mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2017, 12:08 
Cytuj  
Katoneo napisał(a):
Senex napisał(a):
Wyszedł już patch notes do ME. Sam patch ma wylądować jutro koło 16 naszego czasu.

Naprawili większość irytujących błędów. Trochę słabo natomiast, że nie ma informacji o tym czy coś się zmieniło w kwestii autoresolve dla szczurów i black ark. Dobrze, że wydają już te Mortal Empires, nawet jeśli nie będzie jakieś niesamowicie doszlifowane. Część rzeczy przyjdzie z czasem, a część moderzy naprawią. :)


Najwazniejszego buga nie naprawili: https://www.reddit.com/r/totalwar/comme ... _have_the/ Kretyni tam pracuja w tym CA. Dobrze ze nie kupilem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2017, 15:05 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Katoneo napisał(a):
Senex napisał(a):
Wyszedł już patch notes do ME. Sam patch ma wylądować jutro koło 16 naszego czasu.

Naprawili większość irytujących błędów. Trochę słabo natomiast, że nie ma informacji o tym czy coś się zmieniło w kwestii autoresolve dla szczurów i black ark. Dobrze, że wydają już te Mortal Empires, nawet jeśli nie będzie jakieś niesamowicie doszlifowane. Część rzeczy przyjdzie z czasem, a część moderzy naprawią. :)


Najwazniejszego buga nie naprawili: https://www.reddit.com/r/totalwar/comme ... _have_the/ Kretyni tam pracuja w tym CA. Dobrze ze nie kupilem.



Gram wood elfami i bug nadal występuje, chociaż zdecydowanie jest lepiej niż wcześniej. Arki według mnie (niepopularna opinia) były całkiem dobre już wcześniej. Obecnie nie wliczają się do "lordów" i nie zwiększają upkeep, przez co są kurewsko mocne - szczególnie chodzi mi o ich zaklęcia i bombardowanie. Po ulepszeniu robi to ogromny rozpierdol w armiach przeciwnika.

Ja tam bawię się świetnie, mimo tych licznych niedociągnięć. Sporo pewnie naprawią moderzy, a resztę CA za kolejne pół roku :P

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 27 paź 2017, 23:22 
Cytuj  
Ja czekam aż zakończą się beta testy :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 paź 2017, 20:31 
Cytuj  
Dobra, cofam to co wcześniej napisałem. W obecnym stanie gra to jeden wielki bug-fest. Nie naprawili dużej ilości problemów o których ludzie pisali, a na domiar złego dodali kolejnych 50. Przykładowo, wszystkie armie chaosu spawnują zaraz koło naszej stolicy. Jakieś 6-8 stacków. Ignorują wszystkie inne frakcje, atakują wyłącznie naszą.

Na szczęście w mojej kampanii jeszcze się nie pojawili, więc szybko wgrałem moda, który wypierdala ich z gry.

Nie wiem jak to mogło przejść beta-testy. Wystarczyło zagrać JEDNĄ kampanię do tury 100+, żeby zauważyć, że coś jest kurwa nie tak.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 28 paź 2017, 21:05 
Cytuj  
Yup, zjebali po całości. Spodziewałem się, że z patchem i tak dużą kampanią będą nowe problemy ale nie aż takie. Niech rzeźbią i naprawiają. Najważniejsze, żeby jak najszybciej fixneli problem z zatrzymywaniem jednostek i z Inwazją Chaosu. Ja na spokojnie pykam w Vortex i zagram ME jako Chaos.


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 paź 2017, 22:54 
Cytuj  
Kaban napisał(a):
Dobra, cofam to co wcześniej napisałem. W obecnym stanie gra to jeden wielki bug-fest. Nie naprawili dużej ilości problemów o których ludzie pisali, a na domiar złego dodali kolejnych 50. Przykładowo, wszystkie armie chaosu spawnują zaraz koło naszej stolicy. Jakieś 6-8 stacków. Ignorują wszystkie inne frakcje, atakują wyłącznie naszą.

Na szczęście w mojej kampanii jeszcze się nie pojawili, więc szybko wgrałem moda, który wypierdala ich z gry.

Nie wiem jak to mogło przejść beta-testy. Wystarczyło zagrać JEDNĄ kampanię do tury 100+, żeby zauważyć, że coś jest kurwa nie tak.

Ta mam podobne odczucia. Świetne pierwsze 40-50 tur, a potem co raz bardziej widoczne wkurwiające bugi i relacje między frakcjami. Jak nagle naskoczyło na mnie kilka frakcji chaosu, każda po kilka stacków, to wystarczyło kilka tur by dać ragequit.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2017, 14:23 
Cytuj  
Pierdole, robię sobie przerwę do momentu, kiedy naprawią ten cały cyrk. Frakcje, których na oczy jeszcze nie widziałeś wypowiadają Ci wojny z dupy. Sojusze nie mają najmniejszego znaczenia. Orion został moim wasalem na JEDNĄ turę, po czym zerwał wiążące umowy i wypowiedział mi wojnę (chociaż nie miał już najmniejszej armii, bo dopiero co przegrał dużą bitwę). To jest tak, jakby AI zupełnie nie istniało w Mortal Empires. Poruszają się niedojebanie, atakują bez pomysłu i najmniejszej logiki. Wysokie elfy dołączają do vampirów i wypowiadają wojnę ludziom. Co oni kurwa odjebali w tym CA. Wydali wersję alfa?

Ludzie im pokazują na forach, zdjęcia, filmiki co trzeba naprawić ASAP, a te leniwe kurwy każą czekać na każdy hotfix po kilka (kilkanaście) dni.

Strach teraz nawet odpalać kampanie Vortex, bo pewnie tam też doszło multum bugów.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 29 paź 2017, 14:43 
Cytuj  
Kaban napisał(a):
Pierdole, robię sobie przerwę do momentu, kiedy naprawią ten cały cyrk. Frakcje, których na oczy jeszcze nie widziałeś wypowiadają Ci wojny z dupy. Sojusze nie mają najmniejszego znaczenia. Orion został moim wasalem na JEDNĄ turę, po czym zerwał wiążące umowy i wypowiedział mi wojnę (chociaż nie miał już najmniejszej armii, bo dopiero co przegrał dużą bitwę). To jest tak, jakby AI zupełnie nie istniało w Mortal Empires. Poruszają się niedojebanie, atakują bez pomysłu i najmniejszej logiki. Wysokie elfy dołączają do vampirów i wypowiadają wojnę ludziom. Co oni kurwa odjebali w tym CA. Wydali wersję alfa?


Ekhm, pozwolę sobie zauważyć, że to wygląda jak prawie każdy Total War przed patchami/modami ;d

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 paź 2017, 16:32 
Cytuj  
Narzekanie na AI w TW. Dobre.

Pozwole sobie zauważyć, że pod tym względem seria się przestała rozwijać od czasów Medka 2 albo i wcześniej.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2017, 20:28 
Cytuj  
sula napisał(a):
Narzekanie na AI w TW. Dobre.

Pozwole sobie zauważyć, że pod tym względem seria się przestała rozwijać od czasów Medka 2 albo i wcześniej.



Aha. Nie oczekuje, że AI będzie grało chociażby w 30% jak człowiek, ale żeby przestrzegało podstawowych zasad świata (już nie mówiąc o lore). W Warhammer 1 przegrałem 150~h i nie napotkałem takich głupot i frustrujących zachowań u AI jak w Mortal Empires.

Skoro frakcja ma charakter "bierny" i walczy wyłącznie ze swoim odwiecznym wrogiem, to dlaczego rozpoczyna wojnę z pomniejszymi frakcjami w 1 turę po odnalezieniu ich na mapie? Podobnie z frakcjami defensywnymi, które zapierdalają sobie pół mapy i robią ekspansje niczym Napoleon. Teraz odpaliłem swoją kampanie na nowo i ledwo odnalazłem Tyriona i Wysokie Elfy i od razu z miejsca chcą ze mną walczyć. Tak samo księstwa graniczne itd, itp.

Może i to brzmi jak narzekanie, ale jest szansa, że ktoś wstrzyma się z rozgrywką do najbliższych hotfixów/patchy. Zresztą wystarczy zerknąć na /r totalwar, żeby zrozumieć o czym pisze.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 29 paź 2017, 21:23 
Cytuj  
Po co CA ma tracić kasę na beta testy i ewentualne patche, skoro wiedzą, że większość fuckupów naprawią za nich modderzy?

Co do zjebanych inwazji chaosu https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... ext=chaos+

nie wiem czy działa jak należy, bo jeszcze nie grałem tak długo w ME
jakby WH:TW dawał takie możliwości modowania jak M2 to byśmy mieli Warhammera z prawdziwego zdarzenia. Call of Warhammer miał w zasadzie wszystkie nacje starego świata (no dobra, nie było Tilei i Estalii). Taki Kislev to był Kislev z jebaną husarią i bojarami na niedźwiedziach, a nie żałosna niegrywalna kalka imperium.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 1 lis 2017, 23:49 
Cytuj  
Legionnaire' Cinematic FX
jakby ktoś mimo wszystko grał to polecam, zajebiście to wygląda

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2017, 17:06 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
Legionnaire' Cinematic FX
jakby ktoś mimo wszystko grał to polecam, zajebiście to wygląda



Mam wrażenie, że wszystko dziwnie się rozmywa podczas używania tego SFX. Ogólnie dużo mroczniej, więc może spróbuje jeszcze raz do tego wrócić.

Ogólnie jak ktoś jest uparty jak kozioł (jak ja) to jest już dużo modów usprawniających działanie Mortal Empires. FIX na Chaos, że atakują wszystkie frakcje, fix na zasiedlanie, gospodarkę. Można wgrać nerf dla krasnoludów, dzięki czemu nie podbijają całej mapy do tury 150. Można wyłączyć opcję konfederacji u AI (też przydatne w przypadku jebanych krasnali). Można po prostu spersonalizować rozgrywkę pod własne upodobania.

Co nie zmienia faktu, że to jest kurwa śmieszne, że CA nie potrafi wydać hotfixa przez kilka dni, żeby naprawić gamebreaking buga z Chaosem.

PS. Krasnoludy są niestety OP przez gówniane działanie auto-resolve. Nie raz widziałem jak pełny stack orków przegrywał z żałosnym garnizonem brodatych lamusów. No i każdego dnia czytam fora z nadzieją, że znajdę informację o wprowadzeniu founders patcha do gry.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 2 lis 2017, 19:17 
Cytuj  
Kaban napisał(a):
Mam wrażenie, że wszystko dziwnie się rozmywa podczas używania tego SFX. Ogólnie dużo mroczniej, więc może spróbuje jeszcze raz do tego wrócić.

Jedyny problem jaki mam z tym to nieco nieczytelne flagi niektórych nacji (które, o ironio, są za jasne). Ale SFX dodaje z + milion do klimatu także no właśnie.
Cytuj:
Co nie zmienia faktu, że to jest kurwa śmieszne, że CA nie potrafi wydać hotfixa przez kilka dni, żeby naprawić gamebreaking buga z Chaosem.

Przyczyną jest zapewne to co napisałeś akapit wyżej - po co mają sprawdzać/fixować, jak modderzy zrobią to za nich za darmo. Nie od dzisiaj wiadomo, że CA to jedne z najgorszych kurew w tym biznesie, niestety gra jest przyjemna dla oka, to Warhammer i mimo szeregu wad jest przynajmniej dla mnie cholernie uzależniająca :(

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 lis 2017, 22:16 
Cytuj  
Jest hotfix na chaos w fazie "beta" (można pobrać w takiej wersji na steam). Brawo CA, udało wam się zrobić w 7~dni coś, co moderzy naprawili w 2. Oczywiście o jednostkach zapominających poleceń i reszcie błędów cisza.

Właśnie udało mi się ukończyć kampanię Wood Elves na Mortal Empires w prawie 200~tur. Do 150 tury grało się zajebiście, ciągły konflikt z wysokimi elfami i presja, że w każdej chwili wojnę wypowiedzą mi mroczne elfy albo krasnale. Cała Lustria była rozjebana jak tam dotarłem. Ruiny wszędzie i niedobitki lizardmenów z ostatniego bastionu. Całe badlands zostało zdominowane przez bractwo Necrarch. Za to dzikie orki z frakcji niebieskiej żmiji funkcjonowały na wschodnim wybrzeżu Lustrii (jako tako, bo posiadały ledwie jedną prowincję). Trochę to pojebane, że do ulepszenia drzewa na ostatni poziom potrzeba aż 100 bursztynu. Jeżeli uwzględnimy, że bursztyn musimy płacić za ulepszanie głównych elfich miast + jednostki (jako Durthu) + ulepszenia z drzewek technologicznych to wychodzi nam, że musimy zająć prawie 3/4 mapy.

Już się zastanawiam kim rozegram kolejną kampanię. Tym razem z hotfixem od skurwysynów z CA. Może wgram Steel Faith, bo w niedziele wychodzi wersja 0.9, która przenosi większość zmian z Warhammera 1 do 2. Myśłę, że spokojnie wystarczy to do czasu Founder's Pack i wtedy będzie można wrócić do vanilli.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 lis 2017, 13:12 
Cytuj  
Czyli ogólnie WH 2 póki co jest gorszę od WH 1?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2017, 14:49 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Czyli ogólnie WH 2 póki co jest gorszę od WH 1?


Zbyt ogólnikowe określenie. Nowe frakcje są zajebiste, nowa kampania jest bardzo fajna.

Mortal Empires byłoby fantastyczne, gdyby nie tona bugów i niedociągnięć. Jak się użyje modów to można grać. Jak ktoś wstrzyma się kilka tygodni/miesięcy to wskoczy od razu do raju.


PS. Jak ktoś gra to radzę zmienić poziom trudności potyczek z HARD na NORMAL. Okazało się, że grając na HARD przeciwnicy zamiast +4 do dyscypliny to dostają -4.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 5 lis 2017, 20:35 
Cytuj  
Co do tego poziomu to dotyczy WH2 Mortal Empire czy także pierwszej części?


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 lis 2017, 20:54 
Cytuj  
Farin napisał(a):
Co do tego poziomu to dotyczy WH2 Mortal Empire czy także pierwszej części?


WH 2 Mortal Empires. Pierwsza część jest o wiele lepiej dopracowana z norsca i foundation patchem.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 6 lis 2017, 19:32 
Cytuj  
https://www.chapelcomic.com/63/

;p

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 111 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.