MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Conan exiles https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44834 |
Strona 5 z 13 |
Autor: | Xender [ 12 gru 2016, 15:30 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Wygląda jak kolejny klon idei Rusta który powstał na bazie popularności DayZ Jakby zrobili z tego mmo, prawdziwe, z wolniejszym progresem. W stylu Wurma, z ciekawą walką, to byłaby gra! |
Autor: | Nyx [ 12 gru 2016, 15:50 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Rust z mieczem i łukiem, oh wait w rust też sa:d tak czy owak z chęcią zobaczę bo setting jest zajebisty |
Autor: | ShadeKnight [ 17 gru 2016, 11:21 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Conan Exiles Stream #2: Thralls, crafting and combat |
Autor: | tiomor [ 17 gru 2016, 11:41 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Ja tam kupie to pewnie. Wygląda ok i bardzo setting mi pasuje. Liczę na dobrą kopię rusta nastawioną na mele fight ;p |
Autor: | gosugamer1 [ 17 gru 2016, 23:34 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
https://www.youtube.com/watch?v=5sdXp8PmHug Kilka genialnych pomysłów, bardzo ciekawe jak je zrealizują. Najciekawsze wydaje mi się łapanie niewolników i przydzielanie im zadań w swojej wiosce. Niestety to funcom, więc pewnie będzie niegrywalna przez kilka miesięcy/lat. |
Autor: | blasz [ 18 gru 2016, 14:51 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
to samo obiecywali w AoC... |
Autor: | Niah [ 18 gru 2016, 14:56 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Przynajmniej próbowali, a blizzard zrobił bardzo dobre ciastko zrobione z kupy. Smacznego. |
Autor: | Nyx [ 18 gru 2016, 18:56 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Przynajmniej muzyke z AoC slychac;d |
Autor: | Turbot [ 6 sty 2017, 12:46 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Nowy Trailer: EA: 31 stycznia https://www.youtube.com/watch?v=uyTTqzh5zF0 |
Autor: | Turbot [ 19 sty 2017, 11:07 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Parę słów na temat serwerów w wielkim skrócie: Limit osób 70 Trzy podstawowe tryby PVP - bez resetu PVE - bez resetu PVP Blitz - Ze zwiekszonym progresem i resetem co 30 dni. Oczywiście będą też prywatne serwery. Nie trzeba wynajmować wystarczy pobrać i zainstalować pliki serwerowe gry. Tam będzie można ustalać samemu zasady resetów itp Gra będzie otwarta dla modów, więc powstaną serwery z minigierkami. Też będą kolorowe bronie w steamworshop |
Autor: | vilhelm [ 19 sty 2017, 11:42 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
pieniek82 napisał(a): Limit osób 70 Buahahaha. |
Autor: | Farin666 [ 20 sty 2017, 23:30 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
lol 70 osob limit;P to taka wieksza arenka:D |
Autor: | tiomor [ 21 sty 2017, 01:52 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Serio, co w tym złego? 70 osób dla kopii Rusta to bardzo dobra wielkość. Na co wy liczyliscie? Mmorpga? |
Autor: | Nyx [ 21 sty 2017, 07:51 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
W ruscie jest 300 graczy na 1 serwerze. |
Autor: | Turbot [ 21 sty 2017, 08:36 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Nyx napisał(a): W ruscie jest 300 graczy na 1 serwerze. W dniu restartu a pozniej coraz mniej i mniej i koczy sie tak na 70. Na polskich serwerach to nawet po 30 |
Autor: | gosugamer1 [ 21 sty 2017, 10:40 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Nyx napisał(a): W ruscie jest 300 graczy na 1 serwerze. Chyba na 5 serwerach na świecie. Na większości jest między 30-100 graczy, mnie się standardowo najlepiej gra w Ruście właśnie na takich serwerach gdzie jest online ok. 70 osób, bo dość łatwo znaleźć PvP, ale nie jest to Deathmatch, że walka się zaczyna 10 sekund po respie. tiomor napisał(a): Serio, co w tym złego? 70 osób dla kopii Rusta to bardzo dobra wielkość. Na co wy liczyliscie? Mmorpga? Z wyrokiem, czy to dobra wielkość serwera to bym jeszcze poczekał aż będzie można tą liczbę zestawić z wielkością mapy. Ale gorzej niż w DayZ (40 osób - Czarnoruś) to chyba nie będzie. |
Autor: | Nyx [ 21 sty 2017, 11:06 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
60 a na exp już 75 testują Co do rusta zgodzę się już przy 200 graczach robi się gnoj, do 100 jest optymalnie |
Autor: | tiomor [ 21 sty 2017, 13:49 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Przy 100 jest już gnój. |
Autor: | Oyci3C [ 21 sty 2017, 13:55 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
Na Cherno 70 osób byłoby idealnie. |
Autor: | Piszpan [ 21 sty 2017, 15:00 ] |
Tytuł: | Re: Conan exiles |
przy 200 czasem ciezko znalez na mapie ekipe (nie licze golasow, roofcamperow i farmerow). Jest bardzo duzo serverow ktore zaczynaja od 300 i koncza przed wipem na 150-200. Fakt ze ostatnie zmiany w componentach sa na tyle chujowe ze po godzinie ludzie robia helke i ogolnie biegaja wygearowani i z pitu. Ale to na oficjalnych serwerach, dosyc trudnych swoja droga. Conan bedzie kosztowal 29,99 $ Nie wiem skad turbi wziales te 70 osob ale mysle ze bedzie wiecej, duzo wiecej. Limit clanu/tribe to na dzien dzisiejszy 30 osob. I ogolnie ciagle mysla nad liczbami czyli pewnie duzo zmian. Budowanie to kopia rusta ale dodaja duzo fajnych rzeczy. Te avatary to qpa straszna. Ta cala walka mele na filmikach tez posysa strasznie albo ci gracze tacy z dupy. Luk tez jakos dziwnie strzela. Ale to filmiki, trzeba samemu sprobowac |
Strona 5 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |