mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 269 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2015, 11:41 
Cytuj  
Zaczynałem 7 lat temu od własnych projektów, potem zatrudniłem się w CI Games (City Interactive kiedyś), a aktualnie siedzę w dosyć małym, 15 osobowym studiu i robimy mniejsze projekciki (http://ansharstudios.com/) :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 21 sty 2015, 11:50 
Cytuj  
coldzik napisał(a):
Zaczynałem 7 lat temu od własnych projektów, potem zatrudniłem się w CI Games (City Interactive kiedyś), a aktualnie siedzę w dosyć małym, 15 osobowym studiu i robimy mniejsze projekciki (http://ansharstudios.com/) :)


Propsy! grałem w "twoją" grę - Path of Kara, bardzo fajna ;)

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 21 sty 2015, 11:53 
Cytuj  
Zakupiłeś czy tylko grałeś? :P


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 21 sty 2015, 12:27 
Cytuj  
Kupiłem!
http://www.windowsphone.com/pl-pl/store ... 4f9aa12fee

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 21 sty 2015, 14:20 
Cytuj  
To w temacie pracy w grach: jak ktoś ma doświadczenie w testowaniu funkcjonalnym gier to zapraszam do kontaktu:)
potrzebujemy na ten moment:
-testerów funkcjonalnych i lingwistycznych
-Team leadera do testów funkcjonalnych
- C++ bądź C# developera z podstawami Unity do pisania narzędzi testowych (wskazane jest doświadczenie w tym zakresie)

A i Front Endów też teraz szukam:)

Większość projektów dla gier AAA jest skierowana, ale również mniejsze tytuły "obrabiamy", do tego np. w przypadków Front Endów praca dla top 10 firm IT .

Odrazu powiem: tytułów gier i klientów nie mogę wyjawiać, na spotkaniach dopiero bardzo nieformalnie jest ten temat poruszany - pracownicy w większości siedzą w zamkniętych labach na ostatnim piętrze gdzie dostęp jest bardzo utrudniony :)

Na początek proszę o priv :)

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 sty 2015, 14:31 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Jeszcze dochodzi kwestia latency i przepustowości sieci.

Przepustowość to prędzej czy później nie będzie problem.

Latency się nie przeskoczy jednak. Żeby w dyamicznych grach jak np. FPS-y miało to ręce i nogi to musiałoby być pełno serwerowni w różnych punktach geograficznych (na samą Polskę ze 2-3) i granie tylko z ludzmi ze swojego geograficznego regionu. Inaczej będzie czuć zejebistego input lata vs. granie na lokalnym kliencie.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 sty 2015, 14:36 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Damien napisał(a):
Niby w 2015 mial byc planowany pierwszy prototyp procesoru opartego na grafenie w technologii 1nm (wczesniej testowali wieksze). Ma byc okolo 500 razy szybszy niz istniejace obecnie. Do tego grafen uzyty w produkcji sieci optycznych tez ma zwiekszyc ich przepustowosc. Przewiduja ze seryjna produkcja procesorow okolo 2022 roku wiec jeszcze sobie poczekamy.

Ofc info oparte na roznych newsach wiec jak ktos siedzi w temacie to moze ma dokladniejsze dane.


Nic z tego nie bedzie, przynajmniej w dajacej sie przewidzicie przyszlosci. Grafen, jest dalej drogi w produkcji + nie istnieje faby ani tania technologia do drukowania procesorow z grafenu.

Jesli chodzi o gry na serwerze, to ja bym raczej szukal rozwiazaniw uzywaniu GPU, do obliczania fizyki. Teoretycznie uzywajac physx, juz mozna to robic, w praktyce nie wiem jakby to wygladalo kiedy polozenie graczy nie jest determinitstyczne i jak to synchronizowac pomiedzy tysiacami watkow..

Będzie będzie. Grafen albo coś innego albo za ~10-12 lat wzrost mocy obliczeniowej dojdzie do ściany. Krzem się kończy. Intel już trzaska na 14nm, koszty schodzenia niżej są olbrzymie. Za ~4-5 lat będzie 10nm, potem za kolejnych kilka 7nm, a potem maksymalnie -4-5nm (a może juz nawet nie będzie takiego procesu) i to będzie ściana nie do przeskoczenia nawet dla Intela.

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2015, 23:50 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=AidtIN4d3FI

LOL

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 sty 2015, 11:25 
Cytuj  
Nad ranem dodali wiecej (podobno 200, nie liczylem :P) serweów EU. Są nawet serwery Krakow EU czy Poznan EU.

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 sty 2015, 12:08 
Cytuj  
Wczoraj znalazlem info o tym, ze grafika najlepiej wyglada na ustawieniach medium. Co ciekawe faktycznie tak jest. Do tego devsi wspomnieli, że obecnie wykorzystuja okolo 20% mozliwosci silnika graficznego (tego z Planetside 2).

Link do porownania grafiki :o

http://babagra.pl/2015/01/kolejny-dzien-w-h1z1/

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 sty 2015, 15:18 
Cytuj  
z tego co widać, to w high nie ma włączonych cieni, refleksji itp. więc może to high PERFORMANCE


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2015, 15:47 
Cytuj  
ty sie lepiej przelacz na high performance wieczorem.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 sty 2015, 11:16 
Cytuj  
Poprawili loot znacznie, pewnie az za bardzo od wczoraj

Jak zwykle w grach tego typu nic nie moglem przez kilka h znalezc, przed patchem tez wszystko bylo puste, tak teraz w kazdym domu kilka rodzajow zarcia/jakies crowbary, ubrania zawsze sie znajda.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 sty 2015, 11:17 
Cytuj  
zbalansowanie tego to tygodnie pracy i testow.
a jak zjebia, to bedzie po prostu strzelanka z zombiakami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 811
Dołączył(a): 29.05.2006
Offline
PostNapisane: 28 sty 2015, 11:42 
Cytuj  
Ludzie laza godzinami przeszukujac budynki, zbierajac rzeczy, a potem strzal w glowe czy seria z karabinu i wszystko traca. To juz chyba lepiej zamiast tracic czas na scavenging od razu polowac na graczy i wpada gotowy loot.

Widzialem na jednym filmie jak trzech gosci obladowanych lootem wlazlo na komisariat. Podczas przeszukiwania zauwazyli ze jest zaminowany i chwile pozniej ktos zdalnie (chyba) odpalil ladunki. Trzy trupy z full plecakami wojskowymi i roznego rodzaju bronia i ammo. Swoja droga to skad ktos mial miny? Airdrop?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 28 sty 2015, 11:44 
Cytuj  
Tutaj się kłania rozwiązanie z DayZ, jak kogoś wysadzisz to za dużo zdatnego do użytku sprzętu z niego nie wyciągniesz :p

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 sty 2015, 11:57 
Cytuj  
Yep, o tym samym pomyślałem.

Ale to niestety jest problem tego typu gier. Jedni grają dla pve funu, scavenging survival a drudzy po prostu dla pewpew pvp no i tu jest dysonans który będzie zawsze.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 28 sty 2015, 16:52 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Jedni grają dla pve funu, scavenging survival


To nie niech idą na serwery PvE jak im się nie podoba 8)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 lut 2015, 22:55 
Cytuj  
https://www.facebook.com/video.php?v=47 ... =2&theater

to jest całkiem zabawne :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2015, 03:27 
Cytuj  
Mnie bardziej rozwalil link z fejsbuczka. O tempora, o mores.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 269 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.