mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 685 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1780
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 9 sty 2018, 23:42 
Cytuj  
Na Fanatical nadal jest promka -20%


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 10 sty 2018, 19:24 
Cytuj  
http://totalwar.org.pl/nowy-historyczny ... -to-chiny/

Mieszane uczucia to za mało powiedziane :P

Ale patrząc w jakim kierunku idzie Warhammer to liczę na kilka wyraźnie różniących się nacji z różnymi mechanikami.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 sty 2018, 21:22 
Cytuj  
Epoka trzech krolestw to akurat super setting :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31557
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2018, 21:42 
Cytuj  
Setting akurat bardzo dobry i wypełnia trochę lukę.


_________________
EvE Online - Highlander Northcourt.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5130
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 10 sty 2018, 23:31 
Cytuj  
Na forum CA sporo ludzi fantazjowało o Cathayu w trzeciej części Warhammera (na co i tak raczej nie było szans) - to by było na tyle jeśli chodzi o ten pomysł :p

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2018, 09:45 
Cytuj  
Mi się setting kompletnie nie podoba. Ten okres jest tam przememłany przez popkulturę, że trochę rzygać można. To nie średniowiecze czy starożytność, które trwaly setki lat.

No ale dla mnie i tak lepszy niż Japonia ;p

Boję się tylko o podobne do siebie nacje, bo to wlaściwie wojna domowa była + koczownicy.

Za to liczę na mocne zaznaczenie tych wszystkich bohaterów, Cao Cao, Liu Bei oraz jakąś linie fabularną ;d. Bo mechanika walki i tak bedzie nudna jak chuj.

Junkier napisał(a):
Na forum CA sporo ludzi fantazjowało o Cathayu w trzeciej części Warhammera (na co i tak raczej nie było szans) - to by było na tyle jeśli chodzi o ten pomysł :p


Ja bym się nie zdzwił jakby zrobili dwie pieczenie na jednym ogniu :D :D To są zachłanne chujki.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2018, 09:55 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Ten okres jest tam przememłany przez popkulturę, że trochę rzygać można.


Tu akurat musze sie zgodzic ze o ile setting jest super to jesli chodzi o cokolwiek zwiazanego z dalekim wschodem to albo wlasnie jest Sanguo albo Sengoku w Japonii :(

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2018, 10:26 
Cytuj  
A trailer oczywiście robiło Platige Image :D

****

Posty: 1550
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 11 sty 2018, 11:43 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
http://totalwar.org.pl/nowy-historyczny-total-war-to-chiny/

Mieszane uczucia to za mało powiedziane :P

Ale patrząc w jakim kierunku idzie Warhammer to liczę na kilka wyraźnie różniących się nacji z różnymi mechanikami.

Dopóki nie pokażą gameplay-a to na razie można się spodziewać kolejnej kupy błędów i nie grywalnej gry :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 11 sty 2018, 15:12 
Cytuj  
+ nowe DLC do Stellaris zapowiedziane. Potencjalnie wywracające całe militaria do góry nogami. (i dobrze)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5130
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 11 sty 2018, 16:22 
Cytuj  
tiomor napisał(a):

Junkier napisał(a):
Na forum CA sporo ludzi fantazjowało o Cathayu w trzeciej części Warhammera (na co i tak raczej nie było szans) - to by było na tyle jeśli chodzi o ten pomysł :p


Ja bym się nie zdzwił jakby zrobili dwie pieczenie na jednym ogniu :D :D To są zachłanne chujki.

Tylko, że całe lore dotyczące Cathayu to dosłownie kilka zdań rozsianych po różnych podręcznikach. CA musiałoby ich stworzyć praktycznie od podstaw, a nie sądzę, żeby umowa z GW na coś takiego pozwalała.

****

Posty: 1550
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 sty 2018, 14:58 
Cytuj  
Stellaris 2.0(oraz zapowiedziane DLC) - czyli czas zacząć zarzynać grę :[
Wkurwiłem się ...
Jak ktoś chce szczegółów to zapraszam do tego tematu:
https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... d.1053192/


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 16 sty 2018, 15:18 
Cytuj  
Przecież ten DLC nadaje w końcu tej grze sens. Do tej pory latało się doomstackiem vs. doomstack, a AI było debilem i często nie było wstanie połączyć swoich flot...

Fakt, wywalą skakanie i zostanie tylko latanie po liniach, ale to jednocześnie doda trochę głębi do militariów. To już nie będzie latanie na przypale po całym panstwie szukając tej jebanej floty wroga, w koncu będzie można coś planować, na coś się przygotować.

Czy to ogranicza w jakiś posób grę? Pod pewnymi wzlędami tak, ale jednocześnie naprawia większość bolączek.

Nie patrzyłbym na PPlaze i opinie na niej. Ci ludzie uważają, że hiszpania czy szwecja jest trudnym krajem w EU4 ;d

Ja się jaram tym DLC strasznie i kupie je na pewno w momencie premiery. Dla mnie osobiście to też zajebiście dobre zmiany pod kątem multi. To trochę inny świat gier paradoxu.

****

Posty: 1550
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 sty 2018, 15:56 
Cytuj  
Weź mnie nie osłabiaj - po tej łatce to robią poprostu EUIV w kosmosie i tyle :[
Cieszę się z faktu, że naprawią kwestie z doomstackiem(dlaczego tak późno?!?), jak i inne rozwiązania mogą być.
Problem jest taki, że dla mnie poruszanie się w kosmosie po liniach jest tak debilne i beznadziejnie upraszcza rozgrywkę, że bania mała.
Z jednej strony ograniczają Doomstacki w postaci ograniczeń we flocie, a z drugiej dają tylko linie do poruszania się aby można było zbudować w jednym punkcie super obronę i blokować tam dostep do podbojów - co powoduje, że koniec z rajdami w kilka punktów jak i każdy myślący gracz postara się jak najszybciej taką obronę przełamać robiąc jeb... doomstack ze wszystkich dostępnych jemu flot!! Co na to obrońca, a no zrobi to samo :P
To tyle na temat likwidacji sytuacji, gdzie jedna bitwa decydowała o rozstrzygnięciu całej wojny :P

Linie w znaczący sposób ograniczają rozgrywkę, jeśli się wcześniej dało znacznie większe możliwości!

Gdybym wiedział, że odwalą taki numer nigdy bym tej gry nie kupił(dla mnie to tak jakby Blizzard stwierdził, że od jutra w SC2 nie ma już 3 ras, a jest tylko jedna).
Pewnie po premierze, przez jakiś czas popykam sobie jeszcze na 1.9 a później odinstaluję i tyle.
Co do kolejnych tytułów tego producenta będę kupował ze znacznym opóźnieniem.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5130
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 23 sty 2018, 23:43 
Cytuj  
Tomb Kings.
Junkier napisał(a):
No i 90% modów przestanie mi działać :p

****
Avatar użytkownika

Posty: 1024
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 sty 2018, 10:21 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
Tomb Kings.
Junkier napisał(a):
No i 90% modów przestanie mi działać :p



Jednostki w tym DLC to poezja. Ten Sfinks spowodował u mnie opad szczęki. Szkoda tylko, że nadal nie naprawili problemów z cieniami co sprawia, że pojedynki na pustyni wyglądają o 30% mniej efektownie.

https://i.imgur.com/7AHqhAs.jpg

https://i.imgur.com/Y7tFZJ0.jpg

****

Posty: 1550
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 24 sty 2018, 13:50 
Cytuj  
Przecież twórcy mają teraz ważniejsze zadania niż poprawianie błędów graficznych :P
Czy jakichkolwiek błędów :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5130
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 sty 2018, 22:46 
Cytuj  
Teraz powinni dodać Arabię jako grywalną rasę.
Bo do tych TK wszystkim daleko + klimat nieprzyjazny więc nawet nie ma czym tego najeżdżać.
Kurde w jedynce 90% czasu grałem wampirami a do mumii w ogóle mnie nie ciągnie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1024
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2018, 16:07 
Cytuj  
Nie wiem czy mi się wydaje, ale chyba podkręcili A.I. Od ponad 30 tur pojedynkuje się z inną dynastią pustynną i jeszcze Arkhan the Black najechał mnie z zachodu ze swoim skorpionem. Jest intensywnie, jest trudno, jest przednia zabawa :D

BTW. Najnowszy darmowy dodatek to będą mapki do multiplayera. Dopiero potem nowy, legendarny lord.

https://us.v-cdn.net/5022456/uploads/ed ... cw8mfq.jpg

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2018, 18:24 
Cytuj  
rozumiem, że bije na głowę takie tytuły jak Civ VI i stellaris ? bo zastanawiam się nad kupnem

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 685 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.