mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 maja 2016, 17:27 
Cytuj  
Goodbye life. Tylko ten artstyle... Oby z normalnego rzutu izo wygladalo lepiej, bo w zblizeniach i tak nikt nie gra.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 11 maja 2016, 17:46 
Cytuj  
Civka zawsze na propsie, ale jak na razie nie zapowiedzieli żadnych ryjących banię rozwiązań - szkoda. Bardziej stylizowana grafika całkiem sympatyczna.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2016, 17:51 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Goodbye life. Tylko ten artstyle... Oby z normalnego rzutu izo wygladalo lepiej, bo w zblizeniach i tak nikt nie gra.


Większość reklamówek tak wyglądała z dziwnych przybliżeń itp. artstyle faktycznie nieco za bardzo cuksowy :(

gosugamer1 napisał(a):
Civka zawsze na propsie, ale jak na razie nie zapowiedzieli żadnych ryjących banię rozwiązań - szkoda. Bardziej stylizowana grafika całkiem sympatyczna.


Czy ja wiem? A to, że będzie się budowało teraz budynki obok miasta?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2016, 17:53 
Cytuj  
eee beyond earth wyglada o wiele lepiej ? jesli chodzi o styl.


_________________
.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 11 maja 2016, 18:11 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
eee beyond earth wyglada o wiele lepiej ? jesli chodzi o styl.


Taka mocno stylizowana grafika to wygryw w Civce, bo przyjemnie się na nie patrzy z oddalenia + będzie bardziej czytelna, więc może symbole poszczególnych jednostek nie będą musiały tak dużo mapy zasłaniać jak w V (gdzie w late game patrzysz tylko na te symbole, bo zasłaniają większość mapy przy konflikcie).

ShadorVD napisał(a):
Czy ja wiem? A to, że będzie się budowało teraz budynki obok miasta?


To bardziej kosmetyka, po części już tak trochę było w V, że budynki, które potrzebowały jakiejś konkretnej powierzchni wskakiwały (wizualnie) na odpowiednie pole obok miasta. Ja bym chętnie zobaczył jakieś większe możliwości operowania jednostkami bojowymi, więcej stance'ów / skilli - i ogólnie jakieś większe gamechangery. :] Ale narazie to tylko teaser, więc mam nadzieję, że jeszcze coś ciekawego zapowiedzą.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2016, 18:39 
Cytuj  
To nie quake, zebym musial w to grac na picmip 6 ;)


_________________
.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 11 maja 2016, 19:09 
Cytuj  
Kreskówkowa grafika do dupy. Od razu mi się przypomina to f2p nieporozumienie na także jednej z lepszych strategicznych pt. AOE Online. Wielki minus.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 11 maja 2016, 19:37 
Cytuj  
Człowiek wchodzi, widzi "Civilization VI Official trailer", odpala, trailer pozytywny, muzyka świetna, choć żadnego gameplaya... po czym odpala Steam'a i trafia na screeny z gry. No kurwa, serio? :(

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 12 maja 2016, 05:46 
Cytuj  
sula napisał(a):
Kreskówkowa grafika do dupy. Od razu mi się przypomina to f2p nieporozumienie na także jednej z lepszych strategicznych pt. AOE Online. Wielki minus.



tez mi sie skojarzylo z AOE Online.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 maja 2016, 08:50 
Cytuj  
No grafika na screenach trochę za mocno cukierkowa aczkolwiek przyjemnie się to ogląda. Wolałbym coś w stylu Beyond Earth.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 12 maja 2016, 08:58 
Cytuj  
Robo napisał(a):
Człowiek wchodzi, widzi "Civilization VI Official trailer", odpala, trailer pozytywny, muzyka świetna, choć żadnego gameplaya... po czym odpala Steam'a i trafia na screeny z gry. No kurwa, serio? :(


A potem stwierdza, że w sumie "meeeeeeeeeeh" i odpala Stellaris :>

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 maja 2016, 11:42 
Cytuj  
HoI4, Stellaris, Civ6, Total War: Warhammer na horyzoncie, dobry okres dla wielbicieli strategii 8)


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 12 maja 2016, 11:44 
Cytuj  
I Cossacks 3 dla poszukujących klasycznego, dobrego RTSa :>

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 13 maja 2016, 09:04 
Cytuj  
Nowy client SC:BW
http://www.teamliquid.net/forum/brood-w ... rn-mortals

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2016, 21:30 
Cytuj  
Pooglądałem dzisiaj dwie bitewki Multiplayer w Warhammer Total War

Jedna na około 6k punktów a druga na ~14 jeśli dobrze pamiętam.

Pierwsza z nich z perspektywy orków vs. vampiry - orki zgniotły całkowicie przeciwników, nie wiem czy vampiry robiły coś nie tak ale dosłownie to wyglądało niesamowicie jak się przez nich orasy przejechały.

Druga bitwa była o obronę Altdorfu, gdzie Imperium się broniło a Chaos atakował. Na początku zaproponowali ankietę kto ma atakować na altdorf, wybór był między Bretonią a Chaosem, przez chwile pokazali ilość jednostek bretki i powiem szczerze że byłem mega rozczarowany. Było ich, nie wiem z 8 na krzyż? Przynajmniej takie miałem wrażenie. Natomiast jak przełączyli się na Chaos to po prostu ilośc jednostek przygniatała (tak samo jak samego Imperium).

Ogólnie wyglądało to mega miodnie. Jedyne co boli to ten system/silnik Total War który wygląda nieco komicznie jak np. jedna jednostka (heros) walczy z całym oddziałem nad tym zdecydowanie muszą popracować.

Nie wiem na jakim komputerze grali, natomiast sama grafika była mega (oprawa dźwiękowa również), wszystko działało bardzo płynnie.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2016, 08:32 
Cytuj  
No niestety tego nie poprawią raczej nigdy bo za dużo jebania by było. Kiedyś tłumaczyli dlaczego tak jest i niestety CPU by nie wyrobiły. Słabo ale cóż trza z tym żyć.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2016, 08:47 
Cytuj  
ShadorVD napisał(a):
Druga bitwa była o obronę Altdorfu, gdzie Imperium się broniło a Chaos atakował. Na początku zaproponowali ankietę kto ma atakować na altdorf, wybór był między Bretonią a Chaosem, przez chwile pokazali ilość jednostek bretki i powiem szczerze że byłem mega rozczarowany. Było ich, nie wiem z 8 na krzyż? Przynajmniej takie miałem wrażenie. Natomiast jak przełączyli się na Chaos to po prostu ilośc jednostek przygniatała (tak samo jak samego Imperium).

Bretonnia ma być free-LC zdaje się, więc pewnie dodadzą do niej sporo smaczków i unikalnych jednostek.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2016, 10:58 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
No niestety tego nie poprawią raczej nigdy bo za dużo jebania by było. Kiedyś tłumaczyli dlaczego tak jest i niestety CPU by nie wyrobiły. Słabo ale cóż trza z tym żyć.


Ale to nawet wizualnie mogli by poprawić, chyba, że to właśnie o to chodzi.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 19 maja 2016, 12:28 
Cytuj  
ShadorVD napisał(a):
Ogólnie wyglądało to mega miodnie. Jedyne co boli to ten system/silnik Total War który wygląda nieco komicznie jak np. jedna jednostka (heros) walczy z całym oddziałem nad tym zdecydowanie muszą popracować.

No ale przeciez tak jest tez w bitewniaku.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 maja 2016, 12:35 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
ShadorVD napisał(a):
Ogólnie wyglądało to mega miodnie. Jedyne co boli to ten system/silnik Total War który wygląda nieco komicznie jak np. jedna jednostka (heros) walczy z całym oddziałem nad tym zdecydowanie muszą popracować.

No ale przeciez tak jest tez w bitewniaku.


Co jest w bitewniaku? W bitewniaku biją się wszystkie jednostki które się stykają z daną figurką chyba, że ktoś komuś wypowie duel (a to tylko champy albo j. specjalne). Czyli może być sytuacja, że jest 1 vs. 3/4 a nie 1:1 zawsze.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.