MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Strategie - 4X, TBS, RTS
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44352
Strona 2 z 35

Autor:  warhameron [ 29 gru 2015, 22:38 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Highlander napisał(a):
Thea: The Awakening
http://store.steampowered.com/app/378720/

Czy ktoś wie gdzie można sprawdzić 'demo' ? ;)


Kupiłem za 40 zeta. Niby fajne, ale karciany combat mi nie podszedł.


Endless Legend z dodatkami i dlc jest dobre http://store.steampowered.com/sub/85250/

Autor:  tiomor [ 29 gru 2015, 22:57 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No właśnie pykam.

Ktoś mi powie jak odbudować zniszczona "minor faction"? Bo nie mogę to tego dojść, a samouczek olał ten temat :[

Autor:  warhameron [ 29 gru 2015, 23:02 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

tiomor napisał(a):
No właśnie pykam.

Ktoś mi powie jak odbudować zniszczona "minor faction"? Bo nie mogę to tego dojść, a samouczek olał ten temat :[


Głowy nie dam, ale jak zniszczona to zniszczona. Może jest jakiś event wprowadzający minor faction do rozgrywki w trakcie lub mod?

Autor:  TobiAlex [ 29 gru 2015, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

warhameron napisał(a):
Endless Legend z dodatkami i dlc jest dobre http://store.steampowered.com/sub/85250/


Właśnie mam Enldess Legend i zastanawiam się nad tymi DLC, ale... czy któreś DLC dodaje w końcu jakąkolwiek kampanie do gry?

Autor:  tiomor [ 29 gru 2015, 23:24 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

warhameron napisał(a):
tiomor napisał(a):
No właśnie pykam.

Ktoś mi powie jak odbudować zniszczona "minor faction"? Bo nie mogę to tego dojść, a samouczek olał ten temat :[


Głowy nie dam, ale jak zniszczona to zniszczona. Może jest jakiś event wprowadzający minor faction do rozgrywki w trakcie lub mod?


Nie no, jest info, że bla bla bla jak odbuduje. Zresztą w tutorialu też było to wspomniane, ale nie powiedziane jak :D

Autor:  tiomor [ 30 gru 2015, 00:06 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Dobra, już mam;p

Autor:  Farin [ 30 gru 2015, 01:17 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

tiomor napisał(a):

Nie no - za mało wiadomo o tej grze aby o czymkolwiek dyskutować. Tym bardziej, że będą kierować się i czerpać z ich doświadczenia "grand strategy", z jednej strony dobrze ale z drugiej mam przeczucie, że to będzie EU w kosmosie :P

Autor:  Arturnik [ 30 gru 2015, 06:55 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

A jak oceniacie GalCiv3? tylko taki świeży pogląd potrzebuję, bo w GalCiv 2 nie grałem, a większość opinii nazywa to dwójką w HD.

Mam grę, ale coś nie mogę sie jej dobrze nauczyć, za każdym razem AI nawet na najprostszych poziomach jest w stanie mnie pojechać.

Warte są DLC'ki do Endless Legend ?

Autor:  tiomor [ 30 gru 2015, 09:00 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Farin napisał(a):
tiomor napisał(a):

Nie no - za mało wiadomo o tej grze aby o czymkolwiek dyskutować. Tym bardziej, że będą kierować się i czerpać z ich doświadczenia "grand strategy", z jednej strony dobrze ale z drugiej mam przeczucie, że to będzie EU w kosmosie :P


Właśnie info jest sporo, poczytaj dev blogi.
No i oczywiście, że będzie to EU w kosmosie (silnik ten sam:>), ale nastawione właśnie na te 4X

Ja się jaram i czekam :p

Autor:  Farin [ 30 gru 2015, 09:55 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

tiomor napisał(a):
Farin napisał(a):
tiomor napisał(a):

Nie no - za mało wiadomo o tej grze aby o czymkolwiek dyskutować. Tym bardziej, że będą kierować się i czerpać z ich doświadczenia "grand strategy", z jednej strony dobrze ale z drugiej mam przeczucie, że to będzie EU w kosmosie :P


Właśnie info jest sporo, poczytaj dev blogi.
No i oczywiście, że będzie to EU w kosmosie (silnik ten sam:>), ale nastawione właśnie na te 4X

Ja się jaram i czekam :p

Czytam Dev Blogi na bieżąco :P
To co podają może się zmienić bardzo szybko, więc dopóki nie zobaczę jak to wygląda na porządnym gameplay-u to dla mnie nie ma konkretów.

Autor:  tiomor [ 30 gru 2015, 10:51 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Nie no, Paradox jest akurat słowny w kwestii wprowadzania czegoś. Myślę, że w kwestii tego co opisali już nic się nie zmieni.

Oczywiście później wyjdzie 1500 DLC, które zupełnie przemodelują rozgrywkę;p

Autor:  Arturnik [ 30 gru 2015, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Arturnik napisał(a):
A jak oceniacie GalCiv3? tylko taki świeży pogląd potrzebuję, bo w GalCiv 2 nie grałem, a większość opinii nazywa to dwójką w HD.

Mam grę, ale coś nie mogę sie jej dobrze nauczyć, za każdym razem AI nawet na najprostszych poziomach jest w stanie mnie pojechać.

Warte są DLC'ki do Endless Legend ?


prosilbym o ustosunkowanie sie :(

przegladam to steam sale i poza wlasnie DLC i jakichs niszowych roguelike'ow nic mi nie wpada w oko

Autor:  warhameron [ 30 gru 2015, 12:28 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

W Galciv III nie grałem , ale znajomi narzekają na AI (nie moga wygrać i ciagłe wtopy zniechęcają do gry :D )

A co do dlc do Endless to zdecydowanie warto.

2 ostatnich dlc nie posiadam (z 2 soundtrackiem i The Lost Tales)

Autor:  tiomor [ 30 gru 2015, 12:31 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Ja walczyłem wczoraj z tym (pierwszy raz gram). Jednostki ranged są zawsze takie OP w stosunku do mele? :D

Machnę chyba refund na te Legend of Eis..coś tam i dokupie DLC do tego.

Autor:  Arturnik [ 30 gru 2015, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

a czyli to nie tylko ja tak w dupe dostaje w GalCiv3?

dobrze wiedziec.

Autor:  warhameron [ 30 gru 2015, 12:46 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

tiomor napisał(a):
Ja walczyłem wczoraj z tym (pierwszy raz gram). Jednostki ranged są zawsze takie OP w stosunku do mele? :D

Machnę chyba refund na te Legend of Eis..coś tam i dokupie DLC do tego.



Co do jednostek to różnie to bywa. Na początku gry ranged sa fajne, pod koniec nie do końca się sprawdzają.

Autor:  Morgul [ 31 gru 2015, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

warhameron napisał(a):
W Galciv III nie grałem , ale znajomi narzekają na AI (nie moga wygrać i ciagłe wtopy zniechęcają do gry :D )


Hmm dziwne bo ja jakiś czas temu grałem ver 1.4 (jakiś mega AI patch) na 3 albo 2 od końca poziomie trudności i tam AI nie istniało. To zacząłem grę z AI na najwyższym poziomie trudności, AI nadal nie istniało (nic się nie zmieniło w zachowaniu) ale ma tak chore bonusy, że nie miałem szans wygrać. Grałem bez żadnych obcykanych strategii, na czuja, w sumie z 3-4 razy grałem gc3. Przy tym najwyższym poziomie dyplomacją utrzymywałem wojnę pomiędzy wszystkimi ai i tak sobie trwałem 200 ileś tur, ale ta strategia nic nie dawała bo z żadnym ai nie miałem szans - ilościowo i jakościowo. Z czasem odjeżdżali coraz bardziej. (gram bez handlu techami, z tym może miałbym jakieś szanse na dogonienie ai)

W galciv3 ai jest chyba takie samo na wszystkich poziomach trudności, tylko bonusy ma inne.

Ja ogólnie gry nie polecam, dla mnie to nadal jest beta w której z 80% czasu spamujemy konstruktory i budujemy wszędzie stacje kosmiczne (konieczne), nic poza tym. Zakładam, że kiedyś gc3 będzie fajnie, ale obecnie dla mnie nie jest. No ale mnie wykrzywiło eu4 i mam wyższe wymagania co do strategii niż kiedyś, z drugiej strony imo stardock mocno zawodzi obecnie jeżeli chodzi o jakość ich gier. Kiedyś stardock postawiłbym przed paradoxem, dzisiaj paradox to jest inna liga.

Autor:  Deshroom [ 31 gru 2015, 14:48 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Czytałem jak chwalili się że w GC3 AI nie dostaje bonusów tylko lepiej kombinuje.
Rozumiem że to kolejna cwana ściema Stardock. Nie lubię ich od czasu FE.

Autor:  Arturnik [ 31 gru 2015, 15:30 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

Morgul napisał(a):
warhameron napisał(a):
W Galciv III nie grałem , ale znajomi narzekają na AI (nie moga wygrać i ciagłe wtopy zniechęcają do gry :D )

strategia nic nie dawała bo z żadnym ai nie miałem szans - ilościowo i jakościowo. Z czasem odjeżdżali coraz bardziej. (gram bez handlu techami, z tym może miałbym jakieś szanse na dogonienie ai).



dokladnie to, jak gralem kilka tygodni temu, to gralem na kilka sposobow (jestem noobem w GalCiv wiec za bardzo sie nie znam) na poczatku stawialem na dyplomacje i wszystko bylo ok, dopoki Ai nie wywolalo wojny i nie zrownalo mnie z ziemia, no ale pomyslalem ze to moja wina bo poszedlem w dyplomacje i rozbudowe.

Kolejne 3-4 gry gralem maksymalnie militarystycznymi frakcjami, szedlem tylko militaria flote rozbudowe i za kazdym razem AI mnie gniotlo - ilosciowo i jakosciowo.

Autor:  Morgul [ 31 gru 2015, 16:12 ]
Tytuł:  Re: Strategie - 4X, TBS, RTS

No na najwyższym nie ma sensu grać, nie wiem jak na przedostatnim - ale bez bonusów to ai mocno nie domaga. No i pozycja startowa w tej grze daje bardzo dużo, z jednej strony można mieć 1 planetę do skolonizowania w zasięgu, z drugiej strony można dostać ich kilkanaście. Przy mega bieda starcie to chyba na każdym poziomie trudności można mieć problem.

http://galciv3.gamepedia.com/Difficulty_Settings

Tak mi się przypomniało, jak grałem pierwszy raz na tym 1.4 (genius) to drengin empire wypowiedziało mi wojnę i nie miało ani jednego statku wojennego z zasięgiem by zaatakować - tylko scout. Kabaret. Albo dwa ai walczą miedzy sobą i oba budują statki z laserami i obroną przeciwrakietową, geniusz ;)

Strona 2 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team