mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 17 lut 2018, 16:52 
Cytuj  
Konspiracyjnym szeptem mogę powiedzieć, że odpalenie wszystkich DLC bez ich posiadania jest łatwe. Normalnie przez steama.

No i DLC bedzie kosztować pewnie 80PLNów, więc prędko do takiego pakietu nie wejdzie :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 lut 2018, 17:57 
Cytuj  
Kupiłem tak czy siak. Może coś robię źle, ale start wydaje mi się bardzo wolny w porównaniu z taką np. Cywilizacją - odkrywam kolejne systemy, stawiam mining i research station, powoli jakieś nic nie dające w kontekście "lepszych statków bojowych" technologie się rozwijają i tyle generalnie od ~2,5h ;d


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 18 lut 2018, 15:03 
Cytuj  
Po pierwsze to aby w Stellaris się działo to trzeba ustawić maks kompów plus podnieść o jeden ich agresywność.
Po to jest system przyśpieszenia czasu aby z niego korzystać :P
Stellaris niestety kuleje głównie na end game - devsi zapowiadali, że nie da się np posiadać wszystkich tradycji i perków w jednej grze - byzydura.
Gram na ustawieniach hard co do ai i dodatkowo hard na agresywność i na spokojnie ze 100 lat przed końcowym kryzysem mam wszystko i badania klikam na zasadzie +5% next...


tiomor - Z tego co mi wiadomo ma nie być innych możliwości poruszania się jak linie/wormhole/gatehole. Jeśli wszystko dobrze rozumiem to resztę napedów typu: Psionic i jump drive zlikwidowali/przebudowali aby pasowało im to do linii.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 19 lut 2018, 09:40 
Cytuj  
Nie do końca. Jumpy mają być 'skillem' odpalonym wedle potrzeb z jakimś cooldownem i mają dodawać sporo taktycznych smaczków do tej mniej mobilnej wojny.
Cytuj:
Jump Drives and Psi Jump Drives have been changed, and is now an advanced form of FTL that mixes Hyperdrive with some functionality from the old Warp FTL. They allow for a ship to travel normally and very quickly along hyperlanes, but also come equipped with a tactical 'jump' functionality that allows a fleet to make a point-to-point jump ignoring the normal hyperlane limitations. This is done with a special fleet order where you select a target system for the jump (within a certain pre-defined range, with Psi Jump Drives having longer range than regular Jump Drives), after which the fleet charges up its jump drive and creates a temporary wormhole leading to the system. After the fleet makes its 'jump', the Jump Drive will need to recharge, with a significant cooldown before it can be used again, and also applies a debuff to the fleet that reduces its combat effectiveness while the cooldown is in effect. This allows for fleets with Jump Drives to ignore the usual FTL restrictions and skip straight past enemy fleets and stations, but at the cost of leaving themselves vulnerable and potentially stranded for a time afterwards. This design is highly experimental, and may change during the development of Cherryh, but we wanted Jump Drives to not just be 'Hyperdrive IV' but rather to unlock new tactical and strategic possibilities for warfare.


Generlanie jak ktoś nie czytał to polecam:
https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... n.1052958/ - o FTL
https://stellaris.paradoxwikis.com/Developer_diaries - spis całej reszty dev diary

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 20 lut 2018, 11:21 
Cytuj  
@Keleb - wyczyść skrzynkę pm ;D

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 25 lut 2018, 07:44 
Cytuj  
Obrazek

Widziałem, że Isengrim wrzucił, że jest promo na Sanctus Reach - ja wczoraj kupiłem sobie DLC z Gwardią i na prawdę warto, mega grywalna frakcja, dużo bardzo mocno wyspecjalizowanych jednostek, fajny klimat. Ogólnie jak ktoś jest fanem figurkowego w40k to jest najlepsze co w tej chwili może dostać jeżeli chodzi o gry w tym klimacie.

I btw. zapowiedzieli 4 frakcje:

Cytuj:
We have a new faction in the works. It'll be a little while till we have the announcement but i'll give you a hint... They are VERY melee focused and will play totally different to the current factions, players will have to re-think their current tactics


Nurgle Deamons Plax :P

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 lut 2018, 09:43 
Cytuj  
No dobra ale to nadal Imperium kontra Orki ?
Z tym, że ta pierwsza frakcja tutaj jest podzielona na kilka pod-frakcji - tak?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2018, 10:04 
Cytuj  
gosugamer1 napisał(a):
Nurgle Deamons Plax :P

Mi to tyrkami pachnie
Farin napisał(a):
No dobra ale to nadal Imperium kontra Orki ?
Z tym, że ta pierwsza frakcja tutaj jest podzielona na kilka pod-frakcji - tak?

W zasadzie tak, ale każdą armią gra się trochę inaczej, marynarze nie mają tyle pojazdów op. i dział co gwardia, gwardziści są niezbyt dobrzy w close combat. Mimo, że to "podfrakcje" nie ma się wrażenia, że to tylko przeskinowane jednostki.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 lut 2018, 17:15 
Cytuj  
Dobra, a ile podfrakcji mają Orkowie? :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lut 2018, 20:57 
Cytuj  
W zasadzie nie mają, bo są na to zbyt zajebiści.
Tylko Imperium ma 2, ewentualnie 3. A jak chaptery marynarzy liczyć osobno... No i elfy - są czarne i normalne.
Sanctus Reach ma licencję na armie które już są, ewentualnie chaos daemons i może osobnych knightów (co byłoby bezsensu). Niby wydawca ma też licencje na inne armie, a GW nieco zrewidowało swoją politykę rozdawania licencji, ale...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 26 lut 2018, 14:51 
Cytuj  
Ok, Stellaris Apokalipsa...

Co jest fajne:
- poruszanie się po liniach i starbasy zdają egzamin
- fleet manager i ograniczenia co do wielkości flot
- poprawka w bitwach - jedna już nie rozwala całego stacka
- zdobywanie planet - to dalej nic ciekawego, ale przynajmniej trochę różnorodności się pojawiło
- nowe etyki, traity etc.
- maruderzy/piraci

Co jest takie se:
- system claimów

Co nie jest fajne:
- AI kompa;d
- System WE (war exhaustion) z narzuceniem autopokoju. Strasznie słabe rozwiązanie, ale patrząc na gromy jakie na nich poleciały w patchu powinni to przemodelować trochę. WE nie wpływa chyba na nic, poza pokojem co pozwala dramatycznie expolitować głupie AI (to też mam nadzieje do poprawy)

Podsumowując, zmiany generalnie na plus tylko ten zjebany Paradox zapomniał chyba poinformować AI, że wrzucają nowe DLC z małą rewolujca w wojnie. W efekcie mamy szarze flot 2k na bazy po 5k, a ty sobie stoisz i nawet floty ruszać nie musisz. Ale to nie zawsze, bo w początkowym etapie gry (później w ramach wzrostu potęgi troszkę mniej) walka na dwóch frontach to spore ryzyko. Podróże z jednego konca imperium na drugie trwają bardzo długo, więc wróg jest wstanie zając niebronione systemy dużo szybciej, niż ty go pobijesz, a nawet jak to zrobisz, to ten z drugiej strony może wbić się w twoje tereny. To nawet nie tylko przy wojnie na dwa fronty, ale nawet przy wojnie na długiej granicy. To jest bardzo fajne bo wojna zyskała w koncu sporo smaczków i trzeba poplanowac trochę, a nie zaznaczyć doomstacka i latać po systemach wroga szukając jego floty.

Tutaj dochodzi system WE, który w założeniach nie jest zły, ale ma debilne przeliczniki na chęć do pokoju i potrafi go wymusić. I w Stellarisie obecnie 'status quo' oznacza faktyczny 'status quo' w momencie jego podpisywania, czyli jesli sie zajało 5 systemów i jednoczęśnie 5 straciło to pokój jest zawierany na obecnych warunkach posiadania. Fajna rzecz.

Na koniec claimy, są świetne jeśli chodzi o zajmowanie pustych systemów i debilne jeśli chodzi i 'claimowanie' terenów wroga (po prostu odpalasz make claim > claim za infulence. ;d

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 20 mar 2018, 11:24 
Cytuj  
Jakieś fajne mody do Warhammera 2? Bez Steel Faith narazie :P
Do 1 były mody z większą ilością lordów, tutaj tego nie ma?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 mar 2018, 12:02 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Jakieś fajne mody do Warhammera 2? Bez Steel Faith narazie :P
Do 1 były mody z większą ilością lordów, tutaj tego nie ma?

Przejrzyj reddita. Pojawiło się kilka ovehauli, możesz sprawdzić faction unlockera, do tego overhaul frakcji. Ludzie chwalą sobie Mousillon. Zależy co Cię interesuje. Co do SFO masz submody więc nie musisz od razu instalować całości.


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 27 mar 2018, 14:59 
Cytuj  
Trailer Battletech:
https://www.youtube.com/watch?v=Jxqmd_tE2WI
Otoczka prezentuje się klimatycznie. Niestety z powodu tego iż ostatnim razem Paradox lubi mieszać w grze na jej niekorzyść(moja opinia), to wstrzymam się z kupnem do pierwszych recenzji, a może nawet drugich.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2018, 15:58 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Jakieś fajne mody do Warhammera 2? Bez Steel Faith narazie :P
Do 1 były mody z większą ilością lordów, tutaj tego nie ma?

Problem z polecaniem modów do WH polega na tym, że w 99% kompletny plankton który np. usuwa tarczę Malekitha albo poprawia kolor granic na mapie kampanii. Ciężko coś polecić.
Ten gość ma fajne overskiny dla większości ras:
https://steamcommunity.com/id/dryrain_p ... 594570&p=3
Mroczniejsze pola bitew:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... 1222742570
Rytuały dla ras z jedynki:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... earchtext=
Krasnale dla Imperium (były w Call of Warhammer pod Medka 2 i zawsze mi ich brakowało w TW:HW)
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... text=dwarf
Ultimate Chaos Mod dodaje m.in. lordów, jednostki i spell lore poszczególnych bóstw

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2018, 17:45 
Cytuj  
Nikt nic nie mówi o naszej rodzimej grze, która premierę ma jutro? Frostpunk od twórców This War of Mine, który polega na utrzymaniu przy życiu miasta i jego mieszkańców w trakcie apokaliptycznej zimy. Wygląda bardzo ciekawie.

Krótkie wprowadzenie:
https://www.youtube.com/watch?v=1VEKpJBX8V4

Gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=eDXc63Nt-PA

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2018, 22:45 
Cytuj  
A co tu gadać? Zamówienie już poszło, jutro odbiór i cięcie w gierkę.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2018, 07:29 
Cytuj  
FP to najlepsze SimCity jakie wyszło.
Moralniaki nie są tak dołujące jak w TWoM, poziom trudności trzyma gardę i nie pada na ryj w połowie rozgrywki, graficzka i muzyczka spoko.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2018, 09:52 
Cytuj  
Katoneo napisał(a):
Nikt nic nie mówi o naszej rodzimej grze, która premierę ma jutro? Frostpunk od twórców This War of Mine, który polega na utrzymaniu przy życiu miasta i jego mieszkańców w trakcie apokaliptycznej zimy. Wygląda bardzo ciekawie.

Krótkie wprowadzenie:
https://www.youtube.com/watch?v=1VEKpJBX8V4

Gameplay:
https://www.youtube.com/watch?v=eDXc63Nt-PA

Ja tam pocinam w Battletech :P
Pracujące dzieci są dla leszczy ;]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2018, 08:45 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
FP to najlepsze SimCity jakie wyszło.
Moralniaki nie są tak dołujące jak w TWoM, poziom trudności trzyma gardę i nie pada na ryj w połowie rozgrywki, graficzka i muzyczka spoko.


Pograłem godzine i wyjebałem ;d
Jedyne co mi się w tej grze spodobało to wydeptywanie ścieżek przez ludzi w śniegu, moralniaki są słabe, gameplayowo jest średnio, graficznie jest ładnie. To o by było tyle o tej grze.

Znam kilka lepszych 'simcity' :D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.