MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Conan exiles https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44834 |
Strona 2 z 13 |
Autor: | Isengrim [ 30 sty 2016, 18:03 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Oj ,nie siej defetyzmu. Kiedyś muszą w końcu się ogarnąć. |
Autor: | vilhelm [ 30 sty 2016, 18:49 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Isengrim napisał(a): Oj ,nie siej defetyzmu. Kiedyś muszą w końcu się ogarnąć. Jedyny plus, że robią to tak jak ARK na Unreal, ale wątpie że jest po co hypować produkt Funcom. Na papierze wszystko wygląda fajnie: Zwłaszcza Conan z wielkim mieczem na kocie. Skończą to ocenię. |
Autor: | iniside [ 30 sty 2016, 19:00 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
http://massivelyop.com/2016/01/30/conan ... nd-nudity/ Cytuj: first-person comba Wlasnie straciłem resztki zainteresowania jakie miałem. Mele combat FPP. RTOFLLOLMAO. |
Autor: | candidoser [ 30 sty 2016, 19:13 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
A ja wrecz przeciwnie. TPP suckz ballz. Tylko musi byc FOV slider. A nie jakis konsolowy lock na ~60 stopni. |
Autor: | Isengrim [ 30 sty 2016, 19:17 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Cytuj: “Definitely there will be nudity on some level huhuhu
|
Autor: | Highlander [ 31 sty 2016, 10:00 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
pre alpha screeny jak z kreskówki. iniside napisał(a): Wlasnie straciłem resztki zainteresowania jakie miałem. Mele combat FPP. RTOFLLOLMAO. dark messiah |
Autor: | sula [ 31 sty 2016, 10:30 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Highlander napisał(a): pre alpha screeny jak z kreskówki. Byś w takich sytuacjach linki wrzucił. |
Autor: | candidoser [ 31 sty 2016, 10:54 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
iniside napisał(a): http://massivelyop.com/2016/01/30/conan-exiles-includes-purges-human-sacrifice-and-nudity/ Cytuj: first-person comba Wlasnie straciłem resztki zainteresowania jakie miałem. Mele combat FPP. RTOFLLOLMAO. "They tell me it's meant to be played in first person (although a third-person view exists)" Jednak możesz znowu się interesować Conanem;) A screeny jakieś są tutaj: http://www.ign.com/articles/2016/01/29/ ... e-revealed |
Autor: | iniside [ 31 sty 2016, 11:54 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Highlander napisał(a): pre alpha screeny jak z kreskówki. iniside napisał(a): Wlasnie straciłem resztki zainteresowania jakie miałem. Mele combat FPP. RTOFLLOLMAO. dark messiah Chujnia. Mele combat FPP ssie pale z bardzo prostego powodu. Nie ma poczucia perspektywy i odległości. Przez caly czas dosłownie walisz w powietrze. I absolutnie nic poza VR tego nie zmieni. A nawet to nie do końca, bo VR nie zapewni ci body awerness takiego jakie masz w prawdziwej walce. |
Autor: | Atherius [ 31 sty 2016, 12:04 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Pamiętajcie tylko czecia osoba. Bo inaczej skeletal masze nie są wystarczająco hewi! |
Autor: | Mendol [ 31 sty 2016, 12:04 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
inside masz na mysli 'prawdziwa walke' w grze? |
Autor: | Highlander [ 31 sty 2016, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
w czeciej osobie za to zazwyczaj patrzysz jak postac bije się za gracza, bo point & click albo auto target itp. |
Autor: | iniside [ 31 sty 2016, 15:35 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Mendol napisał(a): inside masz na mysli 'prawdziwa walke' w grze? Mam namyśli walke w której czuć, że walczysz. I o ile FPP do strzelania jest ok, tak do walki mele zupełnie sie nie nadaje. Cytuj: w czeciej osobie za to zazwyczaj patrzysz jak postac bije się za gracza, bo point & click albo auto target itp. W God Of War albo Dark Souls postac napewno bije sie za gracza. Natomiast autotarget (albo target lock), to akurat kiepski argument, eksperymentowałem kiedyś z walką melee bez target locka, i jest to w najlepszym razie chujowe w najgorszym całkowicie niegrywalne. Tylko tego target locka trzeba tez oczywiscie dobrze napisać. Darksiders 2 jest chujowy na maxa, a w Dark Souls, jest bardzo dobry. Walka melee != walka ranged/ |
Autor: | Niah [ 31 sty 2016, 16:22 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
iniside napisał(a): Mendol napisał(a): inside masz na mysli 'prawdziwa walke' w grze? Mam namyśli walke w której czuć, że walczysz. I o ile FPP do strzelania jest ok, tak do walki mele zupełnie sie nie nadaje/ Bo? |
Autor: | Mapryl [ 31 sty 2016, 19:43 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Bo walczysz w zwarciu nie na odległość |
Autor: | candidoser [ 31 sty 2016, 19:58 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
No to wlasnie dlatego lepsze fpp. W walce na dystans nie ma znaczenia, bo to tylko kwestia najechania celownikiem na cel. W ogole opracowanie sensownego systemu walki melee, to imo dosc ciezka sprawa. Znaczy cos ponad lewy-atak, prawy-blok. Ataki, bloki kierunkowe, do tego poruszanie sie. I jeszcze zrobienie tego tak, zeby przecietny Kowalski zdarzyl wyrobic jakies odruchy zanim sie znudzi. Jak online to w ogole kaplica, bo dochodzi lag. Ideal to pewnie helm VR na ryj i dobry kontroler ruchowy. |
Autor: | sula [ 31 sty 2016, 20:02 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Ideał to kabel do mózgownicy i pełne VR z całą sensoryką lub holodeck rodem ze Star Treka Co do reszty to zarówno TPP jak i FPP mają wady i zalety, obu daleko do ideału. |
Autor: | candidoser [ 31 sty 2016, 20:41 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
To lepiej sie juz zapisac do bractwa rycerskiego |
Autor: | Atherius [ 31 sty 2016, 21:30 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Tak tylko ini by musiał w takim stelażu biegać, żeby widzieć swoje plecy. |
Autor: | Isengrim [ 11 lut 2016, 21:20 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Pierwszy dev diary. First thing - bloody combat. https://youtu.be/OPxNDnhDiHY |
Strona 2 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |