mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2016, 22:33 
Cytuj  
Nowy patch do TW:W, połowa modów przestała mi działać ;o
Fajnie, że dali Vlada, zbroja wygląda zajebiście, tylko czy on naprawdę musi wyglądać jak zombiak?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2016, 13:52 
Cytuj  
Wygląda bardzo podobnie do figurki ;)
https://pbs.twimg.com/media/Cq27OynWYAAXSQO.jpg
Przypominam, że gra bazowana jest na 8 edycji bitewniaka i to odwzorowanie jest bardzo dobre w modelach jak i zasadach.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2016, 14:40 
Cytuj  
Figurkę znam, imo GW poszedł w złym kierunku, a CA siłą rzeczy się do nich dostosowało tworząc grę. Według lore wampiry (pomijając necrarhów i strigoi) wyglądają jak atrakcyjni ludzie, a nie gówno owsiane wysrane przez szatana. Mannfred w starszych edycjach wyglądał tak:
https://1d4chan.org/images/thumb/7/73/M ... nnfred.jpg

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2016, 09:21 
Cytuj  
No w chuj podobny do człowieka ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2016, 09:48 
Cytuj  
Wyłączając żęby to jak człowiek przecież.

Zresztą dla mnie kanonem wygladu Warhammera to były zawsze ilustracje (i opis!) z WFRP i ew.ilustracji z książek rasowych do bitewniaka.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2016, 13:20 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
No w chuj podobny do człowieka ;).

Poza kłami i oczami nie bardzo wiem o co ci chodzi.
Swoją drogą jeśli mnie pamięć nie myli to obrazek pochodzi z 6ed bitewniaka, która jak dla mnie miała najlepszy styl, klimat i oprawę graficzną.

6 edycja
8 edycja

no kurwa

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2016, 08:41 
Cytuj  
Kozaki dostały kolejnego dużego pacza i można powiedzieć, że w multi są już w pełni grywalne.

Jeszcze przed patchem udało mi się zagrać z 5 gierek i jest naprawdę fajnie. Stare dobre kozaki. Za 6 dyszek warto.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2016, 14:44 
Cytuj  
Wysyp 4x SF

Polaris Sector
http://store.steampowered.com/app/418250/

Stars in Shadow
http://store.steampowered.com/app/464880/

Predestination
http://store.steampowered.com/app/340210/

Galactic Inheritors
http://store.steampowered.com/app/322540/

Lord of Rigel
http://store.steampowered.com/app/43744 ... soon_150_9

Stars Beyond Reach
http://store.steampowered.com/app/35448 ... oon_150_10

Dawn of Andromeda
http://store.steampowered.com/app/42757 ... oon_150_15

Apollo4X
http://store.steampowered.com/app/322540/

+

Endless Space® 2
http://store.steampowered.com/app/392110/

M.O.R.E.
http://www.morethegame.com/

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2016, 23:52 
Cytuj  
Co w tym zestawieniu robi MORE to ja nie wiem. Przecież to co devsi robią z tą grą to jakiś żart :/


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2016, 08:39 
Cytuj  
Za niecały miesiąc Civ 6, każdy kupi i kwartał spokoju :P


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2016, 14:35 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Za niecały miesiąc Civ 6, każdy kupi i kwartał spokoju :P


Dokładnie Desh :).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2016, 15:19 
Cytuj  
Bardziej mnie interesje Stars in Shadow niż Civ 6. Obie gry kupię, ale z Civka poczekam na goty, mam w co grać.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2016, 14:24 
Cytuj  
Kto chętny na forumowe 2 na 2 w kozaki? :D

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2016, 15:25 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Kto chętny na forumowe 2 na 2 w kozaki? :D

Dopiero ja twórcy zrównają poziom rozgrywki z poziomem jaki obejmuje dzisiejsze nowe gry :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2016, 16:29 
Cytuj  
Już jest. W multi nie ma debilnego AI :D

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2016, 14:56 
Cytuj  
Ależ oni srają tymi paczami do Kozaków. Szacun.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2016, 15:14 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Ależ oni srają tymi paczami do Kozaków. Szacun.

Szacun duży, bo jeśli by nie srali to byłby kolejny fail w tym roku :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2016, 15:16 
Cytuj  
No na premierę było sporo 'krytycznych' błędów, ale serio - chciałbym, żeby w każdej takiej sytuacji po tygodniu wszystko śmigało prawie idealnie.

Btw w kolejnym paczu:
2. Possibility to scroll map while selecting units with frame. \
8. End game statistics after single player and multiplayer matches on random map.

Dla mnie dwie istotne zmiany, szczególnie scrollowanie mapy podczas zaznaczania jednostek.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2016, 15:47 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
No na premierę było sporo 'krytycznych' błędów, ale serio - chciałbym, żeby w każdej takiej sytuacji po tygodniu wszystko śmigało prawie idealnie.

Btw w kolejnym paczu:
2. Possibility to scroll map while selecting units with frame. \
8. End game statistics after single player and multiplayer matches on random map.

Dla mnie dwie istotne zmiany, szczególnie scrollowanie mapy podczas zaznaczania jednostek.

F....! Nawet tak podstawowej rzeczy nie mieli ? No to nieźle.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2016, 17:04 
Cytuj  
http://avencolony.com/media/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.