mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 490
Dołączył(a): 12.03.2006
Offline
PostNapisane: 22 paź 2017, 18:19 
Cytuj  
We wtorek o 19.


_________________
WoW - retired ...?
AoC - failed
Aion - never even started

***
Avatar użytkownika

Posty: 10233
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2017, 18:01 
Cytuj  
Zakladamy klan? Tylko jak ma byc 5 osob na krzyz to szkoda zachodu :) Ewentualnie moze ktos zaklada peceotwy, wiekszy klan na innym forum etc. to niech da namiary :)

*

Posty: 6365
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 paź 2017, 18:19 
Cytuj  
Chętnie dołącze.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*

Posty: 6365
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 paź 2017, 10:52 
Cytuj  
Ja już instaluję (EMPiK). W pudle oczywiście zero płyty, tylko kod. Chociaż z drugiej strony wolę to niż wersja Elexa - 6 płyt DVD zapakowanych w badziewiaste pudełko z kodem ukrytym pod jedną z nich a przy wyciąganiu płyty praktycznie wyłamujesz każdy plastik trzymający płytę (gówniany plastik) :evil:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10233
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2017, 16:35 
Cytuj  
Mam do sprzedania kod do gry. Wersja PC, standardowa, cena 160zl. Jak ktos chetny to PM.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 paź 2017, 16:44 
Cytuj  
Poszedł pm :>

***
Avatar użytkownika

Posty: 10233
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2017, 16:48 
Cytuj  
Odpisalem :)

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2017, 16:48 
Cytuj  
za tyle można kupić. Imho nie opłaca się po aktualnych cenach

edit. tiomor młóci w warfare, nie lubi D2 :P

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 paź 2017, 16:54 
Cytuj  
Kupiłem tylko po to, żeby wiedzieć dokładnie co szkaluje :D

No i cena dobra, raczej prędko poniżej tego nie spadnie znacząco.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12175
Dołączył(a): 6.06.2003
Offline
PostNapisane: 24 paź 2017, 16:56 
Cytuj  
we oddaj pierwszy bylem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10233
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2017, 16:57 
Cytuj  
Kelebglin napisał(a):
za tyle można kupić. Imho nie opłaca się po aktualnych cenach

edit. tiomor młóci w warfare, nie lubi D2 :P


To polubi. Kodzik sprzedany :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 paź 2017, 16:57 
Cytuj  
Ale ja mam chorom curke.

Dlatego raggnarok za darmo dał.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12175
Dołączył(a): 6.06.2003
Offline
PostNapisane: 24 paź 2017, 16:59 
Cytuj  
x(

***
Avatar użytkownika

Posty: 10825
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 paź 2017, 07:28 
Cytuj  
Pepe napisał(a):
x(
3 etapy rajdu Lewiatan skończone....została tylko walka z bossem i można będzie D2 sprzedać :)


_________________

PSN ID : Huragan_pl
Facebook Profile
Youtube Channel

***
Avatar użytkownika

Posty: 12175
Dołączył(a): 6.06.2003
Offline
PostNapisane: 25 paź 2017, 07:35 
Cytuj  
Musialbym na glowe upasc zeby w to grac na konsoli.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10825
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 paź 2017, 07:40 
Cytuj  
Pepe napisał(a):
Musialbym na glowe upasc zeby w to grac na konsoli.
Musiałbym na głowę upaść by grać w grę która była exclusivem konsolowym na pc :)


_________________

PSN ID : Huragan_pl
Facebook Profile
Youtube Channel

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 25 paź 2017, 08:34 
Cytuj  
Konsolowość strasznie czuć w tej grze :/

Czuje się jakbym grał w slow motion ;d

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 paź 2017, 09:37 
Cytuj  
niedojebanie PC-towcow w pigulce:
- premiera Destiny, jedynie na konsolach - PCtowcy: “o kurwa ale gowno, za darmo bym nie gral”
- zapowiedz premiery Destiny 2, wychodzi tez port na PC - PCtowcy: “o kurwa ale sie jaram, cant wait normalnie”
- konsolowcy gre skonczyli, PCtowcy startuja: “o kurwa ale jestem surprised, smierdzi konsolami”

ja tam jeszcze poczekam na nieodlaczne na PC cheaty, tweaki i cala reszte syfu by ulatwic gre/uzyskac przewage nad innymi w multi. Beka.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 25 paź 2017, 10:04 
Cytuj  
Wyjmij tego kija z dupy, bo się kiedyś zapienisz na śmierć jak ci ktoś konsole obrazi.

Skasuj z postu "czuć konsolowość", zostaw info o wolnej grze.
Może wtedy do twoje mózgu dotrze sens postu, a nie tylko "KHUUURWA KONSOLE MNJE OBRAZAJO W INTERNECIE"


Btw, uroczo brzmi "konsolowcy gre skonczyli" w kontekscie Destiny ;d

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 paź 2017, 11:09 
Cytuj  
od dawna w dupie mam to na czym kto gra. Juz sie przyzwyczailem do napinaczy uwazajacych sie za elite bo graja na PC. Po prostu irytuje mnie glupota co poniektorych - czego niby sie spodziewales po porcie z konsoli? Nastepcy CS-a?

roball walnij od razu perm bana - mam gdzies twoje ostrzezenia. To forum pod twoim “przywodztwem” skonczy tak samo jak ten twoj discord.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.