mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 77  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2016, 17:40 
Cytuj  
No co, mam lvl8 zbieram boxy i pm sprawdź :P


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 cze 2016, 19:40 
Cytuj  
Nie do Ciebie pisałem tylko do Szamotuły i jego wymysłów.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 cze 2016, 04:01 
Cytuj  
mnie nowe mapki + tryby w zupelnosci wystarcza, nie gram dla zadnej marchewki, MMR, unlockow, wiekszego celu
z trybow to trzeba by cos pomyslec, bo DM,TDM,CTF nie maja sensu wiekszego.


nowa klase beda podejrzewam hypowac miesiacami zanim cos wydadza - atm czuje ze jest wystarczajaca liczba klas - choc jakis jeden support (albo dwa) w stylu alchemista albo grimgroga z BLC przydalby sie

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 9 cze 2016, 06:59 
Cytuj  
hmm... brakuje mi w tej grze troche secondary weapons, limitu amunicji i roznoszenia amunicji ;)


_________________
.

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 9 cze 2016, 20:11 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
gz.

wywiad z kims tam z blizza:

Cytuj:
The next big update we're waiting for is the return of competitive play. Is that still planned for the end of this month?

Jeff Kaplan: Yeah, in fact, we were just playtesting it this morning. We actually don't have a specific date right now


Cytuj:
How will the matchmaking work in this new system? And will there be a solo queue?

Jeff Kaplan: Yeah, we're going to go out the gate with what we call a 'dynamic queue'. This is what we use for quick play right now, meaning you can queue in any size that you want. So if you want to queue by yourself, or if you want to queue with two people, or three, four, five, six, the system will allow you to do that.


Cytuj:
We've heard mention of balance changes for heroes like McCree and D. Va. Can you give us any specifics there?

Yeah, the McCree nerf - I hate using that word, but I just said it - the McCree balance changes will be coming sooner than the D. Va buff. McCree is pretty straightforward. What we're looking at right now is his fan the hammer damage. We're going to reduce it. The goal there is to make it so that McCree can still use his combo that we love, which is the flashbang and fan the hammer on somebody like Tracer. McCree should absolutely kill that Tracer. We want McCree to be a counter to people like Tracer, Genji and Reaper.
With D. Va, we're still in exploration mode. There's a couple of directions we could take her and it's still unclear which direction we'll go.


jeszcze o nowym contencie i tick rate
http://www.eurogamer.net/articles/2016- ... -questions


Kurwa, czyli znowu jak bedziesz solo quee czy z kumplem to bedziesz dostawal 6 osob w premade w rank games...zajebiscie, bedzie potrzeba znowu 4 miesiecy za nim sie zorientuja ze trzeba to zmienic...
O ile w FPS normalnych jakos to mozna przebolec to w grach moba i semi moba jak Overwatch juz nie...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2016, 20:35 
Cytuj  
Nie, jak będzie solo to będzie próbowalo Ci dobrać ludzi co grają solo. Dopiero jak nie znajdzie to dostaniesz np team 2 czy 3 osobowy.Jak będzie miał pełny team to dobiera pełny team - tak jak w HoTS.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 9 cze 2016, 20:41 
Cytuj  
Dynamic queue kolo zatacza. Najpierw pojawilo sie w Hotsie. Wyszla tragedia, wiec zrezygnowali z tego. W tym samym czasie LoL zapowiedzial dynamic queue i wyszla taka sama tragedia, wiec teraz tez powoli sie z tego wycofuja. Jak widac teraz dynamic queue powraca do Blizzarda w OW i pewnie wyleci rownie szybko.

@zaba
Problem w tym, ze jak ktos bedzie gral w 5 stacku to nie ma uja bedzie musial dojsc jeden random. Takie premady beda najprawdopodobniej siedziec na skype'ach, czy tsach i random bedzie sie swietnie bawil biegajac za grupka bez zadnej komunikacji itp.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 9 cze 2016, 21:26 
Cytuj  
Czyli to w sumie kwestia zaimplementowania dobrego voice in game i tego żeby ludzie skumali że się opłaca na nim siedzieć.

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka


_________________
Obrazek

**

Posty: 490
Dołączył(a): 12.03.2006
Offline
PostNapisane: 9 cze 2016, 22:47 
Cytuj  
Ale w grze jest calkiem dobry voice comm. A i tak nikt z niego nie korzysta.


_________________
WoW - retired ...?
AoC - failed
Aion - never even started

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 10 cze 2016, 06:17 
Cytuj  
jest dobra voice comm i ludziska z niego korzystają.

Najgorzej, że coraz mniej znajomych w to gra - wczoraj na 30 online jedna osoba pykała w OW. Jak tak dalej pójdzie to za miesiąc nikt o OW nie będzie nawet pamiętał.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 cze 2016, 13:52 
Cytuj  
U mnie tylko sie zwieksza liczba ludzi do grania.Wczoraj full team biegalismy

**

Posty: 490
Dołączył(a): 12.03.2006
Offline
PostNapisane: 10 cze 2016, 22:38 
Cytuj  
Skroty i przejscia ale fajnie pokazane:
http://www.pcgamer.com/overwatch-map-tr ... -routes/1/


_________________
WoW - retired ...?
AoC - failed
Aion - never even started

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2016, 12:40 
Cytuj  
Hmm chcialem sobie zobaczyc jak wyglada esport w Overwatch...

Jest to strasznie żenujące i to na wielu płaszczyznach- realizacja i jakość streamów z gier turniejowych, poziom prowadząchych/komentatorów+ Overwatch może przez 2 poprzednie bolączki, również nie jest grą dobrą do oglądania, strasznie chaotyczna i nie przystosowana niestety do streamowania gier dla publiczności - cały czas ręcznie muszą zmieniać/ustawiać wizualne efekty etc. co powoduje, że często są błędy co prowadzi do jeszcze większego zamieszania...

Skoro Blizz ma aspiracje aby z tego byl esport to nie rozumiem dlaczego jest tak male wsparcie z ich strony.
A najważeniejsze to chyba powinnien ktoś sprowadzić sensownych komentatorów, których można słuchać i nie mięc odruchów wymiotnych.

A na dodatek z dnia na dzień coraz mniej ludzi u mnie w to gra, co nie wróży dobrze jeżeli tendencja jest globalna.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 cze 2016, 13:25 
Cytuj  
Pchanie OW w competitive sie odbije Blizzowi jak i innym entuzjastom bokiem. Ja esportem 'zyje' prywatnie i zawodowo, wiec widzialem rozne twory, ale OW przebija wszystko.
Nie twierdze, ze gra jest banalna, wiem ze wymaga dobrego zgrania, wiem ze gra wymaga tez w wielu aspektach indywidualnego skilla, ale tego zwyczajnie nie da sie ogladac i nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak Blizz moglby przerobic observer ui, aby to sie dalo ogladac. Zarowno widok z pierwszej osoby jak i ten z gory jest chujowy i sie nie nadaje do niczego. Na widoku FPP nie widac nic, bo w walkach jest chaos + maly FOV nie ulatwia sprawy, a na rzucie z gory o ile widac w miare sprawnie przebieg walki to nie widac glownego aspektu tej gry - jak kto strzela i celuje.
Druga sprawa to forma w jakiej przebiega rozgrywka. Ogladalem wczoraj przez 4h caly gosucup i kazda gra to bylo to samo - na payloadzie 2 Ryszardy z tarcza stojace na przeciw siebie, a reszta ladujaca w te tarcze, farmienie ulti gowno wartym dmgem, i potem full wbita lucio + mccree/reaper po full teamwipe, na co przeciwna Mercy odpowiadala full rezem i powtorka z rozrywki.
Co mnie ciekawi to powod tak duzej widowni. 20-25k osob ogladajacych jakis maly weekly turniej to bardzo duzo, tylko pytanie czy ogladali to z ciekawosci, czy faktycznie to ludzi jara.

Osobiscie boli mnie to, ze Hots przez ten OW hype oberwal. Casterzy i tworcy roznego rodzaju contentu z Hotsa przechodza do OW podazajac za fala.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2016, 16:29 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
Pchanie OW w competitive sie odbije Blizzowi jak i innym entuzjastom bokiem. Ja esportem 'zyje' prywatnie i zawodowo, wiec widzialem rozne twory, ale OW przebija wszystko.
Nie twierdze, ze gra jest banalna, wiem ze wymaga dobrego zgrania, wiem ze gra wymaga tez w wielu aspektach indywidualnego skilla, ale tego zwyczajnie nie da sie ogladac i nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak Blizz moglby przerobic observer ui, aby to sie dalo ogladac. Zarowno widok z pierwszej osoby jak i ten z gory jest chujowy i sie nie nadaje do niczego. Na widoku FPP nie widac nic, bo w walkach jest chaos + maly FOV nie ulatwia sprawy, a na rzucie z gory o ile widac w miare sprawnie przebieg walki to nie widac glownego aspektu tej gry - jak kto strzela i celuje.
Druga sprawa to forma w jakiej przebiega rozgrywka. Ogladalem wczoraj przez 4h caly gosucup i kazda gra to bylo to samo - na payloadzie 2 Ryszardy z tarcza stojace na przeciw siebie, a reszta ladujaca w te tarcze, farmienie ulti gowno wartym dmgem, i potem full wbita lucio + mccree/reaper po full teamwipe, na co przeciwna Mercy odpowiadala full rezem i powtorka z rozrywki.
Co mnie ciekawi to powod tak duzej widowni. 20-25k osob ogladajacych jakis maly weekly turniej to bardzo duzo, tylko pytanie czy ogladali to z ciekawosci, czy faktycznie to ludzi jara.

Osobiscie boli mnie to, ze Hots przez ten OW hype oberwal. Casterzy i tworcy roznego rodzaju contentu z Hotsa przechodza do OW podazajac za fala.


Przypuszczam, ze ludzie z ciekawosci ogladaja i sie odbija dosc szybko wszyscy- po tej grze Blizzard stracil naprawde wiele w moich oczach chociaz to juz zaczelo sie dawno przy D3 i Hearthstone ale ludzie sa laskawi i nikt nawet zoltej kartki nie da.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2016, 16:38 
Cytuj  
Ludzie są w stanie oglądać LoL'a więc o Overwatch można być absolutnie spokojnym.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2016, 16:41 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Ludzie są w stanie oglądać LoL'a więc o Overwatch można być absolutnie spokojnym.


wątpię, cokolwiek fpp ma dość niską popularność na twitchach itp.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 cze 2016, 16:41 
Cytuj  
Czy na zwykłym monitorze bez 100Hz jest sens wyłączać limit fps 60?


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2016, 16:45 
Cytuj  
Highlander napisał(a):

wątpię, cokolwiek fpp ma dość niską popularność na twitchach itp.



Counter-Strike: Global Offensive

139,640 viewers


No niska w chuj.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2016, 17:35 
Cytuj  
chodzilo mi o ogolna liczbe gier tego typu.

CSGO akurat sie dobrze ogląda. Ale OW ? Daj Pan spokój.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 77  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.