mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2017, 16:18 
Cytuj  
Filmik co ja wklejalem to chyba blizej temu do OW ;)

Ale zakladam, ze po prostu lokacje są roznorodne.


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2017, 16:37 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Filmik co ja wklejalem to chyba blizej temu do OW ;)

Ale zakladam, ze po prostu lokacje są roznorodne.


A bo Ty mówisz o pvp. Czy ja wiem, może konstrukcyjnie tak, fakt, tu jest wszystko sterylne i czyste :lol:

A tak z innej beczki, ale to bardziej chyba to Huragana. W niektórych miejscach np. podziemiach są takie jakby przejścia za mgłą, przez które nie można przejść. Co to jest?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2017, 16:40 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
A tak z innej beczki, ale to bardziej chyba to Huragana. W niektórych miejscach np. podziemiach są takie jakby przejścia za mgłą, przez które nie można przejść. Co to jest?


Wycięty content, zobaczysz go jak zabulisz za pierdylion dlc.


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2017, 16:46 
Cytuj  
Tobi - a co w pvp nie ma lokacji rodem z last of us? ;)
Takie post apo lokacje to widzialem glownie w relacjach z E3.

Czyli pve jest utrzymane w ciezszym klimacie?


_________________
.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2017, 16:56 
Cytuj  
grafika jest przeswietne i nijak ma sie do overwatcha. Tu jednak widac orogres w porownaniu do jedynki. Strzela sie bardzo fajnie - PvE daje rade.
W PvP nie potrafie sie wczuc, te skille mnie wkurzaja, rocket packi tez, pewnie dlatego ze sam kiepsko sobie z nimi radze ;)

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2017, 16:57 
Cytuj  
Chyba się nie rozumiemy :] Dla mnie Overwatch to grafika jak we wszelkich animacjach Pixara (Disneya).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2017, 22:18 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
A tak z innej beczki, ale to bardziej chyba to Huragana. W niektórych miejscach np. podziemiach są takie jakby przejścia za mgłą, przez które nie można przejść. Co to jest?


stamtad wychodza moby tylko....


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2017, 04:42 
Cytuj  
Rozklad jazdy na najblizsze dni

Obrazek


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2017, 10:15 
Cytuj  
Zgodnie z dzisiejszym info od Bungie od 26 września rusza "Faction Rallies". Do wyboru będą trzy dobrze nam znane frakcje:
Dead Orbit
Future War Cult
New Monarchy
Będziemy zbierali reputację dla wybranej frakcji i ta która uzbiera do 2 października najwięcej wygrywa a nagrodą będzie do kupienia jakaś niby super broń danej frakcji. Oczywiście każda z frakcji ma swój set, bronie i shadery.

https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame ... _09212017/


_________________



*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2017, 11:45 
Cytuj  
Dla Ciebie to nowe, ale tak jak Marek napisał, niestety to już wszystko było. Gra jest fajna, fajnie się gra, ale jak ktoś grał w jedynkę, szczególnie z dodatkami, to na chwilę obecną nie ma tu nic nowego. Swoją drogą Bungie (i Acti) nieźle to sobie wymyślili - mając wymówkę "o na PC pierwszy raz dajemy Destiny i coby gracze z PC niebyli zagubieni, to ch... damy to samo, co było w jedynce". A tak nota bene, gdzieś czytałem, że nie miało być tych głupich loadingów z latającym statkiem, a tu nadal to jest :o


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2017, 05:22 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Gra jest fajna, fajnie się gra, ale jak ktoś grał w jedynkę, szczególnie z dodatkami, to na chwilę obecną nie ma tu nic nowego.


No niestety mijasz sie z prawdą
Różnic i polepszen w stosunku do pierwszego destiny jest bardzo duzo....wymienie kilka:

1. Interaktywna działająca w czasie rzeczywistym mapa terenu. Tego nie bylo w Destiny

2. Loadingi. w Pierwszym Destiny musiales najpierw leciec na orbite by potem znowu leciec gdzies indziej. Na szczęście Bungie poszło po rozum do głowy, a skoki między misjami wykonuje się teraz natychmiastowo. Nawet, jeżeli zadania znajdują się na innych planetach. Krótszy czas ładowania misji to nie jedyne ulepszenie w obszarze nawigacji. Drugim jest doskonale znana z gier cRPG szybka podróż. Na mapie regionu w Destiny 2 możemy teleportować się do najważniejszych postaci niezależnych, u których kupujemy sprzęt, wymieniamy surowce oraz odbieramy nagrody. Tak prosta, tak banalna rzecz, a mimo tego brakowało jej w pierwszej części gry. Niech żyje quick travel

3. W pierwszym Destiny dochodziło do absurdalnych sytuacji, w których gigantyczne fragmenty zawartości gry zostawały permanentnie porzucane przez graczy. Powodem takiego stanu rzeczy były kiepskie nagrody otrzymywane za wykonywanie wielu misji. Patrole w trybie swobodnej eksploracji przestały mieć sens, ponieważ twórcy nie przygotowali odpowiednich nagród, które zachęcałyby do pozostawania na otwartych obszarach. Ekonomia kosmicznego świata rozłaziła się na boki, a gracze PvE byli mocno pokrzywdzeni względem graczy PvP.
W Destiny 2 eksploracja nareszcie ma sens. Wykonywanie misji pobocznych nie jest bez znaczenia. Znajdywanie skrzyń ze skarbami czemuś służy. W zasadzie na każdym etapie gry oraz w każdym jej rejonie ZAWSZE możemy znaleźć coś ciekawego. Przykładowo, wracając na Ziemię z 15 poziomem doświadczenia, napotkałem na byle jaki kufer. Gdy go otworzyłem, zostałem posiadaczem potężnego artefaktu odblokowującego trzecią sub-klasę dla mojego tytana! Czułem się jakbym wygrał w Lotto. alka z losowymi przeciwnikami, uczestnictwo w grupowych wydarzeniach, otwieranie skrzyń i pozyskiwanie surowców – to wszystko ma sens. Za każdą akcję czeka nas nagroda. Nie tylko w postaci waluty, ale również broni, pancerzy, barwników, emblematów, a także modyfikatorów wpływających na statystyki. Nawet otwierając najmniej spektakularny kuferek zawsze istnieje cień szansy, że znajdzie się w nim coś niesamowitego. Dzięki temu zbieranie łupów w Destiny 2 cieszy, ekscytuje no i przede wszystkim wciąga. Powinno to ucieszyć zwłaszcza tak zwanych samotnych wilków, którzy lubią eksplorować planetę w pojedynkę.

4. W pierwszym Destiny spektakularny atak z góry był jednorazowym ruchem, który w całości wyczerpywał pasek specjalnej umiejętności. W Destiny 2 magiczna energia wystarcza na przynajmniej kilka ataków, co ma gigantyczne konsekwencje dla balansu rozgrywki.

Umiejętności specjalne wydają się potężniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Bawiąc się w kampanii, ich używanie daje gigantyczną frajdę. Gracz może się poczuć jak żywioł, którego nic nie jest w stanie zatrzymać. Dłuższy stan działania mocy zmienia również podejście do walk PvP. Z kilkoma atakami specjalnymi w zanadrzu, specjalne umiejętności nabierają nowej głębi. Żeby było ciekawiej, osobę korzystającą z magicznej mocy na arenie PvP jest nieporównywalnie łatwiej zabić niż w pierwszej odsłonie serii. Coś za coś.

5. Przeniesienie strzelb i karabinów snajperskich do kategorii broni ciężkiej to najlepsze, co mogło przydarzyć się sieciowym arenom w Destiny 2. Tym zabiegiem Bungie pozbyło się dwóch ekstremów. Po pierwsze, frontalnych agresorów, którzy do perfekcji opanowali technikę sprintu w kierunku gracza, wślizgu, a następnie strzału z bardzo, bardzo bliskiej odległości, który zabija na miejscu.

Po drugie, na sieciowych mapach zabrakło snajperów, którzy zdejmują cię po przekroczeniu pierwszego pomieszczenia. Nie mam nic przeciwko tzw. kamperom, o ile balans rozgrywki nie kłóci się z ich ideologią grania. W takich seriach jak Battlefield czy Battlefront strzelcy wyborowi to ważny element zabawy. Destiny 2 jest jednak inne. Dlatego przeniesienie środka ciężkości na walki średniego dystansu kapitalnie sprawdza się w praktyce. Nie jestem zwolennikiem dynamicznych PvP w stylu Call of Duty czy Halo, ale od sieciowych starć w D2 nie potrafię się oderwać. Bawię się kapitalnie. Niestety, gdy coś mi nie wychodzi, naprawdę ciężko zwalić to na kiepski balans broni czy wszechobecnych kamperów.

6. Chociaż sam nie miałem z tym problemu, znam graczy, którzy w pewnym sensie utknęli w pierwszym Destiny. Przeszli główną oś fabularną, pokonali misje typu strike, pograli chwilę w PvP, ale co dalej? Nie mieli bladego pojęcia. Nie wiedzieli, skąd zdobyć sprzęt wymagany na rajdy ani gdzie znajdują się najpotężniejsze bronie oraz pancerze. Nie mieli pojęcia o procentowych szansach na najlepsze skarby ani miejscach ich występowania. Potrzebowali kogoś, kto chwyciłby ich za dłoń i poprowadził przez end-game.

W Destiny 2 taką funkcję pełni lista kamieni milowych. To trochę jak księgi aktywności z DLC do pierwszej gry, ale o wiele praktyczniejsze. Zamiast zachęcać do powtarzalnego grindu, lista kamieni milowych pokazuje, jakie kluczowe elementy gry są jeszcze przed nami. Krok po kroku, wbudowany w grę asystent proponuje coraz śmielsze i bardziej wymagające aktywności, nagradzając za ich wykonywanie. Jeżeli w dalszej części gry ten mechanizm będzie tak samo jasny, prosty i czytelny, to nie wątpię, że doprowadzi niedzielnych graczy do samego rajdu – najtrudniejszego wyzwania ze świata Destiny.

7. Polski dubbing oraz napisy będą przydatne dla wszystkich tych, którzy nie radzą sobie z językiem królów. Destiny to seria pełna wykręconych nazw własnych, statystyk oraz modyfikatorów. Bogaty w pisaną treść interfejs może być nieprzystępny dla części graczy z naszego kraju. Z tej perspektywy wsparcie dla języka polskiego może być uznane za wartość dodaną. Poza tym, tak między nami, dubbing D2 naprawdę nie jest tragiczny. Serio serio. Bywało o wiele gorzej.

8. Grafika. Destiny 2 jest jedną z najładniejszych gier aktualnej generacji. Nie ze względu na możliwości silnika graficznego czy liczbę wielokątów wyświetlanych na ekranie. Wizualna siła tego tytułu tkwi w niesamowitej wizji kosmicznego uniwersum. Nowe planety są kapitalne. Zwłaszcza wodny księżyc Titan, na którym gigantyczne platformy zbudowane przez ludzi wyrastają jak grzyby po deszczu. Odkrywając wielki sekret chowający się za masywnymi murami księżyca należącego do Saturna aż dostałem gęsiej skórki. Co jak co, ale momentów w Destiny 2 zdecydowanie nie brakuje.


_________________



***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2017, 07:35 
Cytuj  
ale to pierdoły Huragan.
Owszem grafika jest lepsza - delikatnie.
Owszem są lepsze nagrody za eksplorację - ale z drugiej strony ile można "eksplorować" mapki o tej wielkości? Po 2-3h znasz je na pamięć. A teraz by dostać nagrodę trzeba trochę tam spędzić czasu.
Owszem można sobie jumpnąć bezpośrednio do na "drugą" stronę planety - tylko też trzeba poczekać kilkadziesiąt sekund. Może i krócej niż trwałoby dobiegnięcie.
Snajperzy, inne skille, coś na kształt quest log-a - to już raczej zupełna kosmetyka.

A co mi się nie podoba - to drzewko skilli. Nie wiem skąd moda by robić te drzewka jak najmniej intuicyjne. W zupełności zadowoliłbym się zwykłą tabelką.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2017, 08:55 
Cytuj  
Tak jak napisal Marek, to sa pierdoly. W ogole to Twoj tekst Huragan, bo odnosze wrazenie, ze to copy & paste. A z tym artefaktem na 15 poziomie to grubo pojechales. To taki zabieg. Bodajze na 10 poziomie odnajdujesz pierwszy artefakt z subklasa a na 15 poziomie drugi. I jest to zrobione tak, ze zdobywajac wymagany poziom, czyli 10 i 15, przy pierwszej mozliwej akcji wypada tdn artefakt. U Ciebie skrrzynia, u mnie byl to event publiczny. A ekwipunek jest skalowany. Nie wypadnie Ci nic, co ma nizszy level od Twojego obecnie posiadanego ekwipunku. Tak juz bylo nawet jedynce. Dlatego dobrym zabiegiem bylo zbieranie engramow i otwieranie ich na maksymalnym poziomie. Teraz nie ma to sensu, bo engram jest przypisany do poziomu, na jaki Ci wypadl.
W tej chwili w grze niema nic, czego nie bylo w jddynce. Ba, powiem nawet, ze "czekanie" na event publiczny w jedynce mialo swoj klimat (cos jak oczekiwanie na dungeony w vanilia WoW w porownaniu do dungeon finderow).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2017, 09:25 
Cytuj  
Stąd to wziął
http://www.spidersweb.pl/2017/09/destin ... zenia.html


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2017, 10:56 
Cytuj  
Bo taka krytyka, że gra jest podobna do poprzedniej wersji jest śmieszna. To tak jakby krytykować Wiedzmina, że jest podobny do poprzednich czesci tylko grafike polepszyli :D


_________________



*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 wrz 2017, 11:28 
Cytuj  
Bo na upartego tak jest. Ale z tego, co kojarze, nawet nie grales w pierwsze Destiny. Ja gralem jeszcze z 2 miechy temu, zreszta nawet dzis odpale, zeby zakonczyc pewne zadania. I tak naprawde jedyne usprawnienia jakie odczuwam, to ta mapa. I to tyle. A to, ze musialem wracac na orbite. Nie robi jakos wielkiej roznicy, bo w dwojce korzystajac z szybkiej podrozy, i tak mam ekran ladowania. Pewnie, nie trwa to tyle, co w jedynce (a i tak mam wrazenie, ze na Pro te loadingi nie sa dlugie). A, i w jedynce tez byl quest log.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2017, 09:33 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Ja gralem jeszcze z 2 miechy temu,



Kupilem Destiny The Complete Edition w marcu i przemaszerowalem caly content, a Destiny 2 na PS4 wzialem 2 tygodnie temu i moge potwierdzic. Gra moglaby byc rownie dobrze DLC - sa pewne usprawnienia, ktore ciesza, ale to bardziej QOL.

Co nie zmienia faktu, ze gra sie spoko + do tego byla darmowa beta zeby samemu ocenic czy kogos D2 zainteresuje czy nie.

Za to ten artykul Spidersweb pachnie jakims sponsorowanym artykulem:

Cytuj:
4. W pierwszym Destiny spektakularny atak z góry był jednorazowym ruchem, który w całości wyczerpywał pasek specjalnej umiejętności. W Destiny 2 magiczna energia wystarcza na przynajmniej kilka ataków, co ma gigantyczne konsekwencje dla balansu rozgrywki.


wow :lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2017, 09:50 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Bo taka krytyka, że gra jest podobna do poprzedniej wersji jest śmieszna.


w przypadku takiego CoD też? ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2017, 10:27 
Cytuj  
best Destiny 2 video ever :) Bron której nikt nie uzywa najlepsza bronia w PvP ? LOL



_________________



*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2017, 14:48 
Cytuj  
Wysyłają już klucze (przynajmniej GMG) do wersji PC.


_________________
Duh, winning

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 202 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.