MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Conan exiles
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44834
Strona 5 z 13

Autor:  Xender [ 12 gru 2016, 15:30 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Wygląda jak kolejny klon idei Rusta który powstał na bazie popularności DayZ :P

Jakby zrobili z tego mmo, prawdziwe, z wolniejszym progresem. W stylu Wurma, z ciekawą walką, to byłaby gra!

Autor:  Nyx [ 12 gru 2016, 15:50 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Rust z mieczem i łukiem, oh wait w rust też sa:d tak czy owak z chęcią zobaczę bo setting jest zajebisty

Autor:  ShadeKnight [ 17 gru 2016, 11:21 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Conan Exiles Stream #2: Thralls, crafting and combat

:]

Autor:  tiomor [ 17 gru 2016, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Ja tam kupie to pewnie. Wygląda ok i bardzo setting mi pasuje.

Liczę na dobrą kopię rusta nastawioną na mele fight ;p

Autor:  gosugamer1 [ 17 gru 2016, 23:34 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

https://www.youtube.com/watch?v=5sdXp8PmHug

Kilka genialnych pomysłów, bardzo ciekawe jak je zrealizują. Najciekawsze wydaje mi się łapanie niewolników i przydzielanie im zadań w swojej wiosce. Niestety to funcom, więc pewnie będzie niegrywalna przez kilka miesięcy/lat. :D

Autor:  blasz [ 18 gru 2016, 14:51 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

to samo obiecywali w AoC...

Autor:  Niah [ 18 gru 2016, 14:56 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Przynajmniej próbowali, a blizzard zrobił bardzo dobre ciastko zrobione z kupy. Smacznego.

Autor:  Nyx [ 18 gru 2016, 18:56 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Przynajmniej muzyke z AoC slychac;d

Autor:  Turbot [ 6 sty 2017, 12:46 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Nowy Trailer:

EA: 31 stycznia

https://www.youtube.com/watch?v=uyTTqzh5zF0

Autor:  Turbot [ 19 sty 2017, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Parę słów na temat serwerów w wielkim skrócie:
Limit osób 70
Trzy podstawowe tryby

PVP - bez resetu
PVE - bez resetu
PVP Blitz - Ze zwiekszonym progresem i resetem co 30 dni.

Oczywiście będą też prywatne serwery. Nie trzeba wynajmować wystarczy pobrać i zainstalować pliki serwerowe gry.
Tam będzie można ustalać samemu zasady resetów itp

Gra będzie otwarta dla modów, więc powstaną serwery z minigierkami.
Też będą kolorowe bronie w steamworshop

Autor:  vilhelm [ 19 sty 2017, 11:42 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

pieniek82 napisał(a):
Limit osób 70

Buahahaha.

Autor:  Farin666 [ 20 sty 2017, 23:30 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

lol 70 osob limit;P to taka wieksza arenka:D

Autor:  tiomor [ 21 sty 2017, 01:52 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Serio, co w tym złego? 70 osób dla kopii Rusta to bardzo dobra wielkość.

Na co wy liczyliscie? Mmorpga?

Autor:  Nyx [ 21 sty 2017, 07:51 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

W ruscie jest 300 graczy na 1 serwerze.

Autor:  Turbot [ 21 sty 2017, 08:36 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Nyx napisał(a):
W ruscie jest 300 graczy na 1 serwerze.


W dniu restartu a pozniej coraz mniej i mniej i koczy sie tak na 70. Na polskich serwerach to nawet po 30

Autor:  gosugamer1 [ 21 sty 2017, 10:40 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Nyx napisał(a):
W ruscie jest 300 graczy na 1 serwerze.


Chyba na 5 serwerach na świecie. :] Na większości jest między 30-100 graczy, mnie się standardowo najlepiej gra w Ruście właśnie na takich serwerach gdzie jest online ok. 70 osób, bo dość łatwo znaleźć PvP, ale nie jest to Deathmatch, że walka się zaczyna 10 sekund po respie.

tiomor napisał(a):
Serio, co w tym złego? 70 osób dla kopii Rusta to bardzo dobra wielkość.

Na co wy liczyliscie? Mmorpga?


Z wyrokiem, czy to dobra wielkość serwera to bym jeszcze poczekał aż będzie można tą liczbę zestawić z wielkością mapy.

Ale gorzej niż w DayZ (40 osób - Czarnoruś) to chyba nie będzie. :]

Autor:  Nyx [ 21 sty 2017, 11:06 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

60 a na exp już 75 testują
Co do rusta zgodzę się już przy 200 graczach robi się gnoj, do 100 jest optymalnie

Autor:  tiomor [ 21 sty 2017, 13:49 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Przy 100 jest już gnój.

Autor:  Oyci3C [ 21 sty 2017, 13:55 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

Na Cherno 70 osób byłoby idealnie.

Autor:  Piszpan [ 21 sty 2017, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Conan exiles

przy 200 czasem ciezko znalez na mapie ekipe (nie licze golasow, roofcamperow i farmerow). Jest bardzo duzo serverow ktore zaczynaja od 300 i koncza przed wipem na 150-200. Fakt ze ostatnie zmiany w componentach sa na tyle chujowe ze po godzinie ludzie robia helke i ogolnie biegaja wygearowani i z pitu. Ale to na oficjalnych serwerach, dosyc trudnych swoja droga.

Conan bedzie kosztowal 29,99 $

Nie wiem skad turbi wziales te 70 osob ale mysle ze bedzie wiecej, duzo wiecej. Limit clanu/tribe to na dzien dzisiejszy 30 osob. I ogolnie ciagle mysla nad liczbami czyli pewnie duzo zmian. Budowanie to kopia rusta ale dodaja duzo fajnych rzeczy. Te avatary to qpa straszna. Ta cala walka mele na filmikach tez posysa strasznie albo ci gracze tacy z dupy. Luk tez jakos dziwnie strzela. Ale to filmiki, trzeba samemu sprobowac :)

Strona 5 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team