryteku i Unity.

Patrza.. I pewnie nie sa w stanie uwierzyc, co moga teraz zrobić :lol:
Nie wspomne o mniejszych dostawcah w stylu Havok, czy autodesk ktory, cos tam kombinuje (autodesk nie jest mały, ale wiadomo o co chodzi).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 2 mar 2015, 19:19 
Cytuj  
Ta, jeszcze płacą developerom z ciekawymi projektami:
https://www.unrealengine.com/unrealdevgrants

Chyba Unity się zesrało w gacie bo zrobili jakiś special event jutro:
http://forum.unity3d.com/threads/unity- ... am.305907/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 2 mar 2015, 19:22 
Cytuj  
jakby nie patrzec to zajebisty news. Teraz czekam na ruch ze strony Unity.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 mar 2015, 19:35 
Cytuj  
No i zajebiście bo UE 4 ma zajebiście wielki potencjał. Jestem jedynie ciekaw jak z wydajnością , może ktoś coś więcej napisać na ten temat? Pamiętam, że Ci devsi co robili większe projekty w Unity bardzo skarżyli się na wydajność(ale może słabo pisali:P?)

Takie Evolve jest na CE 3. Może grafika nie powala na kolana ale gra chodzi dośc przyzwoicie na moim sprzęcie i nawet nieźle wygląda. W sumie FB nowy też spoko bo nikt nie powie że DA:I albo BF4 źle wyglądaja. Ok BF 4 chyba na starszej wersji silnika chodził albo się mylę?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 mar 2015, 19:37 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
No i zajebiście bo UE 4 ma zajebiście wielki potencjał. Jestem jedynie ciekaw jak z wydajnością , może ktoś coś więcej napisać na ten temat? Pamiętam, że Ci devsi co robili większe projekty w Unity bardzo skarżyli się na wydajność(ale może słabo pisali:P?)

Takie Evolve jest na CE 3. Może grafika nie powala na kolana ale gra chodzi dośc przyzwoicie na moim sprzęcie i nawet nieźle wygląda. W sumie FB nowy też spoko bo nikt nie powie że DA:I albo BF4 źle wyglądaja. Ok BF 4 chyba na starszej wersji silnika chodził albo się mylę?


Tylko, że Evolve to korytarze i wysokie góry.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 mar 2015, 19:42 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
No i zajebiście bo UE 4 ma zajebiście wielki potencjał. Jestem jedynie ciekaw jak z wydajnością , może ktoś coś więcej napisać na ten temat? Pamiętam, że Ci devsi co robili większe projekty w Unity bardzo skarżyli się na wydajność(ale może słabo pisali:P?)

Takie Evolve jest na CE 3. Może grafika nie powala na kolana ale gra chodzi dośc przyzwoicie na moim sprzęcie i nawet nieźle wygląda. W sumie FB nowy też spoko bo nikt nie powie że DA:I albo BF4 źle wyglądaja. Ok BF 4 chyba na starszej wersji silnika chodził albo się mylę?


UE4 z kazdym uptejdem, coraz bardziej zyskuje na wydajnosci.
Szczegolnie mocno skupiaja sie na optymalizacji dynamicznego oswietlenia i supportowaniu ogromnych ilosci kontentu (i w zasadzie nieogranicznych wielkoscia map).
Wiec jak ktos chce tworzyc kolejnego surviviala, to nic lepszego out of box jak unreal nie znajdzie ;p.

Nie mniej.. Nie liczymbym na cuda. Jak sie wlaczy wszystkie dynamiczne upiekszacze (DFAO HGI, HAO, H - Heightfield), to FPS poleci na ryj. Ale mozliwosci konfiguracji jest tyle, ze jak sie pogrzebie to sie dostosuje.

https://www.unrealengine.com/blog/new-g ... -announced

Bedzie mozna na twitchu, na ten temat wiecej obejrzec z GDC.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 2 mar 2015, 21:22 
Cytuj  
"And, everyone who has ever paid for a UE4 subscription will receive a $30 credit that can be spent in the Unreal Engine Marketplace. " Jeszcze po 30$ dostaliśmy :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 mar 2015, 23:15 
Cytuj  
https://docs.unrealengine.com/latest/IN ... n=learntab

Lol. To sie nazywa dopiero sypanie piasku w oczy :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 2 mar 2015, 23:32 
Cytuj  
iniside napisał(a):
https://docs.unrealengine.com/latest/INT/GettingStarted/FromUnity/index.html?utm_source=uelauncher&utm_medium=software&utm_campaign=learntab

Lol. To sie nazywa dopiero sypanie piasku w oczy :D.


O kurwa już widze miny marketingowców i ludzi od Unity. Posunięcie ostatnich kilku lat chyba. Ciekawe co teraz zrobi Crytek i Unity.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 02:06 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
iniside napisał(a):
https://docs.unrealengine.com/latest/INT/GettingStarted/FromUnity/index.html?utm_source=uelauncher&utm_medium=software&utm_campaign=learntab

Lol. To sie nazywa dopiero sypanie piasku w oczy :D.


O kurwa już widze miny marketingowców i ludzi od Unity. Posunięcie ostatnich kilku lat chyba. Ciekawe co teraz zrobi Crytek i Unity.


No właśnie na forum Unity ich ekipa jakoś dziwnie spokojnie przyjęła to info, tzn nie to żebym się spodziewał jakiegoś publicznego meltdown, ale mocno sugerują żeby poczekać na ich konferencje/reveal który będzie jutro. Zobaczymy

Co do tego poradnika to on już od dawna istnieje, tylko wcześniej był na wiki, teraz widzę przeszedł do oficjalnej dokumentacji.

Natomiast jeżeli chodzi o samo przejście UE na free to już raczej nie tak duży szok jak w zeszłym roku, nie oszukujmy się te 20$ to i tak było prawie jak darmo (szczególnie że można było cancel zrobić i używać dalej) To jest czysto marketingowy chwyt.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 02:35 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
No właśnie na forum Unity ich ekipa jakoś dziwnie spokojnie przyjęła to info, tzn nie to żebym się spodziewał jakiegoś publicznego meltdown, ale mocno sugerują żeby poczekać na ich konferencje/reveal który będzie jutro. Zobaczymy.


Jakby nie patrzeć, zobacz ile gier powstało / powstaje na Unity a ile na Unreal Engine 4...


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 06:12 
Cytuj  
Jakieś 70% dochodów unity jest od korporacji typu EA robiących gry na smartfony więc business-wise to zupełnie inne silniki.
Inna sprawa że cała siła unity to osoby na free wersji piszące na forach jak coś zrobić, więc jak tych ludzi oleją to pójdą do UE4.
A ten artykuł Unity -> UE4 to zajebista sprawa :] Chyba zrobie drugie podejście.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 07:47 
Cytuj  
to na kiedy zapowiadacie nowe mmo?


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 08:59 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
to na kiedy zapowiadacie nowe mmo?

Tylko żeby było full loot. :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 09:00 
Cytuj  
highlander w takie nie gra :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 mar 2015, 10:55 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Epic znowu rozjebal system.
Unreal Engine 4 za darmo, dla wszystkich, z pelnym dostepem do kodu.

+5% royalties jesli sie wyda gre (;.

Edit:

Swoja droga wyobrazam, sobie teraz gosci w Cryteku i Unity.

Patrza.. I pewnie nie sa w stanie uwierzyc, co moga teraz zrobić :lol:
Nie wspomne o mniejszych dostawcah w stylu Havok, czy autodesk ktory, cos tam kombinuje (autodesk nie jest mały, ale wiadomo o co chodzi).


Bahamut napisał(a):
Ta, jeszcze płacą developerom z ciekawymi projektami:
https://www.unrealengine.com/unrealdevgrants

Chyba Unity się zesrało w gacie bo zrobili jakiś special event jutro:
http://forum.unity3d.com/threads/unity- ... am.305907/


Przeciez od jakiegos czasu wiadomo ze dzis Unity oglosi cos duzego i prawie napewno to bedze rowniez cos w ten desen - unity free/unity for indies
To nie przypadek ze Unreal oglosil free wersje dzien wczesniej :) Tak wiec obstawiam ze to ogloszenie Unreal bylo rekacja na to co chce oglosic dzis Unity.
Ja tam trzymam sie unity do gierek mobilnych i 2d narazie jest lepsze poprostu. No i wole pisac w c#

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.