mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2017, 05:35 
Cytuj  
EloNis napisał(a):
Dzięki za odpowiedź! Właśnie dlatego, że słyszałem o dpsie pyro+geo chciałem zmienić i chyba to zrobie. Patrząc na moją grę Inkwizytorem to większości skilli z jego drzewka i tak nie używam (oprócz Mosquito Swarm, Shackles of the Dead i Infection chyba nic :/ ), mając maina w Geo mogę robić z innych tanków (drugi Armour of the Ice i Fortify) a do tego będzie szybko zbijać magiczną tarczę żeby moja druga wiedźma mogła zamrażać. Ten Inqui w moim playstyle nie pasuje w ogóle (jedynie co to leech za każdy punkcik w drzewku jest fajny). Tylko najpierw muszę znaleźć jakiś gear dla nowego maga w drużynie :P

Właśnie jestem po walce z Blackpits co tego idiotę trzeba było bronić i matko... nie wiem kto wpadł na pomysł tego questa ale niech idzie się zabić....


A też niedawno kurwiłem na to zadanie w Blackpits. Ja w końcu olałem tego kolesia i pozwoliłem mu zginąć. Z tego co czytałem to sensownie jest go teleportować poza miejsce bitki, ale ja miałem dosłownie 2x takie scrolle i szkoda mi było ich marnować. Szczególnie, że i tak już miałem odblokowany potencjał źródła, więc ta misja latała i cała Hannag latała mi koło nosa.

PS. Infection jest całkiem OK, bo zarażeni przeciwnicy mają -35% dmg i tracą ileś tam constitution. Ja co prawdą wole ciężkie CC, więc też okazyjnie z tego korzystałem, ale zasięg ma całkiem spoko i w ostateczności można trochę namieszać u przeciwników.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 3 paź 2017, 14:02 
Cytuj  
Ja to zrobiłem tak, że właśnie nie pozwalałem mu się z góry ruszyć. Cały team zebrałem na górnej platformie gdzie on stał i co chwila mu rzucałem Armor of Frost, Cryogenic Stasis, Fortify, Metal Mend, Bless na ogień i gościu skończył walkę na full hp :)


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 31378
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 paź 2017, 15:03 
Cytuj  
po 50h troche juz sie nudzi.
ale 40h+ swietnej zabawy.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 3 paź 2017, 15:44 
Cytuj  
Mnie się na przykład jedynka nie za bardzo podobała i jej ostatecznie nie skończyłem, natomiast w dwójkę wsiąknąłem i się oderwać nie mogę, zajebista gierka.


_________________
steam: Deathel

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 paź 2017, 16:15 
Cytuj  
Wie ktoś gdzie najlepiej dobić 20 poziom? Jestem w Arx i nie mam kompletnie pojęcia co robić. Obszedłem całą mapkę i dotarłem do miejsca, gdzie (prawdopodobnie) czeka mnie ostateczna walka
Spoiler:


Problem w tym, że zostały mi jeszcze dwie duże poboczne walki, gdzie dostaje masakryczny wpierdol.
Spoiler:


Spoiler:

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 5 paź 2017, 19:53 
Cytuj  
ja mam 21 lvl i jestem na ostatniej walce, ale nie wiem czy to wystarczy żeby wygrać z tym setupem co mam. Chyba całe miasto wytłukę, żeby dobić do 22 lvla

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 5 paź 2017, 20:26 
Cytuj  
Kelebglin napisał(a):
ja mam 21 lvl i jestem na ostatniej walce, ale nie wiem czy to wystarczy żeby wygrać z tym setupem co mam. Chyba całe miasto wytłukę, żeby dobić do 22 lvla


edit. udało się na 21 lvl, na ostatniej walce trzeba tylko się skupić na ostatnim bossie ;) - gierka miód

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 paź 2017, 20:31 
Cytuj  
Kurde, już wiem w czym był problem. Ostatni akt zacząłem robić od dupy strony. Teraz powykonywałem wszystkie questy "w prawidłowej kolejności" i już mam spokojnie wbity 20.

W ogóle to ten ostatni akt wydaje się taki przeciętnie zrobiony. Brakuje mu takiej doskonałości, jaka miała miejsce przy akcie I i II.

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 6 paź 2017, 06:53 
Cytuj  
Dzisiaj jakiś duży patch ma wejść. Dobrze. że czasu na granie nie mam i dopiero do drugiego aktu płynę

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2017, 14:04 
Cytuj  
Serart napisał(a):
Dzisiaj jakiś duży patch ma wejść. Dobrze. że czasu na granie nie mam i dopiero do drugiego aktu płynę



Już jest patch. Sporo naprawionych bugów, w tym te związane z quest logiem. Usprawnione Arx, gdzie łatwiej można teraz "łączyć wątki", zamiast krzątać się bez celu - jak było w moim przypadku. Ogólnie solidnie, szkoda, że już jestem dosłownie na finiszu rozgrywki. Szczególnie mocno żałuje, że nie jestem jeszcze przed Arx, które było mocno frustrujące i wszystko wydawało się takie "nie na miejscu".

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2017, 19:17 
Cytuj  
Kelebglin napisał(a):
ja mam 21 lvl i jestem na ostatniej walce, ale nie wiem czy to wystarczy żeby wygrać z tym setupem co mam. Chyba całe miasto wytłukę, żeby dobić do 22 lvla


Ja pierdole, jaka ta walka jest spierdolona. Gra wręcz wymusza na nas podjęcie pewnej decyzji dialogowej przed finałowym starciem, żeby pominąć 50% pojedynku. W innym wypadku (jeżeli chce stanąć po stronie np. Ifana) to muszę napierdalać się z całą ekipą przeciwników/bossów. I chuj kurwa z tym, bo jeszcze ich jakoś rozjebałem, ale potem zaczyna się druga runda walki, gdzie na starcie ma ruch "boss" i potrafi przypierdolić 2x potężnym czarem, który absolutnie wypierdala moją drużynę w nicość. Apogeum frustracji i liczenia na totalnego farta.

W ogóle cała ta inicjatywa i wykonywanie ruchów to jakieś nieporozumienie. Jaki to ma sens, że moja ekipa przed walką jest PRZYMUSOWO ustawiona w kupce i gra daje pierwszy ruch bossowi, który wskakuje w sam środek i rozpierdala cały magic armor mojego teamu jakim turbo-elektrycznym jebnięciem. Zajebiste rozwiązanie!

Wkurwiłem się w chuj, bo muszę iść na przymusowy kompromis przed tym starciem i włazić w dupę
Spoiler:


Spoiler:

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2017, 21:26 
Cytuj  
Poziom taktyczny jest mocno zjebany niestety w stosunku do tego co było w DOS:EE. Przeciwnicy mają w uj armora i przyznam szczerze że nie za bardzo wiem jak im tego armora zdejmować. Mam 5 lvl i np jakiś tam rycerzyk na 5 lvl ma bodajże 210 armora i do tego 170 hp. Trochę przeginka IMO. Nie wiem za bardzo jak mam rozkurwić team takich 3-4 kolesi. Z High Judgem Orivandem jakoś sobie poradziłem (1 zgon fane zaliczył ale zajebałem gnoja za pierwszym podejściem) natomiast dalej średnio mam pomysł co zrobić. Walki z ziomami na 6 lvlu (ten jaszczur i nieumarli) wydają się dla mnie totalnie abstrakcyjne :).

Jakieś konkretne spelle/skille polecacie? Nie wiem czy nie zrezygnować z Red Prince'a jako warka i nie przerobić go na jakieś Rangera/Huntsmana bo kurde te range skille z kuszy nieźle napierdalają. Loshe zajebista do zdejmowania archerów/magów ale jak już jest 2-3 i walą po 40dmg to szybko ubijają.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2017, 22:36 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Poziom taktyczny jest mocno zjebany niestety w stosunku do tego co było w DOS:EE. Przeciwnicy mają w uj armora i przyznam szczerze że nie za bardzo wiem jak im tego armora zdejmować. Mam 5 lvl i np jakiś tam rycerzyk na 5 lvl ma bodajże 210 armora i do tego 170 hp. Trochę przeginka IMO. Nie wiem za bardzo jak mam rozkurwić team takich 3-4 kolesi. Z High Judgem Orivandem jakoś sobie poradziłem (1 zgon fane zaliczył ale zajebałem gnoja za pierwszym podejściem) natomiast dalej średnio mam pomysł co zrobić. Walki z ziomami na 6 lvlu (ten jaszczur i nieumarli) wydają się dla mnie totalnie abstrakcyjne :).

Jakieś konkretne spelle/skille polecacie? Nie wiem czy nie zrezygnować z Red Prince'a jako warka i nie przerobić go na jakieś Rangera/Huntsmana bo kurde te range skille z kuszy nieźle napierdalają. Loshe zajebista do zdejmowania archerów/magów ale jak już jest 2-3 i walą po 40dmg to szybko ubijają.



Po prostu z każdym zdobytym poziomem musisz inwestować w nowy sprzęt. Między poziomem 4 a na przykład 6 jest kolosalna różnica. Ja przy pierwszym spotkaniu z tymi nieumarłymi i szefem voidem również dostałem srogi wpierdol. Jeden poziom wyżej i już rozdupcyłem ich aż miło. Tak samo od pewnego momentu w grze będziesz ostro jechał przeciwników po armorze i mres, wiec tym się nie przejmuj. I pamiętaj, żeby rozstawiać wcześniej drużynę przed pojedynkiem, bo inaczej dostaniesz potężne magiczne obrażenia w cały team.

Mam wrażenie, że ostatni pojedynek to miał być hollywoodzki rozpierdol w RPG'owej oprawie, a wyszło jak wyszło. Quest log oczywiście spierdolony nawet w epilogu, gdzie pokazywał mi, że np dwóch moich kompanów zginęło (chociaż wszyscy przetrwali i byli na statku). Również dziwnie pojebane były pokazane moje wpływy na całą krainę Rivellonu, m.in. zupełnie olana kwestia romansowa. Kurwa, trochę szkoda, że po blisko 90 godzinach zajebistej zabawy zwieńczenie przygody to była potężna łyżka dziegciu :/

Mimo wszystko 9/10 i jeden z najlepszych RPG ostatnich lat.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2017, 23:48 
Cytuj  
Ale to gear w sensie bronie/armory też się u kupców zmieniają? Myślałem, że tylko nowe księgi ze skillami/spellami się pojawiają. Na 5 lvl moja loshe ma bronie co mają dmg 9-10 a mój main ma 2handa 16-18 z +1 str/warfware.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2017, 08:10 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ale to gear w sensie bronie/armory też się u kupców zmieniają? Myślałem, że tylko nowe księgi ze skillami/spellami się pojawiają. Na 5 lvl moja loshe ma bronie co mają dmg 9-10 a mój main ma 2handa 16-18 z +1 str/warfware.


Tak, sprzedawcy aktualizują swoje towary. Możesz znaleźć w grze sporo przydatnego lootu, ale prawda jest taka, że większość ekwipunku będziesz nabywał u kupców. Nie pomogę Ci czy masz odpowiedni sprzęt, bo już nie pamiętam jakie wartości były dobre na danym lv. Najlepiej po prostu patrz na poziom przedmiotów. Jak masz poziom 6 to powinieneś mieć bronie na 6 poziomie. W przypadku zbroi/nogawic itd. to nie zaszkodzi jak przez jakiś czas będziesz biegał z gearem poniżej swojego poziomu - bo na przykład dawały dobre boosty do statystyk (ale to pojedyncze elementy, a nie cały set, bo mimo wszystko potrzebujesz magic armora/armora, żeby odpierać CC). Jak masz wojownika z tarczą to pamiętaj, żeby zmieniać shielda na lepszy, bo rzut tarczą ma cooldown 2 tury i sadzi duże obrażenia.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 9 paź 2017, 07:12 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ale to gear w sensie bronie/armory też się u kupców zmieniają?


Zmieniają się co godzinę. Ale generalnie nie podoba mi się to rozwiązanie. Tzn. nie sama zmiana oferty u kupców bo to ma sens tylko fakt, że można u nich dostać sprzęty powyżej rare. Nie powinno tak być. Ponownie kłania się bolączka znana z pierwszej części - drop/chest loot jest tak masakrycznie randomowy, że bez liczenia na okazję u trader'a jest ciężko. Ponoć drop nie zmienia się względem poziomu trudności ale mimo to (i nie jestem w tej opinii osamotniony) mam wrażenie, że odkąd zmieniłem na ostatni poziom to jednak lepsze rzeczy wpadają. Widziałem kilka wątków na forach w tym temacie i jest sporo głosów potwierdzających że coś jest na rzeczy. Dla przykładu cmentarz na samym początku Reaper's Coast - z tamtych skrzynek wyniosłem 4-5 legendarek i co najmniej drugie tyle epiców, a na poziomie tactical już było klasę gorzej (rare/epic).


_________________
For the pony!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1027
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2017, 14:05 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Ale to gear w sensie bronie/armory też się u kupców zmieniają?


Zmieniają się co godzinę. Ale generalnie nie podoba mi się to rozwiązanie. Tzn. nie sama zmiana oferty u kupców bo to ma sens tylko fakt, że można u nich dostać sprzęty powyżej rare. Nie powinno tak być. Ponownie kłania się bolączka znana z pierwszej części - drop/chest loot jest tak masakrycznie randomowy, że bez liczenia na okazję u trader'a jest ciężko. Ponoć drop nie zmienia się względem poziomu trudności ale mimo to (i nie jestem w tej opinii osamotniony) mam wrażenie, że odkąd zmieniłem na ostatni poziom to jednak lepsze rzeczy wpadają. Widziałem kilka wątków na forach w tym temacie i jest sporo głosów potwierdzających że coś jest na rzeczy. Dla przykładu cmentarz na samym początku Reaper's Coast - z tamtych skrzynek wyniosłem 4-5 legendarek i co najmniej drugie tyle epiców, a na poziomie tactical już było klasę gorzej (rare/epic).


Zaraz, czyli na najwyższym poziomie trudności wypadają gorsze itemy czy odwrotnie? Bo szczerze, to podczas mojej gry na Tactical wypadało mi ze skrzynek/przeciwników samo gówno. Przedmioty "Divine" to odnalazłem może 2 przez całą grę. 80% ekwipunku kupowałem u vendorów i gdyby nie umiejętność kradzieży, to pewnie byłbym w czarnej dupie.

Mi się jeszcze przypomniało jedno durne rozwiązanie, a mianowicie skill Overpower. Czyli jak masz więcej armora to niszczysz cały armor przeciwnika jednym atakiem i dodatkowo wrzucasz knockdown. Nie wiem co za debil myślał, że to dobry pomysł, gdzie dzięki temu armor jest absolutnie BEZUŻYTECZNY w końcowych walkach. Twój tank ma 6k armora? O kurwa, sorry, właśnie rozjebałem mu całego za pomocą jednej umiejętności. Durne w chuj.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 paź 2017, 06:50 
Cytuj  
Kaban napisał(a):
Zaraz, czyli na najwyższym poziomie trudności wypadają gorsze itemy czy odwrotnie? Bo szczerze, to podczas mojej gry na Tactical wypadało mi ze skrzynek/przeciwników samo gówno. Przedmioty "Divine" to odnalazłem może 2 przez całą grę. 80% ekwipunku kupowałem u vendorów i gdyby nie umiejętność kradzieży, to pewnie byłbym w czarnej dupie.


Na najwyższym (Honour) mam wrażenie, że drop jest lepszy (w porównaniu do Tactical). Widziałem wpisy na forach, które by potwierdzały tę teorię choć generator lootu jest tutaj tak randomowy, że trzeba to traktować z dużym marginesem błędu. Dla przykładu podałem cmentarz w Reaper's Coast - w szczególności łatwo to sprawdzić na przykładzie płonącej skrzyni. Porównywałem loot z niej na obu poziomach trudności i Honour wypada znacznie lepiej.


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 paź 2017, 10:33 
Cytuj  
Ok mam pytanie odnośnie potencjalnie najlepszego setupu drużyny. Pytam, bo jestem po walce z Alexandrem i mogę zrobić respeca w sumie ale nie jestem pewien czy muszę :P.

Mój team to:
1. Ja, Undead Tank z Necromancy i Warfare + geomancy. Walę shieldem i jestem twardy w uj dzięki necro.
2. Red Prince 2h warior z warfare/poly. Spoko dmg ale nie najlepsze survi ale to pewnie wina moje setupu.
3. Loshe zabójca. Warfare/scoundrel/poly dla kurczaka. Prawdziwy killer. W sumie to chyba najlepszy dps i dobre CC.
4. Fane mag. Dałem mu geo/pyo/aoero/summoning i my hydro z itemów. Niestety spelle do 2 poziomu włącznie nie robią super duper dpsu ale z wnda nawet spoko napierdala.

Wydaje mi się, że przydałby mi się ktoś z Huntsman ale to wymaga dodania pkt w Finesse a z loshe nie chcę robić rangera, wolę ją zatrzymać jako zabójce. Myślałem zeby może red prince'a przerobić na Rangera a z siebie zrobić albo 2h tanka z necro albo zostać przy 1h + shield ze względu na rzut tarczą. Niektóre skille Huntsmana jak np Assasinate czy pin down wydają się mega op. Assasinate + spory bonus do dmg ze względu na wysokosc (i premię z huntsmana) i praktycznie można zdjąć armor albo ostro nadrkoid np magusów. Teraz mój setup to 3x melee i 1 range a wydaje mi się, że 2xmelee + 2x range bedzie bardziej "wydajny". Any tips?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 11 paź 2017, 13:17 
Cytuj  
Przy takim setupie chyba poszedł bym w full phys dmg i zrobił z Fane'a rangera z 2 pkt w Hydro dla spelli leczacych. Generalnie przy jednej postaci na magic damage to zwykle zanim ściągniesz magic armor to przeciwnik już nie żyje. Możesz go też przerobić na typowego supporta/summonera (Bone Widow, Haste, Peace of Mind, Encouragement, leczenie z hydro + Armour of Frost, jakieś spelle z necro jak Touch of Decay, Death Wish, Shackles of Pain, First Aid z huntsmana, troche w geo dla Fortify, Metal Mend), myśle że wtedy znacznie bardziej byłby przydatny w Twoim setupie. Założyć mu tarczę jakąś dobrą i z Warfare Shield Throw żeby też mógł dmg robić jakiś + Battle Stomp + Battering RaM i masz ultimate supporta który będzie pomagać z knock downowaniem przeciwników :P


_________________
steam: Deathel

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 154 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.