mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 269 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 01:28 
Cytuj  
Gra wygląda jak gówno, bo fani survivalów są najmniej wymagającą grupą graczy, jaka kiedykolwiek istniała - i Sony doskonale o tym wie. Sprzedaż DayZ Standalone tylko to potwierdziła.

Wystarczy im podać skończone może w 25% gówno, rzucić kilka buzzwordów w stylu: FFA/Full loot/open world i lecą z wywieszonymi jęzorami i kutasami płacić za marzenia, baśnie i legendy. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 01:45 
Cytuj  
SOE zawsze było i dalej jest wśród pionierów monetyzacji (pierwsi z RMAH, pierwsi z dużych z f2p, jedni z pierwszych ze sprzedawaniem dostępu do alphy/bety, itd) także wchodzenie w niszę survivali z crapem i próba zmonetyzowania tego znacznie mocniej niż obecne na rynku tytuły - nic dziwnego całe SOE :]

@SVD

Nie sądzę, żeby weterani DayZ/Rust/modów do Army3 byli targetem SOE. Stawiam, że SOE się stara przyciągnąć nowych graczy/graczy, którzy do tej pory online grali głównie w mmo(rpg) i tzw. fanów SOE.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 09:45 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Gra wygląda jak gówno, bo fani survivalów są najmniej wymagającą grupą graczy, jaka kiedykolwiek istniała - i Sony doskonale o tym wie. Sprzedaż DayZ Standalone tylko to potwierdziła.


Te zjebane gry to jedyne co jest w tym gatunku, a przynajmniej tak było do tej pory. Ciężko kręcić nosem jak nie ma żadnej konkurencji oferującej coś lepszego. To nie jest kwestia niskich wymagań graczy tylko braku wyboru. Niskie wymagania to mają ludzie kupujący produkty Ubi.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 11:10 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Razoth napisał(a):
Gra wygląda jak gówno, bo fani survivalów są najmniej wymagającą grupą graczy, jaka kiedykolwiek istniała - i Sony doskonale o tym wie. Sprzedaż DayZ Standalone tylko to potwierdziła.


Te zjebane gry to jedyne co jest w tym gatunku, a przynajmniej tak było do tej pory. Ciężko kręcić nosem jak nie ma żadnej konkurencji oferującej coś lepszego. To nie jest kwestia niskich wymagań graczy tylko braku wyboru. Niskie wymagania to mają ludzie kupujący produkty Ubi.


Zaraz zaraz. To jest jakas roznica pomiedzy kim kto kupuje slabe gowno, bo nie ma wyboru (bo musi grac i chuj!), a kim kto kupuje slabe gowno, gdzie ma wybor (bo tez musi grac i chuj!). ?

Ja mam wrazenie, ze te wszystkis surviale to wypluwaja jakies generatory. Zmieniaja sie tylko tekstury.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 11:21 
Cytuj  
Po pierwsze to zarówno DayZ mod jak i Rust, który wyszedł jako early access miały zrobiony core rozgrywki i dawał sporej części ludzi w chuj funu, co dla przeciętnego pisi mobo klikacza jest niepojęte. Obie gry nie były skończone, oferowały tylko część tego co miały, były bugi. W tym sensie były zjebane, ale ich stan był powszechnie znany. Nikt nie próbował udawać, że są skończone i wypolerowane. Można było się świetnie bawić? Oczywiście. Różnica między zbugowanym AAA tytułem za pełną cenę jest chyba oczywista jak ktoś nie ma dysmózgowia.


_________________
Χ Ξ Σ

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 11:31 
Cytuj  
Moim zdaniem te płacenie za niedorobione alphy tylko psuje rynek. W przypadku potknięcia ubisoftu internety grzmiały jaka to firma chujowa, w przypadku takiego DayZ który od początku był sprzedawany jako wersja alpha ludziska klaskają pośladami, że mogą sobie w bugowisko pograć, a niedoróbki są postrzegane jako oczywista oczywistość.

Morał z tego można wysnuć jeden - na chuj się starać by wypuść dopracowany, skończony produkt, jak można sprzedawać grę na etapie wczesnej alphy i jeszcze zbierać za to pochwały. Tylko człowiek z dysmózgowiem nie dostrzeże do czego to doprowadzi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 11:48 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Te zjebane gry to jedyne co jest w tym gatunku, a przynajmniej tak było do tej pory. Ciężko kręcić nosem jak nie ma żadnej konkurencji oferującej coś lepszego. To nie jest kwestia niskich wymagań graczy tylko braku wyboru. Niskie wymagania to mają ludzie kupujący produkty Ubi.


This.

sula napisał(a):
Nie sądzę, żeby weterani DayZ/Rust/modów do Army3 byli targetem SOE. Stawiam, że SOE się stara przyciągnąć nowych graczy/graczy, którzy do tej pory online grali głównie w mmo(rpg) i tzw. fanów SOE.


And this.

Serio niedojebany i niedokończony Rust dawał 100x więcej niż jakikolwiek MMO, który wyszedł na przełomie ostatnich 10 lat.
Sandbox, housing, open pvp, full loot, base raiding czy player persistance.
Niestety tylko małe studia mogą sobie pozwolić na taki ruleset i mieć wypierdolone na płaczących noskills, którzy srają się za PVE. No ale i oni ulegają bo w Rust pojawił się 3pp np.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 12:49 
Cytuj  
No to płaćcie pokornie za wykastrowane Early Access "bo nic innego nie ma w gatunku" ale nie płaczcie potem, że dostajecie gówno.

Albo się wymaga, albo się nie wymaga. Proste i klarowne.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 13:15 
Cytuj  
Ale czy ja płacę? :)
Kupiłem Rusta - 110% fun, setki przegranych godzin, akcji jakich 95% Was zjebów w życiu nie zobaczy i nie doświadczy, własny serwer, w chuj zabawy.
Teraz bawię się w Breaking Pointa - dokładnie to samo tyle, że za free. Ba, nawet im donate robię.
H1Z1 śmierdzi kutasem i po prostu nie kupię, niech się dzieci bawią w retarded sandboxa z item shopem.
Jeśli okaże się grywalne, gdzie PVP challenge, grief i looting będzie krzywdzący i wymagający to również zapewne będę się bawił setki godzin.
Stety bądź niestety ale ja i wąskie grono ludzi z którymi gram mamy wymagania nie pasujące do dzisiejszych czasów themparków i p2w a świadczy o tym popularność settingu hardcore pvp.
Brak 3pp, full loot, open pvp, KOS etc. w przypadku takich gier oznacza praktycznie puste serwery bo zjeby wolą leżeć na dachu po 12 godzin w trzeciej osobie, skanować otoczenie i podnosić się wtedy jak widzą, że biegnie koleś z siekierą żeby go zabić a potem na YT wrzucić ZAJEBISTY FILMIK Z AKCJI.
Także Razoth zanim coś napiszesz sądząc, że puściłeś "pocisk" weź się zastanów do kogo piszesz.

Tu macie przykład: http://www.thezombieinfection.com/topic ... -pathetic/

Oni to nazywają... PLAY STYLE.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 13:28 
Cytuj  
Cytuj:
Ale czy ja płacę? :)


Dałeś pieniądze za DayZ Standalone?



Poza tym, to ja wam się nie bronię taplać w tym waszym gówienku, życzę wybornej zabawy w elitarnym gronie, której 95% zjebów nie zobaczy na oczy.

Po prostu bawi mnie, że nagle gracze survivalów oczekują jakiejś jakości czy dopracowania. No lawl.

I to jeszcze od gry, w stadium chujwiejakiej alfy.

Jak tak dalej pójdzie, to niedługo twórcy tego gatunku będą rzucać jedynie część kodu źródłowego i brać za to hajs od łosiów. :) No ale jak jest popyt to niech będzie i podaż.

W ogóle to interesuje mnie, czy jakikolwiek survival miał już premerę? Wiecie, coś takiego co się robi, jak się skończy tworzyć dany tytuł i wypuszcza na rynek, by go sprzedać. Z chęcią bym się dowiedział.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 10 sty 2015, 13:36 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 13:31 
Cytuj  
Wlasnie sie zastanawiam jaki bedzie nastepny etap po platnej alphie. Moze wrzuca same assety i pod haslem "Ultimate Sandbox", gracz zrobi sobie gre samemu.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 13:37 
Cytuj  
Oczywiście, że wszyscy kupiliśmy DayZ SA śmiejąc się do rozpuku przez kilka godzin razem z uninstall. Kogo to interesuje?
Dodatkowo kupiłem aby swojego czasu móc trollować forum Szadorka i nikt mi nie zarzucił, że hejtuję nie grając ;-)
Niestety poziom fanbojstwa przekracza wszelkie granice w przypadku SA tak samo jak wczoraj na stream H1Z1.
THIS IS EARLY ACCESS WHAT DO YOU EXPECT!?
Ja pierdolę.

No niestety ale od H1Z1 wypadało oczekiwać +/- czegoś dopracowanego:

- gotowy engine włącznie z networkingiem (planetside 2)
- gotowe narzędzia do zrobienia czego się chce (planetside 2)
- duży wydawca a nie "stefan studio" (SOE - wiadomo, chuj z grzybem ale mimo wszystko)

etc.

MMO tego typu nie istnieje (H1Z1 jest pierwszą grą która ma być tego typu).
Reszta to mody albo alpha scamy.
Jeśli chodzi o dopracowanie to Breaking Point jest najbardziej zaawansowany, poza tym zajął 4 miejsce w mod of the year 2014 jako jedyny survival i arma3.

Oczywiście, że jest popyt bo takich gier w tych czasach nie ma czego najwidoczniej nie jesteś w stanie zauważyć.

Cytuj:
Wlasnie sie zastanawiam jaki bedzie nastepny etap po platnej alphie. Moze wrzuca same assety i pod haslem "Ultimate Sandbox", gracz zrobi sobie gre samemu.


Przecież takie pomysły i gry już powstają - EQ Landmark.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 13:41 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Oczywiście, że wszyscy kupiliśmy DayZ SA śmiejąc się do rozpuku przez kilka godzin razem z uninstall. Kogo to interesuje?


Twórców. Zagłosowaliście portfelami i pokazaliście, że jesteście w stanie wyrzucać pieniądze za skończony w jakimś ułamku produkt, w związku z czym będziecie otrzymywać jeszcze więcej skończonych w jakimś ułamku produktów. Dopracowanych produkcji nie będziecie dostawać, bo kosztuje to czas i pieniądze. A jeżeli można na was zarobić bez poświęcania czasu i pieniędzy... no to chyba podstaw prowadzenia biznesu tłumaczyć nie muszę.

Płakanie/narzekanie teraz, że coś wygląda na gówno jest na prawdę mistrzostwem.

Wasze opinie na temat gry nie mają najmniejszego znaczenia, liczy się wydany pieniądz.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 14:28 
Cytuj  
NIe, zaden survial nie mial premiery i predko nie bedzie mial. Te gowniane alphy sa bardziej grywalne niz skonczone duzych developerow. Druga sprawa zaden developer nie zrobi prawdziwego surviala bo sie to z punktu marketingu nie oplaca.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 15:06 
Cytuj  
Rust-a się nie ma co(za mocno) czepiać, gierka która w czasie premiery była jednak grywalna i jak na online indie garażówę dość dopracowana. Cała gra z unikalnymi features za 20$ w dobie spzredawania wirtualnych koni czy karabinów za nawet więcej to nie jest taki najgorszy deal.

O Arma 3 to tym bardziej nie ma co kręcić nosem, bo dostajesz kompletną grę, ładną grafę i mocną podstawkę do modów.


Co innego cała reszta tych produkcji. Oprócz DayZ Standalone, przypomnę choćby takie scamy jak WarZ hehe

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 15:37 
Cytuj  
Ale co bez przesady? Co mnie interesuje, że mają mały team i robią to pół roku? Oceniam to co pokazali.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 17:31 
Cytuj  
roball napisał(a):
"indie online garazowa"

sula nie masz pojecia co mowisz pls stary pls

Przenośnia użyta aby zaakcentować różnice vs. gry AAA. Nie bierz wszystkiego dosłownie, przecież wiem, że nie robiło tego przysłowiowych "dwóch kolesi w piwnicy".

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 17:52 
Cytuj  
roball napisał(a):
chodzi o to ze oczekujesz chuj wie czego od < 20 osobowego teamu w pol roku od zapowiedzenia tytulu.

Mnie to tez nie porywa, ale przynajmniej patrze realnie na to co mozna w pare miesiecy zrobic profesjonalnym zespolem developerow zamiast krzyczec jak rozpieszczona pizda, ze mi sie nie podoba.

Nie podoba sie to nie kupuj, po EA gra bedzie za darmo.


ale chuj sie rzucasz i obrazasz? nalezysz do tego grona 20 osob? Bo zachowujesz sie jak ich groupie.

Powtorze jeszcze raz, bo do ciebie chyba nie dociera, nie interesuje mnie jaki maja sklad i nie interesowalem sie tym, ze gra zostala zapowiedziana pol roku temu (a moze przed tym pol roku pracowali dwa lata nad tym tytulem? nie wiem i mnie to zupelnie nie interesuje). Stwierdzam pierdolony fakt - gra jest totalnie zjebana w aktualnej fazie - swallow it.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 18:20 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
groupie.


Ja pierdole.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2015, 18:21 
Cytuj  
IMO to svd koledzy cos dosypali w pracy w piatek, bo od wczoraj zachowuje sie jakby sie nawpierdalal niezlej chemii.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 269 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.