MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Europa Universalis 4
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44182
Strona 78 z 81

Autor:  Niah [ 4 sie 2016, 16:48 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... .961146%2F
HOLY SHIT :wink:

Autor:  Oyci3C [ 4 sie 2016, 17:06 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Holy Shit to powinien być achik w Eu4.
As a black pope core whole Europe.
Hihi.
Koptowie :O

Autor:  Niah [ 4 sie 2016, 17:17 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Te buffy są tak OP, ale są też nudne. Kolejne 5% do tego, 1.5% do tego. Ziew.

Autor:  Oyci3C [ 4 sie 2016, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Ta, trochę Excel się z Eu4 zrobił.
Nawet się wkręciłem znowu i jakieś achik powoli robię ale na najnowszej wersji, nie chce mi się jebac z przełączaniem się między patchami. :<

Autor:  Niah [ 13 sie 2016, 19:15 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Albo coś zjebałem, ale walka z korupcją tak osłabia państwo...
0.3x za niezbalansowany tech
0.3x za overextension
koszt zwalczania: 35 golda :<
Z braku diplopointów zwolniłem z podbijaniem indii, więc jak minął truce to zaczęły dołączać do koalicji i mam 15 państw chętnych na atak. Do tego te 35 golda więcej na jednostki.....
Albo zacząć na 1.13 albo wziąć influence zamiast quality. Mam humanizm, quality, administration

Autor:  Farin [ 13 sie 2016, 20:15 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Wpisz GodMode, a nie pierdzielisz się z wersjami gry :P

Autor:  Niah [ 13 sie 2016, 20:23 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Gdzie fun? Najchętniej zmieniłbym wymagania co do utworzenia Rzymu do konieczności zdobycia jedynie regionu Italy + więcej eventów, decyzji i oczywiście zmiana religii na Sol Invictus/Hellenizm.

Autor:  Oyci3C [ 13 sie 2016, 20:24 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Ja gram w końcu na najnowszym patchu i mam w dupie :)

Autor:  Niah [ 13 sie 2016, 20:25 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Czym grasz? 1.17 wkurwia z kosztem wbijania claimów, pojebane to. Szybkie Religion staje się must have w niektórych państwach (w tych które mają inne religie wokół siebie)

Autor:  Oyci3C [ 13 sie 2016, 22:39 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Francja się bawię.

Autor:  Niah [ 17 sie 2016, 18:48 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Miałem plan!
Xiu dla religii->reformed religion->Maya->westernizacja->Niderlandy dla gov->Polska/Niemcy dla idei narodowych.
Maya ma bonusy po reformie najlepsze-kurwa-w-grze (coptic w 1.18 może ciągnąć gałę :wink: ), ale dużo jebania się żeby zreformować.
Problem w tym, że jak przybędę do europy (jakiś 1550 rok) to nie mam szans z tutejszymi imperiami, ani szans na sojusz).

Niestety w drugą stronę się nie da. Tylko pagan może dać się zmusić na zmianę religii na pagan. :wtf:

Autor:  Niah [ 4 wrz 2016, 01:52 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

http://images.akamai.steamusercontent.c ... E79AD1793/
Teraz tylko rozjebać Polskę żeby wziąć jej idee :lol:
I będę miał utracombo najlepsza religia Mayan + najlepszy gov Dutch + prawie najlepsze idee czyli Polskie

PS. Można samemu stworzyć Holandię albo wyzwolić kraj z Play. Minus pierwszej opcji jest gorszy tech typ jednostek i brak Dutch Gov jeśli robimy niderlandy jako drugie państwo w grze...

Autor:  pooma [ 6 wrz 2016, 17:30 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

ale wtf? po co?

Autor:  Niah [ 6 wrz 2016, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

pooma napisał(a):
ale wtf? po co?


All Mayan countries also receive:[1]

Tolerance own.png +1 Tolerance of the true faith
Advisor pool.png +1 Possible advisors
Possible heresies: Tenocelome

All Mayan provinces receive:

Local missionary strength.png +2% Local missionary strength[9]

Upon passing a reform, a Maya state will lose cores by releasing nations or giving provinces to existing nations, shrinking to a size of 10 provinces + 2 provinces per already passed reform. Exact provinces released are determined by culture, religion and distance to capital. When the last reform is passed and the country borders a Western nation, it will be able to reform the religion, getting a tech boost and gaining the permanent benefit of the religious reforms.

Available reforms are:

A Unified Army: Land maintenance modifier.png −10% Land maintenance modifier
Central Arbitration: National unrest.png −2 National unrest
Central Armories: Infantry power.png +10% Infantry combat ability
Tribal Expansion: Colonists.png +1 Colonists (provinces adjacent to colonies are auto explored)
Reform the Bureaucracy: Core-creation cost.png −20% Core-creation cost

Autor:  pooma [ 15 wrz 2016, 14:40 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Bardziej mi chodziło o to że po co robić ultracombo naród którym nic do 1821 nie zdziałasz bo zająłeś się samym zbieraniem bonusów. 4fun tak o czy jest jakieś drugie dno?

Autor:  Niah [ 15 wrz 2016, 14:54 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Oczywiście fun.

A WŁAŚNIE!
Spójrz na to
https://www.youtube.com/watch?v=p4PDDOZ2Czs
Na 100% wykorzystał exploit na wywołanie bankructwa u AI.
Znałem wcześniej, ale dopiero po obejrzeniu filmiku wykorzystałem go grając Byzem do roku ~1530 i jak chwilę po starcie gry byłem wstanie roznieś w pył wojsko Ottomańskie to jak można się spodziewać było sporo łatwiej niż grać na legalu i liczyć na Polskę.
I dałem sobie spokój. Zero fun tak grając, chociaż uważam za ok, wykorzystać tylko raz dla pierwszej wojny z Ottomanem. Inaczej afkujemy przez 10-15 lat.

Autor:  tiomor [ 15 wrz 2016, 17:38 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

jak ten exploit dziala?

Autor:  Niah [ 15 wrz 2016, 18:06 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Sprzedajesz na pauzie statki za maksymalną ilość kasy, save, menu, wchodzisz ponownie i atakujesz.
I twoje 2k bez generała pokonuje oddziały z <20k i ** generałem.

Autor:  pooma [ 16 wrz 2016, 07:38 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

No ale to OE ma kupić nie?
Tak nie bardzo chce, floty 11 statków za 0 nie chce wziąć, mam -1109 w sumie :P (hostile -1000, over force limit -100, itd)

Autor:  Niah [ 16 wrz 2016, 08:44 ]
Tytuł:  Re: Europa Universalis 4

Musi móc chcieć, ale NIE CHCIEĆ. Kapisi? :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=QuVg1rJukuE
Wiadomo o tym od 2-3 miesięcy i żadnego fixu :wtf:

EDIT
SRY!
Działa jak pisałem na 1.16, żeby zadział exploit na 1.17 widoczni musi się zgodzić na kupno.

Jak już pisałem nie raz, wkurwia mnie na 1.17 koszt claimowania. Pojebało ich równo.

Strona 78 z 81 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team