MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Master x master
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=45284
Strona 1 z 1

Autor:  TobiAlex [ 30 cze 2017, 17:55 ]
Tytuł:  Master x master

Coby nie tworzyć nowego wątku a gra w sumie podobna - gra / grał ktoś w MXM (Master X Master)? Pobrałem, zainstalowałem i kurde, nawet fajne to :P Pewnie chwile pogram.

Autor:  Kaban [ 5 lip 2017, 11:17 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Tobi grasz coś jeszcze w tego Master x Master? Jak wygląda gierka po 2 tygodniach od premiery? Z tego co widzę na reddicie, to nadal jest dosyć niski player base na poziomie 2k~ w EU.

Autor:  TobiAlex [ 5 lip 2017, 12:16 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Wiesz co, na chwilę obecną to w ogóle mało gram, więc trochę mi szkoda czasu na onlinówki :) W sumie loguje się tylko po to, aby zdobyć daily login. Po zalogowaniu zawsze jest full graczy, wyszukiwanie meczy to góra 2-3 sekundy. Gra na pewno jest specyficzna, ale wydaje mi się, że bardziej rozbudowana do innych tego typu gier.

Autor:  Turbot [ 7 lip 2017, 09:02 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Ja tez raz na pare dni robie daily zawsze te 100 waluty premium - fajna jest ta mapa titans ruins jako mapa pvp ale wydaje mi sie za sama gra powoli umiera

Autor:  Kaban [ 8 lip 2017, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Jak ktoś chce przetestować gierkę to teraz jest idealna okazja. Przez weekend wszystkie postacie są za darmo + 50% exp boost.

Autor:  TobiAlex [ 10 lip 2017, 18:50 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Turbot napisał(a):
Ja tez raz na pare dni robie daily zawsze te 100 waluty premium - fajna jest ta mapa titans ruins jako mapa pvp ale wydaje mi sie za sama gra powoli umiera


Przecież ona niedawno miała premierę.

Autor:  Kaban [ 19 lip 2017, 15:24 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Dzisiaj został do gry dodany tryb ranked. Póki co to będzie preseason. Co dziwne, to w gry rankingowe można grać w godzinach 17-1.
"Ranked is open from 4pm–12am PDT on the North America server, and 5pm–1am CEST on the European server."

Coś wolno pracują w NCsoft nad naprawą bugów i źle zbalanowanych postaci, co już widać na chociażby reddicie. Sizuka od ponad 3 tygodni jest niebywale OP i nic z tym nie zrobiono. Do tego ludzie preferują granie w trybie PVE przez co wyszukiwanie gier na TITAN RUINS trwa po 3 minuty...A gra jest dopiero niecały miesiąc po premierze. Jeżeli to nie jest okres na największy boom tej produkcji, to ja nie wiem kiedy on powinien nastąpić.

Autor:  TobiAlex [ 19 lip 2017, 18:38 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Ja się nie dziwię, że ludzie grają pve, bo tego brakuje w innych podobnych produkcjach. A jakby pvp w pewien sposób połączyć z pve jak jest w CrossOut (w trybie pvp zdobywasz paliwo, które wykorzystujesz do gry w pve)to w ogóle byłoby dobrze.

Autor:  Turbot [ 20 lip 2017, 13:59 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Dokładnie, wyszukanie walki pvp Titan Ruins które powinno być flagową areną produktu jest bardzo wolne.

Co do Sizuki - ten buff na dmg i bleeda robi z niej najlepszą zabójczynie, nawet pve rozwala grupy mobów 3 uderzeniami.

Autor:  Kaban [ 10 wrz 2017, 18:40 ]
Tytuł:  Re: Master x master

NCSoft jak zwykle postanowił popełnić samobójstwo ze swoimi arcychujowymi decyzjami.

"Jak pokazują wyniki badań, gracze zdecydowanie chętniej wydają SOL-e, aby kupić nową postać. Oznacza to, że płatna waluta X-Coin nie jest tak popularna, jak chcieliby tego twórcy. W związku z tym od 13 września możliwość wykupienia wejścia do trybu Nightmare za podstawową walutę zostanie zablokowana. Dodatkowo gracze nie będą mogli zdobyć SOL-i jako nagród we wspomnianym trybie. Co więcej, cena za mistrzów w X-Coinach zostanie obniżona o około 15%, tak aby kupno bohatera za tę walutę było bardziej kuszące niż do tej pory."

Mi gierka się znudziła po 1.5 tygodnia grania, ale jak czytam takie newsy to chce mi się śmiać. Gra i tak miała niską ilość graczy, ale po takich zmianach to już w ogóle nikt nawet na to nie spojrzy. Jak można zablokować najwyższy poziom trudności w PVE za ścianą $$. Wyszukiwanie gier 2 tygodnie po premierze trwało kilkanaście minut, to teraz będzie trwało wieczność.

Autor:  Farin666 [ 14 wrz 2017, 23:34 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Kaban napisał(a):
NCSoft jak zwykle postanowił popełnić samobójstwo ze swoimi arcychujowymi decyzjami.

"Jak pokazują wyniki badań, gracze zdecydowanie chętniej wydają SOL-e, aby kupić nową postać. Oznacza to, że płatna waluta X-Coin nie jest tak popularna, jak chcieliby tego twórcy. W związku z tym od 13 września możliwość wykupienia wejścia do trybu Nightmare za podstawową walutę zostanie zablokowana. Dodatkowo gracze nie będą mogli zdobyć SOL-i jako nagród we wspomnianym trybie. Co więcej, cena za mistrzów w X-Coinach zostanie obniżona o około 15%, tak aby kupno bohatera za tę walutę było bardziej kuszące niż do tej pory."

Mi gierka się znudziła po 1.5 tygodnia grania, ale jak czytam takie newsy to chce mi się śmiać. Gra i tak miała niską ilość graczy, ale po takich zmianach to już w ogóle nikt nawet na to nie spojrzy. Jak można zablokować najwyższy poziom trudności w PVE za ścianą $$. Wyszukiwanie gier 2 tygodnie po premierze trwało kilkanaście minut, to teraz będzie trwało wieczność.


nie jestem w stanie zrozumiec wiekszosci wydawcow/developerow...
Kurwa, maja skandalicznie niski playerbase i jeszcze sobie w kolano walą, tak jak by im zalezało na tym aby ta gra padla jak najszybciej....

Autor:  Isengrim [ 17 lis 2017, 12:01 ]
Tytuł:  Re: Master x master

"There is no easy way to say this, but regretfully, we will be discontinuing our service for MXM, with the final day of the game’s life to be January 31. Deciding to close the game is not a decision we come to lightly, but ultimately it came down to a matter of business—we explored several options, but none of them were sustainable. We truly believe that MXM is special, and offered a lot of new ideas to change up the MOBA genre, but in trying to carve out a niche for itself, we failed to connect with players.”
6 miesięcy [`]

Autor:  Farin666 [ 17 lis 2017, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Isengrim napisał(a):
"There is no easy way to say this, but regretfully, we will be discontinuing our service for MXM, with the final day of the game’s life to be January 31. Deciding to close the game is not a decision we come to lightly, but ultimately it came down to a matter of business—we explored several options, but none of them were sustainable. We truly believe that MXM is special, and offered a lot of new ideas to change up the MOBA genre, but in trying to carve out a niche for itself, we failed to connect with players.”
6 miesięcy [`]


Haha P A wystarczyło mieć odrobine rozumu zamiast ziemniaków w głowach aby ta gra w miarę dobrze funkcjonowała.

Autor:  Kaban [ 17 lis 2017, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Master x master

Wow. Tyle pracy włożonej w grę, żeby usunąć ją po pół roku? Nawet nie próbowali zmienić systemu, chociaż gracze od momentu patcha 1.3 wyraźnie mówili, że to był KOLOSALNY błąd z modyfikacjami SOL i expa - pay to play.

No cóż, niczego więcej nie można było spodziewać się od tej firmy. Cieszę się, że nie wydałem na ten produkt nawet złotówki.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team