mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 178 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 11:59 
Cytuj  
Ja się zastanawiam jak podnieść przychód punktów(tych do kupowania zarządców/Admirałów/naukowców). Bo od początku gry mam kilka punktów na miech, a po stworzeniu paru przyczółków granicznych mam +1 :[


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 12:00 
Cytuj  
Ustawiaj rywali.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 12:29 
Cytuj  
W sensie?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 12:33 
Cytuj  
No dyplo>ustaw rywalizacje czy jak to się tam nazywa (pod ambasadą :P). O ile dobrze pamiętam każdy rywal daje +1

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 13:19 
Cytuj  
Najłatwiej w tej kwestii grać rasą demokratyczną i spełniać obietnice wyborcze - od 80 do 160 punktów jednorazowo dostajesz wtedy.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 14:46 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
Kurde AI mogłoby trochę agresywniej działać w stosunku do gracza. Gram na hardzie, dookoła same ekspansywne rasy i niby czasami tłuką się między sobą, ale mnie zostawiają w spokoju

Bolączka większości X4 / grand strategy niestety. Zbyt pasywne AI, a jak już zaatakuje to tragiczne w ataku :|

Irytuje mnie to, że AI jest tak olewane w większości gier.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 15:35 
Cytuj  
https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... .932668%2F

Dlatego strategie od paradoxu można zawsze brać w ciemno.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 20:32 
Cytuj  
sula napisał(a):
Junkier napisał(a):
Kurde AI mogłoby trochę agresywniej działać w stosunku do gracza. Gram na hardzie, dookoła same ekspansywne rasy i niby czasami tłuką się między sobą, ale mnie zostawiają w spokoju

Bolączka większości X4 / grand strategy niestety. Zbyt pasywne AI, a jak już zaatakuje to tragiczne w ataku :|

No bolączka nie bolączka w EU AI potrafiła spuścić graczowi wpierdol, jak nie skillem to przynajmniej starym dobrym zergiem. Tutaj nawet nie ma sensu wchodzić w jakiekolwiek sojusze, bo zjadają 2pkt wpływów na miesiąc i do niczego się nie przydają. Może jak już wszyscy zajmą co się da to zacznie się jakaś konkretniejsza napierdalanka.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 21:00 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
sula napisał(a):
Junkier napisał(a):
Kurde AI mogłoby trochę agresywniej działać w stosunku do gracza. Gram na hardzie, dookoła same ekspansywne rasy i niby czasami tłuką się między sobą, ale mnie zostawiają w spokoju

Bolączka większości X4 / grand strategy niestety. Zbyt pasywne AI, a jak już zaatakuje to tragiczne w ataku :|

No bolączka nie bolączka w EU AI potrafiła spuścić graczowi wpierdol, jak nie skillem to przynajmniej starym dobrym zergiem. Tutaj nawet nie ma sensu wchodzić w jakiekolwiek sojusze, bo zjadają 2pkt wpływów na miesiąc i do niczego się nie przydają. Może jak już wszyscy zajmą co się da to zacznie się jakaś konkretniejsza napierdalanka.

AI w EU4 szczególnie jak się gra małym/średnim państwem to jedna z tych mniejszości, o których wspomniałem.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 22:27 
Cytuj  
O, właśnie się okazało, że moi ateusze skolonizowali święte miejsce jakiś dewotów, którzy są milion lat do przodu w rozwoju.
Także chyba jednak będzie wpierdolik :(

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 23:28 
Cytuj  
To trochę głupie, ale z agresywnym upadłym imperium jest schemat. Groźby zlewasz>wojna>szybki pokój i likwidacja kilku kolonii.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 16 maja 2016, 23:42 
Cytuj  
Niech spierdalają, nawet nie wiesz jak się ucieszyłem jak po długim wyszukiwaniu świata nadającego się do kolonizacji trafiłem na Gaia world z 24 polami :(

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 17 maja 2016, 22:46 
Cytuj  
agresywność AI można w prosty sposób podkręcić grzebiąc w plikach https://www.reddit.com/r/Stellaris/comm ... after_ive/

na tą chwilę obok bezużytecznej dyplomacji to największy problem gry, początek jest bardzo fajny, ale mid game to już kompletna stagnacja. Mam sąsiada z relacjami -300 (temu upadłemu imperium najwyraźniej nie przeszkadza, że zająłem jego holy world i nie lubi mnie tylko za mój materializm), który swoją flotą prawdopodobnie wjechałby we mnie jak motorem w kury i nic.


Z mniej istotnych ale irytujacych rzeczy: strasznie malo traitsow do wyboru przy tworzeniu rasy, jak sobie przypomne ile tego bylo w CK2...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 maja 2016, 07:42 
Cytuj  
http://www.pcgamer.com/stellaris-direct ... er_pcgamer

Niby pierwszy duży patch co poprawi dyplomację pod koniec czerwca. Trza czekać.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 18 maja 2016, 07:49 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
O, właśnie się okazało, że moi ateusze skolonizowali święte miejsce jakiś dewotów, którzy są milion lat do przodu w rozwoju.


Lol, dewoci i do przodu w rozwoju? Czy to się aby wzajemnie nie wyklucza? :lol:


_________________
For the pony!

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 18 maja 2016, 09:27 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
agresywność AI można w prosty sposób podkręcić grzebiąc w plikach https://www.reddit.com/r/Stellaris/comm ... after_ive/

na tą chwilę obok bezużytecznej dyplomacji to największy problem gry, początek jest bardzo fajny, ale mid game to już kompletna stagnacja. Mam sąsiada z relacjami -300 (temu upadłemu imperium najwyraźniej nie przeszkadza, że zająłem jego holy world i nie lubi mnie tylko za mój materializm), który swoją flotą prawdopodobnie wjechałby we mnie jak motorem w kury i nic.


Z mniej istotnych ale irytujacych rzeczy: strasznie malo traitsow do wyboru przy tworzeniu rasy, jak sobie przypomne ile tego bylo w CK2...

Dziwne, 3 gry do tej pory i za kazdym razem jakas ai zacza mnie nie lubić i przechodzi do działań wojennych.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 14:27 
Cytuj  
Wydaje mi się ? Czy oni czasem nie zablokowali mod-a, który podmieniał portrety u ludzi na samych białasów?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 14:30 
Cytuj  
Zablokowali tego moda, bo był rasistowski i łamał regulamin Steama.


_________________
Duh, winning

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 16:51 
Cytuj  
Nie dlatego, zablokowali za opis.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 17:19 
Cytuj  
Finalna wersja wydarzeń, zbanowali mod za jakieś komentarze pod nim. Ogólnie fail. W opisie moda jedyne do czego mogli się przyczepić to "no multiculturalism here" http://www.twitlonger.com/show/n_1sonfn8

Sama gra 7/10 bug na bugu, pierwsze wrażenia 9/10, early game super, niestety w midgame jest lipa, a endgame to dramat. Nic tam chyba nie działa jak powinno o ile działa w ogóle, ui to koszmar. Więcej nerwów niż zabawy. Mam nadzieję, że za pół roku będzie juz git bo gra się fajnie, tylko jak ja mam grać wiedząc, że to nie działa tamto nie działa, męczyć się z tą mapą i ui to mi się odechciewa. Silnik też już powinni zmienić, albo przebudować bo nie daje rady.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 178 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.