MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pillars of Eternity
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44181
Strona 49 z 57

Autor:  tomugeen [ 1 kwi 2015, 08:53 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Stobek napisał(a):
Zbieranie miliona dzid tarcz do nieskończonej skrzyni skarbów jest śmieszne.


To opcja przecież. Możesz sobie wyłączyć.

Autor:  Junkier [ 1 kwi 2015, 08:55 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Cytuj:
Zbieranie miliona dzid tarcz do nieskończonej skrzyni skarbów jest śmieszne.

Można to wyłączyć w opcjach gry (o czym dowiedziałem się oglądając jakiś filmik na YT ;o). Te gówniane itemy sprzedaje się po 5 cp więc ciężko na tym zrobić fortunę. Był zresztą jakiś crpg w którym po paru godzinach nie kończyły się jakiekolwiek problemy finansowe?

Czego mi brakuje w tej grze to pojedynków z potężnymi magami. W BG2 pojedynczy lich stanowił zajebiste wyzwanie dla całej drużyny, tutaj czegoś takiego nie ma. W trakcie wykonywania questa chantera w endless paths myślałem, że w tym grobowcu trafimy na takiego magicznego kafara, koleś zszedł po dwóch ciosach :/ Magia jest zresztą mocno uproszczona w stosunku do gier D&D.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 1 kwi 2015, 08:57 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Dodam, że na hard ostatnia walka to spacer po parku. Żałuję, że nie wybrałem najwyższego.

Autor:  Stobek [ 1 kwi 2015, 09:13 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Junkier napisał(a):
Cytuj:
Zbieranie miliona dzid tarcz do nieskończonej skrzyni skarbów jest śmieszne.

Można to wyłączyć w opcjach gry (o czym dowiedziałem się oglądając jakiś filmik na YT ;o). Te gówniane itemy sprzedaje się po 5 cp więc ciężko na tym zrobić fortunę. Był zresztą jakiś crpg w którym po paru godzinach nie kończyły się jakiekolwiek problemy finansowe?

Liczba potworów jest ograniczona więc nie rozumiem w jaki sposób tak szybko może dochodzić do inflacji. Przecież mogą sobie policzyć. Chociaż teraz mam 2k a jestem w defiant bay (wydałem 8k na questy) i w sklepie nie kupiłem ani jednego magicznego itemu, więc aż tak super super nie jest, no ale 1k na przekupstwo strażnika? no problem.

Co do skrzynki gram na expert mode. Ale Twoja skrzynka podróżnicza i tak mieści wszystko i można do niej wrzucać przedmioty w każdej chwili.

I fakt pojedynki z magami były eleganckie, tutaj mamy po 10 czarów na każdy level naraz do wyboru ale mag nawet ze swoimi duplikatami(+20 do deflecta! ale ochrona op) jest śmiesznie łatwi do zabicia.

I brakuje mi magii tych itemów, dla mnie one się zlewają, małe ikonki, jeden mdły kolor podświetlenia. Te samy enchanty na wszystkim.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 1 kwi 2015, 09:24 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Mag w ogóle jest tutaj słaby. W BG2 nakoksany mag to była przyjemnośc.

Autor:  tomugeen [ 1 kwi 2015, 09:41 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

@stobek No to nie HnS zeby skupiali sie na wykombinowaniu itamz. Mi do grania w RPG starcza.
Jeden itemek daje szanse na prone, inny ma life steala, kolejny debuffa DR na celu nakłada, paputki z AoE corrode i -DR od corrode (założyłem na rogue z corrode lash na broni, chyba nie wplywa), shield dodający basha (super).
Ring z potrzebnym spellem maga, zwiekszenie zasięgu aury, dodatkowe spelle priesta.
+defensywne do wyboru, rez na mez/mind control, deflection vs ranged etc, krótsze statusy negatywne. Retaliation when hit in melee. Rekawiczki +mechanics, zbroja +stealth.

Miałem tez broń z +1 engagement (chociaż dalej w to nie wierze, mój pala wziął talent do +1 engaged, ale miedzy 1 i 2 nie ma róznicy, i tak trzyma 6 mobów lub 12 wichtów jak trzeba).

Jasne ze sa jakieś proste rozwiazania, tanka ubrać w plate, reszta w szmaty, patrzac tylko na recovery vs DR. Bronie też można tak rozkminić pod talenty (dla mnie dla 2h to Greatsword/Pike w jednej grupie, bo dostaje sie dual dmg i zasięg do wyboru). Ale to ma znaczenie w takiej grze dopiero na Path of the Damned.

Porównaj z jakimiś baldurami, wiecej jest tu chyba. Tam byli DnD ograniczeni za bardzo.

Autor:  warhameron [ 1 kwi 2015, 09:48 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

From the official Forums;

Hey, everyone.

We couldn't be more happy about the success of Pillars of Eternity. You guys have been great with your feedback and support! Again, thank you very much.

We've been working hard on fixing bugs and stabilizing the game for 32-bit users. The 1.02 patch will be released shortly – hopefully before the weekend.

As a token of our gratitude for your past and ongoing support, we wanted to share some exciting new things we have in store for Pillars of Eternity. These features are scheduled to appear in the 1.10 update, which is currently slated for early summer.

First off, the big one: We are introducing turn-based combat. There will be a toggle for this at the start of the game, just next to Expert and Trial of Iron. This feature is very much the work of Tim Cain, and it makes Pillars of Eternity play a lot like the RPG classic The Temple of Elemental Evil.

Turowa walka to pewnie z okazji 1 kwietnia.

Autor:  tomugeen [ 1 kwi 2015, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Heh, straszą.
A jak z tym combatem w tormencie? Bo pamiętam ze było jakieś głosowanie i turowy combat wygrał minimalnie. WTF, te gry stworzone są do aktywnej pauzy, tury same z siebie są głupie i dobre w warcabach. Takie uproszczenie wziete z planszówek, bo inaczej sie nie dało.

Autor:  Junkier [ 1 kwi 2015, 09:57 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Mag w ogóle jest tutaj słaby. W BG2 nakoksany mag to była przyjemnośc.

No ale też zaczynało się z innego pułapu. W BG1 mag też na starcie miał z 4hp, rzucał 2 magiczne pociski i schodził od jednej strzały wypuszczonej przez goblina.

Autor:  warhameron [ 1 kwi 2015, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

tomugeen napisał(a):
Heh, straszą.
A jak z tym combatem w tormencie? Bo pamiętam ze było jakieś głosowanie i turowy combat wygrał minimalnie. WTF, te gry stworzone są do aktywnej pauzy, tury same z siebie są głupie i dobre w warcabach. Takie uproszczenie wziete z planszówek, bo inaczej sie nie dało.



Turowe, bo niby bardziej pasuje do zasad z papierowego rpg .

Autor:  tomugeen [ 1 kwi 2015, 11:56 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

To kiszka ;/

Autor:  Junkier [ 1 kwi 2015, 12:25 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Też mi się to nie podoba, no ale walka w Tormencie była cienka jak barszcz nawet przy aktywnej pauzie. Jeśli faktycznie chcą stworzyć "duchowego następcę" to i tak większość czasu będziemy rozkminiać co może zmienić naturę człowieka, a nie napierdalać przeciwników.

Autor:  tomugeen [ 1 kwi 2015, 12:36 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Duchowemu następcy fajna walka by w niczym nie przeszkadzała.

Autor:  sula [ 1 kwi 2015, 12:39 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Zgadzam się. Też mi się nie podoba, że będzie turn-based w Tormencie. No, ale cała reszta którą narazie pokazali wyglada fajnie, to może źle nie będzie.


Jeszcze by się przydał spiritual succesor Fallouta 1 i 2. Wasteland 2 niby fajne, ale to jednak nie to.

Autor:  Junkier [ 1 kwi 2015, 13:53 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

tomugeen napisał(a):
Duchowemu następcy fajna walka by w niczym nie przeszkadzała.

Oczywiście, ale tryb walki akurat najmniej mnie martwi. Ma być pierdolnięcie fabularne, intrygujący świat, ciekawe postacie i dialogi oraz muzyka na poziomie tej z Tormenta ;p

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 1 kwi 2015, 15:39 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Junkier napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Mag w ogóle jest tutaj słaby. W BG2 nakoksany mag to była przyjemnośc.

No ale też zaczynało się z innego pułapu. W BG1 mag też na starcie miał z 4hp, rzucał 2 magiczne pociski i schodził od jednej strzały wypuszczonej przez goblina.


Maga poznaje się po tym jak kończy. Mogli dać więcej poziomów, ciekawsze czary, cokolwiek.

Autor:  Farin [ 1 kwi 2015, 15:50 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Junkier napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Mag w ogóle jest tutaj słaby. W BG2 nakoksany mag to była przyjemnośc.

No ale też zaczynało się z innego pułapu. W BG1 mag też na starcie miał z 4hp, rzucał 2 magiczne pociski i schodził od jednej strzały wypuszczonej przez goblina.


Maga poznaje się po tym jak kończy. Mogli dać więcej poziomów, ciekawsze czary, cokolwiek.

I powstała by taka postać jak w BG - w pewnym momencie sam załatwiałem magiem 3/4 przeciwników, a reszte drużyny używałem jako muły ... Taaa RPG pełną gębą :P
Zresztą sądzę, że i tak ilość czarów robi wrażenie. Tylko po prostu rozdysponowali je po większej ilości klas.

Autor:  Junkier [ 1 kwi 2015, 16:11 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Szata Vekny, pierścień Kangaxxa, kostur magów, pizgamy plugawe uwiądy jak z karabinu i gra muzyka :p
Tutaj mag jest jedynie drużynową artylerią, a nie jednoosobowym rozpierdalatorem wszystkiego. Wrodzy czarodzieje to już w ogóle cienkie bolki, w BG2 rzucali na siebie 10 osłon na dzień dobry, jakieś zamęty na członków drużyny i zanim się to wszystko zdjęło robili z dupy jesień średniowiecza. W PoE nawet nie zauważam kiedy giną w walkach drużynowych.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 1 kwi 2015, 16:14 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Ta, zatrzymanie czasu plus trzy uwiądy i gg.

Autor:  Farin [ 1 kwi 2015, 16:45 ]
Tytuł:  Re: Pillars of Eternity

Junkier napisał(a):
Szata Vekny, pierścień Kangaxxa, kostur magów, pizgamy plugawe uwiądy jak z karabinu i gra muzyka :p
Tutaj mag jest jedynie drużynową artylerią, a nie jednoosobowym rozpierdalatorem wszystkiego. Wrodzy czarodzieje to już w ogóle cienkie bolki, w BG2 rzucali na siebie 10 osłon na dzień dobry, jakieś zamęty na członków drużyny i zanim się to wszystko zdjęło robili z dupy jesień średniowiecza. W PoE nawet nie zauważam kiedy giną w walkach drużynowych.

No i jest tak jak powinno być, Mag robi za Glass canon - bez porządnej obstawy sra w gacie zanim przekroczymy próg jego domu.

Strona 49 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team