MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Conan exiles
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44834
Strona 6 z 13

Autor:  Turbot [ 21 sty 2017, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Piszpan napisał(a):
przy 200 czasem ciezko znalez na mapie ekipe (nie licze golasow, roofcamperow i farmerow). Jest bardzo duzo serverow ktore zaczynaja od 300 i koncza przed wipem na 150-200. Fakt ze ostatnie zmiany w componentach sa na tyle chujowe ze po godzinie ludzie robia helke i ogolnie biegaja wygearowani i z pitu. Ale to na oficjalnych serwerach, dosyc trudnych swoja droga.

Conan bedzie kosztowal 29,99 $

Nie wiem skad turbi wziales te 70 osob ale mysle ze bedzie wiecej, duzo wiecej. Limit clanu/tribe to na dzien dzisiejszy 30 osob. I ogolnie ciagle mysla nad liczbami czyli pewnie duzo zmian. Budowanie to kopia rusta ale dodaja duzo fajnych rzeczy. Te avatary to qpa straszna. Ta cala walka mele na filmikach tez posysa strasznie albo ci gracze tacy z dupy. Luk tez jakos dziwnie strzela. Ale to filmiki, trzeba samemu sprobowac :)


Już Ci Kaax tłumaczyłem, wtedy co tłumaczyłem Ci że będą jedynie 3 tryby oficjalnych serwerów, a ty sie upierałeś że 6.

Ale Ci wkleje kawałek rozmowy z devsami:

No, there is no template system in for Early Access launch. It’s an interesting idea, but not something we have planned right now. Conan Exiles and Landmark are definitely fairly different games, where Conan Exiles is not a traditional MMO but an online multiplayer game where players can either play alone or online on servers up to 70 people.
Read more at http://www.mmorpg.com/conan-exiles/inte ... fT3TbuK.99

Autor:  Nyx [ 21 sty 2017, 20:37 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Jak dla mnie to poza światem Conana ta gra to wykastrowany rust. Combat meele i łuk, brak magii?

Autor:  Niah [ 21 sty 2017, 22:11 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Ktoś kupuje żeby sprawdzić czy sam będę musiał? ;]

Autor:  tiomor [ 22 sty 2017, 01:36 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Ja biorę

Autor:  Mendol [ 22 sty 2017, 08:23 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

dajcie znac czy da sie w to grac.

Autor:  Piszpan [ 22 sty 2017, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Mendol napisał(a):
dajcie znac czy da sie w to grac.


ale to bedzie rust tylko ze z trybem mele/bow :) z duzo ladniejsza grafa, rozwinietym z rusta systemem budowania, ogolnie z paroma nowosciami. ale brak broni palnej/magii i do tego mele combat taki troche z dupy wolny/dziwny moze sie okazac failem. Tak czy siak za dlugo na to czekalem zeby teraz nie kupic i samemu nie sprobowac.

Autor:  Mendol [ 22 sty 2017, 11:48 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

dlatego czekam az ktos oceni alphe/bete i wtedy sie pomysli.
w cos bym pogral ale nie ma w co :)

Autor:  tiomor [ 22 sty 2017, 12:19 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Piszpan napisał(a):
Mendol napisał(a):
dajcie znac czy da sie w to grac.


ale to bedzie rust tylko ze z trybem mele/bow :) z duzo ladniejsza grafa, rozwinietym z rusta systemem budowania, ogolnie z paroma nowosciami. ale brak broni palnej/magii i do tego mele combat taki troche z dupy wolny/dziwny moze sie okazac failem. Tak czy siak za dlugo na to czekalem zeby teraz nie kupic i samemu nie sprobowac.



Dla mnie osobiście to plus :p.
Fantasy Rust + dodatek PvE + Nowości.

Rust jest zajebisty, ale to dla mnie osobiście Conan to lepszy setting.


Poza tym nie znamy broni jaki będą. Kto wie, może będą kuszę srające bełtami jak karabin ;p

Autor:  Nyx [ 22 sty 2017, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Jak by dali jakieś elementy magii ofensywnej czy supportu(heal buff, shield?) Było by ciekawej. Z resztą nie wyobrażam sobie tego setting bez tego elementu

Autor:  Piszpan [ 22 sty 2017, 12:42 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

ale popatrzcie jaka ta walka drewniana w tym conanie, mozna machnac mieczem podlubac w nosie, i wrocic do walki. daliby jakies strzaly przebijajace tarcze czy jakies z poisonem. kusz wogole nie widzialem mowili ze tylko luki beda. mimo ze napalony jestem i masa rzeczy jest in + to sama walka moze polozyc ta gre.

Autor:  Nyx [ 22 sty 2017, 13:02 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Combat jest jednym z core elementów tej gry jak spierdola gra poleci na śmietnik

Autor:  vilhelm [ 23 sty 2017, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Nyx napisał(a):
Combat jest jednym z core elementów tej gry jak spierdola gra poleci na śmietnik

Dlatego lepiej poczekać na końcowy produkt.

Autor:  Nyx [ 23 sty 2017, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Jest Rust, Dayz, Ark. Na dniach wychodzi desolation (dayz ba armie 3). Jak ktoś lubi tego typu gry nie powinien narzekać na brak gier.

Autor:  Piszpan [ 23 sty 2017, 13:24 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

dayz i h1z1 dla mnie jakies nie wiem toporne. arka kupilem i pogralem z 10 min jakos nie podeszlo mimo zajebistej grafy. kupilem jeszcze pare innych z ciekawszych bylo cos beast of prey. z nowszych bardzo mi sie podoba miscreation ale to jezdzenie rowerkami w bejsbolowkach juz mniej. jakos jak czlowiek sie przyzwyczail do rusta to ciezko znalezc cos co by pasilo. inna bajka ze rust jest na dzien dzisiejszy tak speirdolony ze maskra (sytem komponentow). powinni zostawic blueprionty albo system xp, przynajmniej przywiazaywalo to do serva a teraz 95% serwerow umiera w ciagu 1-2 dni. jedynie oficjale sie trzymaja albo bardzo popularne typu rustafied. ale tam tez graja klany, zergi, koksiarskie streamery i latwo nie jest. tydzien to i tak max dla dobrego serva. ja tam lubie poczatki gry z lukiem i na golasa tylko co z tego jak po chwili wszyscy biegaja w full amrorach i p250. ekipa ktora 1 zabije helke (zwykle po godzinie) lapie m92 i owni. za duzy wyscig szczurow.

duze nadzieje pokladam w conanie, hype mimo wszystko jest. boje sie ejdnak ze spierdolina wydjzie straszna :) tzn. fajnie bedzie grac (grafika,swiat) budowac sobie itd. ale sama rozgrywka pvp bedzie ostro posysac. funcom nie ma pojecia do czego sa zdolni ludzie grajacy w rusta :) beda sie podsadzac, wlazic kazda dziura, wykorzystywac kazdego buga zeby zrajdowac baze. o czyms takim jak offline raid z avatarem nawet nie mowie. ale powiedzmy jest grupa 10 osob zrobili super wyjebane miasto, jest 2 kolesi nafarmili na avatara ida pod baze o 5 nad ranem, puszczaja avatara, nie ma miasta, zbieraja loot, na drugi dzien wkurw gdzie nasze miasto. na tego avatara powinien byc jakis mega counter a nie tylko ze trzeba zabic sumonera. i to tylko luzne spotrzezenia z filmikow jak wyjdzie gra to tego beda tony. filmiki typu jak rozjebac super wielka baze solo w 5 minut :) beda patche, wipy, placz, nieudolne proby balansu. tak czy siak trza zagrac bo swiat jest piekny :)

Autor:  tiomor [ 23 sty 2017, 13:42 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

DayZ nie jest toporne. To dalej najlepszy i najbardziej klimatyczny online survival jaki jest. (bo konkurencja posssysa po same kukle)

Rust nie liczę, bo to w sumie chuj wie co, ale na pewno nie survival :D

Autor:  Piszpan [ 23 sty 2017, 13:56 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

pisalem o swoich odczuciach ale ty widze znasz sie na wszystkim od hnsow po survi. a jak juz spamujesz tutaj to chcoiaz napisz cos o conanie.


ten filmik:

https://clips.twitch.tv/funcom/GentleSardineHassaanChop

czy tylko dla mnie to strzelanie z luku jest strasznie dretwe? tzn. nie widac trajektori, jest jakies wolne, i brak takiego nie wiem feelingu? :) kurde chcialbym sam juz pograc :)

Autor:  Xender [ 23 sty 2017, 14:11 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Ogólnie cała ta gra wygląda drętwo ;p ale to że nie widać trajektorii jest jak najbardziej na plus - preferuję realizm.

Autor:  tiomor [ 23 sty 2017, 14:12 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Dobrze Panie Piszpan. Już nie będę się odnosił do Pana odczuć wyrażanych na forum publicznym.

Walka mele w cale nie jest jakaś toporna. Jest wolna to na pewno, ale zakładając, że będzie poprawnie wykrywać "hity" to wygląda wystarczająco fajnie.
https://www.twitch.tv/funcom/v/116067771

Autor:  Nyx [ 23 sty 2017, 14:18 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Kaxx jak masz arme 3 to nadal moge polecic Breaking Pointa.

Co do combatu w tego typie grze powini isc w strone Dark Souls:d

Autor:  Turbot [ 23 sty 2017, 15:30 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Conan bedzie dopiero w EA. Ile rust jest w EA - prawie 4 lata ?

Strona 6 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team