MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Stellaris https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44891 |
Strona 9 z 9 |
Autor: | Junkier [ 15 maja 2017, 20:34 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Trzeba je ręcznie aktywować, co jest trochę chujowe. |
Autor: | tiomor [ 15 maja 2017, 23:19 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
No jak to jest chujowe? Przecież to ma każda gra. Masz w pizdu modów > wybierasz, których aktualnie chcesz użyć. A innym wypadku byś pobierał paczki od kilku do kilkuset mega ;c |
Autor: | Junkier [ 16 maja 2017, 07:18 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
W total warach nowe mody sa domyslnie aktywne, wystarczy je subskrybowac. |
Autor: | Piszpan [ 16 maja 2017, 09:35 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
a cos polecacie? co usprawnia bardziej rozgrywke. albo dodaje jakeis nowe bronie? i zeby nie popsulo gry zaczalem nowa gre (ironman trudna) i juz myslalem ze wtopie bo najwiekszy sojusz mnie 3 razy jechal pod rzad a armie mial w sumie kilka razy wieksza odemnie i jedna duza bitwe wtopilem bo zaczela sie dobrze ale chujek dosylal caly czas jednostki dobra opcja na wojnach z duzymi sojuszami zajecie szybko kilku planet wbicie z 30-40% wojny i zaproponowanie pokoju. gram juz cos ponad tydzien i ciagle sie jaram ta gra |
Autor: | Piszpan [ 16 maja 2017, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
kurwa wyporstowalem juz prawie wszystkie sytuacje, federacja z ktora walczylem teraz mnie lubi ba mam nawet status zreszonych, otwarte granice, porozumienie badawcze itd. i dochodzi do momentu gdzie gra ma sie sejwowac i wychodzi mi do windowsa. kurwa mac. |
Autor: | Kabu [ 16 maja 2017, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Sojusz z kosmitami? Z nawozem rozmawiasz?? Zdrajca... |
Autor: | Junkier [ 17 maja 2017, 06:00 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Suffer not the Xenos to Live, hehehe. |
Autor: | Piszpan [ 17 maja 2017, 09:10 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Kabu napisał(a): Sojusz z kosmitami? Z nawozem rozmawiasz?? Zdrajca... wszystko dla imperium! ach mialem nadzieje ze sejw w pracy pojdzie ale na innym kompie to samo. no nic nowa gre z jakimis modami odpale i mniejsza galatkytka tym razem. |
Autor: | Farin [ 19 maja 2017, 21:34 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
1.6.1 Już oficjalnie: Zmiany: * Fixed AI never declaring war * Fixed egalitarian faction unhappiness wrongly being generated by having robot "slave" Pops (Issue with xenophiles is known, we will address it) * Fixed issue with AI empires switching ethics far too frequently * Fixed a bug allowing you to terraform planets you don't own in contested space * Fixed wrongly stacking "was enslaved" happiness modifiers * Fixed graphical error with Ringworld skies * Fixed issue with War in Heaven where total occupation would not equal 100% warscore, leading to neverending war * Added back a couple of old diplomacy rooms and fixed black background on older ones * Fixed not being able to construct spaceports around Ringworld sections * Fixed wrong tooltip text on Armageddon bombardment stance * Hive Minds can now properly use Full bombardment stance * Fixed egalitarian faction issues appearing before you have any contact with alien empires and thus no ability to fulfill them * Devouring Swarms now properly get -1000 opinion penalty due to being, well, Devouring Swarms * Fixed a rare crash when planetary Pops are destroyed * Fixed crash when rebels take over a planet and defect to another empire * Fixed missing isolationist faction issue name * Fixed numerous missing loc strings in languages other than English and Russian * Can now properly rename civilian ships again * Fixed missing animation for Armageddon bombardment * Fixed event that was endlessly firing in the background * Fixed an issue where Xenophobe fallen empire opinion penalty for frontier outposts was calculated strangely, leading to incorrect war declarations * Fixed primitive enlightenment failing in the early game * Reduced AI nonsensically replacing buildings in a wasteful way, disregarding tile resources |
Autor: | Kelebglin [ 21 maja 2017, 20:56 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Jestem na takim etapie już, że AI mają sojusze i zaatakowanie któregokolwiek z nich prowadzi do konfliktu z kilkoma naraz. Jest szansa, że małe imperium może zniszczyć te większe ? Czy raczej opłaca się robić te sektory i dalej powiększać tereny? (chociaż jest już ciasno ) |
Autor: | Farin [ 21 maja 2017, 21:23 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Kelebglin napisał(a): Jestem na takim etapie już, że AI mają sojusze i zaatakowanie któregokolwiek z nich prowadzi do konfliktu z kilkoma naraz. Jest szansa, że małe imperium może zniszczyć te większe ? Czy raczej opłaca się robić te sektory i dalej powiększać tereny? (chociaż jest już ciasno ) Tylko jeśli masz technologiczną przewagę lub sam jesteś w sojuszu(np. obronnym lub nalezysz do federacji) Wtedy prowokujesz chama i heja BTW jeśli jakieś państwo cię zaatakuje będąc w sojuszu obronnym to jego kupel nie weźmie udziału w zabawie |
Autor: | tiomor [ 21 maja 2017, 22:03 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Luźno. Im większe imperium, tym większe są jego "koszty". Techy ma droższe, więcej płaci za dobra konsumpcyjne etc. Mniejsze imperium może śmiało cisnąć na powiedzmy 4-5 planet (takich po 25 najlepiej:D), a reszte dociągać frontierami i tymi mieszkalnymi stacjami obok planet. No i oczywiście techami. |
Autor: | Kelebglin [ 24 maja 2017, 16:53 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
po zapoznaniu się z podstawami gry na kozaka zagrałem w Iron mana na poziomie trudnym. Po ok. 30 min gry sąsiad z 5k armią na moją 1k wjechał i po grze |
Autor: | Piszpan [ 24 maja 2017, 17:40 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Kelebglin napisał(a): po zapoznaniu się z podstawami gry na kozaka zagrałem w Iron mana na poziomie trudnym. Po ok. 30 min gry sąsiad z 5k armią na moją 1k wjechał i po grze cos zrobiles zle. pozatym zawsze mozesz dac pokoj i stracic planete czy dwie. masz wtedy 10 lat na odbudowe armi. |
Autor: | tiomor [ 24 maja 2017, 17:46 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
AI niestety jest głupie i czasami taką wojnę można przeciągać bardzo długo, a nawet ją wygrać, jeśli masz zasoby na rozbudowę floty. Natomiast gra na hardzie jest easy, jeśli weźmiesz jakiś pacyfistów nienawidzących niewolnictwa. Właściwie nikt cie nie atakuje, a potem z pomocą federacji czy nawet samemu możesz podbijać wszystko w koło (gra pacyfistami jest o tyle interesująca, że nie możesz podbijać planet, możesz je tylko wyzwalać. Więc wyzwalasz>wasalizujesz>anektujesz. Z wyjątkiem rojów. Ich o dziwo możesz jebać ) Swoją drogą, w naszej kampanii multi przebudziła się skostniała dominacja i stwierdziła, że mnie zaatakuje (320k floty na moje... 20k ). Zebrała się międzygalaktyczna koalicja i cudem ich rozwaliliśmy, między innymi dlatego, że latał dwoma stackami po 160k, z połączonymi flotami wszyscy gracze nie mieli by szans :c |
Autor: | Farin [ 24 maja 2017, 19:41 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Daj znać kiedy na nowo zaczniecie. Bym się dołączył. |
Autor: | tiomor [ 24 maja 2017, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
Luz, ale ta zapewne skończy się za 2-3 tygodnie dopiero (jedna gra na tydzien po 4h 20-00) |
Autor: | Kelebglin [ 25 maja 2017, 19:26 ] |
Tytuł: | Re: Stellaris |
jak sprawdzić czy dany mod jest wczytany? W zakładce mody widzę je, ale czy muszę je "wczytywać" poprzez okno konfiguracji modami? |
Strona 9 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |