MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elite: Dangerous
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44371
Strona 27 z 28

Autor:  Yuurei [ 1 lip 2017, 10:28 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Niewiele widziałem i za mało grałem żeby napisać jak działa na PS4, ale pierwsze odczucia pozytywne. Chociaż zapamiętanie wszystkich kombinacji na padzie może być trudne, ale może to kwestia ogrania. Wieczorem pewnie przysiądę na dłużej już do samej gry.

Autor:  zaboleq [ 1 lip 2017, 20:08 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

raas napisał(a):
Ja latam cobra i robię misje dostawcze, stakuje 2-4 w to samo miejsce, co 5-15min wpada 300-500k. Uzbieram na coś lepszego z większą siłą ognia i wezmę się za Bounty hunting Albo zajmę inżynierami. 70h na liczniku a ledwo liznąłem grę.


Gdzie ty robisz misje dostawcze w 15min za 400k chociazby :D? Masz najwyższą range w tym systemie czy jak?
Mi to się zdarza z kumplem na RESie High zrobić czasami 500k w 5 minut jak się dwa fer-da-lance zdarzą albo federale/anacondy.
Pewnie z tydzień tak pociągnę a potem spróbuje rare tradingu albo kopania w cobrze.

Jestem ciekaw ile można wyciągnąć na Haz RESie. 2 Vultury solidnie sfitowane powinny dać radę chyba. Nie wiem co najlepiej na anacondy/federale sfitować

Pytanie nooba: czy na cobre/vultura opłaca wsadzić coś innego lasery/canony? Totalnie nie podoba mi się feeling strzelania z tego w sensie lasery nie wyglądają i tyle :P. Rakiety/plasma albo takie działko co strzela na zielono(nie znam nazwy).

Autor:  TobiAlex [ 1 lip 2017, 20:47 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

A ja mam chyba podsłuch w domu, bo gdy nagle gadamy o Elite Dangerous to w MM obniżyli cenę do 180 zł. Z rabatem premium wyszło mnie 160 zł. Za tyle to spokojne odsprzedam jak co, tym bardziej że to wersja z season passem i jakimś tam jeszcze dodatkiem. W nocy zagram :lol:

Autor:  Xender [ 1 lip 2017, 21:12 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Zaletą używania laserów jest to że nie musisz latać po ammo. W sumie co do skuteczności to nie wiem, najlepsze combo to chyba lasery do tarcz i multi canon to kadłuba.

Autor:  tiomor [ 1 lip 2017, 23:29 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Srsly, ja narazie robie pochody i nie mogę przejść tutoriala bojowego, tego drugiego statku nie jestem po prostu wstanie rozwalić, bo ciągle mi ucieka. ;o
RAZ byłem blisko ;d

Nie wiem czy to wina pada (xbox), czy ja mam błędne wyobrażenie, ale ten statek jest totalnie nie zwrotny ;d

Autor:  raas [ 2 lip 2017, 07:55 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

tiomor napisał(a):
Srsly, ja narazie robie pochody i nie mogę przejść tutoriala bojowego, tego drugiego statku nie jestem po prostu wstanie rozwalić, bo ciągle mi ucieka. ;o
RAZ byłem blisko ;d

Nie wiem czy to wina pada (xbox), czy ja mam błędne wyobrażenie, ale ten statek jest totalnie nie zwrotny ;d

Spróbuj odpalić dopalacze jak będziesz robił nawrót. Sam latam na padzie od xboxa i imo jest to kwestia przyzwyczajenia.

@zaboleq nie wiem nawet jaka mam rangę ale troche tych misji już zrobiłem, jedna misja to 100-200k zależy jak daleko lecę wiec staram sie zbierać po 2-3 misje w ten sam region. Jasne nie zawsze sie da ale w tych bardziej zaludnionych systemach i na większych stacjach jest dużo misji. Latam cobra mark 3 z 40 slotami w cargo, fajny wielozadaniowy statek.

Autor:  zaboleq [ 2 lip 2017, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

No to chyba kwestia rangi w systemie i jego ekonomi.

Autor:  Xender [ 2 lip 2017, 13:51 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Dołączcie do TWH, a przynajmniej korzystajcie z forum dla gości. Największa społaczeność w PL.
http://thewingedhussars.com/index.php

Autor:  TobiAlex [ 3 lip 2017, 00:02 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Jedno trzeba przyznać w wersji z PS4 - świetnie wykorzystany pad do rozglądania sie po wnętrzu statku tj. za pomocą ruchu całym padem. Niby banał, ale pomysł super. Fajne jest to, że pomimo iż gracze z różnych platform się nie zobaczą, to wszystko i tak toczy się wewnątrz jednego świata gry.

Autor:  Xender [ 3 lip 2017, 11:06 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

To że jest jeden świat gry dla PS4/Xboxa/PC jest właśnie do dupy. Ktoś może szkodzić "Twojej frakcji" a ty nie masz możliwości go nawet postrzelić...

Autor:  raas [ 3 lip 2017, 12:00 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Xender napisał(a):
To że jest jeden świat gry dla PS4/Xboxa/PC jest właśnie do dupy. Ktoś może szkodzić "Twojej frakcji" a ty nie masz możliwości go nawet postrzelić...

Wejdzie w solo też się nie będzie dało wiec bez różnicy.

Autor:  Xender [ 3 lip 2017, 12:05 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Dlatego Solo/Group oraz połączenie platform to zmora tej gry - niestety. Wyobraź sobie mmo z kontrolą terenów, gdzie gość wbija na "twój teren" włącza tryb solo, czyli efektywnie gra w singla, ale przy tym podbija twój teren (sic!) - chore. Oczywiście ty możesz grać w Open i walczyć o kontroler nad terenem, ale tamtego co gra w Solo i tak nie pognębisz, co najwyżej Ty możesz dostać w łeb. Dlatego Meta walka frakcji w tej grze o terytorium rozgrywka się w SoloSinglu albo GroupPVE modzie gdzie nie ma zagrożenia PVP - moim zdaniem jest to mega chore i toksyczne dla gry.

Oczywiście efektem tego jest to że interakcje między graczami to rzadkość, a jak już się zdarzą to jakieś randomowe griefowanie, a nie ukierunkowane frakcyjne PVP. Frontier ogólnie nie ogarnął za dobrze mechaniki zachęcania graczy do gry razem ;P, no chyba ze lubisz roleplayowąć i udawać że jest content którego nie ma :D

Autor:  noasz [ 21 lip 2017, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Kupiłem na ps4 , hardcore gra, za cholerę nie mogę zadokować

Autor:  noasz [ 21 lip 2017, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Kupiłem na ps4 , hardcore gra, za cholerę nie mogę zadokować

Autor:  TobiAlex [ 21 lip 2017, 18:28 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

noasz napisał(a):
Kupiłem na ps4 , hardcore gra, za cholerę nie mogę zadokować


Też mam na PS4 kupione, ale jeszcze nie odpalałem, za dużo gier teraz w promocji jest w PS Store :lol:

Autor:  Yuurei [ 26 lip 2017, 08:50 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Bez przesady z tym hardkorowym dockowaniem. Trzeba się przyzwyczaić. Po jakieś godzinie grania jest już spoko (chociaż w tempie emeryckim wciąż ;))

Autor:  yabaddi [ 26 lip 2017, 08:57 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

W starych "elitkach" też był problem z dokowaniem, zwłaszcza w kręcących się stacjach orbitalnych. Na szczęście był jeden myk - trzeba było ustawić autodokowanie, a następnie zwiększyć maksymalnie prędkość upływu czasu. Jak widzę nowa część kontynuuje stare tradycje, niekoniecznie przyjemne ;)

Autor:  Xender [ 26 lip 2017, 09:03 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Dokowanie z joyem jest trywialne. Na padzie chyba też nie powinno być problemu jak macie analogowe gałeczki? Wystarczy tylko dostosować prędkość obrotową statku ;).

Zresztą dokowanie taką Cobrą to pikus, na dopalaczu nawet mogę, spróbujcie zadokować takim potworem jak Anaconda :D To jest ruchliwe jak kosmiczny śmieć ;)

Autor:  tiomor [ 26 lip 2017, 10:27 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Dokowanie to pikuś, większy problem na początku sprawia albo znalezienie odpowiedniego lądowiska (jak jest na zewnąrz) albo tej jebanej dziury z wlotem :D

Autor:  Xender [ 26 lip 2017, 13:04 ]
Tytuł:  Re: Elite: Dangerous

Jak masz zaznaczoną stacje jako cel, to na modelu stacji narysowane są strzałki. Potem na kompasie masz niebieski punkt który jest kierunkiem prowadzącym do lądowiska, zarówno w przypadku stacji jak i outpostu.

Strona 27 z 28 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team