mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 178 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 15 maja 2017, 20:34 
Cytuj  
Trzeba je ręcznie aktywować, co jest trochę chujowe.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 15 maja 2017, 23:19 
Cytuj  
No jak to jest chujowe? Przecież to ma każda gra. Masz w pizdu modów > wybierasz, których aktualnie chcesz użyć.

A innym wypadku byś pobierał paczki od kilku do kilkuset mega ;c

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 16 maja 2017, 07:18 
Cytuj  
W total warach nowe mody sa domyslnie aktywne, wystarczy je subskrybowac.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2017, 09:35 
Cytuj  
a cos polecacie? co usprawnia bardziej rozgrywke. albo dodaje jakeis nowe bronie? i zeby nie popsulo gry :)

zaczalem nowa gre (ironman trudna) i juz myslalem ze wtopie bo najwiekszy sojusz mnie 3 razy jechal pod rzad a armie mial w sumie kilka razy wieksza odemnie i jedna duza bitwe wtopilem bo zaczela sie dobrze ale chujek dosylal caly czas jednostki :) dobra opcja na wojnach z duzymi sojuszami zajecie szybko kilku planet wbicie z 30-40% wojny i zaproponowanie pokoju. gram juz cos ponad tydzien i ciagle sie jaram ta gra :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2017, 21:50 
Cytuj  
kurwa wyporstowalem juz prawie wszystkie sytuacje, federacja z ktora walczylem teraz mnie lubi :) ba mam nawet status zreszonych, otwarte granice, porozumienie badawcze itd. i dochodzi do momentu gdzie gra ma sie sejwowac i wychodzi mi do windowsa. kurwa mac.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 maja 2017, 22:49 
Cytuj  
Sojusz z kosmitami? Z nawozem rozmawiasz?? Zdrajca...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 17 maja 2017, 06:00 
Cytuj  
Suffer not the Xenos to Live, hehehe.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 maja 2017, 09:10 
Cytuj  
Kabu napisał(a):
Sojusz z kosmitami? Z nawozem rozmawiasz?? Zdrajca...


wszystko dla imperium!

ach mialem nadzieje ze sejw w pracy pojdzie ale na innym kompie to samo. :cry: :cry:

no nic nowa gre z jakimis modami odpale i mniejsza galatkytka tym razem.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 maja 2017, 21:34 
Cytuj  
1.6.1 Już oficjalnie:
Zmiany:
* Fixed AI never declaring war
* Fixed egalitarian faction unhappiness wrongly being generated by having robot "slave" Pops (Issue with xenophiles is known, we will address it)
* Fixed issue with AI empires switching ethics far too frequently
* Fixed a bug allowing you to terraform planets you don't own in contested space
* Fixed wrongly stacking "was enslaved" happiness modifiers
* Fixed graphical error with Ringworld skies
* Fixed issue with War in Heaven where total occupation would not equal 100% warscore, leading to neverending war
* Added back a couple of old diplomacy rooms and fixed black background on older ones
* Fixed not being able to construct spaceports around Ringworld sections
* Fixed wrong tooltip text on Armageddon bombardment stance
* Hive Minds can now properly use Full bombardment stance
* Fixed egalitarian faction issues appearing before you have any contact with alien empires and thus no ability to fulfill them
* Devouring Swarms now properly get -1000 opinion penalty due to being, well, Devouring Swarms
* Fixed a rare crash when planetary Pops are destroyed
* Fixed crash when rebels take over a planet and defect to another empire
* Fixed missing isolationist faction issue name
* Fixed numerous missing loc strings in languages other than English and Russian
* Can now properly rename civilian ships again
* Fixed missing animation for Armageddon bombardment
* Fixed event that was endlessly firing in the background
* Fixed an issue where Xenophobe fallen empire opinion penalty for frontier outposts was calculated strangely, leading to incorrect war declarations
* Fixed primitive enlightenment failing in the early game
* Reduced AI nonsensically replacing buildings in a wasteful way, disregarding tile resources


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 maja 2017, 20:56 
Cytuj  
Jestem na takim etapie już, że AI mają sojusze i zaatakowanie któregokolwiek z nich prowadzi do konfliktu z kilkoma naraz. Jest szansa, że małe imperium może zniszczyć te większe ? Czy raczej opłaca się robić te sektory i dalej powiększać tereny? (chociaż jest już ciasno )

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 maja 2017, 21:23 
Cytuj  
Kelebglin napisał(a):
Jestem na takim etapie już, że AI mają sojusze i zaatakowanie któregokolwiek z nich prowadzi do konfliktu z kilkoma naraz. Jest szansa, że małe imperium może zniszczyć te większe ? Czy raczej opłaca się robić te sektory i dalej powiększać tereny? (chociaż jest już ciasno )

Tylko jeśli masz technologiczną przewagę lub sam jesteś w sojuszu(np. obronnym lub nalezysz do federacji) Wtedy prowokujesz chama i heja :]
BTW jeśli jakieś państwo cię zaatakuje będąc w sojuszu obronnym to jego kupel nie weźmie udziału w zabawie :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 21 maja 2017, 22:03 
Cytuj  
Luźno. Im większe imperium, tym większe są jego "koszty". Techy ma droższe, więcej płaci za dobra konsumpcyjne etc.

Mniejsze imperium może śmiało cisnąć na powiedzmy 4-5 planet (takich po 25 najlepiej:D), a reszte dociągać frontierami i tymi mieszkalnymi stacjami obok planet. No i oczywiście techami.

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 16:53 
Cytuj  
po zapoznaniu się z podstawami gry na kozaka zagrałem w Iron mana na poziomie trudnym. Po ok. 30 min gry sąsiad z 5k armią na moją 1k wjechał i po grze :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 17:40 
Cytuj  
Kelebglin napisał(a):
po zapoznaniu się z podstawami gry na kozaka zagrałem w Iron mana na poziomie trudnym. Po ok. 30 min gry sąsiad z 5k armią na moją 1k wjechał i po grze :D


cos zrobiles zle. pozatym zawsze mozesz dac pokoj i stracic planete czy dwie. masz wtedy 10 lat na odbudowe armi.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 17:46 
Cytuj  
AI niestety jest głupie i czasami taką wojnę można przeciągać bardzo długo, a nawet ją wygrać, jeśli masz zasoby na rozbudowę floty.

Natomiast gra na hardzie jest easy, jeśli weźmiesz jakiś pacyfistów nienawidzących niewolnictwa. Właściwie nikt cie nie atakuje, a potem z pomocą federacji czy nawet samemu możesz podbijać wszystko w koło (gra pacyfistami jest o tyle interesująca, że nie możesz podbijać planet, możesz je tylko wyzwalać. Więc wyzwalasz>wasalizujesz>anektujesz. Z wyjątkiem rojów. Ich o dziwo możesz jebać ;))

Swoją drogą, w naszej kampanii multi przebudziła się skostniała dominacja i stwierdziła, że mnie zaatakuje (320k floty na moje... 20k :D). Zebrała się międzygalaktyczna koalicja i cudem ich rozwaliliśmy, między innymi dlatego, że latał dwoma stackami po 160k, z połączonymi flotami wszyscy gracze nie mieli by szans :c

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 19:41 
Cytuj  
Daj znać kiedy na nowo zaczniecie. Bym się dołączył.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 maja 2017, 21:18 
Cytuj  
Luz, ale ta zapewne skończy się za 2-3 tygodnie dopiero (jedna gra na tydzien po 4h 20-00)

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2017, 19:26 
Cytuj  
jak sprawdzić czy dany mod jest wczytany? W zakładce mody widzę je, ale czy muszę je "wczytywać" poprzez okno konfiguracji modami?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 178 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.