MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Strategie - 4X, TBS, RTS https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352 |
Strona 2 z 35 |
Autor: | warhameron [ 29 gru 2015, 22:38 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Highlander napisał(a): Thea: The Awakening http://store.steampowered.com/app/378720/ Czy ktoś wie gdzie można sprawdzić 'demo' ? Kupiłem za 40 zeta. Niby fajne, ale karciany combat mi nie podszedł. Endless Legend z dodatkami i dlc jest dobre http://store.steampowered.com/sub/85250/ |
Autor: | tiomor [ 29 gru 2015, 22:57 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
No właśnie pykam. Ktoś mi powie jak odbudować zniszczona "minor faction"? Bo nie mogę to tego dojść, a samouczek olał ten temat :[ |
Autor: | warhameron [ 29 gru 2015, 23:02 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
tiomor napisał(a): No właśnie pykam. Ktoś mi powie jak odbudować zniszczona "minor faction"? Bo nie mogę to tego dojść, a samouczek olał ten temat :[ Głowy nie dam, ale jak zniszczona to zniszczona. Może jest jakiś event wprowadzający minor faction do rozgrywki w trakcie lub mod? |
Autor: | TobiAlex [ 29 gru 2015, 23:08 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
warhameron napisał(a): Endless Legend z dodatkami i dlc jest dobre http://store.steampowered.com/sub/85250/ Właśnie mam Enldess Legend i zastanawiam się nad tymi DLC, ale... czy któreś DLC dodaje w końcu jakąkolwiek kampanie do gry? |
Autor: | tiomor [ 29 gru 2015, 23:24 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
warhameron napisał(a): tiomor napisał(a): No właśnie pykam. Ktoś mi powie jak odbudować zniszczona "minor faction"? Bo nie mogę to tego dojść, a samouczek olał ten temat :[ Głowy nie dam, ale jak zniszczona to zniszczona. Może jest jakiś event wprowadzający minor faction do rozgrywki w trakcie lub mod? Nie no, jest info, że bla bla bla jak odbuduje. Zresztą w tutorialu też było to wspomniane, ale nie powiedziane jak |
Autor: | tiomor [ 30 gru 2015, 00:06 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Dobra, już mam;p |
Autor: | Farin [ 30 gru 2015, 01:17 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
tiomor napisał(a): Nie no - za mało wiadomo o tej grze aby o czymkolwiek dyskutować. Tym bardziej, że będą kierować się i czerpać z ich doświadczenia "grand strategy", z jednej strony dobrze ale z drugiej mam przeczucie, że to będzie EU w kosmosie |
Autor: | Arturnik [ 30 gru 2015, 06:55 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
A jak oceniacie GalCiv3? tylko taki świeży pogląd potrzebuję, bo w GalCiv 2 nie grałem, a większość opinii nazywa to dwójką w HD. Mam grę, ale coś nie mogę sie jej dobrze nauczyć, za każdym razem AI nawet na najprostszych poziomach jest w stanie mnie pojechać. Warte są DLC'ki do Endless Legend ? |
Autor: | tiomor [ 30 gru 2015, 09:00 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Farin napisał(a): tiomor napisał(a): Nie no - za mało wiadomo o tej grze aby o czymkolwiek dyskutować. Tym bardziej, że będą kierować się i czerpać z ich doświadczenia "grand strategy", z jednej strony dobrze ale z drugiej mam przeczucie, że to będzie EU w kosmosie Właśnie info jest sporo, poczytaj dev blogi. No i oczywiście, że będzie to EU w kosmosie (silnik ten sam:>), ale nastawione właśnie na te 4X Ja się jaram i czekam |
Autor: | Farin [ 30 gru 2015, 09:55 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
tiomor napisał(a): Farin napisał(a): tiomor napisał(a): Nie no - za mało wiadomo o tej grze aby o czymkolwiek dyskutować. Tym bardziej, że będą kierować się i czerpać z ich doświadczenia "grand strategy", z jednej strony dobrze ale z drugiej mam przeczucie, że to będzie EU w kosmosie Właśnie info jest sporo, poczytaj dev blogi. No i oczywiście, że będzie to EU w kosmosie (silnik ten sam:>), ale nastawione właśnie na te 4X Ja się jaram i czekam Czytam Dev Blogi na bieżąco To co podają może się zmienić bardzo szybko, więc dopóki nie zobaczę jak to wygląda na porządnym gameplay-u to dla mnie nie ma konkretów. |
Autor: | tiomor [ 30 gru 2015, 10:51 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Nie no, Paradox jest akurat słowny w kwestii wprowadzania czegoś. Myślę, że w kwestii tego co opisali już nic się nie zmieni. Oczywiście później wyjdzie 1500 DLC, które zupełnie przemodelują rozgrywkę;p |
Autor: | Arturnik [ 30 gru 2015, 11:33 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Arturnik napisał(a): A jak oceniacie GalCiv3? tylko taki świeży pogląd potrzebuję, bo w GalCiv 2 nie grałem, a większość opinii nazywa to dwójką w HD. Mam grę, ale coś nie mogę sie jej dobrze nauczyć, za każdym razem AI nawet na najprostszych poziomach jest w stanie mnie pojechać. Warte są DLC'ki do Endless Legend ? prosilbym o ustosunkowanie sie przegladam to steam sale i poza wlasnie DLC i jakichs niszowych roguelike'ow nic mi nie wpada w oko |
Autor: | warhameron [ 30 gru 2015, 12:28 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
W Galciv III nie grałem , ale znajomi narzekają na AI (nie moga wygrać i ciagłe wtopy zniechęcają do gry ) A co do dlc do Endless to zdecydowanie warto. 2 ostatnich dlc nie posiadam (z 2 soundtrackiem i The Lost Tales) |
Autor: | tiomor [ 30 gru 2015, 12:31 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Ja walczyłem wczoraj z tym (pierwszy raz gram). Jednostki ranged są zawsze takie OP w stosunku do mele? Machnę chyba refund na te Legend of Eis..coś tam i dokupie DLC do tego. |
Autor: | Arturnik [ 30 gru 2015, 12:35 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
a czyli to nie tylko ja tak w dupe dostaje w GalCiv3? dobrze wiedziec. |
Autor: | warhameron [ 30 gru 2015, 12:46 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
tiomor napisał(a): Ja walczyłem wczoraj z tym (pierwszy raz gram). Jednostki ranged są zawsze takie OP w stosunku do mele? Machnę chyba refund na te Legend of Eis..coś tam i dokupie DLC do tego. Co do jednostek to różnie to bywa. Na początku gry ranged sa fajne, pod koniec nie do końca się sprawdzają. |
Autor: | Morgul [ 31 gru 2015, 14:44 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
warhameron napisał(a): W Galciv III nie grałem , ale znajomi narzekają na AI (nie moga wygrać i ciagłe wtopy zniechęcają do gry ) Hmm dziwne bo ja jakiś czas temu grałem ver 1.4 (jakiś mega AI patch) na 3 albo 2 od końca poziomie trudności i tam AI nie istniało. To zacząłem grę z AI na najwyższym poziomie trudności, AI nadal nie istniało (nic się nie zmieniło w zachowaniu) ale ma tak chore bonusy, że nie miałem szans wygrać. Grałem bez żadnych obcykanych strategii, na czuja, w sumie z 3-4 razy grałem gc3. Przy tym najwyższym poziomie dyplomacją utrzymywałem wojnę pomiędzy wszystkimi ai i tak sobie trwałem 200 ileś tur, ale ta strategia nic nie dawała bo z żadnym ai nie miałem szans - ilościowo i jakościowo. Z czasem odjeżdżali coraz bardziej. (gram bez handlu techami, z tym może miałbym jakieś szanse na dogonienie ai) W galciv3 ai jest chyba takie samo na wszystkich poziomach trudności, tylko bonusy ma inne. Ja ogólnie gry nie polecam, dla mnie to nadal jest beta w której z 80% czasu spamujemy konstruktory i budujemy wszędzie stacje kosmiczne (konieczne), nic poza tym. Zakładam, że kiedyś gc3 będzie fajnie, ale obecnie dla mnie nie jest. No ale mnie wykrzywiło eu4 i mam wyższe wymagania co do strategii niż kiedyś, z drugiej strony imo stardock mocno zawodzi obecnie jeżeli chodzi o jakość ich gier. Kiedyś stardock postawiłbym przed paradoxem, dzisiaj paradox to jest inna liga. |
Autor: | Deshroom [ 31 gru 2015, 14:48 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Czytałem jak chwalili się że w GC3 AI nie dostaje bonusów tylko lepiej kombinuje. Rozumiem że to kolejna cwana ściema Stardock. Nie lubię ich od czasu FE. |
Autor: | Arturnik [ 31 gru 2015, 15:30 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
Morgul napisał(a): warhameron napisał(a): W Galciv III nie grałem , ale znajomi narzekają na AI (nie moga wygrać i ciagłe wtopy zniechęcają do gry ) strategia nic nie dawała bo z żadnym ai nie miałem szans - ilościowo i jakościowo. Z czasem odjeżdżali coraz bardziej. (gram bez handlu techami, z tym może miałbym jakieś szanse na dogonienie ai). dokladnie to, jak gralem kilka tygodni temu, to gralem na kilka sposobow (jestem noobem w GalCiv wiec za bardzo sie nie znam) na poczatku stawialem na dyplomacje i wszystko bylo ok, dopoki Ai nie wywolalo wojny i nie zrownalo mnie z ziemia, no ale pomyslalem ze to moja wina bo poszedlem w dyplomacje i rozbudowe. Kolejne 3-4 gry gralem maksymalnie militarystycznymi frakcjami, szedlem tylko militaria flote rozbudowe i za kazdym razem AI mnie gniotlo - ilosciowo i jakosciowo. |
Autor: | Morgul [ 31 gru 2015, 16:12 ] |
Tytuł: | Re: Strategie - 4X, TBS, RTS |
No na najwyższym nie ma sensu grać, nie wiem jak na przedostatnim - ale bez bonusów to ai mocno nie domaga. No i pozycja startowa w tej grze daje bardzo dużo, z jednej strony można mieć 1 planetę do skolonizowania w zasięgu, z drugiej strony można dostać ich kilkanaście. Przy mega bieda starcie to chyba na każdym poziomie trudności można mieć problem. http://galciv3.gamepedia.com/Difficulty_Settings Tak mi się przypomniało, jak grałem pierwszy raz na tym 1.4 (genius) to drengin empire wypowiedziało mi wojnę i nie miało ani jednego statku wojennego z zasięgiem by zaatakować - tylko scout. Kabaret. Albo dwa ai walczą miedzy sobą i oba budują statki z laserami i obroną przeciwrakietową, geniusz |
Strona 2 z 35 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |