mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 08:42 
Cytuj  
Jestem za bardzo przywiązany do ad&d.. ;<


_________________
@polygamia

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 08:44 
Cytuj  
@up

AD&D czy Forgotten Realms? :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 08:47 
Cytuj  
Bardziej mi chodzi o zasady. ;>


_________________
@polygamia

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 08:48 
Cytuj  
@up

No to swoją drogą zainteresuj się nową edycją AD&D :) Jakiś czas temu wyszła.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 10:07 
Cytuj  
Elminster dalej ma takie przepakowane staty ? :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 11:14 
Cytuj  
@Atherius i innych co grali

Co do zasad walki, klasy, itd . To jakie sa? tzn. nie chodzi mi o rozprawke na pol strony, bardziej o to czy fajny, ma rece i nogi no i czy do czegos podobny z tego co bylo w crpg?
Bo taki system co byl np. w DA:O to wonial stolcem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 11:20 
Cytuj  
Żeby się nie produkować za dużo to wpis z oficjalnej strony:

"What is the combat like?
Pillars of Eternity's combat will feel very similar to the combat in the Infinity Engine games, which used a "real-time with pause" system. In such a system, events between combatants occur simultaneously, but the player can pause the game at any time. The player selects and commands one or more of his or her party members to issue orders, ranging from continuous activities, like making standard attacks, to the activation of limited-use tactical abilities, such as spells.
Like the Infinity Engine games, Pillars of Eternity will support auto-pause features that allow players to establish conditions under which the game will automatically pause (e.g., if a party member becomes unconscious). It will also feature a slow combat toggle that can be used with or in lieu of the pause feature. In slow combat, players can manage the flow of combat without needing to halt the game entirely."

Ogólnie to kalka tego co widzieliśmy w baldurach tylko wiadomo, ad&d znało się od podszewki a tutaj nie do końca chyba będzie wiadomo co gdzie jak i dlaczego - jak ktoś lubi zabawę w cyferki. Mam nadzieję, że to takie czepianie się dla samego czepiania. ;>


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 13:26 
Cytuj  
Tu raczej bedzie wszystko latwiejsze do zrozumienia niz w ADD, bo ten system z PoE ma byc bardziej przejrzysty i sensowny z tego co pisali. Thaco mi sie do dzisiaj sni po nocach....

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 14:28 
Cytuj  
THAC0 było ekstra ;)


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 17:58 
Cytuj  
Ja sie tam D&D uczylem w BG dopiero wlasnie w trakcie gry na biezaco. Chyba jedna z rzeczy dlaczego BG tak milo wspominam. W PnP D&D nigdy nie grałem. Thac0 bylo spoko, maly wtf element w systemie w rpg-u jest fajny :]

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 27 sie 2014, 19:10 
Cytuj  
Moja wiedza na temat mechaniki D&D zaczynała i kończyła się na tym, że im niższa klasa pancerza tym lepiej ;o

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2014, 10:57 
Cytuj  
Grał ktoś w bete? Jak wrażenia?

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2014, 07:15 
Cytuj  
premiera przesunieta na 2015

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 paź 2014, 21:11 
Cytuj  
WinterS napisał(a):
premiera przesunieta na 2015


No i gut, dopracują i może będzie mniej zabugowane i lepiej dopieszczone niż W2.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 14 sty 2015, 17:52 
Cytuj  
Premiera ma być 26 marca. Liczyłem na wcześniejsza datę., zwłaszcza ze GTA sie obsunęło.


_________________
Χ Ξ Σ

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 14 sty 2015, 17:53 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Premiera ma być 26 marca. Liczyłem na wcześniejsza datę., zwłaszcza ze GTA sie obsunęło.


Ja zakładałem koniec stycznia... urde.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 sty 2015, 18:04 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Premiera ma być 26 marca. Liczyłem na wcześniejsza datę., zwłaszcza ze GTA sie obsunęło.


Bardzo słabo. Gra wyjdzie dwa dni po premierze GTA V na PC :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 14 sty 2015, 20:23 
Cytuj  
Bez przesady, zupelnie inne targety, zapewne tylko nieliczni czekaja na obie gry : )

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 14 sty 2015, 20:31 
Cytuj  
Damien napisał(a):
Bez przesady, zupelnie inne targety, zapewne tylko nieliczni czekaja na obie gry : )


A to niby dlaczego? Ja czekam na obydwie, ale tylko jedną kupię. :]


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 sty 2015, 21:12 
Cytuj  
O 22 stream o tutaj http://www.twitch.tv/paradoxinteractive
Już wiem co obejrze na dobranoc:).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 57  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.